• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з постачання програмного забезпечення Microsoft Windows Server 2019; Microsoft Windows Server CAL 2019; Microsoft SQL Server Standard Core 2017

У зв’язку з відміною закупівлі №UA-2018-10-26-002268-c

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2018 14:52 - 26.11.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо зміни додатку №1 до ТД

Номер: 7366e8f1754e4b168f1a9e7a48674fda
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-13-001228-b.b2
Назва: Вимога щодо зміни додатку №1 до ТД
Вимога:
Порушення у тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ваша вимога не задоволена, більш детально в протоколі засіданння ТК від 22.11.2018 року
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність проекту договору суті господарської операції та наявність дискримінаційної вимоги до учасників в тендерній документації

Номер: b956fa0ca6574ed9a700a3eafe3e200b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-13-001228-b.c1
Назва: Невідповідність проекту договору суті господарської операції та наявність дискримінаційної вимоги до учасників в тендерній документації
Вимога:
1. Відповідно до тендерної документації (надалі – ТД) та суті проекту договору (додаток №5 до ТД) відносини, що виникають між Замовником та Постачальником за всіма ознаками є операціями з постачання програмної продукції. Зокрема в п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №2 до ТД для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Замовник просить надати копію аналогічного договору з постачання програмного забезпечення та копії накладних або актів приймання-передачі товару. Такі документи зазвичай супроводжують операції з постачання, а не надання послуг, по результатам яких надається акт наданих послуг. Тому предметом даного договору є не послуга, а постачання програмного забезпечення, із встановленням та налаштуванням, відповідно і підтвердженням виконання договору має бути акт приймання-передачі необхідної кількості програмних продуктів або видаткова накладна. Операції з постачання програмної продукції, тимчасово з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року звільняються оподаткуванням податком на додану вартість. (п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України.) Відповідно до роз’яснень податкових органів до положень Податкового кодексу України: «У разі якщо послуги із технічної підтримки (встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків) програмної продукції (комп'ютерних програм) є складовою частиною постачання програмної продукції, то операції з постачання програмної продукції, до складу вартості якої входять послуги із технічної підтримки (встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків) програмної продукції (комп'ютерних програм) звільняються від оподаткування ПДВ.» Прохання привести проект Договору у відповідність до реальної господарської операції з постачання програмної продукції, яку він супроводжує та до вимог податкового законодавства. 2. Відповідно до п.5.4. Договору: «Під час надання послуги Постачальник повинен надати Замовнику документи, які підтверджують відповідність послуги діючим державним стандартам.» Прохання надати відомості яким саме державним стандартам мають відповідати послуги які Замовник визначає предметом закупівлі. 3. Відповідно до п.2. Додатку №1 до Тендерної документації: «Постачальник повинен мати сервісний центр в м. Херсон, який забезпечить технічну підтримку програмного забезпечення 24/7 з можливістю виїзду спеціаліста до Замовника (в складі пропозиції надається перелік сервісних центрів).» Така умова є дискримінаційною по відношенню до учасників за територіальним принципом, оскільки немає жодної обґрунтованої необхідності наявності територіальних обмежень до сервісних центрів Постачальника, оскільки налаштування програмного забезпечення не потребує виїзду спеціаліста за місцем встановлення такого програмного забезпечення – встановлення, налаштування та підтримка здійснюються дистанційно, каналами мережі інтернет. Така вимога була б зрозумілою і обґрунтованою якби предметом постачання було б обладнання, яке для технічної підтримки налаштування вимагає фізичної присутності спеціаліста за місцем розташування обладнання. У випадку ж постачання програмного забезпечення вимога до наявності сервісного центру в м. Херсон не відповідає предмету закупівлі. Відповідно до ст.3. ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Прохання привести тендерну документацію у відповідність до вимог зазначеного Закону та прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога не задоволена, більш детально в протоколі засіданння ТК від 22.11.2018 року
Статус вимоги: Не задоволено