-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекс робіт по розробленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності, на яких розташовані об’єкти нерухомості КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», з подальшою реєстрацією земельних ділянок в базі даних Державного земельного кадастру та отримання рішень Київської міської ради про передачу земельних ділянок КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на праві постійного користування
Строк поставки Товару/ надання послуг/виконання робіт: протягом 1 (одного) року з моменту підписання Договору
Торги відмінено
998 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 980.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2018 14:45 - 27.11.2018 16:50
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про відміну протокольного рішення № 519 від 13.12.2018р
Номер:
687c109d30b548a4ad177b88fe46f126
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-22-001219-b.b2
Назва:
Вимога про відміну протокольного рішення № 519 від 13.12.2018р
Вимога:
Згідно протокольного рішення № 519 від 13.12.2018р на підставі п 9.3. порядку було визнано переможцем учасника КП "київський інститут земельних відносин"
Відповідно до вимог замовника, пунку З. ІНФОРМАЦІЇ для проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель, Забезпечення пропозиції у вигляді гарантії підтверджується наданням електронної банківської гарантії . Учасник КП "київський інститут земельних відносин" надав електронну Банківську гарантію. Зазначена банківська гарантія не містить підпис директора департаменту документарних і вексельних операції АТ КБ «Приватбанк» Коваленко О.С. та печатку АТ КБ «Приватбанк». При цьому в тексті гарантії зазначено, що «Цю гарантію підписано з використанням електронного цифрового підпису. Достовірність підпису можна перевірити на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc ». Але при перевірці електронного цифрового підпису на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК". Встановлено, що ця гарантія не підписана електронним цифровим підписом. Отже надана учасником гарантія не містить підпису уповноваженої особи банку та печатки банку ні в електронній ні в оригінальній формі. Відповідно до частини 15) пункту 26 Постанови правління НБУ № 639 від 15.12.2014 Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах: Гарантія повинна містити такі реквізити: 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта.
У зв’язку з відсутністю підпису уповноваженої особи банку надана Учасникам гарантія не відповідає вимогам нормативно-правових актів НБУ, а тому не може бути прийнята Замовником.
Вимагаємо відмінити ваше рішення № 519 від 13.12.2018р. та провести повторну перевірку КП "київський інститут земельних відносин"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2018 16:58
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.12.2018 10:34
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до закупівлі UA-2018-11-22-001219-b
Номер:
b28f9c6170fa45d39c860638b5f923a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-22-001219-b.a1
Назва:
Вимога до закупівлі UA-2018-11-22-001219-b
Вимога:
Технічними вимогами до предмету закупівлі, а саме розділом 7 Умови поставки, не передбачено виконання робіт, щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на місцевості. Додатком 1 до договору, також не передбачено встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на місцевості. Означений вид робіт повинен розташовуватися між роботами, щодо опрацювання геодезичних вимірювань та виготовлення плану земельної ділянки та іншої картографічної інформації. Також в п.5.2.1. договору відсутній Акт встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на місцевості. У разі не виправлення означених помилок, буде неможливо досягнути кінцевого результату передбаченого договором.
Частиною 3, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Всупереч приписам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1, розділу 9 Технічних вимог до предмету закупівлі, передбачено – наявність довідки Учасника у довільній формі про наявність досвіду роботи у сфері надання послуг згідно предмету закупівлі у м. Києві для енергетичних підприємств (енергетичні об’єкти підвищеної небезпеки). Звертаємо вашу увагу на той факт, що п.4.1.10 договору на Виконавця покладено обов’язок, щодо забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки, гігієни праці та загальної безпеки, з охорони навколишнього середовища, вимог документів системи управління охороною праці (СУОП) і системи екологічного менеджменту (СЕМ) Замовника забезпечується оперативно-господарською санкцією. Також п. 6.4. Договору, на Підрядника покладено відповідальність за дотримання працівниками (у т.ч. працівниками організацій третіх осіб, залучених Підрядником) вимог нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки, гігієни праці та загальної безпеки, з охорони навколишнього середовища, вимог документів системи управління охороною праці (СУОП) і системи екологічного менеджменту (СЕМ) Замовника, таким чином Замовник знімає з себе будь яку відповідальність за порушення, а також буде стягувати штраф. Враховуючи викладене, вимога щодо надання довідки Учасника у довільній формі про наявність досвіду роботи у сфері надання послуг згідно предмету закупівлі у м. Києві для енергетичних підприємств (енергетичні об’єкти підвищеної небезпеки), визнається нами, як дискримінаційна! Вимагаємо внести зміни до відповідного розділу та виключити слова «для енергетичних підприємств (енергетичні об’єкти підвищеної небезпеки)».
Пунктом 3, розділу 9 Технічних вимог до предмету закупівлі, передбачено – надання довідки Учасника у довільній формі про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання послуг згідно предмету закупівлі (та/або балансова виписка, що підтверджує наявність геодезичних приладів у власності Учасника (електронних тахеометрів не менше 2-ух, GPS приймачів не менше 2-ух, тощо) з копіями чинного свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки) та реєстраційного посвідчення (свідоцтва) власника (користувача) апаратури супутникових радіонавігаційних систем для геодезичного обладнання. Означена вимога, є порушенням приписів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже чинним законодавством України, передбачено ще й право користування, але ви наполягаєте саме на праві власності, що є дискримінацією! Вимагаємо, внести відповідні зміни до п. 3, розділу 9 Технічних вимог до предмету закупівлі.
Пунктом 3, розділу 11 Технічних вимог до предмету закупівлі, передбачено – учасник тендеру надає розрахунки на виконання робіт, зазначених в п. 7 цього технічного завдання по одній земельній ділянці. Звертаємо увагу, що приписами Технічних вимог та проектом договору не визначені основні показники земельних ділянок, а саме; відсутні розміри земельних ділянок та їх місце розташування, адже вартість робіт, що є предметом закупівлі, залежить саме від розміру земельної ділянки та місця її розташування. Враховуючи, що загальна вартість робіт за 25 земельних ділянок вами визначена, що свідчить про визначеність щодо яких земельних ділянок відбувається закупівля, вимагаємо зазначити в Технічних вимогах до предмету закупівлі, а також в проекті договору розміри земельних ділянок та місце їх розташування. Окрім того, п.3.1. Додатку №1 до Договору повинен бути визначений перелік земельних ділянок, але означений перелік відсутній.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2018 17:37
Вирішення:
1. У разі формування земельної ділянки на підставі технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель технічна документація передбачає складання акту приймання-передачі межових знаків на зберігання (другий абзац п. г) ст. 57 Закону України «Про землеустрій»).
Повна назва предмету закупівлі тендерної документації зазначена в технічних вимогах. В розділі 7 п. 15 технічних вимог вказана скорочена назва предмету закупівлі (складання та оформлення технічної документації).
Пунктом 2.2 Додатку 1 передбачене розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти нерухомості КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», склад якої регулюється ст. 57 Закону України «Про землеустрій».
Також згідно п. 5.2.1. договору «технічна документація повинна включати: перелік матеріалів перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість)», що згідно «Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками» передбачає підготовку акту встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
2. В п. 1 розділу 9 Технічних вимог необхідно виключити – для енергетичних підприємств (енергетичні об’єкти підвищеної небезпеки) та викласти в наступній редакції – довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання робіт у сфері надання послуг, виходячи із специфіки предмета закупівлі у м. Києві.
3. П. 3 розділу 9 необхідно викласти в наступній редакції – довідка учасника у довільній формі про наявність (користування/оренда або власність) обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання послуг згідно з предметом закупівлі (електронних тахеометрів не менше 2-ух, GPS приймачів не менше 2-ух, тощо) з копіями чинного свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки та реєстраційного посвідчення (свідоцтва) власника (користувача) апаратури супутникових радіонавігаційних систем для геодезичного обладнання.
4. П. 3 розділу 11 викласти в наступній редакції – «Учасник визначає ціну відповідно до чинних загальнодержавних норм та правил, вимог діючих нормативних документів з ціноутворення для даного виду робіт, які він пропонує виконати за договором з урахуванням всіх своїх витрат, податків і зборів, дозволів та експертиз, що сплачуються або мають бути сплачені.
У разі відсутності необхідних державних стандартів – застосовувати стандарти організацій України (в тому числі галузеві кошторисні норми) за умови, що технологія та організація робіт, які фактично будуть проводитись, а також витрати ресурсів не відрізняються від прийнятих у відповідних нормативах.»
Відповідно до п. 1 розділу 11 розрахункова площа однієї земельної ділянки становить від 50 до 20 000 кв. м. Перелік земельних ділянок буде надано після укладання договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні