• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Офісні меблі» ДК 021:2015: 39130000-2 (Офісні меблі)

Торги не відбулися

39 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 398.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2018 15:42 - 10.12.2018 17:00
Вимога
Відхилено

Дискваліфікація ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович"

Номер: 508ffc5f174e4a4183d894c677ee4431
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-07-004120-c.c1
Назва: Дискваліфікація ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович"
Вимога:
ТОВ "Епіцент К" розглянувши тендерну докуменцію ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович" було виявлено,що надані документи ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович" не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме: в Додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі зазаначено,що кваліфікація Учасників підтверджується шляхом розміщення на торговому майданчику завірених підписом курівника та/або уповноваженої особи Учасника. ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович" не завірив такі документи,як: -Сертифікати відповідності на товар(вимагають копії сертифікатів відповідності завірені підписом керівника); - Довідка від виробника на іноземній мові без перекладу,не завірена; -Висновок держ.саніт.-епідеміологічної служби; -Протоколи від виробника; -Витяг з реєстру платників єдиного податку; -Виписка з держ.реєстру; -копія пасопрта +індифікаційний код; -копія аналогічного договору; Загальна кількість документів,які не відповідають вимогам складає -23 Враховуючи вище викладене,ТОВ "Епіцентр К" вважає,що надана тендерна документація ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович" не відповідає кваліфікаційним вимогам предмета закуплі :ДК 021:2015:39130000-2"Офісні меблі" та вимогає дискваліфікації даного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Комісією Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області з питань закупівлі товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, визначену в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі комісією з питань закупівлі товарів, робіт, послуг) розглянуто вимогу опубліковану від 12.12.2018 «оскарження визнання переможця». Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, вимога повинна містити таку інформацію: 1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога; 2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога; 3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; 4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування; 5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій. Однак як вбачається зі змісту вимоги відсутні дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася та чітке обґрунтування вимог щодо порушень допущених в процесі закупівлі. Враховуючи вищезазначене, вважаємо Вимогу, такою, що подана з порушенням п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.
Статус вимоги: Відхилено