• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛЬНЕ

Згідно тендерної документації

Торги відмінено

6 979 570.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 69 795.70 UAH
Період оскарження: 05.11.2018 15:42 - 01.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 48c938eae80f42fbb482185dab333d94
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-05-001128-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Вивчивши тендерну пропозицію Учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «НК Преміум» ( далі ТОВ «НК Преміум»), пропозиція якого допущена до аукціону, виявлено не відповідність умовам тендерної документації, а саме: 1) У складі тендерної пропозиції доступна інформація стосовно запропонованої його тендерної пропозиції (ціна) –файл «ТП». Таким чином, Учасником ТОВ «НК Преміум» порушені вимоги ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині розкриття інформації про ціну на етапі, коли доступна лише частина тендерної пропозиції з відомостями та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та містять технічний опис предмета закупівлі. Аналогічної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з рогляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – рішення № 3204-р/пк-пз від 05.04.2018 року та рішення № 527-р/пк-пз від 07.07.2017 року. Враховуючи вищевикладене, рішення протоколу тендерного комітету Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва» № 318 від 12.12.2018 року про допущення до аукціону пропозиції ТОВ «НК Преміум» на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 -09130000-9 Нафта і дистиляти, № 3112437 (UA-2018-11-05-001128-a) є неправомірним та порушує статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вимагаємо відмінити рішення про допущення до аукціону ТОВ «НК Преміум». У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлю БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛЬНЕ буде відмінено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога відмінити рішення

Номер: 2c606944324548f0a0f50ba9f0c3b2e8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-05-001128-a.b2
Назва: Вимога відмінити рішення
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Наша компанія не згодна з рішенням, що міститься в протоколі № 318 від 12.12.2018 року в частині: відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Техойл ЛТД» з причини того, що надане документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази (Термін дії договору оренди приміщення № 2 від 31.05.2018 року спливає 30.05.2019 року) не відповідає умовам тендерної документації згідно із частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто кваліфікаційним критеріям. Згідно пункту 1, розділу І, додатку 2 «Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» до тендерної документації вимагається надання «копії відповідних документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначеного в довідці». Тобто, не міститься вимоги щодо терміну дії документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначеного в довідці. Одночасно з цим повідомляємо, що Вами допущений учасник ТОВ «НК Преміум», який на виконання цієї ж вимоги у складі тендерної пропозиції надав Договір № 13 суборенди об’єкта нерухомості від 01 липня 2016 року з терміном дії до 29 травня 2019 року (Додаткова угода № 5 до договору № 13 від 29 травня 2018 року). Тобто, даний термін договору №13 суборенди об’єкта приміщення в учасника ТОВ «НК Преміум» майже співпадає з терміном дії договору №2 оренди приміщення ТОВ «Техойл ЛТД», однак у Вас не виникло заперечень до пропозиції учасника ТОВ «НК Преміум». Отже, рішення протоколу тендерного комітету Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва» № 318 від 12.12.2018 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Техойл ЛТД» на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 -09130000-9 Нафта і дистиляти, № 3112437 (UA-2018-11-05-001128-a) є неправомірним та порушує статі 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій і застосування дискримінаційних умов до учасника торгів ТОВ «Техойл ЛТД». Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «Техойл ЛТД» та допустити до аукціону ТОВ «Техойл ЛТД», так як наша пропозиція відповідає всім вимогам тендерної документації. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Керуючись частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлю БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛЬНЕ буде відмінено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: 9cef315a2fb6484c8ff5309d56647fd0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-05-001128-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі пре-кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт». Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету №318 від «12» грудня 2018 року, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку із ненаданням документального підтвердження матеріально-технічної бази, у тому числі наявності АЗС у м. Києві. Окрім цього Замовник підтверджує відсутність довідки про наявність антикорупційного програми та наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційного програми. Підстави для відхилення є необґрунтованими, необ’єктивними, недоречними. 1. Учасник надає документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в частині наявності матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору щодо поставки товару, а саме: власних/орендованих/партнерських АЗС, в складі тендерної пропозиції додаються № ОК/2-2-18/1, № ОК/2-2-18/2між ПП «ОККО Контракт» та ТзОВ « ОККО - Рітейл», ТзОВ «ОККО-Схід» договори про надання послуг, що стосуються належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів на АЗС, зазначених Учасником в довідці про перелік АЗС. Додатково інформуємо про відсутність умови тендерної документації щодо виду документу, який би в повному обсязі підтвердив наявність матеріально-технічної бази. Отже, ПП «ОККО Контракт» надав довідку з підтвердженням власного обладнання та договори про надання послуг, що стосуються належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів на АЗС. 2. Перелік АЗС у м. Києві зазначається Учасником в довідці про перелік АЗС по Україні. 3. У складі тендерної пропозиції надається довідка про відсутність підстав для притягнення до відповідальності за ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», де в повному обсязі надається інформацію про наявність антикорупційного програми та наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційного програми. Посилаючись на вищезазначені обставини, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто та повідомляється наступне. 1. Вимогами тендерної документації, а саме: пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації «Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону» виставлено вимогу "Довідка у довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, в тому числі наявність власних, орендованих, або партнерських АЗС в м. Києві (Дніпровський район м. Києва). Крім того, пунктом 2 додатку 3 «Технічне завдання» Тендерної документації передбачена «Довідка в довільній формі про наявність в учасника не менше трьох автозаправних станцій власних, орендованих або партнерських АЗС в Дніпровському районі м. Києва, із зазначенням переліку таких АЗС, їх адрес, інформації про належність таких АЗС учаснику (власні, орендовані, партнерські, тощо, разом з копіями підтверджуючих документів)». Вами не надано довідки про наявність не менше трьох власних, орендованих або партнерських АЗС в Дніпровському районі м. Києві. 2. Пунктом 6 Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів про відсутність підстав для відмови участі у процедурі закупівлі, відповідно до ст. 17 Закону» вимагається «Інформація щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону. На підтвердження вимоги щодо антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми, передбаченої п. 10 ч.1 ст. 17 Закону, учасник в складі пропозиції конкурсних торгів надає копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми. Вами надано довідку про наявність антикорупційної програми, що передбачено пунктом 6 Додатку 2 тендерної документації. Проте не надано копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми.
Статус вимоги: Відхилено