• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації: Лот №1: Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради. Лот №2:Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації філії №1 департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 15.12.25 14:00)

709 200.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
18
год
16
хв
18
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 20.40 - 632.40 UAH
Період оскарження: 04.12.2025 09:13 - 12.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі

Номер: b0e1157248fb49fd84af2c93953e8592
Ідентифікатор запиту: UA-2025-12-04-001154-a.a1
Назва: на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Скарга:
Департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Луцької міської ради (надалі – Замовник) оприлюднило процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2025-12-04-001154-a за предметом закупівлі: «Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації: Лот №1: Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради. Лот №2:Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації філії №1 департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 12.12.2025 до 14:00 години. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Група охоронних компаній «Крук» (далі - Скаржник) було виявлено невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимоги, які порушують основні принципи та норми законодавства у сфері публічних закупівель, призводять до дискримінації та обмеження кола учасників. Згідно п.1 Розділу 1 Тендерної документації (надалі – ТД або Документація): Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 р. №922-VIІІ “Про публічні закупівлі” зі змінами (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон про закупівлі): Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки Скаржник - є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі UA-2025-12-04-001154-a, то використовує своє право на оскарження ряду вимог ТД Замовника.
Дата розгляду скарги: 19.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.12.2025 15:48
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА ОХОРОННИХ КОМПАНІЙ "КРУК", АДАМ ТУАЄВ 380 tov_cerber_zahusty@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d3dc3414bbec4ba9aa5507f93e795aeb
Заголовок пункту скарги: Детально викладено в скарзі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Відсутність можливості залучення субпідрядника;
2. Наявність у місті Луцьку власного пульта централізованого спостереження;
3. Дозволи видані учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг переносної радіостанції професійного радіозв'язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт;
4. Дозвіл виданий учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Луцьк) аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт;
5. Наявність працівників саме в штаті Учасника;
6. Сертифікати про проходження охоронниками навчальних курсів надання домедичної (першої) допомоги у разі поранення, отримання травми тощо.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження