• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичні та дезінфекційні засоби

Віпасепт - 10л Неосептин перевін 12 літрів Госпісепт 300 табл. 15 упаковок Госпісепт 300 гран. 10 упаковок

Завершена

9 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2018 16:04 - 06.12.2018 17:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді

Номер: e84e7fd9ca2c40f5a923733a61c45d6c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-05-003824-c.a2
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Враховуючи протизаконну позицію замовника-корупціонера, перекручене трактування положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України, остервеніле бажання роздерібанити бюджетні кошти країни під час дії Воєнного стану, направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошенні закупіві вказано необхідні до закупівлі засоби, кількісні та технічні вимоги, враховуючи всі специфічні вимоги до дезінфікуючих засобів, що використовуються в нашій медичній установі. Але ви пропонуєте засоби, які не відповідають вимогам закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 6720cf063ebd4a54bbaf6ff4192417e4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-05-003824-c.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Щановний! Це ви з власної кишені в крамниці можете купувати те, що забажаєте та за цінами, за якими забажаєте! Ви закуповуєте за бюджетні кошти, тому головною метою використання бюджетних коштів є їх економія! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На підставі встановленого і керуючись пунктом 9.1 Наказу № 35 від 13.04.2016 р. ДП «Зовнішторгвидав України» пропозиція ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» відхиляється через невідповідність вимогам до предметів закупівлі згідно Оголошення про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні