-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби домашнього текстилю (комплекти штор затемнення)
Вироби домашнього текстилю (комплекти штор затемнення)
Завершена
261 516.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 615.16 UAH
мін. крок: 1% або 2 615.16 UAH
Період оскарження:
09.11.2018 17:13 - 22.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомерная дисквалификация
Номер:
890dbbc75619406d9d714c8c9af4f466
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-09-001727-b.c1
Назва:
Неправомерная дисквалификация
Вимога:
ООО "Е.П.Л." требует отменить закупку "Вироби домашнього текстилю (комплекти штор затемнення)" и назначить новые торги в связи с неправомерной дисквалификацией ООО "Е,П,Л", протокол №10 от 4 декабря 2018 г., так ка гарантийные листы об отсутствии оснований для отказа, согласно ст. 17. ч.1 и ч 2 закона Украины, были загружены (лист гарантия исх №26/11-01 от 26.11.18 и лист гарантий исх№ 26/11-03). Так как наша компания предоставила все документы, которые были затребованы заказчиком согласно тендерной документации, считаем нашу дисквалификацию неправомерной. В свою очередь ООО "Е.П.Л." будет бороться за справедливость и предаст огласке факт нарушения, а так же будет вынуждена подать жалобу в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2018 13:44
Вирішення:
відповідь на вимогу ТОВ "Е.П.Л."
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2018 14:53
Підтвердження вирішення:
За наслідками розгляду звернення ТОВ «Е.П.Л.» у відкритих торгах (UA-2018-11-09-001727-b) щодо закупівлі ДК 021:2015 – 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (комплекти штор затемнення) повідомляємо, що ваша тендерна прпозиція була відхилена на підставі протоколу засідання тендерного комітету Озерецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ДНЗ» Володимирецької районної ради Рівненської області № 10 від 04 грудня 2018 року на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (абзац другий підпункту 3.5.5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації).
Відповідно до абзацу другого підпункту 3.5.5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, це пряма вимога Тендерної документації.
Наявні у складі тендерної документації листи-гарантії від 26.11.2018 № 26/11-01 та № 26/11-03 (на які ТОВ «Е.П.Л.» робить посилання у вимозі) в повній мірі не стосуються всіх пунктів ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: лист від 26.11.2018 № 26/11-01 щодо дій, які впливають на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; лист від 26.11.2018 № 26/11-03 щодо відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення або пов’язані з корупцією правопорушення.
По іншим пунктам ч.1 та ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у складі тендерної пропозиції ТОВ «Е.П.Л.» гарантійні листи відсутні, крім того, за умовами Тендерної документації, Замовником вимагався гарантійний лист, тобто єдиний документ по всім пунктам ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, Учасник не дотримався вимог Тендерної документації.
Відповідно до Розділу ІІІ. Тендерної документації неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції», п.30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник подає замовнику тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. На цій підставі, у відповідності до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
На цій підставі, Замовник діяв виключно в межах повноважень, наданих Законом України «Про публічні закупівлі».