-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
хлорантоїн п/є бан. 1.0 л.
аналоги не пропонувати
Завершена
18 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 92.50 UAH
Період оскарження:
14.11.2018 20:00 - 19.11.2018 20:05
Вимога
Залишено без розгляду
До написаного
Номер:
cd838cd3036449f38e3d7dde8d4c8426
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-14-001936-b.a3
Назва:
До написаного
Вимога:
Шановний! У Вас договір розрахований до 31.12.2018 року, а термін дії свідоцтва про державну реєстрацію закінчується 18.12. всупереч умовам договору. Ви розумієте, що Закон Українипро захист від інфекційних хвороб забороняє використання та закупівлю дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку??? Ми направляємо матеріали в контролюючі органи!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2018 17:19
Вимога
Залишено без розгляду
порушення закону
Номер:
9d8cb9612e0743778609e9ccf0c933be
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-14-001936-b.a1
Назва:
порушення закону
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 17.11.2018 12:02
Дата подачі:
17.11.2018 12:02
Вирішення:
Щодо реєстрації дезінфекційного засобу «Хлорантоїн»
1. Термін дії Свідоцтва про державну реєстрацію закінчується 18.12.2018р.
2. У відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) видача свідоцтв про державну реєстрацію не передбачається, а передбачається внесення засобу в єдиний державний реєстр дезінфекційних засобів.
3. Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст..1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо написаного корупціонером
Номер:
ac4098e1d02d4e4da906d7e69c4d62fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-14-001936-b.a4
Назва:
Щодо написаного корупціонером
Вимога:
Ви розумієте яку протизаконну ахінею пишите? Це вам ТОВ "Лаверна" надала таку писанину? На сьогоднішній день діє Закон про запобігання інфекційним хворобам населення, в якому ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ закупівля та використання дезінфікуючих засобів НЕ зареєстрованих в установленому порядку!!! Згідно діючого Наказу №908 зареєстрованим дезіфікуючим засобам видаються СВІДОЦТВА ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ! Відсутність органу реєстрації не скасовує а ні вищевказаний Закон, а ні Наказ №908, який регулює проведення реєстрації дезінфікуючих засобів. Всі листи, які вам надають Учасники щодо неможливості зареєструвати їх продукцію є їх проблемами і не виправдовують факт порушення Закону. Ми додаємо цю інформацію до листів, які подаємо в контролюючі органи. Таке грубе та цинічне порушення Закону шокує!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2018 16:42
Вирішення:
Щодо реєстрації дезінфекційного засобу «Хлорантоїн»
1. Термін дії Свідоцтва про державну реєстрацію закінчується 18.12.2018р.
2. У відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) видача свідоцтв про державну реєстрацію не передбачається, а передбачається внесення засобу в єдиний державний реєстр дезінфекційних засобів.
3. Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст..1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
bea93a1da27d4e2d85a9735258b865d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-14-001936-b.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! нас дивує така позиція. Термін дії Свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу Хлорантоїн закінчився! Засіб Хлоросан є повним еквівалентом по групам діючих речовин ( в обидвах засобах активно-діюча речовина - активний хлор), спектру антимікробної діїї, класу безпеки, режимам використання та умовам зберігання. По економічності засіб "Хлоросан" в 3,3 рази перевершує Хлорантоїн. З 1 кг засобу "Хлорантоїн" можна приготувати 1000 літрів робочого розчину, а з засобу Хлоросан - 3333 літрів. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2018 17:05
Вирішення:
Шановний Учасник!
Дана Процедура закупівлі є допороговою , отже , підпадає під дію застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
1. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
2. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. Ми надали таке право участі , отже не має дискримінації в цьому питанні.
Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства.
Щодо реєстрації дезінфекційного засобу «Хлорантоїн»
1. Термін дії Свідоцтва про державну реєстрацію закінчується 18.12.2018р.
2. У відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) видача свідоцтв про державну реєстрацію не передбачається, а передбачається внесення засобу в єдиний державний реєстр дезінфекційних засобів.
3. Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст..1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні.
В першу чергу, звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Порядок проведення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35 (далі – Наказ № 35) не є нормативно-правовим актом обов’язковим до виконання. При цьому, згідно Наказу № 35 Замовник може, а не зобов’язаний прописувати можливість постачання еквіваленту предмета закупівлі. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості постачання еквівалента. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі, замовник має право відхилити пропозицію такого учасника.
Ми встановили вимоги до товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезинфектанів, тому йому важливо отримати продукцію саме зазначену продукцію.
Ваші звинуваченнями нас у з говорі, корупції, зловживанні та порушення чинного законодавства України, грубо порушує наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Звернутись до Громадського контролю це Ваше право, так як і право нашої установи скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч..4 ст.32 Конституції України та ст..277 Цивільного кодексу України).
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні