-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги гістологічного дослідження операційного і біопсійного матеріалу
Призупинено
600 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
09.12.2025 14:44 - 14.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
4b5599c55dca4a21a5288e9893124ace
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-12-09-014091-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з ліцензії МОЗ 06.11.2025.pdf 12.12.2025 17:58
- Ліцензія ТОВ «Сілмедгруп».pdf 12.12.2025 17:58
- sign.p7s 12.12.2025 18:48
- Скарга Миколаїв.doc 13.12.2025 23:57
- ФСУ-7.3.7.003Протокол інтраопераційного термінового гістологічного дослідження (1).doc 13.12.2025 23:59
- Відомості про ведення господарської діялності в Львів обл (Витяг з ліцензії МОЗ 06.11.2025).pdf 13.12.2025 23:59
- Скарга Миколаїв.doc 13.12.2025 23:59
- Відомості про ведення господарської діялності в Львів обл (Витяг з ліцензії МОЗ 06.11.2025).pdf 14.12.2025 00:00
- розташування лабораторій АЛМ Поділля (Ліцензія МОЗ медична практика).pdf 24.12.2025 09:25
- розташування лабораторій Медіс (Ліцензія МОЗ медична практика).pdf 24.12.2025 09:25
- розташування лабораторій Добра діагностика (Ліцензія МОЗ медична практика).pdf 24.12.2025 09:25
- розташування лабораторій БМЛ (Ліцензія МОЗ медична практика).pdf 24.12.2025 09:25
- розташування лабораторій ДІЛА (Ліцензія МОЗ медична практика).pdf 24.12.2025 09:25
- розташування лабораторій СІЕСДІЛАБ (Ліцензія МОЗ медична практика).pdf 24.12.2025 09:25
- розташування лабораторій Сінево (витяг з ліцензійного реєстру).docx 24.12.2025 09:25
- ФСУ-7.3.7.003Протокол інтраопераційного термінового гістологічного дослідження.doc 24.12.2025 09:25
- Розташування лабораторій Західгістолаб (витяг з ліцензійного реєстру).docx 24.12.2025 09:25
- Інформація про час доїзду швидкої.pdf 24.12.2025 09:25
- розташування лабораторій ЕСКУЛАБ(Ліцензія МОЗ медична практика).pdf 24.12.2025 09:25
- розташування лабораторій МЛП (Ліцензія МОЗ медична практика).pdf 24.12.2025 09:25
- рішення від 16.12.2025 №18515.pdf 16.12.2025 15:37
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 24.12.2025 №2427.pdf 24.12.2025 14:51
- Відповідь на скаргу 18.12.2025 16:30
- Відповідь 2.pdf 26.12.2025 17:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.12.2025 18:57
Дата розгляду скарги:
29.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.12.2025 15:38
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
457152318ebb4210be1bea4f7eefe22b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації (текст скарги додається)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було встановлено ряд дискримінаціних умов, що напряму обмежують нас в участі в оскржуваній закупівлі
×
-
Назва доказу:
інформація про здійснення діяльності в Львівській області
-
Повʼязаний документ:
Витяг з ліцензії МОЗ 06.11.2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу: 1) Прийняти цю скаргу до розгляду 2) Перевірити викладені факти; 3) Встановити наявність порушень в діях Замовника; 4) Зобовязати Замовника внести зміни до умов оголошення та проведення відкритих торгів та умов тендерної документації
Запити Органу оскарження
Номер:
42e6720a8de84a579b1c7e52d889a958
Тема запиту:
ІНФОРМАЦІЯ КНП "Миколаївська міська лікарня" Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області на запит Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Текст запиту:
Комісії Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
ІНФОРМАЦІЯ
КНП "Миколаївська міська лікарня" Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області на запит Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
24 грудня 2025 в Електронній системі закупівель (даді – ЕСЗ) опубліковано запит Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) до КНП «Миколаївська міська лікарня» про необхідність Замовнику протягом двох робочих днів з дня отримання цього запиту надати інформацію з документальним підтвердженням щодо наявності щонайменше двох суб'єктів господарювання, які відповідають усім у сукупності технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у додатку 3 тендерної документації, зокрема, в частині проведення інтраопераційних досліджень.
З приводу вказаного запиту повідомляємо наступне.
1. Щодо надання інформації з документальним підтвердженням щодо наявності щонайменше двох суб'єктів господарювання, які відповідають усім у сукупності технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у додатку 3 тендерної документації.
Тобто, в цій частині запит фактично стосується дослідження/встановлення медико-технічних спроможностей потенційних учасників закупівлі.
18 грудня 2025 Замовник надав Пояснення на скаргу ТОВ «Сілмедгруп» № UA-2025-12-09-014091-a.c1 (далі – Скаргу), в якому детально виклав свої заперечення і пояснення щодо підстав Скарги. Встановлюючи технічні вимоги до предмета закупівлі та спростовуючи Скаргу, Замовник виходив виключно із норм чинного законодавства.
Суть публічної закупівлі в нашому випадку - це придбання лабораторних послуг із можливістю залученням всіх потенційних учасників, зокрема і тих які невідомі Замовнику, через оголошення про відкриті торги на підставі їх пропозицій та спроможностей.
Закон не передбачає для Замовника обов’язку перед оголошенням торгів шукати потенційних учасників і вивчати їх медико-технічні спроможності, не кажучи, що фізично це виконати не завжди можливо і не раціонально, адже потребує значних зусиль і часу. Згідно Закону «Про публічні закупівлі» таке вивчення відбувається після завершення торгів під час оцінки тендерних пропозицій учасників на підставі поданих ними документів.
Вказані умови тендерної документації щодо предмету закупівлі, не є дискримінаційними. Вони не обмежують конкуренцію. Адже в оголошеній закупівлі може приймати участь не один суб'єкт господарювання. Вказані дослідження у Львівській області виконує велика кількість закладів охорони здоров’я, зокрема, які відомі Замовнику, але не виклюно:
- КНП «Дрогобицька міська лікарня №5» https://drohobych-hospital.com.ua/department/ patalogoanatomichne-viddilennya/
- КНП «Львівська обласна клінічна лікарня» (Університетська лікарня ЛНМУ) https://hospital.meduniv.lviv.ua/departments/diagnostic/%D0%9F%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B5-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F/
- ТОВ "МЛ ДІЛА" https://dila.ua/price.html
- ПП «ПСМЛ "ЕСКУЛАБ» https://esculab.com/analysis
- ПП «МЕДІС» https://medis.com.ua/analizy
- ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ» https://www.csdlab.ua/analyzes
- ТОВ «СІНЕВО УКРАЇНА» https://www.synevo.ua/ua/tests
- ТОВ «ДОБРА ДІАГНОСТИКА»
- ТОВ «Б.М.Л.»
- ТОВ «ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА ГІСТОЛОГІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ»
- ТОВ «М.Л.П.
- ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ», а також комунальні заклади охорони здоров’я та інші, які невідомі Замовнику.
Крім того, відповідно до норм Особливостей та Закону, при виконанні робіт чи наданні послуг контрагент може залучати субпідрядників чи співвиконавців.
2. Щодо проведення інтраопераційних досліджень.
Вказані дослідження врегульовані Порядком проведення прижиттєвої патологоанатомічної діагностики (затверджений наказом МОЗ України від 21.04.2025 №693 (далі - Порядок).
Пункт 3 розділу І Порядку визначає, що інтраопераційне дослідження - різновид патогістологічного дослідження, що виконується під час оперативного втручання за допомогою апаратів глибокого заморожування тканин.
Згідно п.2 розділу ІІІ Порядку, організація транспортування операційного і біопсійного матеріалу до ЗОЗ, що здійснює прижиттєву патологоанатомічну діагностику, покладається на керівника ЗОЗ, в якому проводиться забір матеріалу та здійснюється на підставі договорів укладених між ЗОЗ та має відповідати встановленим правилам та нормам для транспортування біологічного матеріалу.
Біологічний матеріал, що підлягає інтраопераційному дослідженню, невідкладно з моменту його вилучення доставляється в ЗОЗ, що здійснює прижиттєву патологоанатомічну діагностику, в чистому сухому контейнері без занурення в фіксуючий розчини (п.3 розділу ІІІ Порядку).
Відповідно до п.п.1 п.7 розділу V Порядку, тривалість патогістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу складає: для термінових інтраопераційних біопсій - не більш ніж 30 хвилин від моменту отримання матеріалу.
Як вже вказувалось вище, при виконанні цих послуг учасник може залучати субпідрядників чи співвиконавців, про які стане відомо тільки під час вивчення тендерної документації учасника.
Тобто, оцінити спроможність суб'єкта господарювання виконати інтраопераційне дослідження можливо тільки після завершення торгів під час оцінки тендерних пропозицій учасників на підставі поданих ними документів, які відсутні на даний час у Замовника.
Дата опублікування:
26.12.2025 17:13
Номер:
c0ac2853e6254cd9bc9f4600e15b1937
Тема запиту:
Інформація про розташування лабораторій гістологічних дослуджень у Львівській області та час доїзду автомобіля швидкої з Миколаєва (Львів) до Львову
Текст запиту:
Інформація про розташування лабораторій гістологічних дослуджень у Львівській області та час доїзду автомобіля швидкої з Миколаєва (Львів) до Львову
Дата опублікування:
24.12.2025 09:25
Номер:
c1c7b8b7bb1948ef91d095135ae580ca
Тема запиту:
Cкарга ТОВ «Сілмедгруп» є безпідставною
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ
КНП «Миколаївська міська лікарня» Миколаївської міської ради
Стрийського району Львівської області
на скаргу ТОВ «Сілмедгруп» № UA-2025-12-09-014091-a.c1
Cкарга ТОВ «Сілмедгруп» є безпідставною, її доводи та вимоги суперечить чинному законодавству України. Вимога Скаржника поділити закупівлю цих послуг (досліджень) на окремі лоти є не обґрунтованою і надуманою як з точки зору критеріїв опису предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником, так і з практичної (медико-технологічної) точки зору.
1. Тендерною документацією Замовника, яка оприлюднена в ЕСЗ, встановлено, що предметом цієї публічної закупівлі є «Послуги гістологічного дослідження операційного і біопсійного матеріалу код ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги», а саме:
№ з/п Найменування послуги Кількість Одиниця виміру
1 Гістологічне дослідження операційного і біопсійного матеріалу 1 категорії складності 30 послуга
2 Гістологічне дослідження операційного і біопсійного матеріалу 2 категорії складності 300 послуга
3 Гістологічне дослідження операційного і біопсійного матеріалу 3 категорії складності 180 послуга
4 Гістологічне дослідження операційного і біопсійного матеріалу 4 категорії складності 65 послуга
5 Гістологічне дослідження операційного і біопсійного матеріалу 5 категорії складності 10 послуга
6 Інтраопераційне дослідження 2 послуга
7 Імуногістохімічні дослідження (1 маркер) 2 послуга
8 Імуногістохімічні дослідження на визначення експресії PRAME 1 послуга
9 Рідинна цитологія ПАП-тест 10 послуга
2. Об’єднання в межах єдиної процедури закупівлі вказаних послуг (досліджень) не порушує Закону, відповідає нормативно-правовим актам Міністерства охорони здоров’я України та практиці Постійно діючій комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2.1. Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно пункту 15 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Відповідно до розділу I "Загальні положення" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Замовник, визначивши предмет закупівлі в наведений вище спосіб, не порушив вимог Закону, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги.
2.2. Вказані вище послуги об’єднуються не тільки за загальним описом відповідно коду Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, але також за медико-технологічною функцією та заходами прижиттєвої патологоанатомічної діагностики.
Прижиттєва патологоанатомічна діагностика - сукупність медичних заходів, що здійснюють ЗОЗ для забезпечення встановлення етіології, патогенезу хвороби, діагнозу на основі єдиних науково обґрунтованих організаційних принципів та міжнародних стандартів діагностики з відповідним матеріально-технічним забезпеченням (п.2 розділ І Порядку проведення прижиттєвої патологоанатомічної діагностики (затверджений наказом МОЗ України від 21.04.2025 №693 (далі - Порядок).
Згідно пункту 1 розділу V Порядку, прижиттєва патологоанатомічна діагностика включає:
1) патогістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу;
2) інтраопераційне дослідження;
3) імуногістохімічне/імуноцитохімічне, цитологічне та молекулярно-генетичне дослідження.
Пункт 3 розділу І Порядку визначає, що:
інтраопераційне дослідження - різновид патогістологічного дослідження, що виконується під час оперативного втручання за допомогою апаратів глибокого заморожування тканин;
імуногістохімічне дослідження - різновид патогістологічного дослідження, заснований на виявленні антигенів в клітинах та тканинах в гістологічному матеріалі за допомогою зв’язування зі специфічними антитілами-маркерами;
цитологічне дослідження - метод оцінки морфологічних характеристик та клітинного складу елементів у цитологічному препараті з метою встановлення діагнозу або визначення категорії патологічних змін.
Залежно від клінічної потреби, типу досліджуваного матеріалу та складності діагнозу, лікар може призначити один із вищеперелічених видів патогістологічних досліджень або їхню комбінацію. Кожен метод має свої унікальні можливості. Зокрема, імуногістохімічне дослідження - це фінальне, найточніше типування пухлини. Допомагає лікарю визначити біологічний підтип раку, що є вирішальним для вибору цільової (персоналізованої) терапії.
Тобто, всі перелічені в Додатку 2 до Тендерної документації послуги (дослідження), які є предметом закупівлі, входять до медичних заходів прижиттєвої патологоанатомічної діагностики, яка забезпечує встановлення етіології, патогенезу хвороби та діагнозу і можуть застосовуватись як окремо, а при потребі – в спільній комбінації.
Тому, вимога Скаржника в своїх виробничих інтересах (через відсутність лабораторних спроможностей) поділити штучно закупівлю послуг (досліджень) на окремі лоти є безпідставною як з практичної (медико-технологічної) причини, так і з огляду на нормативні приписи Порядку.
2.3. Слід додати, що дії Замовника щодо об’єднанням цих послуг (досліджень) в межах єдиної процедури закупівлі відповідають практиці Комісії у вирішенні подібних скарг, зокрема викладеній в Рішенні №20469-р/пк-пз від 19.12.2023.
2.4. Вказані умови Тендерної документації, щодо предмету закупівлі, не є дискримінаційними. Вони не обмежують конкуренцію. Адже в оголошеній закупівлі можуть приймати участь інші учасники ринку. Такі послуги (дослідження) у Львівській області надає велика кількість закладів охорони здоров’я, зокрема, але не вичерпно:
- ТОВ "МЛ ДІЛА" https://dila.ua/price.html
- ПП «ПСМЛ "ЕСКУЛАБ» https://esculab.com/analysis
- ПП «МЕДІС» https://medis.com.ua/analizy
- ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ» https://www.csdlab.ua/analyzes
- ТОВ «СІНЕВО УКРАЇНА» https://www.synevo.ua/ua/tests
- ТОВ «ДОБРА ДІАГНОСТИКА»
- ТОВ «Б.М.Л.»
- ТОВ «ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА ГІСТОЛОГІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ»
- ТОВ «М.Л.П.
- ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ», а також комунальні заклади охорони здоров’я та інші.
Крім того, відповідно до норм Особливостей та Закону, при виконанні робіт чи наданні послуг контрагент може залучати субпідрядників чи співвиконавців.
Таким чином, Скаржник не обґрунтував необхідність внесення змін до Тендерної документаціїю. Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Скарги.
Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, просимо відмовити у задоволенні скарги.
Дата опублікування:
18.12.2025 16:29
Номер:
f4677699f487419e97203d22ca25c914
Тема запиту:
скарга у ворд форматі
Текст запиту:
скарга у ворд форматі
Дата опублікування:
13.12.2025 23:59
Номер:
f6ccd82dd3e1414c8006238f40c81f30
Тема запиту:
Відомості про провадження ліцензійної діялності у Львові
Текст запиту:
Відомості про провадження ліцензійної діялності у Львові
Дата опублікування:
14.12.2025 00:00
Номер:
51c3772beaf847fb8c49961621488bb4
Тема запиту:
Скараг у форматі ворд
Текст запиту:
Скараг у форматі ворд
Дата опублікування:
13.12.2025 23:57