• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро

Завершена

4 180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 800.00 UAH
Період оскарження: 19.11.2018 18:47 - 30.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено

питання щодо конструктиву проїзної частини вулиці

Номер: 60f911b0b6944b1793290a377ebe1248
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-19-000905-c.a3
Назва: питання щодо конструктиву проїзної частини вулиці
Вимога:
У п 2.2 технічного завдання зазначено що результати інженерно-геологічних вишукувань та кернування дорожнього одягу надаються Замовником. Згідно п 8.21 Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Мінрегіону України від 14.02.2012 р. №54 у разі відсутності технічної документації лунки в дорожньому одязі слід виконувати на всіх ділянках незалежно від їх довжини. Також для визначення конструкції одягу на тротуарах потрібно пробивають по одній лунці на лівому і правому тротуарі на тих поперечниках, що і на проїзній частині. Чи відповідає місцезнаходження та результати кернування конструктиву (основи та покриття) проїзної частини вулиці та тротуарів вимогам п 8.21 Технічних правил ? В разі невідповідності просимо виключити з технічного завдання п 2.2, що дозволить врахувати в розрахунку кошторисної вартості пропозиції роботи по визначенню конструктиву основи та покриття.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Місцезнаходження та результати кернування конструктиву (основи та покриття) проїздної частини вулиць та тротуарів відповідають вимогам п. 8.21 Технічних правил, тому п. 2.2 не підлягає виключенню із технічного завдання. Виходячи із вищенаведеного, при формуванні вартості пропозиції додаткове врахування вартості послуг по визначенню конструктиву основи та покриття є необґрунтованим
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зміна кінцевого терміну надання послуг.

Номер: 93e4af724a14449689cafcd96189bc2f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-19-000905-c.b2
Назва: Зміна кінцевого терміну надання послуг.
Вимога:
Зазначаємо, що 5.12.2018 року заплановано проведення аукціону за результатами якого буде розглянуто тендерну пропозицію переможця, де відповідно до п.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерну пропозицію від 5 до 20 робочих днів, після чого приймає рішення про намір укласти договір відповідно до п.2 ст.32 ЗУ. Відповідно до п.2 ст.22 ЗУ замовник укладає договір з переможцем у строки не раніше 10 але не пізніше 20 робочих днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Виходячи із зазначеного термін з початку аукціону до підписання договору складає від 15 до 40 робочих днів ,а для надання послуг необхідно виконати значний обсяг робіт по кожній вулиці, а саме: - топографо-геодезичні вишукування та обстеження, складання плану М 1:500 та паспорту. - вишукувальні роботи для скаладання існуючих схем організації дорожнього руху; - відеозйомка вулиць та її обробка в обох напрямках руху. - створення ортофотозображення поверхні проїзної частини. - коригування та роздрук матеріалів. Виходячи з того що тендер буде проведено 5 грудня а згідно закону про держзакупівлі договір буде укладений не раніше 20 грудня, зазначений кінцевий строк поставки послуг до 31.12.2018 є практично неможливим, що натякає на антиконкурентні узгоджені дії. Просимо внести зміни до тендерної документації та змінити на реальний кінцевий строк надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Статтею 48 Бюджетного кодексу України зазначено, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Отже, Департамент не має законодавчих підстав укладати договори про надання послуг на строк довший термін ніж 31 грудня 2018 року. Поряд з цим, зазначаємо, що акти прийматимуться на підставі виконаних послуг в повному обсязі
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження умов Тендерної документації Замовника

Номер: b541ea93a47a447bacf1f0b5213c1d36
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-19-000905-c.b4
Назва: Оскарження умов Тендерної документації Замовника
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України, (Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник, рішення, якого оскаржуються: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради , ЄДРПОУ: 40506232 departamentblag@ukr.net 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6; Контактна особа замовника: Мирослава Яворська; тел. +380567441126 Суб’єкт оскарження: Товариство з Обмеженою відповідальністю «Автодорсофт»; Адреса: м. Дніпро, вул. Чернишевського, буд. 11а, к. 33. ЄДРПОУ: 34884109 контактна особа Кошевий Максим Володимирович Телефон: +38056-7134814, оголошення (ID:UA-2018-11-19-000905-c) про заплановану закупівлю «Послуги з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро» Скарга у порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Згідно інформації порталу державних закупівель 13 липня 2018 року пройшов тендер UA-2018-05-23-003106-a на закупівлю Послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро. В технічному завданні якого було вказано 80 вулиць протяжністю біля 200 км. Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради визначив переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД ТРАНС 1" та уклав з ним договір за номером 31/07-1 від 31 липня 2018 року на суму 19 960 219.04 UAH. Також згідно інформації державного порталу про використання публічних коштів договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах. 19 листопада 2018р Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради оголошується ще один тендер на закупівлю Послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро. в кількості 13 вулиць протяжністю 20,8 км , очікувана вартість закупівлі яких складає 4 180 000.00 UAH. Перелік вулиць (13 вулиць протяжністю 20.8 км) які підлягають паспортизації в цій закупівлі вже входили до переліку вказаних в договорі № 31/07-1 від 31 липня 2018 року. 21.11.2018 о 12:39 ми звернулися до замовника за роз’яcненям стосовно коректності переліку вулиць в технічному завданні до закупівлі від 19 листопада 2018 р. Замовник надав таку відповідь - «У зв’язку із невірно визначеним завданням у тендері на закупівлю послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро, за результатами якого укладено договір від 31.07 2018 31/07-1, між департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та ТОВ "ІНТЕРБУД ТРАНС 1" укладено додаткову угоду № 1 щодо зменшення обсягів закупівлі та зменшення суми зазначеного договору на 5 000 000,00 грн. Так, для можливості отримання Замовником послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро 80 вулиць у повному обсязі, замовником повторно оприлюднено проведення тендеру на закупівлю послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро в кількості 13 вулиць» Відповідь від замовника було зареєстровано 26.11.2018, 14:44 вже після закінчення періоду уточнень, що зробило неможливим подальше уточнення питань стосовно предмету закупівлі. (кошторисна вартість 13 вулиць зазначених в переліку договору № 31/07-1 від 31 липня 2018 року становить лише близько 2 870 000 грн., а обсяги було зменшено на 5 000 000 грн. (різниця складає 2 130 тис грн.- це орієнтовна вартість паспортизації вулиць протяжністю 15 км) шо ставить під сумнів можливість отримання замовником послуг в повному обсязі в цьому році, як це зазначено в відповіді Замовника. Зазначаємо, що по оприлюдненій замовником інформації, датою укладання додаткової угоди Ду 1 31.07-1 було 23 листопада 2018 р. вже після оголошення процедури закупівлі 19 листопада 2018 р. Ми звернулися з вимогою до замовника про внесення змін до Технічного завдання (додаток №4 до тендерної документації) щоб вказати в ньому наявність, кількість та протяжність штучних споруд, а саме мостів /шляхопроводів, водопропускних труб, лотків, підпірних стінок та автопавільйонів тощо, по кожній вулиці в переліку, для виконання розрахунку ціни пропозиції. Обсяг робіт по паспортизації штучних споруд, розташованих на вулиці, може складати значний обсяг коштів (інколи до 40 % вартості послуг з паспортизації ). Але Замовник відмовився вносити зміни до тендерної документації, що не дає можливості для коректного розрахунку ціни пропозиції. Також ми вимагали від замовника, зміни кінцевого терміну надання послуг. Нами було зазначено , що 5.12.2018 року заплановано проведення аукціону за результатами якого буде розглянуто тендерну пропозицію переможця, де відповідно до п.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерну пропозицію від 5 до 20 робочих днів, після чого приймає рішення про намір укласти договір відповідно до п.2 ст.32 ЗУ. Відповідно до п.2 ст.32 ЗУ замовник укладає договір з переможцем у строки не раніше 10 але не пізніше 20 робочих днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Виходячи із зазначеного, термін з початку аукціону до підписання договору складає від 15 до 40 робочих днів ,а для надання послуг необхідно виконати значний обсяг робіт по кожній вулиці, а саме: - топографо-геодезичні вишукування та обстеження, складання плану М 1:500 та паспорту. - вишукувальні роботи для скаладання існуючих схем організації дорожнього руху; - відеозйомка вулиць та її обробка в обох напрямках руху. - створення ортофотозображення поверхні проїзної частини. - коригування та роздрук матеріалів. Виходячи з того що тендер буде проведено 5 грудня а згідно закону про держзакупівлі договір буде укладений не раніше 20 грудня, зазначений кінцевий строк поставки послуг до 31.12.2018 є практично неможливим, що натякає на антиконкурентні узгоджені дії. Замовником було прийнято рішення не вносити зміни до технічного завдання, що ставить під сумнів доцільність проведення цього аукціону, та суперечить базовим принципам проведення державних закупівель, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність;,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: відсутність подальшої потреби у участі в закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.12.2018 15:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.12.2018 19:57
Автор: ТОВ АВТОДОРСОФТ, КОШЕВИЙ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ +380567134814 maxkoshevoy@ua.fm
Вимога
Відкликано скаржником

Зміни до технічного завдання

Номер: ab9a3ef5bf6943cfac1f970c83ca02dd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-19-000905-c.c1
Назва: Зміни до технічного завдання
Вимога:
Для виконання розрахунку ціни пропозиції по даній закупівлі просимо внести зміни в Технічне завдання (додаток №4 до тендерної документації) та вказати наявність, кількість та протяжність штучних споруд, а саме мостів /шляхопроводів, водопропускних труб, лотків, підпірних стінок та автопавільйонів тощо, по кожній вулиці в переліку
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічне завдання, та/або норми чинного законодавства не містять жодного посилання на те, що Замовник має виключне зобов’язання про надання відомостей відносно наявності, кількості та протяжності штучних споруд, а саме мостів /шляхопроводів, водопропускних труб, лотків, підпірних стінок та автопавільйонів тощо, по кожній вулиці в переліку. Технічний паспорт вулиці складається в тому числі за результатами обстеження вулиці та відображає інформацію за результатами обстеження з зазначенням всіх штучних споруд на вулиц
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: відсутність потреби у участі в тендері
Дата скасування: 04.12.2018 17:26