-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації: Лот №1: Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради. Лот №2:Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації філії №1 департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 15.12.25 14:00)
709 200.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
18
год
16
хв
18
сек
Оплата за участь: 20.40 - 632.40 UAH
Період оскарження:
04.12.2025 09:13 - 12.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Номер:
b0e1157248fb49fd84af2c93953e8592
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-12-04-001154-a.a1
Назва:
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Скарга:
Департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Луцької міської ради (надалі – Замовник) оприлюднило процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2025-12-04-001154-a за предметом закупівлі: «Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації: Лот №1: Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради. Лот №2:Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації філії №1 департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради».
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 12.12.2025 до 14:00 години.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Група охоронних компаній «Крук» (далі - Скаржник) було виявлено невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимоги, які порушують основні принципи та норми законодавства у сфері публічних закупівель, призводять до дискримінації та обмеження кола учасників.
Згідно п.1 Розділу 1 Тендерної документації (надалі – ТД або Документація): Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 р. №922-VIІІ “Про публічні закупівлі” зі змінами (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон про закупівлі): Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Оскільки Скаржник - є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі UA-2025-12-04-001154-a, то використовує своє право на оскарження ряду вимог ТД Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1. Витяг НПА про субпідрядника_співвиконавця.pdf 08.12.2025 13:41
- Доказ 2. Договір оренди офісу_накладна_ рішення.pdf 08.12.2025 13:41
- Доказ 3. Відомості УДЦР та Витяг.pdf 08.12.2025 13:41
- Доказ 4. Відомості УДЦР та Витяг.pdf 08.12.2025 13:41
- Доказ 6. Про сертифікати домедичної допомоги.pdf 08.12.2025 13:41
- Доказ 5. Трудові відносини з учасником.pdf 08.12.2025 13:41
- Скарга.pdf 08.12.2025 13:41
- Скарга.docx 08.12.2025 13:41
- sign.p7s 08.12.2025 13:43
- Перелік змін.docx 09.12.2025 10:52
- Додаток_1_Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції_новий.docx 10.12.2025 16:24
- Перелік змін.docx 10.12.2025 16:24
- Протокол_внесення змін.docx 10.12.2025 16:24
- Протокол.pdf 10.12.2025 16:24
- Тендерна документація_нова.docx 10.12.2025 16:24
- рішення від 10.12.2025 №18269.pdf 10.12.2025 15:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2025 15:15
Дата розгляду скарги:
19.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2025 15:48
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d3dc3414bbec4ba9aa5507f93e795aeb
Заголовок пункту скарги:
Детально викладено в скарзі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відсутність можливості залучення субпідрядника;
2. Наявність у місті Луцьку власного пульта централізованого спостереження;
3. Дозволи видані учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг переносної радіостанції професійного радіозв'язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт;
4. Дозвіл виданий учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Луцьк) аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт;
5. Наявність працівників саме в штаті Учасника;
6. Сертифікати про проходження охоронниками навчальних курсів надання домедичної (першої) допомоги у разі поранення, отримання травми тощо.
2. Наявність у місті Луцьку власного пульта централізованого спостереження;
3. Дозволи видані учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг переносної радіостанції професійного радіозв'язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт;
4. Дозвіл виданий учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Луцьк) аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт;
5. Наявність працівників саме в штаті Учасника;
6. Сертифікати про проходження охоронниками навчальних курсів надання домедичної (першої) допомоги у разі поранення, отримання травми тощо.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення всіх дискримінаційних вимог. 3. Завершити процедуру закупівлі, відповідно до вимог законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
73958113a0e047fd811990045b3c2fad
Тема запиту:
Зміни до тендерної
Текст запиту:
На рішення №18269-р/пк-пз від 10.12.2025 щодо розгляду скарги №UA-2025-12-04-001154-a.a1 повідомляю, що уповноваженою особою 09.12.2025 з метою врахування вимог скаржника внесено зміни до тендерної документації.
Дата опублікування:
10.12.2025 16:24
Номер:
fab099087bcd49bc9ab6aea5740a4f45
Тема запиту:
Зміни до тендерної документації
Текст запиту:
09.12.2025 внесено зміни до тендерної документації
Дата опублікування:
09.12.2025 10:52