-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
CPV - 72610000-9 Послуги з комп’ютерної підтримки
CPV - 72610000-9 Послуги з комп’ютерної підтримки (Послуги з комп’ютерної підтримки)
Торги не відбулися
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2018 17:49 - 28.11.2018 13:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо перегляду результатів розгляду тендерної пропозиції
Номер:
8d3834d1074a4e399de9f2ce5b786da5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-22-002136-b.a2
Назва:
ВИМОГА щодо перегляду результатів розгляду тендерної пропозиції
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сілвері», що знаходиться за адресою 01024, м. Київ, вул. Пушкінська, б.39, оф. 3, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» надає свою вимогу щодо причини відхилення його пропозиції, що зазначена у документі «Протокол розгляду пропозицій» № 168ДЗ від 12 грудня 2018, який розміщений у системі ProZorro 12 грудня 2018 р. за результатами торгів на закупівлю CPV – 72610000-9 Послуги з комп’ютерної підтримки (Послуги з комп’ютерної підтримки) замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «ЛЬВІВ» ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО» (номер закупівлі в системі ProZorro UA-2018-11-22-002136-b), а саме:
«Згідно умов закупівель Учасник повинен надати Додаток № 2 та не відступати від заданої умовами форми закупівель. Проте, поданий Учасником Додаток №2 не відповідає формі, встановленій умовами закупівлі».
Відповідно до вказаної причини, хотіли б зазначити, що ТОВ «Сілвері» у документі «1.Додаток_2.pdf», вихідний номер документу № 20181130-04 від 30.11.2018 повністю відтворив без видалення та суттєвого редагування всю інформацію, форму, дані, тощо, які вказані у ЗМІНИ №1 ДО УМОВ ЗАКУПІВЕЛЬ Додаток № 2 та додатково додав загальну та вступну інформацію при оформлені документу, а саме ТОВ «Сілвері» додано:
• фірмовий колонтитул з зальними відомостями про ТОВ «Сілвері»: «ТОВ «Сілвері», 01024, м. Київ, вул. Пушкінська, буд. 39, оф. 3, Тел. 044 234 77 11, E-mail: info@silvery.ua, www.silvery.ua»
• вихідний номер документу та його дату: «Вих. №20181130-04 від 30.11.2018»
• найменування замовника торгів: «ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «ЛЬВІВ» ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО»
• вступна інформація з найменуванням ТОВ «Сілвері» як учасника, зазначення предмету закупівлі та згоду з технічними вимогами і якісними характеристиками та основними умовами Замовника: «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Сілвері» (ТОВ «СІЛВЕРІ»), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у тендері (відкритих торгах) на закупівлю CPV – 72610000-9 Послуги з комп’ютерної підтримки (Послуги з комп’ютерної підтримки) згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками та основними умовами Замовника, які будуть включені до договору про закупівлю. А саме:»
Вимоги до постачальника викладені у стверджувальній форми, що є додатковим підтвердженням їх виконання з нашого боку:
«Вимоги до постачальника:
• Є сертифікованим партнером не нижче «select cisco partner».
• Має навчених технічних спеціалістів по продуктам які закупляються.
• У разі необхідності надасть технічну консультацію у разі виникнення потреби по продуктам які закупляються.
• Надасть всі підтверджуючі документи про проходження навчання та партнерства «Cisco».»
Хотіли б зазначити, що додана додатково інформація носить загальний зміст стосовно документу та жодним чином не суперечить технічними вимогами і якісними характеристиками та основними умовами, які будуть включені до договору про закупівлю. Відмінність документу «1.Додаток_2.pdf» від форми Додатку № 2 є несуттєвою.
Таким чином, ТОВ «Сілвері» були дотримані умови закупівлі та завантажені усі документи, які були вказані в Умовах закупівлі.
На основі інформації, що викладена вище, вимагаємо переглянути результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сілвері», відмінити її відхилення та визначити ТОВ «Сілвері» переможцем. Що в свою чергу дозволить провести закупівлю в встановлений термін та вчасно забезпечити ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «ЛЬВІВ» ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО» необхідною комп’ютерною підтримкою, що є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
13.12.2018 15:47
Вирішення:
За результатами аналізу пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" встановлено, що в період подання пропозицій, до початку реверсивного аукціону, Учасником надано (завантажено на електронний майданчик) документи в електронному (сканованому) вигляді, а саме: Додаток №2, Додаток №3, Додаток №4.
Згідно умов закупівель Учасник повинен надати Додаток № 2 та не відступати від заданої умовами форми закупівель. Проте, поданий Учасником Додаток № 2 не відповідає формі, встановленій умовами закупівлі.
Враховуючи викладене, постійно діючою комісією з розгляду матеріалів щодо укладення витратних господарських договорів, у зв’язку із тим, що Учасником не дотримано вимог Умов закупівлі та не завантажено усіх документів, прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ".
Таким чином, подана вимога ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" № UA-2018-11-22-002136-b.a2 від 13.12.2018 року не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
До специфікації
Номер:
52a613d2912e4be494cd03c68aba6d68
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-22-002136-b.c1
Назва:
До специфікації
Вимога:
Доброго дня. Порядок здійснення допорогових закупівель здійснюється на підставі Закону України "Про публічні закупівлі". Поряд з цим, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Замовником в опублікованій тендерній документації передбачено дискримінаційні умови, які відображаються у тому, що вказаний ним сервісний пакет для ПЗ FireSIGHT Management Center SW APP SUPP+UPGR Cisco FireSIGHT Mana (SMARTNET) артикул CON-SAU-VMWSW2 не реалізується компанією Cisco на даний час, у зв'язку із чим учасники не мають фізичної можливості її поставити замовнику.
Наше звернення до замовника щодо внесення змін до тендерної документації було проігнороване.
Повторно звертаємося до замовника з метою недопущення порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", Порядку здійснення допорогових закупівель та просимо замовника внести зміни в тендерну документацію - умови та виключити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та змінити найменування сервісного пакету - SW APP SUPP+UPGR Cisco FireSIGHT Mana (SMARTNET) артикул CON-SAU-VMWSW2 на такий що реалізується компанією Cisco SWSS артикул CON-ECMU-VMWSW2 та може бути реально поставлений замовнику учасниками.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
28.11.2018 10:00
Вирішення:
Згідно пункту 14.1. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” №35 від 13.04.2016 року «про затвердження порядку здійснення допороговuх закупівель“ користувач звертається до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
- найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
- номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
- підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
- зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
- дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику, і відображаються після розкриття пропозицій.
Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася.
Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу.
Таким чином, оскільки подана вимога № UA-2018-11-22-002136-b.c1 від 28.11.2018 року не відповідає вищезазначеним вимогам не підлягає задоволенню, проте постійно діючою комісією з розгляду матеріалів щодо укладення витратних господарських договорів ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» внесено зміни до Умов закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено