-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія (постачання електричної енергії) Код ДК 021:2015 – 09310000-5 - Електрична енергія
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 15 годин (до 13.12.25 00:00)
30 000 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
15
год
02
хв
36
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2025 16:50 - 10.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
11a8f4f83b814e138eeaee683cca9ab8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-12-02-014340-a.b1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» (далі – Скаржник) здійснює господарську діяльність з постачання електричної енергії споживачу на підставі Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII та ліцензії, виданої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469.
Комунальним підприємством «Яготинське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства затверджено тендерну документацію для проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю електричної енергії на 2026 рік. Тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель та містить умови, що оскаржуються Скаржником.
Скаржник має намір взяти участь у процедурі закупівлі, однак вважає, що окремі вимоги тендерної документації є дискримінаційними та не відповідають вимогам законодавства, зокрема:
Вимога підписання тендерної пропозиції виключно КЕП.
Вимога надання гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов (п. 14).
Пов'язані документи:
Учасник
- оголошення.pdf 05.12.2025 23:44
- скарга яготинський водоканал.docx 05.12.2025 23:44
- Постанови НКРЄКП про надання ліцензії.pdf 05.12.2025 23:44
- Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг дл.pdf 05.12.2025 23:44
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx 05.12.2025 23:44
- Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 05.12.2025 23:44
- Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 05.12.2025 23:44
- Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії _ Антимонопольний комітет України.pdf 05.12.2025 23:44
- sign.p7s 05.12.2025 23:44
- рішення від 09.12.2025 № 18163.pdf 09.12.2025 14:29
- Додаток 1. Кваліфікований електронний підпис ТОВ _Енерджі 365_.p7s 11.12.2025 13:39
- Додаток 2. ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису.pdf 11.12.2025 13:39
- Додаток 3. рішення від 28.02.2024 _ 3734.pdf 11.12.2025 13:39
- Додаток 4 Перелік змін.docx 11.12.2025 13:39
- Додаток 4. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx 11.12.2025 13:39
- Додаток 4. Протокол.docx 11.12.2025 13:39
- Пояснення Замовника UA-2025-12-02-014340-a.docx 11.12.2025 13:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2025 12:43
Дата розгляду скарги:
16.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2025 14:29
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f0dfc6527dea4323bfd032506d72d45a
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
II. Обґрунтування порушень та нормативно-правові акти
1. Оскарження вимоги щодо КЕП (Кваліфікований електронний підпис)
Порушення законодавства:
Згідно з Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» № 2155-VIII (ст. 1, ч. 23), КЕП є різновидом удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті. Закон не запроваджує розрізнення між КЕП і УЕП, вказуючи, що вони є рівнозначними за юридичною силою.
Вимога тендерної документації (Розділ ІІІ, п. 5) щодо використання КЕП без згадки про УЕП на кваліфікованому сертифікаті є надмірною і обмежує доступ учасників до тендеру, якщо вони використовують УЕП, що відповідає законодавчим вимогам.
Нормативні акти:
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також забороняється вимагати документальне підтвердження інформації, яка є публічною та міститься у відкритих реєстрах або у відкритих даних». Вимога щодо використання тільки КЕП без згадування УЕП є дискримінаційною.
Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» № 2155-VIII (ст. 1, ч. 23): «Кваліфікований електронний підпис є удосконаленим електронним підписом, що створюється з використанням кваліфікованого засобу електронного підпису та базується на кваліфікованому сертифікаті.»
Таким чином необхідно зобов'язати замовника внести зміни в тендерну документацію, дозволивши використання УЕП на кваліфікованому сертифікаті, оскільки він є рівнозначним за юридичною силою з КЕП.
2. Вимога надання гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов «Анкета учасника» (п. 14).
Вимога щодо надання гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов, що є компетенцією НКРЕКП, є надмірною і не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (ст. 17), оскільки порушення Ліцензійних умов не є підставою для відмови в участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до постанови НКРЕКП № 1469 від 27.12.2017, перевірка Ліцензійних умов та їх порушення є виключно компетенцією НКРЕКП, а не замовника тендеру.
Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (ст. 17) передбачає що у разі, якщо учасник не відповідає вимогам, зазначеним у тендерній документації, його пропозицію відхиляють. Це стосується лише підстав, визначених законодавством.
Постанова НКРЕКП № 1469 від 27.12.2017: «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» регулюються і перевіряються НКРЕКП, а не замовником.
Враховуючи викладене підлягає виключенню вимога щодо гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов, оскільки це не є підставою для відмови в участі в тендері.
Порушення прав та інтересів Скаржника.
Скаржник є ліцензованим постачальником електричної енергії, включеним до реєстру ліцензіатів НКРЕКП, та має право брати участь у процедурах закупівель електричної енергії на території України.
Оскаржувані вимоги щодо довідки про повну відсутність будь-яких порушень Ліцензійних умов, унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, незважаючи на наявність чинної ліцензії і можливість забезпечити належну якість електричної енергії відповідно до ДСТУ EN 50160:2023.
За відсутності змін до тендерної документації Скаржник або змушений утриматися від подання пропозиції, або його пропозицію буде відхилено виключно через невідповідність дискримінаційним вимогам, не передбаченим законодавством.
Це порушує принципи недискримінації, рівного ставлення, відкритості та добросовісної конкуренції, встановлені ст. 5 Закону.
Таким чином, Замовник порушує:
• частину четверту статті 5 та частину четверту статті 22 Закону № 922;
• пункт 29 Особливостей (постанова КМУ № 1178);
• принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників і максимальної економії бюджетних коштів.
Частина четверта статті 22 Закону № 922-VIII передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також забороняється вимагати документальне підтвердження інформації, яка є публічною та міститься у відкритих реєстрах або у відкритих даних.
Пункт 29 Особливостей (Постанова № 1178) встановлює, що при закупівлі електричної енергії замовник не застосовує пункти 1 і 2 частини другої статті 16 Закону № 922-VIII (щодо обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та працівників відповідної кваліфікації) та не може встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом. Закон України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII,
Правила роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312), Кодекс систем розподілу (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 310) та Ліцензійні умови НКРЕКП № 1469 регулюють діяльність постачальників електричної енергії, але не містять вимог щодо обов’язкового підтвердження учасником «відсутності будь-яких порушень Ліцензійних умов» як умови участі у публічних закупівлях.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» регулюються і перевіряються НКРЕКП, а не замовником.
Пункт 29 Особливостей забороняє замовникам, які здійснюють закупівлю електричної енергії, встановлювати у тендерній документації вимоги до предмета закупівлі (електроенергії) та організації діяльності постачальника, що не передбачені національним стандартом.
Антимонопольний комітет України в узагальненнях послідовно зазначає, що вищезазначені вимоги: не випливають з ПРРЕЕ; суперечать пункту 29 Особливостей; порушують статтю 5 та частину четверту статті 22 Закону № 922-VIII.
1. Оскарження вимоги щодо КЕП (Кваліфікований електронний підпис)
Порушення законодавства:
Згідно з Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» № 2155-VIII (ст. 1, ч. 23), КЕП є різновидом удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті. Закон не запроваджує розрізнення між КЕП і УЕП, вказуючи, що вони є рівнозначними за юридичною силою.
Вимога тендерної документації (Розділ ІІІ, п. 5) щодо використання КЕП без згадки про УЕП на кваліфікованому сертифікаті є надмірною і обмежує доступ учасників до тендеру, якщо вони використовують УЕП, що відповідає законодавчим вимогам.
Нормативні акти:
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також забороняється вимагати документальне підтвердження інформації, яка є публічною та міститься у відкритих реєстрах або у відкритих даних». Вимога щодо використання тільки КЕП без згадування УЕП є дискримінаційною.
Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» № 2155-VIII (ст. 1, ч. 23): «Кваліфікований електронний підпис є удосконаленим електронним підписом, що створюється з використанням кваліфікованого засобу електронного підпису та базується на кваліфікованому сертифікаті.»
Таким чином необхідно зобов'язати замовника внести зміни в тендерну документацію, дозволивши використання УЕП на кваліфікованому сертифікаті, оскільки він є рівнозначним за юридичною силою з КЕП.
2. Вимога надання гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов «Анкета учасника» (п. 14).
Вимога щодо надання гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов, що є компетенцією НКРЕКП, є надмірною і не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (ст. 17), оскільки порушення Ліцензійних умов не є підставою для відмови в участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до постанови НКРЕКП № 1469 від 27.12.2017, перевірка Ліцензійних умов та їх порушення є виключно компетенцією НКРЕКП, а не замовника тендеру.
Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (ст. 17) передбачає що у разі, якщо учасник не відповідає вимогам, зазначеним у тендерній документації, його пропозицію відхиляють. Це стосується лише підстав, визначених законодавством.
Постанова НКРЕКП № 1469 від 27.12.2017: «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» регулюються і перевіряються НКРЕКП, а не замовником.
Враховуючи викладене підлягає виключенню вимога щодо гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов, оскільки це не є підставою для відмови в участі в тендері.
Порушення прав та інтересів Скаржника.
Скаржник є ліцензованим постачальником електричної енергії, включеним до реєстру ліцензіатів НКРЕКП, та має право брати участь у процедурах закупівель електричної енергії на території України.
Оскаржувані вимоги щодо довідки про повну відсутність будь-яких порушень Ліцензійних умов, унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, незважаючи на наявність чинної ліцензії і можливість забезпечити належну якість електричної енергії відповідно до ДСТУ EN 50160:2023.
За відсутності змін до тендерної документації Скаржник або змушений утриматися від подання пропозиції, або його пропозицію буде відхилено виключно через невідповідність дискримінаційним вимогам, не передбаченим законодавством.
Це порушує принципи недискримінації, рівного ставлення, відкритості та добросовісної конкуренції, встановлені ст. 5 Закону.
Таким чином, Замовник порушує:
• частину четверту статті 5 та частину четверту статті 22 Закону № 922;
• пункт 29 Особливостей (постанова КМУ № 1178);
• принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників і максимальної економії бюджетних коштів.
Частина четверта статті 22 Закону № 922-VIII передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також забороняється вимагати документальне підтвердження інформації, яка є публічною та міститься у відкритих реєстрах або у відкритих даних.
Пункт 29 Особливостей (Постанова № 1178) встановлює, що при закупівлі електричної енергії замовник не застосовує пункти 1 і 2 частини другої статті 16 Закону № 922-VIII (щодо обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та працівників відповідної кваліфікації) та не може встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом. Закон України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII,
Правила роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312), Кодекс систем розподілу (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 310) та Ліцензійні умови НКРЕКП № 1469 регулюють діяльність постачальників електричної енергії, але не містять вимог щодо обов’язкового підтвердження учасником «відсутності будь-яких порушень Ліцензійних умов» як умови участі у публічних закупівлях.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» регулюються і перевіряються НКРЕКП, а не замовником.
Пункт 29 Особливостей забороняє замовникам, які здійснюють закупівлю електричної енергії, встановлювати у тендерній документації вимоги до предмета закупівлі (електроенергії) та організації діяльності постачальника, що не передбачені національним стандартом.
Антимонопольний комітет України в узагальненнях послідовно зазначає, що вищезазначені вимоги: не випливають з ПРРЕЕ; суперечать пункту 29 Особливостей; порушують статтю 5 та частину четверту статті 22 Закону № 922-VIII.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни в тендерну документацію, дозволивши використання УЕП на кваліфікованому сертифікаті, оскільки він є рівнозначним за юридичною силою з КЕП. Зобов'язати замовника виключити вимогу щодо гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов, оскільки це не є підставою для відмови в участі в тендері.
Запити Органу оскарження
Номер:
6a9052ef12c74c188ef5843c228698da
Тема запиту:
Пояснення щодо скарги на дискримінаційні умови тендерної документації.
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ ЩОДО СКАРГИ
Відповідно до оголошення UA-2025-12-02-014340-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 02 грудня 2025 року (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-02-014340-a) Замовником було оголошено процедуру відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями) на закупівлю Електричної енергії.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення № 18163 від 09.12.2025 прийнято до розгляду скаргу ТОВ " ЕНЕРДЖІ 365" (далі – Скаржник), що зареєстрована в електронній системі закупівель за № UA-2025-12-02-014340-a.b1.
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі «doc» з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі.
Щодо другої підстави скарги (Вимога надання гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов «Анкета учасника» (п. 14)) вважаємо за необхідне зазначити наступне.
По-перше, у тендерній документації була і є відсутньою вимога про надання гарантійного листа про відсутність порушень Ліцензійних умов.
По-друге, Замовником, були внесені зміни до тендерної документації, відповідно до переліку змін, який розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу. Інформація про внесені зміни, яка була викладена у формі Протоколу, а також перелік змін внесених до Тендерної документації, оприлюднено на електронному майданчику PROZORRO 05 грудня 2025 року та виключено положення які на думку Замовника Скаржник вирішив оскаржити (оскільки у тендерній документації відсутній гарантійний лист проте у Анкеті учасника є розділ який пов’язаний із дотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження Учасником господарської діяльності з постачання електричної енергії).
Відповідно до підпункту 3 пункту 63 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, зокрема, коли замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі.
Відповідно до пункту 64 Особливостей орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, коли обставини, зазначені в підпунктах 1–4 пункту 63 цих особливостей, установлені органом оскарження після прийняття скарги до розгляду.
Таким чином, просимо Комісію припинити розгляд скарги в цій частині.
Щодо першої підстави скарги («Оскарження вимоги щодо КЕП (Кваліфікований електронний підпис)) вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Згідно статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Частиною 6 статті 18 даного Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" передбачено, що кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядок):
розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю.
…
Після внесення інформації в електронні поля, на неї НАКЛАДАЄТЬСЯ КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС ПОСАДОВОЇ ОСОБИ.
Тобто даним нормативним актом чітко встановлено, що учасник/ постачальник після внесення інформації в електронні поля накладає саме кваліфікований електронний підпис, тому твердження Скаржника про «неузгодженість із законодавством» не відповідають дійсності та є надуманими.
Крім того, відповідно до абзацу третього пункту 49.4 статті 49 Податкового кодексу України фінансова звітність, звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються згідно з вимогами пункту 46.2 статті 46 цього Кодексу, подаються в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» до контролюючих органів платниками податку на прибуток підприємств, платниками частини чистого прибутку (доходу), платниками дивідендів на державну частку та неприбутковими підприємствами, установами, організаціями, які подають податкову звітність в електронній формі. Згідно з пункту 49.4-1 статті 49 Податкового кодексу України кваліфікований надавач електронних довірчих послуг центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, безоплатно надає платникам податків кваліфіковані електронні довірчі послуги. Таким чином, усі суб’єкти господарювання (платники податків) відповідно до норм чинного законодавства мають використовувати у своїй діяльності кваліфіковані електронні підписи, які вони можуть безоплатно отримати в органах Державної податкової служби України.
В той же час, оскільки, Скаржник є діючим учасником ринку електричної енергії, та є стороною відповідальною за баланс балансуючої групи, він, задля здійснення своєї діяльності з постачання електричної енергії має взаємодіяти із НЕК Укренерго та взаємодіяти із системою управління ринком (MMS). Відповідно до інформації розміщеною НЕК Укренерго на власному сайті в розділі: Учасникам ринку: Платформа MMS (https://ua.energy/uchasnikam_rinku/market-management-system/):
З цього слідує, що Скаржник задля здійснення своєї діяльності повинен мати КЕП (як мінімум щоб мати доступ до платформи MMS НЕК Укренерго).
Окремо наголошуємо на тому, що отримати кваліфікований електронний підпис може кожен потенційний Учасник, зокрема і Скаржник. Однак, дослідивши інформацію, що знаходиться у вільному доступі (зокрема в Prozorro), можна стверджувати, що у Скаржника є кваліфікований електронний підпис. Наприклад, проаналізувавши участь Скаржника у публічних закупівлях кваліфікований електронний підпис наявний у Криворучко Ірини Віталіївни (Додаток 1. та Додаток 2.):
Підписувач: Криворучко Ірина Віталіївна
П.І.Б.: Криворучко Ірина Віталіївна
Країна: Україна
РНОКПП: 3270117226
Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"
Код ЄДРПОУ: 41447959
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 17:03:45
26.11.2025
Сертифікат виданий: КНЕДП "АЦСК ринку електричної енергії"
Серійний номер: 5B5EB6E0BEF1B83004000000D905000080170000
Тип носія особистого ключа: ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 338
Серійний номер носія особистого ключа: Не визначено
Алгоритм підпису: ДСТУ 4145
Тип підпису: Кваліфікований
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат: Кваліфікований
Тобто виходячи з вищенаведеного Скаржник, повинен мати, більше того, має та використовує у своїй діяльності саме кваліфікований електронний підпис, тому твердження Скаржника про «дискримінацію», «надмірність» вимоги, яка «обмежує доступ учасників до тендеру» не відповідають дійсності та є надуманими.
Дана позиція Замовника також ґрунтується на рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 28.02.2024 № 3734 (Додаток 3), у якому зокрема зазначено:
«Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частин».
З огляду на вище викладене, просимо ВІДМОВИТИ ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» у задоволенні його скарги в цій частині.
Додатки:
Додаток 1: кваліфікований електронний підпис ТОВ «Енерджі 365»;
Додаток 2: ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису;
Додаток 3: рішення АМКУ від 28.02.2024 № 3734;
Додаток 4: Тендерна документація зі змінами, перелік змін та Протокол від 08 грудня 2025 року.
Дата опублікування:
11.12.2025 13:39