• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт “Народного дому” в c. Шоломинь Пустомитівського району Львівської області. Коригування

Торги відмінено

816 060.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 080.30 UAH
Період оскарження: 23.11.2018 15:26 - 28.11.2018 15:31
Вимога
Без відповіді

вимога

Номер: 00277beebecb471b9a9b8c9303f1f1a2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-23-001577-b.b1
Назва: вимога
Вимога:
Особа, на дії якої подається вимога Відділ культури Пустомитівської РДА Тендерний комітет 81100, м.Пустомити, вул.Грушевського, 15 Особа, яка подає вимогу: ПП "ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ" 81221, Львівська обл., Перемишлянський р-н., с.М.Ланки, вул.Шевченка, 1а ЄДРПОУ: 41849120 Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-23-001577-b Вимога щодо дискваліфікації (порушення п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель) 23.11.2018р. Відділом культури Пустомитівської РДА(далі - Замовник) була оголошена закупівля робіт - Капітальний ремонт “Народного дому” в c. Шоломинь Пустомитівського району Львівської області. Коригування. 03.12.2018р. в результаті проведеного редукціону пропозиція ФОП Білик Р.А. була найбільш економічно вигідною і Протоколом №60 від 06.12.2018р. останній був визнаний переможцем аукціону. Відповідно до вимог п.9.1. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 16.04.2016р.(далі - Порядок) замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Згідно абз. 2 п.9.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 16.04.2016р.(далі - Порядок) Виключними підставами дискваліфікації є: • пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; • Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. В результаті оцінки тендерної пропозиції ФОП Білик Р.А. виявлено наступні невідповідності останньої вимогам тендерної документації: 1.Документ "Scanдовідка робітників" не відповідає вимогам п.2.1. Тендерної документації і подана не по формі, яка запропонована в таблиці "б" Тендерної документації. 2.Невідповідність долучених договорів вимогам п.3.2. в якому містилася вимога надання копій аналогічних договорів(вимога п.3.1 Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою.). Натомість надано договори на виконання робіт з ремонту сесійного залу та водостічної системи даху, які очевидно не є аналогічними до предмету закупівлі. 3. На виконання п.4. не подано жодних відомостей щодо сплати податків та зборів(вимагалося подання: Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.) Жоден з затребуваних документів не був поданий Учасником ФОП Білик Р.А. 4. Згідно вимог п.7 пп.4 Учасники процедури закупівлі повинні надати План графік виконання робіт, проте ФОП Білик Р.А. у поданому документі "Scanплан робіт" нечітко вказав на термін виконання робіт, дату початку і закінчення їх виконання. 5. В порушення вимог п.9 Тендерної документації, а саме: "Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)" ФОП Білик Р.А. не дотримався вимог даного пункту, не засвідчив кожну сторінку проекту договору написом "З умовами договору згідні", не зазначив посади, прізвища та ініціалів. Таким чином, підсумовуючи вищенаведене, варто зазначити про те, що ФОП Білик Р.А. допустив значні порушення при завантаженні необхідних документів, тому його пропозиція повинна бути дискваліфікована. Згідно п. 14.1 "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 16.04.2016р. вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному учаснику. Відповідно до п.14.2. вищезгаданого Порядку Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення. Враховуючи вищенаведене, керуючись п.п.9.2, 14.1, 14.2 "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 16.04.2016р., - ПРОШУ: 1. Провести повторну оцінку тендерної пропозиції ФОП Білик Р.А. та скасувати рішення від 06.12.2018р. про визнання останнього переможцем закупівлі. 07.12.2018р. Директор Михалик Т.О.
Пов'язані документи: Учасник