-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях
Завершена
30 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 300 000.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2018 20:14 - 09.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Анулювання попередньої скарги
Номер:
fe37f04e76d141bcbe258bc9629ab1a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-10-000697-b.b2
Назва:
Анулювання попередньої скарги
Вимога:
ТОВ НВП ЕНГЛЕР офіційно заявляє, що жодним із працівників компанії скарга не подавалася.
Платіж про сплату збору у розмірі 5 000 грн, прикладений до даної скарги, було зроблено компанією ТОВ «НВП ЕНГЛЕР» для іншої процедури закупівлі та використано раніше.
Подання такої скарги просимо вважати діями недобросовісних конкурентів.
Про дану ситуацію - а саме, реєстрацію зловмисниками на всіх майданчиках для участі від імені ТОВ НВП ЕНГЛЕР у процедурах закупівлі - повідомлено у всі необхідні інстанції.
З повагою, ТОВ НВП ЕНГЛЕР
0445618886
Пов'язані документи:
Учасник
- прозоро 2018.pdf 17.10.2018 17:37
Дата подачі:
17.10.2018 17:49
Вирішення:
Дякуємо, надана Вами інформація прийнята до відома.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга щодо тендерної документації Замовника
Номер:
a06530022ce84cfa8245fa417523648f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-10-000697-b.b1
Назва:
Скарга щодо тендерної документації Замовника
Скарга:
10 жовтня 2018 року Державною фіскальною службою (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: № UA-2018-10-10-000697-b, предмет закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Енглер» (скорочена назва ТОВ «НВП Енглер») (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у зазначеній закупівлі.
За результатами вивчення тендерної документації (надалі – ТД) потенційним Учасником, а саме Скаржником, виявлено ряд вимог ТД, які унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та програмного забезпечення тому, яке описане в ТД. Ця скарга містить описання цих вимог, які вказують на порушення Замовником Закону України “Про публічні закупівлі” (далі по тексту – Закон).
Підстава подання скарги:
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями/діями Замовника, а саме:
- дії Замовника під час складання тендерної документації є такими, що порушують права та інтереси Скаржника, звужують конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну техніки та програмного забезпечення певного виробника;
- наявні дії Замовника, що порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
Як вбачається Додатком 4 тендерної документації, предметом закупівлі є :
№ Назва
1 Шафа для встановлення обладнання 1 шт.
2 Дискова система зберігання оперативних даних (СЗД) 1 шт.
3 Дискова полиця розширення для дискової системи зберігання оперативних даних
4 Оптичний комутатор мережі зберігання даних 4 шт.
5 Магнітострічкова бібліотека для довгострокового зберігання 1 шт.
Повідомляємо, що вимоги, викладені у Додатку 4 до ТД щодо дискової системи зберігання даних та програмного забезпечення для нього, характерні тільки для одного виробника - HP, в той час як аналогічні дискові системи зберігання даних та програмне забезпечення виробляються багатьма всесвітньо визнаними компаніями.
Строками таблиці п. 4 «Вимоги до Обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях», Додатку 4, ТД встановлюються дискримінаційні вимоги, яким відповідає система зберігання даних і програмне забезпечення тільки одного виробника - HP.
Наприклад:
1. вимоги п. 2.1. Сумісність з операційними системами AIX, HP-UX, Oracle Linux;
2. вимоги п. 2.2. Загальний об’єм дискового простору не менше ніж 208 TB доступного для розподілу;
3. вимоги п. 2.3. Підтримка жорстких дисків та модулів розширення Шасі з можливістю встановлення не менше 24 дисків формфактору 2,5”;
4. вимоги п. 4.6. Безпека Наявність апаратного зонування (hardware zoning).;
5. вимоги п. 5.1. Тип пристрою Роботизована стрічкова бібліотека LTO-8.;
6. вимоги п. 5.11. Сумісність з операційними системами HP-UX
7. вимоги п. 5.14. Комплектація Не менше ніж 80 (вісімдесят) картриджів RW ємністю 12 ТБ (без компресії) кожен. Не менше ніж 9 картриджів для чистки механізму зчитування/запису.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне –
Згідно преамбули Закону, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону до принципів здійснення закупівель віднесено добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на викладене наголошуємо, що Замовником при прийнятті рішення про незадоволення вимог, при формуванні технічних вимог тендерної документації з обмеженням конкуренції порушено зазначені вище норми Закону та фундаментальні принципи останнього.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону вимагаємо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Розгляд скарги здійснити за участі представників Скаржника;
3. Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації.
4. У разі неможливості привести ТД у відповідність до положень Закону України “Про публічні закупівлі”, рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язати Замовника відмінити закупівлю UA-2018-10-10-000697-b.
Додаток:
1. Копія платіжного доручення від “11” жовтня 2018 року № 3224 з відмітками банку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оплата за подання скарги_платіжне доручення №3224 від 11.10.2018 р. 17.10.2018 02:25
- Рішення від 19.10.2018 № 10714.pdf 22.10.2018 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2018 02:25
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.10.2018 14:40