-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охорона приміщень (Послуги з фізичної охорони закладів освіти)), ДК 021:2015:79711000-1- Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Охорона приміщень бюджетних установ (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування))
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 18.12.25 00:00)
1 302 105.33
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
14
год
25
хв
51
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2025 19:17 - 15.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (ДК 021:2015:79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охорона приміщень (Послуги з фізичної охорони закладів освіти))), (ДК 021:2015:79711000-1- Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Охорона приміщень бюджетних установ (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування))) Назва та код номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1) ДК 021:2015:79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охорона приміщень (Послуги з фізичної охорони закладів освіти)); 2) ДК 021:2015:79711000-1- Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Охорона приміщень бюджетних установ (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування))
Номер:
f5525b11bbab49049058eb008bcec605
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-12-03-021329-a.c1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (ДК 021:2015:79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охорона приміщень (Послуги з фізичної охорони закладів освіти))), (ДК 021:2015:79711000-1- Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Охорона приміщень бюджетних установ (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування))) Назва та код номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1) ДК 021:2015:79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охорона приміщень (Послуги з фізичної охорони закладів освіти)); 2) ДК 021:2015:79711000-1- Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Охорона приміщень бюджетних установ (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування))
Скарга:
Управлінням освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-12-03-021329-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (ДК 021:2015:79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охорона приміщень (Послуги з фізичної охорони закладів освіти))), (ДК 021:2015:79711000-1- Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Охорона приміщень бюджетних установ (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування))) Назва та код номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1) ДК 021:2015:79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охорона приміщень (Послуги з фізичної охорони закладів освіти)); 2) ДК 021:2015:79711000-1- Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Охорона приміщень бюджетних установ (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування)).
Оголошення було опубліковано 03 грудня 2025 року, кінцеву дату подання учасниками тендерних пропозицій було визначено 11 груд. 00:00.
Ознайомившись з редакцією тендерної документації Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 2 ст 35, ЗУ «Про дорожній рух» (витяг), Постанови КМУ від 30.01..pdf 05.12.2025 15:51
- Доказ 1 Документи щодо власності автомобілів.pdf 05.12.2025 15:51
- Доказ 3 Постанова КМУ від 8 липня 2020 р. №573 «Питання запровадження т.pdf 05.12.2025 15:51
- Доказ 4 Ліцензія.pdf 05.12.2025 15:51
- Скан.pdf 05.12.2025 15:51
- Доказ 5 Наказ про видачу ліцензії, виписка, договір оренди офісу.pdf 05.12.2025 15:51
- sign.p7s 05.12.2025 15:52
- рішення від 09.12.2025 №18138.pdf 09.12.2025 15:52
- Пояснення по суті скарги – щодо наявності в Учасника не менше 5 (п’яти) автомобілів реагування та протоколи перевірки технічного стану.PDF 10.12.2025 12:26
- Пояснення по суті скарги_Перепустки, що надають право проїзду кожного транспортного засобу.PDF 10.12.2025 12:29
- Пояснення по суті скарги - сертифікати ДСТУ ISO.PDF 10.12.2025 12:33
- Пояснення по суті скарги - наявність на території Харківської області офісного приміщення.PDF 10.12.2025 12:35
- Пояснення по суті скарги – щодо наявності в Учасника не менше 5 (п’яти) автомобілів реагування та протоколи перевірки технічного стану.docx 11.12.2025 19:37
- Пояснення по суті скарги – перепустки, що надають право проїзду під час комендантської години.docx 11.12.2025 19:39
- Пояснення по суті скарги – сертифікати ДСТУ ISO.docx 11.12.2025 19:40
- Пояснення по суті скарги – наявність на території Харківської області офісного приміщення.docx 11.12.2025 19:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2025 16:25
Дата розгляду скарги:
18.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2025 15:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e4c422989ec94dcab7092bbb63361780
Заголовок пункту скарги:
щодо наявності в Учасника не менше 5 (п’яти) автомобілів реагування та протоколи перевірки технічного стану
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 1 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«2.1. Документи, що підтверджують наявність у учасника/співвиконавця транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник/співвиконавець зазначений як власник.
Транспорт реагування учасника/співвиконавця має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів, що видані організацією, яка має на це право.
Документи надаються на кожен транспортний засіб.»
По-перше, вимога щодо кількості транспорту реагування має дискримінаційний характер, оскільки у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, що мають у власності або залучають у субпідрядника не менше 5 (п’яти) автомобілів траспорту реагування.
Керуючись здоровим глуздом та усвідомленням факту, що всі об’єкти знаходяться в Харкові, Скаржник вважає, що 2 (двох) автомобілів реагування є достатньо.
Автомобілі- це ті засоби пересування, що використовуються в момент реагування на тривогу чи виклик, отже необхідності перебування їх на об’єкті постійно немає, а отже і власності у кількості, не менше 5 (п’яти) теж немає, керуючись практикою застосування технічних агрегатів та багаторічним досвідом надання послуг з охорони об’єктів Скаржник підтверджує факт власності двох автомобілів.
Більше того, дискримінаційна вимога щодо не менше п’яти автомобілів виглядає як така, що свідомо прописана для конкретного учасника тендеру та має на меті обмежити доступ інших учасників, що є грубим порушенням антимонопольного законодавства.
Враховуючи вищенаведені аргументи, об’єктивно зрозуміти вимоги Замовника щодо кількості не менше п’яти автомобілів складно та не є можливим.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки ТОВ «Грізлі-Сторож» не може взяти участь у закупівлі, оскільки не має 5 (п’ять) автомобілів транспорту реагування, але має 2 (два) автомобілі. Вважаємо, що наявність двох автомобілів достатньо для надання послуг Замовнику.
По-друге, вимога щодо чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, що видані організацією, яка має на це право має дискримінаційний характер, оскільки законодавством України передбачений порядок регулювання перевірки конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, а також встановлений перелік суб’єктів, що мають здійснювати обов’язковий технічний контроль транспортних засобів.
Згідно Постанови КМУ від 30.01.2012 року №137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу», порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС, за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:
легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації.
Відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух», обов’язковому технічному контролю не підлягають:
легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації.
Тобто, законодавець чітко встановлює необхідність здійснювати обов’язковий технічний контроль тільки тих транспортних засобів, що здійснюють перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, тобто відповідна діяльність з професійним спрямуванням – пасажирські перевезення та вантажні перевезення.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері перевезення пасажирів або вантажів, не отримує прибуток з такого виду діяльності, тому не повинен здійснювати технічний огляд та володіти протоколами технічного стану транспортних засобів.
Виходячи з вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу надавати протоколи перевірки на всі автомобілі, у зв’язку з дискримінаційністю даної вимоги, що створює порушення прав учасників під час формування документації з метою участі у відповідній закупівлі.
«2.1. Документи, що підтверджують наявність у учасника/співвиконавця транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник/співвиконавець зазначений як власник.
Транспорт реагування учасника/співвиконавця має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів, що видані організацією, яка має на це право.
Документи надаються на кожен транспортний засіб.»
По-перше, вимога щодо кількості транспорту реагування має дискримінаційний характер, оскільки у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, що мають у власності або залучають у субпідрядника не менше 5 (п’яти) автомобілів траспорту реагування.
Керуючись здоровим глуздом та усвідомленням факту, що всі об’єкти знаходяться в Харкові, Скаржник вважає, що 2 (двох) автомобілів реагування є достатньо.
Автомобілі- це ті засоби пересування, що використовуються в момент реагування на тривогу чи виклик, отже необхідності перебування їх на об’єкті постійно немає, а отже і власності у кількості, не менше 5 (п’яти) теж немає, керуючись практикою застосування технічних агрегатів та багаторічним досвідом надання послуг з охорони об’єктів Скаржник підтверджує факт власності двох автомобілів.
Більше того, дискримінаційна вимога щодо не менше п’яти автомобілів виглядає як така, що свідомо прописана для конкретного учасника тендеру та має на меті обмежити доступ інших учасників, що є грубим порушенням антимонопольного законодавства.
Враховуючи вищенаведені аргументи, об’єктивно зрозуміти вимоги Замовника щодо кількості не менше п’яти автомобілів складно та не є можливим.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки ТОВ «Грізлі-Сторож» не може взяти участь у закупівлі, оскільки не має 5 (п’ять) автомобілів транспорту реагування, але має 2 (два) автомобілі. Вважаємо, що наявність двох автомобілів достатньо для надання послуг Замовнику.
По-друге, вимога щодо чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, що видані організацією, яка має на це право має дискримінаційний характер, оскільки законодавством України передбачений порядок регулювання перевірки конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, а також встановлений перелік суб’єктів, що мають здійснювати обов’язковий технічний контроль транспортних засобів.
Згідно Постанови КМУ від 30.01.2012 року №137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу», порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС, за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:
легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації.
Відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух», обов’язковому технічному контролю не підлягають:
легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації.
Тобто, законодавець чітко встановлює необхідність здійснювати обов’язковий технічний контроль тільки тих транспортних засобів, що здійснюють перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, тобто відповідна діяльність з професійним спрямуванням – пасажирські перевезення та вантажні перевезення.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері перевезення пасажирів або вантажів, не отримує прибуток з такого виду діяльності, тому не повинен здійснювати технічний огляд та володіти протоколами технічного стану транспортних засобів.
Виходячи з вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу надавати протоколи перевірки на всі автомобілі, у зв’язку з дискримінаційністю даної вимоги, що створює порушення прав учасників під час формування документації з метою участі у відповідній закупівлі.
×
-
Назва доказу:
ст 35, ЗУ «Про дорожній рух» (витяг), Постанови КМУ від 30.01.2012 року №137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю…» (витяг)
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 ст 35, ЗУ «Про дорожній рух» (витяг), Постанови КМУ від 30.01..pdf
-
-
Назва доказу:
документи щодо власності автомобілів
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 Документи щодо власності автомобілів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виключити з тендерної документації вимогу: щодо наявності у власності визначеної кількості, а саме, не менше 5 (п’яти) автомобілів та вимогу щодо надання чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, що видані організацією, яка має на це право.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
72579bc25f3b42bab3e13c5c59c8df77
Заголовок пункту скарги:
перепустки, що надають право проїзду під час комендантської години.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 1 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«2.3. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що зазначений Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця (в разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.»
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що згідно Постанови Кабінету міністрів України від 8 липня 2020 р. №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» на території, де запроваджено комендантську годину дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги для надання безоплатної вторинної правової допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.
Повідомляємо, що транспорт реагування, який використовується суб’єктами охоронної діяльності, є спеціалізованим транспортним засобом (про це зазначено навіть у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу), перепустка на нього не видається, оскільки такий транспорт і так має право на рух під час комендантської години у разі виконання невідкладного службового завдання (тобто виїзду на тривогу), за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв (якими також обов’язково обладнаний транспорт реагування).
Дана вимога є дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки ми не маємо перепусток для пересування по території Харківської області під час комендантської години. Більше того ми не повинні мати таку перепустку, бо маємо спеціалізований транспорт з спеціальними світловими сигнальними пристроями, що взаємозаперечує необхідність окремих перепусток з правом проїзду під час комендантської години.
«2.3. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що зазначений Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця (в разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.»
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що згідно Постанови Кабінету міністрів України від 8 липня 2020 р. №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» на території, де запроваджено комендантську годину дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги для надання безоплатної вторинної правової допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.
Повідомляємо, що транспорт реагування, який використовується суб’єктами охоронної діяльності, є спеціалізованим транспортним засобом (про це зазначено навіть у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу), перепустка на нього не видається, оскільки такий транспорт і так має право на рух під час комендантської години у разі виконання невідкладного службового завдання (тобто виїзду на тривогу), за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв (якими також обов’язково обладнаний транспорт реагування).
Дана вимога є дискримінаційною щодо Скаржника, оскільки ми не маємо перепусток для пересування по території Харківської області під час комендантської години. Більше того ми не повинні мати таку перепустку, бо маємо спеціалізований транспорт з спеціальними світловими сигнальними пристроями, що взаємозаперечує необхідність окремих перепусток з правом проїзду під час комендантської години.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 8 липня 2020 р. №573 «Питання запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану».
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 Постанова КМУ від 8 липня 2020 р. №573 «Питання запровадження т.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити вимогу щодо надання копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що зазначений Учасником, по території Харківської області під час комендантської години.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d7742a5b92ef4d8b8d2c08223287c0e2
Заголовок пункту скарги:
Сертифікати ДСТУ ISO
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 1 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«4.2. Скановані оригінали чинних на дату подання тендерної пропозиції, виданих органом сертифікації, сертифікатів*, що підтверджують відповідність учасника або співвиконавця вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT) в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки.
* сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.
4.3. Сканований оригінал чинного на дату подання тендерної пропозиції, виданий органом сертифікації, сертифікату*, що підтверджує відповідність учасника або співвиконавця вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування», в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки.
* сертифікат має бути виданим органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.
4.4. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерної пропозиції сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника або співвиконавця (в разі залучення) вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень».
4.6. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Неподання таких документів, буде розцінене як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Сертифікати ISO (ДСТУ ISO, ISO EN, ДТУ, ДСТУ), які вимагаються, повинні надаватися разом зі звітом про проходження сертифікаційного аудиту (в разі необхідності).»
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Суб’єкт господарювання, який бажає провадити охоронну діяльність має отримати ліцензію або декларацію. Дане питання регулюється Законом України «Про охоронну діяльність» 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960.
В зазначених нормативно-правових актах відсутні вимоги щодо наявності будь-яких сертифікатів.
Суб’єкт охоронної діяльності має дозвільний документ на провадження діяльності і цього вже достатньо для надання послуг.
Скаржник не має зазначеного сертифікату і не зобов’язаний отримувати якісь додаткові документи, що НЕ передбачені чинним законодавством.
«4.2. Скановані оригінали чинних на дату подання тендерної пропозиції, виданих органом сертифікації, сертифікатів*, що підтверджують відповідність учасника або співвиконавця вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT) в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки.
* сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.
4.3. Сканований оригінал чинного на дату подання тендерної пропозиції, виданий органом сертифікації, сертифікату*, що підтверджує відповідність учасника або співвиконавця вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування», в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки.
* сертифікат має бути виданим органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.
4.4. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерної пропозиції сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника або співвиконавця (в разі залучення) вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень».
4.6. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Неподання таких документів, буде розцінене як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Сертифікати ISO (ДСТУ ISO, ISO EN, ДТУ, ДСТУ), які вимагаються, повинні надаватися разом зі звітом про проходження сертифікаційного аудиту (в разі необхідності).»
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Суб’єкт господарювання, який бажає провадити охоронну діяльність має отримати ліцензію або декларацію. Дане питання регулюється Законом України «Про охоронну діяльність» 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960.
В зазначених нормативно-правових актах відсутні вимоги щодо наявності будь-яких сертифікатів.
Суб’єкт охоронної діяльності має дозвільний документ на провадження діяльності і цього вже достатньо для надання послуг.
Скаржник не має зазначеного сертифікату і не зобов’язаний отримувати якісь додаткові документи, що НЕ передбачені чинним законодавством.
×
-
Назва доказу:
Ліцензія.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4 Ліцензія.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO, зазначених у Додатку 1 тендерної документації пп. 4.2, 4.3, 4.4, 4.6.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
bfdc49e4e36841fabc8d156029af5344
Заголовок пункту скарги:
наявність на території Харківської області офісного приміщення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 1 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«4.7. У разі відсутності розташованого на території Харківської області офісного приміщення учасник надає гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умови щоденного контролю за несенням служби персоналом охорони учасника та докази виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на території Харківської області відповідно до пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.»
Аналогічна вимога наявна в Додатку 2:
«6. Учасник має забезпечити належний контроль за несенням служби персоналом охорони. Перевірки несення служби мають проводитись уповноваженою особою учасника (фахівцем з організації заходів охорони) щоденно. У зв’язку з цим учасник повинен мати на території Харківської області зареєстрований відповідно до чинного законодавства України офіс або його відокремлений підрозділ (далі – офісне приміщення), на підтвердження чого учасник повинен у складі пропозиції надати витяг з ЄДРПОУ (не раніше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції) та документ, що підтверджує право власності (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або право користування (договір оренди/суборенди) на зазначене офісне приміщення. У разі відсутності розташованого на території Харківської області офісного приміщення учасник надає гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умови щоденного контролю за несенням служби персоналом охорони учасника та докази виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на території Харківської області відповідно до пункту 1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.»
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати офісні приміщення у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офісне приміщення на території Харківської області та позбавляються можливості взяти участь у закупівлі ті учасники, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісне приміщення на території Харківської області і не може надати витяг з ЄДРПОУ (не раніше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції) та документ, що підтверджує право власності (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або право користування (договір оренди/суборенди) на зазначене офісне приміщення чи докази виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на території Харківської області, а має це все у місті Київ, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповідне приміщення, залучити партнерів та призначити керівників об’єктів, які будуть знаходитись на території Харківської області.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
«4.7. У разі відсутності розташованого на території Харківської області офісного приміщення учасник надає гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умови щоденного контролю за несенням служби персоналом охорони учасника та докази виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на території Харківської області відповідно до пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.»
Аналогічна вимога наявна в Додатку 2:
«6. Учасник має забезпечити належний контроль за несенням служби персоналом охорони. Перевірки несення служби мають проводитись уповноваженою особою учасника (фахівцем з організації заходів охорони) щоденно. У зв’язку з цим учасник повинен мати на території Харківської області зареєстрований відповідно до чинного законодавства України офіс або його відокремлений підрозділ (далі – офісне приміщення), на підтвердження чого учасник повинен у складі пропозиції надати витяг з ЄДРПОУ (не раніше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції) та документ, що підтверджує право власності (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або право користування (договір оренди/суборенди) на зазначене офісне приміщення. У разі відсутності розташованого на території Харківської області офісного приміщення учасник надає гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умови щоденного контролю за несенням служби персоналом охорони учасника та докази виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на території Харківської області відповідно до пункту 1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.»
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати офісні приміщення у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офісне приміщення на території Харківської області та позбавляються можливості взяти участь у закупівлі ті учасники, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісне приміщення на території Харківської області і не може надати витяг з ЄДРПОУ (не раніше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції) та документ, що підтверджує право власності (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або право користування (договір оренди/суборенди) на зазначене офісне приміщення чи докази виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на території Харківської області, а має це все у місті Київ, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповідне приміщення, залучити партнерів та призначити керівників об’єктів, які будуть знаходитись на території Харківської області.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
×
-
Назва доказу:
Наказ про видачу ліцензії, виписка, договір оренди офісу
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5 Наказ про видачу ліцензії, виписка, договір оренди офісу.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги з Додатку 1 та Додатку 2 Додаток 1: «4.7. У разі відсутності розташованого на території Харківської області офісного приміщення учасник надає гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умови щоденного контролю за несенням служби персоналом охорони учасника та докази виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на території Харківської області відповідно до пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.» Додаток 2: «6. Учасник має забезпечити належний контроль за несенням служби персоналом охорони. Перевірки несення служби мають проводитись уповноваженою особою учасника (фахівцем з організації заходів охорони) щоденно. У зв’язку з цим учасник повинен мати на території Харківської області зареєстрований відповідно до чинного законодавства України офіс або його відокремлений підрозділ (далі – офісне приміщення), на підтвердження чого учасник повинен у складі пропозиції надати витяг з ЄДРПОУ (не раніше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції) та документ, що підтверджує право власності (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або право користування (договір оренди/суборенди) на зазначене офісне приміщення. У разі відсутності розташованого на території Харківської області офісного приміщення учасник надає гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умови щоденного контролю за несенням служби персоналом охорони учасника та докази виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на території Харківської області відповідно до пункту 1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.»
Запити Органу оскарження
Номер:
6b02a7f7c05c475f980293362493b9f6
Тема запиту:
наявність на території Харківської області офісного приміщення
Текст запиту:
В тендерну документацію внесено зміни та п. 4.7. Додатку 1 і п. 6 Додатку 2 викладено в новій редакції
Дата опублікування:
11.12.2025 19:41
Номер:
8a10840ae2da4b80905b85e16033ef87
Тема запиту:
Сертифікати ДСТУ ISO
Текст запиту:
В тендерну документацію внесено зміни та п. 4.2.,4.3.,4.6. Додатку 1 видалено
Дата опублікування:
11.12.2025 19:40
Номер:
702794c6e04240f796ea619dffece7bd
Тема запиту:
щодо наявності в Учасника не менше 5 (п’яти) автомобілів реагування та протоколи перевірки технічного стану
Текст запиту:
Твердження Скаржника, що всі об’єкти знаходяться в Харкові, і те що Скаржник вважає, що 2 (двох) автомобілів реагування є достатньо – помилкове та ніякім чином не доведене.
Забезпечити прибуття групи реагування на кількість об'єктів та на вказану кількість постів охорони у випадку надходження до ПЦС сигналу «ТРИВОГА» у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин неможливо двома групами реагування/
Нагадуємо, що згідно ст.16 ЗУ «про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до вимог тендерної документації, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови та не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника, що пов'язані з участю у закупівлі, і також не довів чому Скаржник не може у якості співвиконання залучити групи реагування поліції охорони чи будь-яких інших суб’єктів охоронної діяльності, транспорти реагування яких постійно знаходяться в місті Харкові.
Дата опублікування:
10.12.2025 12:26
Номер:
beb8d357398448b0b847e2f922c49596
Тема запиту:
перепустки, що надають право проїзду під час комендантської години.
Текст запиту:
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації та неможливість виконати наведені вище умови документації. Скаржник може звернутися за отриманням перепусток до відповідного органу та отримати їх. Доказів щодо підтвердження звернення для отримання перепустки і відмови в їх отриманні Скаржником не надано
Дата опублікування:
11.12.2025 19:38
Номер:
7d6f67456bfa42cd84d439e4b5b6eb6b
Тема запиту:
щодо наявності в Учасника не менше 5 (п’яти) автомобілів реагування та протоколи перевірки технічного стану
Текст запиту:
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до вимог тендерної документації, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови та не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника, що пов'язані з участю у закупівлі, і також не довів чому Скаржник не може у якості співвиконання залучити групи реагування поліції охорони чи будь-яких інших суб’єктів охоронної діяльності, транспорти реагування яких постійно знаходяться в місті Харкові. Отже, транспортні засоби учасника, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'язковому технічному контролю. Проводити обов’язковий технічний контроль транспортних засобів можуть лише суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам законодавства, пройшли акредитацію та внесені до реєстру суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю.
Дата опублікування:
11.12.2025 19:37
Номер:
f1a6ac304da348fc8ee4c64d4bf640cc
Тема запиту:
наявність на території Харківської області офісного приміщення
Текст запиту:
В тендерну документацію внесено зміни та п. 4.7. Додатку 1 і п. 6 Додатку 2 викладено в новій редакції.
Дата опублікування:
10.12.2025 12:35
Номер:
6426f7b0523d4b3d8de34d3a48ca41cb
Тема запиту:
перепустки, що надають право проїзду під час комендантської години
Текст запиту:
Тендерною документацією встановлено: «2.3. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що зазначений Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця (в разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.».
Відповідно до п. 5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації та неможливість виконати наведені вище умови документації. Скаржник може звернутися за отриманням перепусток до відповідного органу та отримати їх. Доказів щодо підтвердження звернення для отримання перепустки і відмови в їх отриманні Скаржником не надано.
Дата опублікування:
10.12.2025 12:29
Номер:
2b404d47f49445568b53848727de55d7
Тема запиту:
Сертифікати ДСТУ ISO
Текст запиту:
В тендерну документацію внесено зміни та п. 4.2.,4.3.,4.6. Додатку 1 видалено.
Вимога щодо надання «4.2. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерної пропозиції сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника або співвиконавця (в разі залучення) вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень»» є такою, що передбачена чинним законодавством.
Дата опублікування:
10.12.2025 12:33