-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Холодильник для зберігання лікарських засобів
Торги не відбулися
3 458 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2018 19:34 - 23.11.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Термін поставки товару
Номер:
b78c32ba5b7c4e00867b05c651c8d88d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-12-002600-a.a1
Назва:
Термін поставки товару
Вимога:
Згідно п.4.4 Розділу І Тендерної документації та п.5.1 Проекту договору про закупівлі - Строк поставки Товару – до 26.12. 2018 року. Звертаємо Вашу увагу, що закупівля оголошена — 12.11.2018р. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 27.11.2018р. Згідно ч.2 ст. 32 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “...З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.” Таким чином, навіть враховуючи мінімальні строки на виконання обов'язкових дій, передбачених чинним законодавством України, договір може бути підписаний не раніше 08.12.2018року. Враховуючи великий обсяг закупівлі, виконати поставку в такий короткий строк неможливо. Крім цього, згідно Розділу 4 проекту договору: “4.1. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару на підставі належним чином оформлених видаткових накладних. 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.” Тобто, здійснення попередньої оплати не передбачається. Враховуючи, що договір укласти раніше 08.12.2018 року неможливо та враховуючи великий обсяг закупівлі, то через 10 банківських днів з дати поставки Товару закінчиться 2018 бюджетний рік, і оплата товару буде неможлива. Звертаємо Вашу увагу, що чинне бюджетне законодавство України передбачає вирішення таких ситуацій: Згідно ст.49 Бюджетного кодексу України: “1. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Відповідно до ст. 4 Бюджетного кодексу України: “1. Бюджетне законодавство складається з: ... 5) нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, прийнятих на підставі і на виконання цього Кодексу та інших законів України, передбачених пунктами 3 та 4 цієї частини статті;...” на виконання положень ст. 49 та ст. 4 Бюджетного кодексу України, Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 117 від від 23 квітня 2014р. “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Відповідно до ч.1 вищезазначеної Постанови: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: ... 4) на строк не більше шести місяців: ... лікарських засобів і виробів медичного призначення;...” У частині 2 цієї ж Постанови зазначено: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів здійснюють попередню оплату тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, крім ... товарів, робіт і послуг, виробництво яких має довготривалий цикл, а саме: вакцин для профілактичних щеплень людей і тварин, лікарських засобів і виробів медичного призначення...” Враховуючи вищезазначене, спираючись на положення Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р., просимо: передбачити здійснення попередньої оплати у проекті договору про закупівлю та подовження строку поставки на строк, відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р. Спираючись на ч.1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” проcимо: передбачити у проекті договору здійснення попередньої оплати та подовження строку поставки на строк, відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2018 16:41
Вирішення:
Шановний учаснику! Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова) визначено вичерпний перелік товарів, робіт і послуг, при закупівлі яких розпорядники та одержувачі бюджетних коштів можуть передбачати у договорах про закупівлю попередню оплату. Звертаємо увагу, що Постановою попередня оплата при закупівлі електричних побутових приладів не передбачена. Враховуючи викладене, для внесення змін до проекту договору про закупівлю за процедурою закупівлі ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади (холодильник для зберігання лікарських засобів) правові підстави відсутні
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга на дискримінуючі та обмежуючи вимоги тендерної документації
Номер:
733f3387299c4ab28c6205c4e7eeafeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-12-002600-a.c2
Назва:
Скарга на дискримінуючі та обмежуючи вимоги тендерної документації
Скарга:
До органу оскарження:
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45
Суб'єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Ледум”
49069, місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, будинок 17,
тел.: (056) 370-54-72
e-mail: official@ledum.com.ua
Замовник:
Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
04050, Україна, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81
тел: +380442073455
e-mail: tenderdkvs@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-11-12-002600-a
Скарга
на дискримінуючі та обмежуючи вимоги тендерної документації
12.11.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Холодильник для зберігання лікарських засобів”.
Згідно Тендерної документації предметом закупівлі є Холодильники для зберігання лікарських засобів, кількість – 133 шт.
Згідно п. 4.4 Розділу І Тендерної документації та п. 5.1 Проекту договору — строк поставки товару до 26.12.2018 року. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару на підставі належним чином оформлених видаткових накладних.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 27 листопада 2018 року.
Дата аукціону — 28 листопада 2018 року.
Згідно ч. 4 ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “... Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.”
Згідно ч. 2 ст. 32 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.”
Таким чином, договір про закупівлю може бути укладений приблизно 17-19 грудня 2018 року.
Тобто, між строком укладання договору та кінцевим строком постачання товару за договором залишається лише 10 днів.
Звертаємо Вашу увагу, на кількість холодильників — 133 штуки. Це більше ніж кількість медичних холодильників, яка закуповується за рік в Україні.
За 10 днів неможливо виробити таку кількість холодильників та поставити їх Замовнику, тим більше, що в Україні відсутні виробники такого обладнання.
Рішення в такій ситуації можливе на умовах Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р, яка дає можливість здійснити попередню оплату та встановлює граничні терміни постачання медичних виробів, які мають тривалий цикл виробництва:
Відповідно до ч.1 Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р.: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі:
...
4) на строк не більше шести місяців:
лікарських засобів і виробів медичного призначення;
...”
У частині 2 цієї ж Постанови зазначено: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів здійснюють попередню оплату тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, крім ... товарів, робіт і послуг, виробництво яких має довготривалий цикл, а саме: вакцин для профілактичних щеплень людей і тварин, лікарських засобів і виробів медичного призначення...”
Проте, Замовник, 21.11.2018 року у відповіді на вимогу щодо попередньої оплати та перенесення строку постачання, повідомив, що здійснення попередньої оплати та перенесення строку поставки відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р здійснюватись не буде.
Тобто, виконати поставку по цій закупівлі може лише той учасник, у якого завчасно готові такі медичні холодильники в кількості, яка більша за річний об'єм всього ринку України.
Таким чином, умови закупівлі є дискримінаційними та суттєво обмежують кількість можливих учасників закупівлі. Це порушує вимоги статей 3, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме:
Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність
недискримінація учасників;
запобігання корупційним діям і зловживанням”.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
ТОВ “Ледум” є уповноваженим представником виробника “Haier” в Україні, та може запропонувати холодильники, які відповідають вимогам Тендерної документації. Проте, враховуючи великий обсяг поставки (133 штуки), короткий строк постачання (приблизно 10 днів) та відмову Замовника передбачити попередню оплату і перенесення строку постачання на умовах, передбачених Постановою КМУ № 117 від 23.04.2014року, ТОВ “Ледум” не може прийняти участь у закупівлі і виконати таку поставку, цим Замовник порушує права ТОВ “Ледум” та обмежує коло учасників закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст. 3, 18, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме: передбачити попередню оплату та перенесення строку поставки відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014року.
Додатки:
1. Платіжне доручення;
2. Сертифікат відповідності UA.TR.098.0204-18 від 04.09.2018 з Додатком;
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
Пов'язані документи:
Учасник
- UA.TR.098.204-18 додаток Ледум Морозильники.pdf 21.11.2018 17:40
- UA.TR.098.204-18.pdf 21.11.2018 17:40
- Платіжне_доручення_21.11.pdf 21.11.2018 17:40
- Скарга_21.11.pdf 21.11.2018 17:40
- Платіжне_доручення_21.11.pdf 21.11.2018 17:40
- Рішення від 23.11.2018 № 11997.pdf 23.11.2018 19:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2018 № 12638.pdf 12.12.2018 15:24
- Рішення від 11.12.2018 № 12638.pdf 14.12.2018 17:27
- пояснення по суті скарги 04.12.2018 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2018 17:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.12.2018 17:27