-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
персональні комп’ютери
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2018 18:45 - 12.11.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Дискваліфікація
Номер:
b71df1dcca3e4d40836a204aee499dd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-31-001997-c.a4
Назва:
Дискваліфікація
Вимога:
Просимо Замовника дотримуватись загальних принципів ст. 3 ЗУ «Про закупівлю», а саме недискримінація учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, Так вами визначено переможцем закупівлі ТОВ "Quanta System", який у складі своєї тендерній пропозиції надав гарантійний лист по санкціям в якому також відсутня інформація про Указ Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018, що відповідно не відповідає вимогам тендерної документації замовника, і як наслідок є порушенням.
Аналогічна позиція підтверджується послідовною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №8149-р/пк-пз від 10.08.2018 р. виходячи зі змісту, якого за наявності аналогічного порушення тендерна пропозиція була правомірно відхилена Замовником.
Просимо дискваліфікувати ТОВ "Quanta System" та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації за ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічну закупівлю»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2018 08:54
Вимога
Є відповідь
повернути на розгляд
Номер:
fb4eb8cc9c5a4b90a65837c3dcabdce3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-31-001997-c.a3
Назва:
повернути на розгляд
Вимога:
Шановний Замовник!! ТОВ «Протех-ІТ-Україна» ознайомилось з протоколом відхилення нашої пропозиції через не надання - Гарантійного листа про те, що за порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) Товару Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів. Переглянувши тендеру документацію Замовника ми не змогли знайти вказання на надання вищезазначеного документа у складі пропозиції, тому нам не зрозуміла причина нашої дискваліфікації!!!!!! Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Просимо, Вас надати аргументовану та повну відповідь про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції. Або переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2018 08:47
Вирішення:
Тендерний комітет Головного територіального управління юстиції у Харківській області розглянув Вашу вимогу та маємо намір зазначити, що Ви дійшли помилкового висновку щодо неправомірності та незаконності дій Замовника.
Так, відповідно до п.п. 10 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішення РНБО України від 21 червня 2018 року (дане рішення набрало чинності 21 червня 2018 року); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
У свою чергу, виходячи з вимог пункту 2 Розділу V тендерної документації, встановлено, що Замовник відхиляє учасника у разі відсутності в складі тендерної пропозиції останнього листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи учасника щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
За результатами детального розгляду та аналізу поданої Вами тендерної пропозиції було виявлено файл «Лист-гарантія щодо санкцій» за результатами перегляду якого було встановлено відсутність інформації про Указ Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018, що відповідно не відповідає вимогам тендерної документації, і як наслідок є порушенням.
Таким чином, Ваші міркування в частині наявності усієї вищезазначеної інформації в ДОКУМЕНТІ «ЛИСТ – ГАРАНТІЯ щодо санкцій» не відповідають дійсності.
Аналогічна позиція підтверджується послідовною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №8149-р/пк-пз від 10.08.2018 р. виходячи зі змісту, якого за наявності аналогічного порушення тендерна пропозиція була правомірно відхилена Замовником.
Разом з цим, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Головного територіального управління юстиції у Харківській області діяв виключно в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель та керувався практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, листів-роз’яснень Уповноваженого органу тощо.
У зв’язку з цим, Вимога переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» та визнати тендерну пропозицію даного учасника як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації відхилена
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
повернути на розгляд
Номер:
308e6ba5d8584d5e8dc9ea8abff7abda
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-31-001997-c.a2
Назва:
повернути на розгляд
Вимога:
Шановний Замовник!! ТОВ «Протех-ІТ-Україна» ознайомилось з протоколом відхилення нашої пропозиції через не надання - Гарантійного листа про те, що за порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) Товару Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів.
Переглянувши тендеру документацію Замовника ми не змогли знайти вказання на надання вищезазначеного документа у складі пропозиції, тому нам не зрозуміла причина нашої дискваліфікації!!!!!!
Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Просимо, Вас надати аргументовану та повну відповідь про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції.
Або переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2018 10:50
Вирішення:
Тендерний комітет Головного територіального управління юстиції у Харківській області розглянув Вашу вимогу та маємо намір зазначити, що Ви дійшли помилкового висновку щодо неправомірності та незаконності дій Замовника.
Так, відповідно до п.п. 10 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішення РНБО України від 21 червня 2018 року (дане рішення набрало чинності 21 червня 2018 року); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
У свою чергу, виходячи з вимог пункту 2 Розділу V тендерної документації, встановлено, що Замовник відхиляє учасника у разі відсутності в складі тендерної пропозиції останнього листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи учасника щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
За результатами детального розгляду та аналізу поданої Вами тендерної пропозиції було виявлено файл «Лист-гарантія щодо санкцій» за результатами перегляду якого було встановлено відсутність інформації про Указ Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018, що відповідно не відповідає вимогам тендерної документації, і як наслідок є порушенням.
Таким чином, Ваші міркування в частині наявності усієї вищезазначеної інформації в ДОКУМЕНТІ «ЛИСТ – ГАРАНТІЯ щодо санкцій» не відповідають дійсності.
Аналогічна позиція підтверджується послідовною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №8149-р/пк-пз від 10.08.2018 р. виходячи зі змісту, якого за наявності аналогічного порушення тендерна пропозиція була правомірно відхилена Замовником.
Разом з цим, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Головного територіального управління юстиції у Харківській області діяв виключно в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель та керувався практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, листів-роз’яснень Уповноваженого органу тощо.
У зв’язку з цим, Вимога переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» та визнати тендерну пропозицію даного учасника як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
повернути на розгляд
Номер:
fbc95e30e1514906b85eab759da649e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-31-001997-c.c1
Назва:
повернути на розгляд
Вимога:
Шановний Замовник!! ТОВ «Протех-ІТ-Україна» ознайомилось з протоколом відхилення нашої пропозиції через не надання - Листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи учасника щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. No 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. No 1702-УІІ; Указу Президента України від 21 червня 2018 року No 176/2018; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. No595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. No1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території 'на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. No1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» та повідомляє, що у складі нашої пропозиції міститься ДОКУМЕНТ «ЛИСТ – ГАРАНТІЯ щодо санкцій», який містить всю вищезазначену інформацію. Тобто, нами виконані вимоги замовника!!!
Просимо Замовника дотримуватись загальних принципів ст. 3 ЗУ «Про закупівлю», а саме недискримінація учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2018 10:50
Вирішення:
Тендерний комітет Головного територіального управління юстиції у Харківській області розглянув Вашу вимогу та маємо намір зазначити, що Ви дійшли помилкового висновку щодо неправомірності та незаконності дій Замовника.
Так, відповідно до п.п. 10 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішення РНБО України від 21 червня 2018 року (дане рішення набрало чинності 21 червня 2018 року); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
У свою чергу, виходячи з вимог пункту 2 Розділу V тендерної документації, встановлено, що Замовник відхиляє учасника у разі відсутності в складі тендерної пропозиції останнього листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи учасника щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
За результатами детального розгляду та аналізу поданої Вами тендерної пропозиції було виявлено файл «Лист-гарантія щодо санкцій» за результатами перегляду якого було встановлено відсутність інформації про Указ Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018, що відповідно не відповідає вимогам тендерної документації, і як наслідок є порушенням.
Таким чином, Ваші міркування в частині наявності усієї вищезазначеної інформації в ДОКУМЕНТІ «ЛИСТ – ГАРАНТІЯ щодо санкцій» не відповідають дійсності.
Аналогічна позиція підтверджується послідовною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №8149-р/пк-пз від 10.08.2018 р. виходячи зі змісту, якого за наявності аналогічного порушення тендерна пропозиція була правомірно відхилена Замовником.
Разом з цим, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Головного територіального управління юстиції у Харківській області діяв виключно в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель та керувався практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, листів-роз’яснень Уповноваженого органу тощо.
У зв’язку з цим, Вимога переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» та визнати тендерну пропозицію даного учасника як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено