• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи для збору та оброблення даних пробного перепису населення (АС ППН)

Завершена

46 023 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2018 17:53 - 17.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення

Номер: 96d450b7e45046de9ca39fd3eac1db82
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-12-002130-b.b4
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Стосовно умови тендерної документації торгів «Розробка програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи для збору та оброблення даних пробного перепису населення» (АС ППН) (додаток 5 тендерної документації, додаток 3 до проекту договору (Календарний план), етап №1 (Розробка Техноробочого проекту ПАК АС ППН)): Перший етап Календарного плану до проекту договору «Розробка Техноробочого проекту ПАК АС ППН», комірка «Орієнтовні терміни виконання» має значення «Протягом 0,5 місяця з дати укладання договору». Пояснення суті порушення: Загальний строк виконання договору складає близько 7,5 місяця. Умови даних торгів передбачають надання великого обсягу послуг, пов’язаних з розробкою, розгортанням, випробовуванням, введенням в дію АС ППН. Тощо. Вимоги до торгів загалом, обсяг Технічного завдання на розробку програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи для збору та оброблення даних пробного перепису населення (АС ППН)), загальний строк виконання договору, очікувана вартість прямо вказують на те, що передбачається розробка значної кількості програмного забезпечення, надання значного обсягу послуг. Етап розробки техноробочого проекту є важливим і має значну вагу у загальному обсязі робіт за договором. На цьому етапі виконавець повинен провести виявлення, детальний аналіз та уточнення вимог, проведення інтерв’ю з відповідальними працівниками Замовника, розробку та оформлення проектних рішень, їх попереднє узгодження із Замовником тощо. Більшість з цих робіт немає змоги виконати без взаємодії із Замовником (що стає можливим тільки після укладання договору). Вказаний обсяг робіт неможливо якісно виконати протягом 0,5 місяця, отже, такий термін виконання першого етапу Календарного плану є безпідставно малим. Також хочемо зазначити, що, на нашу думку, розробити Техноробочий проект на ПАК АС ППН протягом 0,5 місяця зможе лише той потенційний виконавець, який вже готує такий проект (маючи всю необхідну детальну інформацію, недоступну в обсязі тендерної документації) і планує таким чином отримати неконкурентну перевагу в торгах. Умова щодо терміну виконання першого етапу Календарного плану «Протягом 0,5 місяця з дати укладання договору» порушує принципи здійснення закупівель, наведені в статті 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме «добросовісна конкуренція серед учасників», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників». Вимога щодо усунення порушення: Відповідно до статті 23 Закону «Про публічні закупівлі», просимо усунути порушення шляхом внесення змін до умови тендерної документації (додаток 5 тендерної документації, додаток 3 до проекту договору (Календарний план), етап №1 (Розробка Техноробочого проекту ПАК АС ППН)), а саме збільшити термін виконання першого етапу Календарного плану принаймні до 1,5-2 місяців. При цьому загальний строк виконання договору може залишитись без змін, чого можна досягнути, наприклад, за рахунок відповідного зменшення термінів виконання подальших етапів (наприклад, етапів 3.1 та 3.2).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Збільшення термінів виконання першого етапу Календарного плану до 1,5-2 місяців призведе до скорочення термінів виконання інших етапів розробки ПАК АС ППН, що негативно вплине на якість розробки програмного забезпечення для планшетів, веб-порталу та неминуче призведе до зриву виконання завдання загальнодержавного значення щодо проведення пробного перепису населення України. Техноробочий проект у визначені терміни може розробити будь-який учасник торгів, що має команду працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не тільки в галузі розробки складних інформаційних систем, але й в частині базових методологічних положень та основних принципів проведення переписів населення, зокрема рекомендацій конференції європейських статистиків щодо проведення переписів населення та житлового фонду 2020 року "Principles and Recommendations for Population and Housing Censuses: the 2020 Round ― Revision 3; United Nations, New York 2015". Перелік документів та інформаційних матеріалів, які повинні бути використані під час створення АС ППН, наведений у розділі 9 Технічного завдання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення

Номер: d5007ede2672465297ab9742ae7590a2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-12-002130-b.a3
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Стосовно умови тендерної документації торгів «Розробка програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи для збору та оброблення даних пробного перепису населення» (АС ППН) (додаток 4, таблиця 1, рядок 1, п.1.1): «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договору про закупівлю, із зазначенням переліку обладнання, транспорту (найменування та кількість) та приміщення, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (за наявності). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасники також надають копії документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням, складськими приміщеннями та автотранспортом (копія бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання, складських приміщень та автотранспорту, копія чинних договорів оренди тощо)». Пояснення суті порушення: На даний час транспортні послуги, необхідні для перевезення товарів, є широкодоступними, тому відсутня потреба у наявності власного чи орендованого автотранспорту для виконання договору за результатами торгів. Більш того, власний автотранспорт та складські приміщення (так само, як і орендовані) потребує також наявності власного штату працівників, що здійснюватимуть обслуговування, та інших компонентів, що не є доцільним у випадку, коли надання транспортних та складських послуг не входить до основних видів економічної діяльності підприємства. Висування умови щодо наявності у учасника власного чи орендованого автоторанспорту та складського приміщення (а отже, й інших зазначених компонентів) значно звужують коло потенційних учасників Торгів і, таким чином, порушують принцип здійснення закупівель «недискримінація учасників», який зазначений в частині першій статті 3 Закону «Про публічні закупівлі». Вимога щодо усунення порушення: Відповідно до статті 23 Закону «Про публічні закупівлі», просимо усунути порушення шляхом внесення змін до умови тендерної документації (додаток 4, таблиця 1, рядок 1, п.1.1), а саме видалення з тексту умови вимог щодо наявності у учасника власного чи орендованого автотранспорту та складського приміщення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Великий обсяг зобов’язань, пов’язаний з розробкою, розгортанням, випробовуванням, введенням в дію АС ППН, вимагає від Виконавця організувати зберігання апаратних засобів до моменту поставки, попередні випробування тощо, у т.ч. розгортання програмного забезпечення підсистеми збирання переписних даних на 120 планшетах, для чого необхідно мати відповідні приміщення. З огляду на це будуть внесені зміни у тендерну документацію в частині уточнення вимоги щодо наявності у учасника власного чи орендованого автотранспорту та складського приміщення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень

Номер: 1672fc60473f473280cb6c10b408f175
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-12-002130-b.c2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Цим, як Учасник висловлюємо Вам свою повагу та на підставі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надсилаємо до Вашої уваги цю вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. 12 жовтня 2018 на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-12-002130-b) Державною службою статистики України (тут і надалі – «Замовник») було оприлюднено інформацію про закупівлю послуг за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 48610000-7 Системи баз даних (Розробка програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи для збору та оброблення даних пробного перепису населення (АС ППН))», у тому числі Тендерну документацію до вказаного предмету закупівлі (тут і надалі – «ТД»). За результатами розгляду ТД у Учасника виникла необхідність звернутись до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме: 1. П.2.3 Таблиці 1 Додатку 4 до ТД містить вимогу щодо подання наступної інформації: «Інформація щодо наявності не менше одного працівника, який брав участь у розробці автоматизованої системи для обробки даних перепису населення в Україні або в інших країнах, що підтверджується відповідним оригіналом листа від установи, яка отримала такі послуги». Ми вважаємо, що дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені у ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», призводить до суттєвого обмеження конкуренції та дискримінації учасників, а також щодо зазначеної вимоги не може бути гарантована прозорість одержання підтверджуючої інформації, з огляду на наступне: - Наявність одного (чи навіть декількох) працівника (працівників) з відповідним досвідом ніяким чином не може вплинути на загальну якість чи своєчасність виконання завдань проекту, мінімізацію ризиків і т.ін. через значні масштаби, об’ємну сферу предмету закупівлі, її різноплановість (постачання апаратних засобів, розробку прикладного програмного забезпечення, підготовка персоналу Замовника, супроводження системи тощо), необхідність залучення значної кількості працівників до виконання відповідного договору. - З 2001 року, коли в Україні проводився останній перепис населення, як інформаційні технології загалом, так і підходи до перепису населення зокрема значно змінились (наприклад, замість сканування та розпізнавання паперових документів планується використання планшетів, застосування інтернет-раунду перепису і т.ін.). Досвід інших країн також не є таким, що цілком відповідає умовам, які мають місце в України. Все це критично знецінює, нівелює значення попереднього досвіду участі в проектах, пов’язаних з переписом населення, з точки зору даних Торгів. - В Україні в проектах, пов’язаних з розробкою автоматизованої системи для обробки даних перепису населення в Україні, приймало участь всього декілька організацій-виконавців (зокрема, за даними відкритих джерел: «Квазар-Мікро Техно» та «Сітронікс»; «Укргеодезкартографія» та «Науково-дослідний інститут геодезії і картографії» – в частині картографічних даних). Вимога Замовника щодо наявності працівника, який брав участь у розробці автоматизованої системи для обробки даних перепису населення, автоматично виключає з можливості участі у Торгах переважну кількість учасників, які мають великий позитивний досвід розробки аналогічних інформаційних систем в інших предметних сферах і могли б успішно виконати договір за результатами Торгів. - В обов’язки установ, що проводять перепис населення на державному рівні, не входить документальна фіксація персонального складу організацій – виконавців. Також не входять в їх обов’язки видача відповідних довідок (листів). Отже, зазначена вимога не може бути документально (офіційно) підтверджена навіть у випадку фактичної наявності у складі учасника працівника (працівників), що брали участь у розробці автоматизованої системи для обробки даних перепису населення в Україні. - Склалася ситуація, що тільки Замовник Торгів має право в Україні надавати відповідні листи-підтвердження. Отже, Замовник може одноосібно впливати на допуск чи не допуск того чи іншого учасника до участі у Торгах, які ним же і оголошені. Зважаючи на наведене вище, вимагаємо вилучити дану вимогу з ТД.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Умови даних торгів передбачають великий обсяг зобов’язань Виконавця, пов’язаний з розробкою, розгортанням, випробовуванням, введенням в дію АС ППН у дуже стислі терміни для забезпечення виконання завдання загальнодержавного значення щодо проведення пробного перепису населення України у грудні 2019 року. Першим й критично важливим етапом робіт є розробка Техноробочого проекту ПАК АС ППН. Для забезпечення виконання цього етапу у визначені терміни учасник торгів повинен мати команду працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не тільки в галузі розробки складних інформаційних систем, але й в частині базових методологічних положень та основних принципів проведення переписів населення, зокрема рекомендацій конференції європейських статистиків щодо проведення переписів населення та житлового фонду 2020 року "Principles and Recommendations for Population and Housing Censuses: the 2020 Round ― Revision 3; United Nations, New York 2015". Досвіду розробки аналогічних інформаційних систем в інших предметних сферах недостатньо, оскільки необхідні знання саме у галузі методології проведення переписів населення в будь-якій країні світу, включаючи й Україну. Стислі терміни виконання першого етапу робіт виключають можливість провести підготовку фахівців виконавця щодо методологічних особливостей проведення перепису, отже Замовник вимагає надання інформації щодо наявності не менше одного працівника, який брав участь у розробці автоматизованої системи для обробки даних перепису населення в Україні або в інших країнах. З метою уникнення звинувачення Замовника щодо одноосібного впливання на допуск чи не допуск того чи іншого учасника до участі у Торгах будуть внесені зміни до п.2.3 Таблиці 1 Додатку 4 до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

СКАРГА

Номер: 6c18921733c44c2e9eb89ecca25a495e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-12-002130-b.c5
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі)
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.11.2018 19:57
Автор: ООО "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Тетяна Новікова +380445960044 nt@infosafe.ua
Вимога
Відкликано скаржником

ЗВЕРНЕННЯ З ВИМОГАМИ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: 6fe0a14d33da4854b95e79f1c190ff9b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-12-002130-b.c1
Назва: ЗВЕРНЕННЯ З ВИМОГАМИ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
Цим Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНФОСЕЙФ ІТ» (тут і надалі – Учасник») висловлює Вам свою повагу та на підставі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надсилає до Вашої уваги цю вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі про наступне. 12 жовтня 2018 на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-12-002130-b) Державною службою статистики України (тут і надалі – «Замовник») було оприлюднено інформацію про закупівлю послуг за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 48610000-7 Системи баз даних (Розробка програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи для збору та оброблення даних пробного перепису населення (АС ППН))», у тому числі Тендерну документацію до вказаного предмету закупівлі (тут і надалі – «ТД»). За результатами розгляду ТД у Учасника виникла необхідність звернутись до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме: 1. П.2.3 Таблиці 1 Додатку 4 до ТД містить вимогу щодо подання наступної інформації: «Інформація щодо наявності не менше одного працівника, який брав участь у розробці автоматизованої системи для обробки даних перепису населення в Україні або в інших країнах, що підтверджується відповідним оригіналом листа від установи, яка отримала такі послуги». Вважаємо, що включення зазначеної вимоги порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені у ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», призводять до суттєвого обмеження конкуренції та дискримінації учасників, а також щодо зазначеної вимоги не може бути гарантована прозорість одержання підтверджуючої інформації, з огляду на наступне: - Наявність одного (чи навіть декількох) працівника (працівників) з відповідним досвідом ніяким чином не може вплинути на загальну якість чи своєчасність виконання завдань проекту, мінімізацію ризиків і т.ін. через значні масштаби, об’ємну сферу предмету закупівлі, її різноплановість, необхідність залучення значної кількості працівників до виконання відповідного договору. - З 2001 року, коли в Україні проводився останній перепис населення, як інформаційні технології загалом, так і підходи до перепису населення зокрема значно змінились (наприклад, замість сканування та розпізнавання паперових документів планується використання планшетів, застосування інтернет-раунду перепису і т.ін.). Досвід інших країн також не є таким, що цілком відповідає умовам України. Все це критично знецінює попередній досвід участі в проектах, пов’язаних з переписом населення, з точки зору конкретних Торгів. - В Україні в проектах, пов’язаних з розробкою автоматизованої системи для обробки даних перепису населення в Україні, брало участь всього декілька організацій (зокрема, за даними відкритих джерел: «Квазар-Мікро Техно» та «Сітронікс»; «Укргеодезкартографія» та «Науково-дослідний інститут геодезії і картографії» – в частині картографічних даних). Вимога Замовника щодо наявності працівника, який брав участь у розробці автоматизованої системи для обробки даних перепису населення, автоматично виключає з можливості участі у Торгах переважну кількість учасників, які мають великий позитивний досвід розробки аналогічних інформаційних систем в інших предметних сферах і могли б успішно виконати договір за результатами Торгів. - В обов’язки установ, що проводять перепис населення на державному рівні, не входить документальна фіксація персонального складу організацій – виконавців. Також не входять в їх обов’язки видача відповідних довідок (листів). Отже, зазначена вимога не може бути документально (офіційно) підтверджена навіть у випадку фактичної наявності у складі учасника працівників, що брали участь у розробці автоматизованої системи для обробки даних перепису населення в Україні. - Склалася ситуація, що тільки Замовник Торгів має право в Україні надавати відповідні листи-підтвердження. Отже, Замовник може одноосібно впливати на допуск чи не допуск того чи іншого учасника до участі у Торгах, які ним же і оголошені. Зважаючи на наведене вище, вимагаємо вилучити дану вимогу з ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Введено з помилками
Дата скасування: 25.10.2018 18:58