-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки (градуювання) сталевих заглиблених горизонтальних резервуарів Р-50 та Р-60
Завершена
167 946.67
UAH з ПДВ
Період оскарження:
03.12.2025 22:41 - 10.12.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА Про усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі
Номер:
65cc1aafcc684c688b14075d44a82104
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-12-03-022258-a.c1
Назва:
ВИМОГА Про усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
За рішенням уповноваженої особи від 03.12.2025 р. № 350 оголошено проведення спрощеної закупівлі з урахуванням положень Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. N 1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” за предметом закупівлі «Послуги з повірки (градуювання) сталевих заглиблених горизонтальних резервуарів P-50 та P-60» (за кодом ДК 021:2015:71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань).
Відповідно до положень частини 1 статті 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв i методика оцінки, зазначених Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 11 статті 14 Закону визначено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п'ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Так, 15.12.2025р. Військовою частиною А 2363 як Замовником згідно протоколу №361 прийнято рішення, що «Найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель за результатами електронного аукціону було визначено пропозицію, подану ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТНКА». Пропозиція, подана Учасником, була розглянута на відповідність вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» Вами як Замовником зазначено що виявлено, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета Закупівлі, а саме:
1. Пунктом 5.3. Частини 5 Вимоги до Виконавця Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» передбачено підтвердження гарантійним листом, що послуги, які надаються Учасником/Виконавцем, мають відповідати вимогам Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” від 05.06.2014 р. № 1314-VII, а також ДСТУ 4218:2003 «Метрологія. Резервуари сталеві горизонтальні циліндричні. Методика повірки. ГОСТ 8.346-2000 MOD» — у поданій пропозиції Учасника відсутній вищезгаданий гарантійний лист.
З даного приводу слід зазначити, що п.5.3 знаходиться в розділі 5 Додатку №3. Розділ 5 зазначає: «Вимоги до Виконавця». Виконавцем є особа, яка перемогла у закупівлі та з якою укладено договір, тобто даний розділ стосується виключно Виконавця. Якщо Замовник вважав, що Виконавець та Учасник є тотожними поняттями і вимоги зазначеного розділу стосуються в т.ч і Учасника, то останньому слід було надати 24 год. для усунення недоліків в цій частині. Вимоги як до учасника так і до документації передбачені виключно Додатком №2.
2. Пунктом 5.6. Частини 2 Вимоги до Виконавця Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — ТЕХНІЧНА ЗАВДАННЯ» передбачено, що Учасник повинен надати Сертифікати на систему управління якістю за стандартом ISO 9001, а саме: Сертифікат ISO 9001:2015; Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) — у поданій пропозиції Учасника відсутні вищезгадані сертифікати.
З приводу зазначених зауважень слід зазначити наступне: п.5.6 знаходиться в розділі 5 Додатку №3. Розділ 5 зазначає: «Вимоги до Виконавця». Виконавцем є особа, яка перемогла у закупівлі та з якою укладено договір, тобто даний розділ стосується виключно Виконавця. Якщо Замовник вважав, що Виконавець та Учасник є тотожними поняттями і вимоги зазначеного розділу стосуються в т.ч і Учасника, то останньому слід було надати 24 год. для усунення недоліків в цій частині.
Крім цього, Сертифікати ISO 9001, а саме: Сертифікат ISO 9001:2015, Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є фактично тотожними і з даного приводу Замовник не надав роз’яснення, які саме вимоги до системи менеджменту якості підприємства ним вимагаються. Вимоги як до учасника так і до документації передбачені виключно Додатком №2.
3. Пунктом 5.10. Частини 5 Вимоги до Виконавця Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» передбачено підтвердити документально (надати податковий розрахунок) інформацію стосовно кількості працюючих згідно з «Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) па користь платників податків фізичних осіб i сум, утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», затвердженим наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів від 24 січня 2025 року К 39) за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції — у поданій пропозиції Учасника відсутній вищезгаданий документ.
З приводу зазначених зауважень слід зазначити наступне: п.5.10 знаходиться в розділі 5 Додатку №3. Розділ 5 зазначає: «Вимоги до Виконавця». Виконавцем є особа, яка перемогла у закупівлі та з якою укладено договір, тобто даний розділ стосується виключно Виконавця. Вимоги як до учасника так і до документації передбачені виключно Додатком №2.
4. Пунктами 7.1.-7.3. Частини 7 Додаткові вимоги до Учасника/Виконавця Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — ТЕХНІЧНА ЗАВДАННЯ» передбачено надання трьох гарантійних листів — які відсутні у поданій пропозиції Учасника.З приводу зазначених зауважень слід зазначити наступне: Так, п.7.1. Додатку №3 передбачено, що Учасник/Виконавець під час надання послуг повинен використовувати власні витратні матеріали, а також власними силами і засобами здійснює доставку працівників та їх обладнання до місця надання послуг та у зворотному напрямку – підтвердити гарантійним листом. П.7.2. Додатку зазначено, «Послуги надаються за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки – підтвердити гарантійним листом. П.7.3. Послуги не повинні завдавати шкоди навколишньому середовищу та повинні передбачати заходи щодо захисту довкілля – підтвердити гарантійним листом. Зазначені вимоги стосуються самого факту надання відповідних послуг та повинні перевірятись під час приймання робіт. При цьому зазначене не перешкоджає Учаснику залучити відповідного субпідрядника з відповідною ліцензією на перевезення працівників відповідним транспортом. Щодо використання витратних матеріалів, зазначена обставина також досліджується під час приймання робіт та складання актів приймання передачі. Надання послуг з дотримання захисту довкілля також можна встановити тільки після виконання відповідних робіт. Вимоги як до учасника так і до документації передбачені виключно Додатком №2.
5. При розгляді пропозиції також встановлено, що Учасником подано цінову пропозицію на виконання Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі під назвою документа «15. цінова пропозиція. рdf», в якій допущена технічна помилка (невідповідність), а саме: колонка 5 дорівнює колонці 6.
З приводу зазначених зауважень слід зазначити, що при виявленні помилки в документі Замовник повідомляє про це учасника, який повинен в 24 год строк усунути відповідну помилку. Про зазначену помилку Учасника закупівель не було повідомлено. Наступне.
6. Також при розгляді пропозиції встановлено, що Учасником у складанні поданої пропозиції на виконання Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надана Довідка наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договорів, з інформацією про виконання аналогічного/их договору за період 2022-2025 pp., за встановленою формою та Учасником в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/т договору/рів наступними документами:
-аналогічний/ні договір/и, предмет якого/их відповідає коду ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань, з усіма додатками, які е невід'смною частиною договору/ів — підтверджено поданим документом «14. 101-A2975 Лубни.рdf»;
-документи, які підтверджують виконання (фактичне) договору/ів: акти звірки взаєморозрахунків a6o накладні a6o інші документи, які свідчать про виконання договору/ів (на суму, зазначену учасником у колонці 6 відповідної таблиці), підписані всіма сторонами — відсутній підтверджуючий документ про фактичне виконання вищезазначеного договору. З приводу зазначених зауважень слід зазначити наступне: Так, під час завантаження файлів до системи , файл з копією договору не був підвантажений. Однак, в систему було завантажено відгук іншого Замовника в якому відображена вищезазначена інформація. З даного приводу Вами як замовником не пропонувалось в 24 год. строк усунути даний недолік.
Відповідно до ч.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Згідно з ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі відповідно до ч.20 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії Замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
З врахуванням вищенаведеного, керуючись ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас як Замовника з вимогою про усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі проведеної згідно до оголошення №142.
Просимо усунути порушення допущенні під час відхилення пропозиції ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» в частині нерівноправних умов до учасників, необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій, які за ціною є найнищими та забезпечити добросовісну конкуренцію. Скасувати торги. У випадку не виконання вимоги ми змушені будемо звернутись з позовом до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 17.12.2025 12:49
- ВІДПОВІДЬ на ВИМОГУ протокол № 366 від 19.12.2025.pdf 19.12.2025 17:10
Дата подачі:
17.12.2025 12:49
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ на ВИМОГУ протокол № 366 від 19.12.2025 року
Статус вимоги:
Відхилено