-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (CPV) (Патоморфологічні дослідження)
Місце надання послуг – місцезнаходження закладу Учасника
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 20 годин (до 13.12.25 01:00)
1 438 962.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
20
год
52
хв
45
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2025 11:14 - 10.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тенденої документації
Номер:
c69a6b0bb04143c5b67c3feca37286db
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-12-01-004289-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тенденої документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з ліцензії МОЗ 06.11.2025.pdf 05.12.2025 10:52
- sign.p7s 05.12.2025 15:19
- Скарга для Теропільского ПАТ бюро.doc 05.12.2025 22:57
- Підтвердження досвіду виконання послуг в Тернопільській області2.pdf 05.12.2025 23:00
- Підтвердження досвіду виконання послуг в Тернопільській області.PDF 05.12.2025 23:00
- Інформація про првадження діялності в Тернополі Скаржником (Витяг з ліцензії МОЗ 06.11.2025).pdf 05.12.2025 23:01
- Копії посвідчень лікарів-патологоанатомів Скаржника.pdf 05.12.2025 23:05
- Копія рішення та наказу про призначення директора.PDF 05.12.2025 23:05
- Витяг з ЄДРПОУ 25.11.2025.pdf 05.12.2025 23:05
- Штатний розпис Скаржника 2024.pdf 05.12.2025 23:05
- Рішення від 09.12.2025 № 18182.pdf 09.12.2025 17:22
- пояснення по суті скарги.PDF 11.12.2025 15:58
- Перелік змін_від_08.12.2025_р.doc 11.12.2025 15:58
- Пояснення по суті скарги .docx 11.12.2025 15:58
- Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі_від_08.12.2025_р.docx 11.12.2025 15:58
- супровідний лист.PDF 11.12.2025 15:58
- супровідний лист на АМК.docx 11.12.2025 15:58
- Тендерна документація_нова редакція_від_08.12.2025_р.doc 11.12.2025 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2025 15:23
Дата розгляду скарги:
18.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2025 17:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ad69fd65e6124f8b8954b66a73e1870a
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тенденої документації (детально в скарзі щод додається)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовником було встановлено ряд незаконних та дискримінаційних умов, що напрму обмежують скаржника в участі у закупівлі (пояснення додаються)
×
-
Назва доказу:
Інформація про наявінсть лабораорії для експерд діагностики в Тернополі
-
Повʼязаний документ:
Витяг з ліцензії МОЗ 06.11.2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) Перевірити викладені факти; 3) Встановити наявінсть порушень в оскаржуваній закупівлі; 4) Зобовязати замовника внести зміни до положень тендерної документації
Запити Органу оскарження
Номер:
8f592408a30341488a71b9703a86637a
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ
Текст запиту:
Розглянувши скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП" (надалі – Скаржник) щодо неправомірних дій Замовника в частині встановлення дискримінаційних вимог умов тендерної документації закупівлі ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (CPV) (Патоморфологічні дослідження) Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради (надалі – Замовник) на підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), просимо прийняти надані пояснення до уваги:
Щодо дискримінаційних вимог передбачених пунктом 6 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації, Замовник залишає за собою право вимагати від учасника здійснити уповноваженими особами (у складі комісії Замовника з 3-х осіб та представником Учасника з обов’язком протоколюванням результатів) виїзд на територію Учасника, для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, необхідного обладнання та здійснення контролю за транспортуванням, дотриманням вимог визначених часовим регламентом, зберігання холодового ланцюжка та вимог санепідем нагляду. Усі транспортні витрати здійснюються за рахунок Учасника.
Відповідно до пункт 54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Враховуючи зазначено, 8 грудня 2025 року, Замовником внесено відповідно зміни до пункту 6 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації (зміни додаються).
ДОДАТКИ:
1. Перелік змін_від_08.12.2025_р
2. Тендерна документація_нова редакція_від_08.12.2025_р
3. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі_від_08.12.2025_р
Дата опублікування:
11.12.2025 15:58
Номер:
63436f2d1111493d80a557f8e51703cb
Тема запиту:
Підтвердження досвіду надання аналогічних послуг в Тернопільскій області (місце надання послуг що закпуповуються)
Текст запиту:
Підтвердження досвіду надання аналогічних послуг в Тернопільскій області (місце надання послуг що закпуповуються)
Дата опублікування:
05.12.2025 23:00
Номер:
3ff66a1c965e440dad9786a2af5cfb28
Тема запиту:
Інші документи до скарги
Текст запиту:
Інші документи до скарги що підтверджують спроможність надати послуги що закуповуються
Дата опублікування:
05.12.2025 23:05
Номер:
a63bb026f9d448c0982580f57ab0b7fc
Тема запиту:
Інформація що підтверджує діялність Скаржнка в Тернополі (Ліцензія)
Текст запиту:
Інформація що підтверджує діялність Скаржнка в Тернополі (Ліцензія)
Дата опублікування:
05.12.2025 23:01
Номер:
9b9a306a50bd4489a1f9ba347b9ea031
Тема запиту:
Скарга у форматі Ворд
Текст запиту:
Скарга у форматі Ворд (текст скарги додається)
Дата опублікування:
05.12.2025 22:57