• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Плитка лицювальна

ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Плитка лицювальна) (Згідно оголошення)

Завершена

121 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 610.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2018 18:12 - 05.12.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 457d34fad2464350bc857e26c8e17074
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-001956-b.c3
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Враховуючи відсутність реакції Замовника на дві попередні вимоги (очевидно з метою затягування часу і закінчення періоду оскарження), надаю роз'яснення щодо правового статусу юридичної особи-підприємця та вимагаю скасувати неправомірно прийняті рішення про дискваліфікацію ФОП Лошковського В. А. та визнання переможцем ТОВ "Б"777""
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога учасника не задоволена
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.12.2018 00:27
Підтвердження вирішення: Шановний учасник! Не надання документів, що вимагалися оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель – це невідповідність вимогам замовника. Причина дискваліфікації вашої тендерної пропозиції є правомірною, адже вимогою оголошення не було підтвердити юридичний статус учасника (як ви зазначаєте у своїй вимозі), а надання конкретних документів, які,ви - як учасник торгів, не надали у складі пропозиції. При цьому, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не несе інформацію, яка міститься у документах, що не надані вами у складі пропозиції: паспорт, ід.код. Керуючись практикою органу оскарження, повідомляємо, що замовник торгів оцінює цінові пропозиції учасників у межах встановлених вимог. До того ж, відповідно до п.6.9 наказу 35, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Згідно п.8 оголошення «неспроможність учасника надати у складі цінової пропозиції ДОКУМЕНТИ, що визначені згідно цієї документації, а так само подання неповних документів, подання неповної інформації у складі пропозиції, буде віднесено на ризик учасника, та може тягнути за собою наслідки щодо відхилення пропозиції учасника». До того ж, ви як учасник торгів мали можливість у період уточнень звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог (п.6.5 Порядку). Що Вами, як учасником торгів не було вчинено. Тому, усі рішення по даній закупівлі остаточні та повторно переглядатися не будуть. Звертаємо вашу увагу, що при проведенні закупівель замовник керується наказом №35 вiд 13.04.2016р. ДП “Зовнішторгвидав України «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель»,відповідно до п.9.2 якого «Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж ЧЕРЕЗ 3 РОБОЧИХ ДНІ З ДНЯ НАДХОДЖЕННЯ ТАКОЇ ВИМОГИ». Тому, повідомляємо, що СЕВЕРИНІВСЬКА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ чітко дотримується чинних норм щодо проведення допорогових закупівель.
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення про переможця

Номер: 667e329c0fbf41dd8924603bad456a3a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-001956-b.c2
Назва: Оскарження рішення про переможця
Вимога:
Обрана дорожча на 10 826,40 грн. цінова пропозиція при однакових інших умовах. Наявні ознаки дискримінаційного підходу до оцінки цінових пропозицій учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога учасника не задоволена
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.12.2018 00:14
Підтвердження вирішення: Шановний учасник! Допогорова процедура закупівлі проводиться на підставі наказу №35 вiд 13.04.2016р. ДП “Зовнішторгвидав України «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», який регулює порядок здійснення допорогових закупівель. Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо зазначення терміну укладання договору у рішенні №105 від 10.12.2018р. (п.8) , то надаємо пояснення, що строк, протягом якого, може бути укладений договір зазначено відповідно до положень Порядку здійснення допороговuх закупівель, а тому відсутні будь-які протиріччя, про які ви зазначаєте у вашій вимозі (п.5 додатку 1 порядку «Замовник зобов’язаний завершити Закупівлю шляхом ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ або відміни Закупівлі ПРОТЯГОМ 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій»). У рішенні зазначено повний строк відповідно до нормативного документу, що регулює здійснення закупівлі. Виходячи із вищезазначаеного, повідомляємо, що ваша вимога не задоволена.
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога про скасування рішення

Номер: fb537ae6a9f941e484855d119f62c072
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-001956-b.c1
Назва: Вимога про скасування рішення
Вимога:
У рішенні вказана формальна причина дискваліфікації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога учасника не задоволена
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.12.2018 00:06
Підтвердження вирішення: Шановний учасник! В оголошенні для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель була висунута чітка вимога «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (в т.ч): ….. - копія паспорту (для фізичних осіб); - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Ви - фізична особа, що здійснює підприємницьку діяльність. А тому дана вимога стосувалася вас як учасника торгів. Ви не надали у складі своєї пропозиції два вищезазначених документи, а тому керуючись наказом №35 вiд 13.04.2016р. ДП “Зовнішторгвидав України «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», зокрема п.6.2 та п.9.2, ваша пропозиція дискваліфікована як така, що не відповідає умовам Закупівлі. Також, звертаємо вашу увагу, що не надання документів, що вимагалися – не можна віднести до формальної причини відхилення. Була проведена об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій учасників. До того ж, згідно п.7.2 оголошення Учасник не позбавлявся права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними, а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам цієї документації. Щодо дозавантаження документів, п.7.2 оголошення містив вичерпний перелік дозавантеження документів, а саме: після допущення до оцінки, викласти в новій редакції на електронному майданчику цінову пропозицію. Чим дотримано принцип закупівлі- добросовісна конкуренція серед учасників. Отож, виходячи із вищезазначеного повідомляємо, що ваша вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію вашої пропозиції не задоволена. На майбутнє, рекомендуємо детальніше ознайомитися з положеннями наказу №35 вiд 13.04.2016р. ДП “Зовнішторгвидав України «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» та уважніше готувати документи для участі у закупівлях.
Задовільнена: Ні