• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Тарілка глибока скляна термостійка (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 4 дні назад

37 525 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 10.12.2025 18:54 - 16.12.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визначення переможця

Номер: 1c669e3446ec4bacb8bfc3e4077c7c8f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-12-10-022313-a.c3
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що рішення про визнання учасника ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» переможцем у вказаній закупівлі є таким, що прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації. Зокрема, тендерна пропозиція визначеного переможця не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Після розкриття тендерних пропозицій учаснику ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» було надано 24 години для усунення невідповідностей, а саме — надати видаткові накладні: № 2706514 від 27.06.2025, № 2005425 від 20.05.2025, № 2005405 від 20.05.2025, № 2005352 від 20.05.2025, № 1905353 від 19.05.2025, № 1905344 від 19.05.2025, № 1905285 від 19.05.2025, № 050502 від 05.05.2025, які були оформлені з ТОВ «КЕС ГРУП», із зазначенням номера та дати договору, для ідентифікації року та місяця виконання договірних зобов’язань ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» перед ТОВ «КЕС ГРУП». На виконання вимоги ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» надало зазначені видаткові накладні. Проте під час їх візуального огляду було встановлено, що в наданих документах додатково внесено дату договору, при цьому розташування, нахил підписів та відбитків печаток залишилися без змін. Зазначене може свідчити про внесення змін до документів за допомогою графічних або текстових редакторів (Paint, Adobe, PDF24 тощо) або їх створення із застосуванням штучного інтелекту. Враховуючи викладене ТОВ «Медікс Глобал Груп» звернувся із запитом до ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» про надання інформації, чи дійсно надані ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» в складі своєї пропозиції видаткові накладні відповідають оригіналам документів, які містяться у контрагента ТОВ «КЕС Груп». Згідно листа ТОВ «КЕС Груп» № 1 від 24.12.2025 року вбачається що надані первинні бухгалтерські документи ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» в складі пропозиції на усунення невідповідностей не відповідають первинним бухгалтерським документам що містяться у ТОВ «КЕС Груп», тобто не містять посилання на договір та його дату укладення, а також ТОВ «ЮК ЮК ДИСТРИБЬЮШН» не звертався до ТОВ «КЕС» з пропозицією усунути даний недолік та переукласти оспорювані документи (Лист ТОВ «КЕС Груп» № 1 від 24.12.2025 року додається) Звертаємо вашу увагу на те , що видаткові накладні у постачальника і у покупця повинні бути ідентичними за змістом, оскільки це один і той самий первинний документ, який оформлюється під час передачі товару. Це випливає з таких норм: 1. Стаття 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Первинні документи повинні містити обов’язкові реквізити та відображати факт господарської операції. Один документ підтверджує одну операцію — постачання товару від постачальника покупцю. 2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затв. наказом Мінфіну №88) Первинні документи складаються у момент здійснення господарської операції та є підставою для обліку в обох сторін. 3. Цивільний кодекс України (ст. 655, 662) Передача товару оформлюється документом, що підтверджує кількість, асортимент і факт передачі товару — таким документом і є видаткова накладна. Враховуючи вище викладене подані учасником документи не підтверджують усунення виявлених невідповідностей, у зв’язку з чим такі невідповідності вважаються неусуненими, а пропозиція підлягає відхиленню.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вітаємо! ДП «ДОТ» (далі – Замовник) розглянуло вимогу ТОВ «МЕДІКС ГЛОБАЛ ГРУП», подану в електронній системі закупівель 24.12.2025 (ідентифікатор UA-2025-12-10-022313-a.c3) та повідомляє наступне. Відповідно до пункту 1 Додатка № 4 Замовник вимагає документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом постачання (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини): 1.1. Копію(ї) договору(ів) в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі(ах), які є невід'ємними частинами договору(ів) та з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності). Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі Посуд термостійкий/столовий. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях договорів, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання). 1.2. Копії актів прийому-передачі товару або актів звірки взаєморозрахунків або видаткових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). Примітка: надані документи мають містити реквізити договору (номер та дата). Документи, які надані Учасником на підтвердження факту виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в обсязі не менше 30 % від очікуваної вартості, відповідно до вимоги підпункту 1.2 Додатка № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не містили інформації щодо ціни, що унеможливлювало перевірити факт виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у розмірі не менше 30 %. А також, надані документи не місять інформацію про реквізит договору, а саме дату укладання договору. На виконання вимог чинного законодавства Замовником було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель з метою приведення пропозиції Учасника у відповідність до вимог документації. У свою чергу, Учасником у встановлений законодавством строк було усунуто виявлені невідповідності, що повністю задовольняє вимоги Замовника. Замовник діє в межах повноважень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Оцінка наданих Учасником документів здійснюється Замовником в межах чинного Законодавства. До повноважень та функціональних обов’язків Замовника не належить проведення експертизи документів або надання правової оцінки їх автентичності. Відповідно до чинного законодавства, встановлення факту підробки документів є виключною компетенцією правоохоронних органів та судово-експертних установ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визначення переможця

Номер: 3104c1bc3dcf4ab0bdd55e5257642892
Ідентифікатор запиту: UA-2025-12-10-022313-a.c2
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що рішення про визнання учасника ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» переможцем у вказаній закупівлі є таким, що прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації. Зокрема, тендерна пропозиція визначеного переможця не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Після розкриття тендерних пропозицій учаснику ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» було надано 24 години для усунення невідповідностей, а саме — надати видаткові накладні: № 2706514 від 27.06.2025, № 2005425 від 20.05.2025, № 2005405 від 20.05.2025, № 2005352 від 20.05.2025, № 1905353 від 19.05.2025, № 1905344 від 19.05.2025, № 1905285 від 19.05.2025, № 050502 від 05.05.2025, які були оформлені з ТОВ «КЕС ГРУП», із зазначенням номера та дати договору, для ідентифікації року та місяця виконання договірних зобов’язань ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» перед ТОВ «КЕС ГРУП». На виконання вимоги ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» надало зазначені видаткові накладні. Проте під час їх візуального огляду було встановлено, що в наданих документах додатково внесено дату договору, при цьому розташування, нахил підписів та відбитків печаток залишилися без змін. Зазначене може свідчити про внесення змін до документів за допомогою графічних або текстових редакторів (Paint, Adobe, PDF24 тощо) або їх створення із застосуванням штучного інтелекту. Враховуючи викладене ТОВ «Медікс Глобал Груп» звернувся із запитом до ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» про надання інформації, чи дійсно надані ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» в складі своєї пропозиції видаткові накладні відповідають оригіналам документів, які містяться у контрагента ТОВ «КЕС Груп». Згідно листа ТОВ «КЕС Груп» № 1 від 24.12.2025 року вбачається що надані первинні бухгалтерські документи ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» в складі пропозиції на усунення невідповідностей не відповідають первинним бухгалтерським документам що містяться у ТОВ «КЕС Груп», тобто не містять посилання на договір та його дату укладення, а також ТОВ «ЮК ЮК ДИСТРИБЬЮШН» не звертався до ТОВ «КЕС» з пропозицією усунути даний недолік та переукласти оспорювані документи (Лист ТОВ «КЕС Груп» № 1 від 24.12.2025 року додається) Звертаємо вашу увагу на те , що видаткові накладні у постачальника і у покупця повинні бути ідентичними за змістом, оскільки це один і той самий первинний документ, який оформлюється під час передачі товару. Це випливає з таких норм: 1. Стаття 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Первинні документи повинні містити обов’язкові реквізити та відображати факт господарської операції. Один документ підтверджує одну операцію — постачання товару від постачальника покупцю. 2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затв. наказом Мінфіну №88) Первинні документи складаються у момент здійснення господарської операції та є підставою для обліку в обох сторін. 3. Цивільний кодекс України (ст. 655, 662) Передача товару оформлюється документом, що підтверджує кількість, асортимент і факт передачі товару — таким документом і є видаткова накладна. Враховуючи вище викладене подані учасником документи не підтверджують усунення виявлених невідповідностей, у зв’язку з чим такі невідповідності вважаються неусуненими, а пропозиція підлягає відхиленню.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вітаємо! ДП «ДОТ» (далі – Замовник) розглянуло вимогу ТОВ «МЕДІКС ГЛОБАЛ ГРУП», подану в електронній системі закупівель 24.12.2025 (ідентифікатор UA-2025-12-10-022313-a.c2) та повідомляє наступне. Відповідно до пункту 1 Додатка № 4 Замовник вимагає документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом постачання (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини): 1.1. Копію(ї) договору(ів) в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі(ах), які є невід'ємними частинами договору(ів) та з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності). Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі Посуд термостійкий/столовий. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях договорів, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання). 1.2. Копії актів прийому-передачі товару або актів звірки взаєморозрахунків або видаткових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). Примітка: надані документи мають містити реквізити договору (номер та дата). Документи, які надані Учасником на підтвердження факту виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в обсязі не менше 30 % від очікуваної вартості, відповідно до вимоги підпункту 1.2 Додатка № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не містили інформації щодо ціни, що унеможливлювало перевірити факт виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у розмірі не менше 30 %. А також, надані документи не місять інформацію про реквізит договору, а саме дату укладання договору. На виконання вимог чинного законодавства Замовником було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель з метою приведення пропозиції Учасника у відповідність до вимог документації. У свою чергу, Учасником у встановлений законодавством строк було усунуто виявлені невідповідності, що повністю задовольняє вимоги Замовника. Замовник діє в межах повноважень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Оцінка наданих Учасником документів здійснюється Замовником в межах чинного Законодавства. До повноважень та функціональних обов’язків Замовника не належить проведення експертизи документів або надання правової оцінки їх автентичності. Відповідно до чинного законодавства, встановлення факту підробки документів є виключною компетенцією правоохоронних органів та судово-експертних установ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірне визначення переможця

Номер: a36a4b3dbbd44191a9b30d0367d64d28
Ідентифікатор запиту: UA-2025-12-10-022313-a.a1
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що рішення про визнання учасника ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» переможцем у вказаній закупівлі є таким, що прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації. Зокрема, тендерна пропозиція визначеного переможця не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Після розкриття тендерних пропозицій учаснику ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» було надано 24 години для усунення невідповідностей, а саме — надати видаткові накладні: № 2706514 від 27.06.2025, № 2005425 від 20.05.2025, № 2005405 від 20.05.2025, № 2005352 від 20.05.2025, № 1905353 від 19.05.2025, № 1905344 від 19.05.2025, № 1905285 від 19.05.2025, № 050502 від 05.05.2025, які були оформлені з ТОВ «КЕС ГРУП», із зазначенням номера та дати договору, для ідентифікації року та місяця виконання договірних зобов’язань ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» перед ТОВ «КЕС ГРУП». На виконання вимоги ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» надало зазначені видаткові накладні. Проте під час їх візуального огляду було встановлено, що в наданих документах додатково внесено дату договору, при цьому розташування, нахил підписів та відбитків печаток залишилися без змін. Зазначене може свідчити про внесення змін до документів за допомогою графічних або текстових редакторів (Paint, Adobe, PDF24 тощо) або їх створення із застосуванням штучного інтелекту. Враховуючи викладене ТОВ «Медікс Глобал Груп» звернувся із запитом до ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» про надання інформації, чи дійсно надані ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» в складі своєї пропозиції видаткові накладні відповідають оригіналам документів, які містяться у контрагента ТОВ «КЕС Груп». Згідно листа ТОВ «КЕС Груп» № 1 від 24.12.2025 року вбачається що надані первинні бухгалтерські документи ТОВ «ЮК ДИСТРИБЬЮШН» в складі пропозиції на усунення невідповідностей не відповідають первинним бухгалтерським документам що містяться у ТОВ «КЕС Груп», тобто не містять посилання на договір та його дату укладення, а також ТОВ «ЮК ЮК ДИСТРИБЬЮШН» не звертався до ТОВ «КЕС» з пропозицією усунути даний недолік та переукласти оспорювані документи (Лист ТОВ «КЕС Груп» № 1 від 24.12.2025 року додається) Звертаємо вашу увагу на те , що видаткові накладні у постачальника і у покупця повинні бути ідентичними за змістом, оскільки це один і той самий первинний документ, який оформлюється під час передачі товару. Це випливає з таких норм: 1. Стаття 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Первинні документи повинні містити обов’язкові реквізити та відображати факт господарської операції. Один документ підтверджує одну операцію — постачання товару від постачальника покупцю. 2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затв. наказом Мінфіну №88) Первинні документи складаються у момент здійснення господарської операції та є підставою для обліку в обох сторін. 3. Цивільний кодекс України (ст. 655, 662) Передача товару оформлюється документом, що підтверджує кількість, асортимент і факт передачі товару — таким документом і є видаткова накладна. Враховуючи вище викладене подані учасником документи не підтверджують усунення виявлених невідповідностей, у зв’язку з чим такі невідповідності вважаються неусуненими, а пропозиція підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: відсутні додатки
Дата скасування: 24.12.2025 22:31