-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування «Обладнання для харчоблоків»
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 6 робочих днів
1 700 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
28.11.2025 11:41 - 03.12.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП
скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
b29b759ee04849c9ae3e21873e10d191
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-28-005509-a.c3
Назва:
скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Рішення Замовника, оформлене у протоколі №406 від 10.12.2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з формальних підстав, що не стосуються предмета закупівлі, є такими, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», положенням Тендерної
документації Замовника, та Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178, а отже підлягає скасуванню.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням було порушено права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2025-11-28-005509-a_Добробут.pdf 15.12.2025 16:56
- sign.p7s 15.12.2025 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.12.2025 17:45
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b348552999e04ab3a8c4cc87853ca3ac
Заголовок пункту скарги:
скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
28 листопада 2025р. Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів з особливостями на предмет закупівлі – ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування; «Обладнання для харчоблоків». Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-28-005509-a.
ТОВ «ХАССПА» (надалі – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію.
Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не погоджується, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та підлягають скасуванню
Підстава відхилення
І. Відповідно до Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що Учасником подаються:
Розділ «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників»:
Пункт 5.5. «Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 6, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника* (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)
* Учасник завіряє проєкт печаткою в разі використання печатки».
На виконання даної вимоги учасником процедури закупівлі , у складі тендерної пропозиції, було надано файл «довідки листи_Добробут», який на аркуші 24 містить Довідку щодо згоди з істотними умовами договору та на аркуші 34 містить Лист-згоду з проєктом договору та його істотними умовами.
Крім того, учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, було надано файл «Додаток 6 Проєкт договору». При цьому, учасником процедури закупівлі, не в повному обсязі виконана вимога тендерної документації : «Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 6, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника* (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього).»
Учасником не було в повному обсязі заповнена інформація п.16 «Місцезнаходження та реквізити Сторін», оскільки внесена інформація про назву учасника та П.І.Б. директора. Решта інформації про місцезнаходження та реквізити не внесено.
Заперечення на підставу відхилення
Згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та надати Учаснику 24 години для їх усунення.
Замовник не може дати учаснику 24 години на виправлення коли:
відсутнє забезпечення тендерної пропозиції;
відсутні документи в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались;
якщо виправлення в технічній специфікації призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки зазначена невідповідність не стосується предмета закупівлі, не впливає на технічні, якісні або кількісні характеристики товару та має формальний характер, Замовник був зобов’язаний застосувати механізм усунення невідповідностей, передбачений пунктом 43 Особливостей, та надати Скаржнику 24 години для їх усунення, чого зроблено не було, чим порушено пункт 43 Особливостей та принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та недискримінації учасників.Таким чином, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАССПА» є передчасним та таким, що прийняте з порушенням процедури.
ТОВ «ХАССПА» (надалі – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію.
Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не погоджується, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та підлягають скасуванню
Підстава відхилення
І. Відповідно до Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що Учасником подаються:
Розділ «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників»:
Пункт 5.5. «Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 6, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника* (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)
* Учасник завіряє проєкт печаткою в разі використання печатки».
На виконання даної вимоги учасником процедури закупівлі , у складі тендерної пропозиції, було надано файл «довідки листи_Добробут», який на аркуші 24 містить Довідку щодо згоди з істотними умовами договору та на аркуші 34 містить Лист-згоду з проєктом договору та його істотними умовами.
Крім того, учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, було надано файл «Додаток 6 Проєкт договору». При цьому, учасником процедури закупівлі, не в повному обсязі виконана вимога тендерної документації : «Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 6, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника* (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього).»
Учасником не було в повному обсязі заповнена інформація п.16 «Місцезнаходження та реквізити Сторін», оскільки внесена інформація про назву учасника та П.І.Б. директора. Решта інформації про місцезнаходження та реквізити не внесено.
Заперечення на підставу відхилення
Згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та надати Учаснику 24 години для їх усунення.
Замовник не може дати учаснику 24 години на виправлення коли:
відсутнє забезпечення тендерної пропозиції;
відсутні документи в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались;
якщо виправлення в технічній специфікації призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки зазначена невідповідність не стосується предмета закупівлі, не впливає на технічні, якісні або кількісні характеристики товару та має формальний характер, Замовник був зобов’язаний застосувати механізм усунення невідповідностей, передбачений пунктом 43 Особливостей, та надати Скаржнику 24 години для їх усунення, чого зроблено не було, чим порушено пункт 43 Особливостей та принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та недискримінації учасників.Таким чином, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАССПА» є передчасним та таким, що прийняте з порушенням процедури.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАССПА» такими, що не відповідають вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника усунути порушення, допущені під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції Скаржника.
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
на дискримiнацiйнi вимоги тендерноi документацii
Номер:
33ca79af79704177b355605c75d8a03d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-28-005509-a.b2
Назва:
на дискримiнацiйнi вимоги тендерноi документацii
Скарга:
28 листопада 2025 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" на електронному сайті «Prozorro.gov.ua» розміщено оголошення про проведення закупівлі UA-2025-11-28-005509-a по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування «Обладнання для харчоблоків» Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Предмет скарги:
39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування «Обладнання для харчоблоків»
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 технічні_якісні_та_кількісні_характеристики (3) – копія.docx 02.12.2025 22:30
- Додаток 4 нова редакція.docx 02.12.2025 22:30
- UA-2025-11-28-005509-a.pdf 02.12.2025 22:30
- sign.p7s 02.12.2025 22:30
- рішення від 04.12.2025 №17964.pdf 04.12.2025 16:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.12.2025 22:54
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.12.2025 16:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1560af592df641ae8b1226c08a83bc50
Заголовок пункту скарги:
на дискримiнацiйнi вимоги тендерноi документацii
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
28 листопада 2025 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" на електронному сайті «Prozorro.gov.ua» розміщено оголошення про проведення закупівлі UA-2025-11-28-005509-a по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування «Обладнання для харчоблоків»
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ТОВ «ХАССПА» планує взяти участь у даній публічній Закупівлі, проте вважає, що тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь. Замовник виклав Додаток 1 до тендерної документації у такій редакції, що унеможливлює нашу участь через: 1) Надмірну деталізацію параметрів (замість базових, основних, що впливають безпосередньо на продуктивність та якість, вписуються допоміжні). 2) Вимога надати лист від виробника обмежує коло потенційних учасників лише виробниками або суб’єктами, які мають прямі договірні відносини з виробником, і унеможливлює участь інших легальних постачальників, які реалізують сертифіковану продукцію через офіційні канали дистрибуції. 3) Вимога щодо обов’язкової сертифікації ISO 37001:2018 не передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» та жодним іншим нормативно-правовим актом, який регулює діяльність постачальників обладнання. Сертифікація ISO 37001 є добровільною та не має жодного відношення до предмета закупівлі або якості товару. Наявність цього сертифіката притаманна лише вузькому колу підприємств, що фактично позбавляє можливості участі тих учасників, які не зобов’язані його мати. Таким чином, вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію. 4) Вимога надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу сертифікації, що видав відповідний сертифікат, також є дискримінаційною, оскільки вказаний документ належить третій особі – органу сертифікації – а не учаснику. Учасник не має ані законного права, ані фактичної можливості вимагати у органу сертифікації видачу Атестату про акредитацію НААУ з усіма додатками. Така вимога виходить за межі Закону та суперечить принципу рівного доступу до участі у закупівлі. 5) Вимога надати автентичний переклад українською мовою у разі відсутності українського розділу в інструкції/паспорту є неправомірною, оскільки Закон не містить терміну «автентичний переклад» і не встановлює вимоги щодо виконання перекладу певним суб’єктом. Переклад може бути виконаний будь-яким кваліфікованим перекладачем. Надмірна конкретизація форми перекладу створює дискримінаційні умови та є необґрунтованою. 6) Вимога подати заповнений і підписаний проєкт договору у складі пропозиції суперечить статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою договір укладається виключно з переможцем процедури закупівлі. Встановлюючи обов’язок підписувати проєкт договору на етапі подання пропозиції, Замовник фактично нав’язує учасникам договірні зобов’язання до визначення переможця, що АМКУ системно визнає протиправним. 7) Надмірні штрафні санкції, передбачені умовами проєкту договору, зокрема штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару та додаткові штрафи за прострочення, є непропорційними і суперечать принципу справедливості та пропорційності. Такі санкції створюють надмірні ризики для учасників та фактично відлякують потенційних постачальників, що обмежує конкуренцію. 8) Вимога, згідно з якою неякісно скановані документи вважаються неподаними, суперечить пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, який гарантує учаснику право усунути невідповідності протягом 24 годин. Автоматичне відхилення документів через технічні особливості сканування є непропорційним заходом і порушує принцип добросовісної конкуренції.
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
на дискримiнацiйнi вимоги тендерноi документацii
Номер:
876e04a9b612484f806a135313250a27
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-28-005509-a.b1
Назва:
на дискримiнацiйнi вимоги тендерноi документацii
Скарга:
28 листопада 2025 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" на електронному сайті «Prozorro.gov.ua» розміщено оголошення про проведення закупівлі UA-2025-11-28-005509-a по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування «Обладнання для харчоблоків»
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №1 в новій редакції.docx 02.12.2025 22:06
- UA-2025-11-27-018069-a.pdf 02.12.2025 22:06
- Додаток №1 Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (1).docx 02.12.2025 22:06
- sign.p7s 02.12.2025 22:06
- Рішення від 04.12.2025 № 17959.pdf 04.12.2025 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.12.2025 22:20
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.12.2025 16:07
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7a9cb2ba405c42ac8d74fca3f7421f81
Заголовок пункту скарги:
на дискримiнацiйнi вимоги тендерноi документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ХАССПА» планує взяти участь у даній публічній Закупівлі, проте вважає, що тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь.
Замовник виклав Додаток 1 до тендерної документації у такій редакції, що унеможливлює нашу участь через:
1) Надмірну деталізацію параметрів (замість базових, основних, що впливають безпосередньо на продуктивність та якість, вписуються допоміжні).
2) Вимога надати лист від виробника обмежує коло потенційних учасників лише виробниками або суб’єктами, які мають прямі договірні відносини з виробником, і унеможливлює участь інших легальних постачальників, які реалізують сертифіковану продукцію через офіційні канали дистрибуції.
3) Вимога щодо обов’язкової сертифікації ISO 37001:2018 не передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» та жодним іншим нормативно-правовим актом, який регулює діяльність постачальників обладнання. Сертифікація ISO 37001 є добровільною та не має жодного відношення до предмета закупівлі або якості товару. Наявність цього сертифіката притаманна лише вузькому колу підприємств, що фактично позбавляє можливості участі тих учасників, які не зобов’язані його мати. Таким чином, вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію.
4) Вимога надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу сертифікації, що видав відповідний сертифікат, також є дискримінаційною, оскільки вказаний документ належить третій особі – органу сертифікації – а не учаснику. Учасник не має ані законного права, ані фактичної можливості вимагати у органу сертифікації видачу Атестату про акредитацію НААУ з усіма додатками. Така вимога виходить за межі Закону та суперечить принципу рівного доступу до участі у закупівлі.
5) Вимога надати автентичний переклад українською мовою у разі відсутності українського розділу в інструкції/паспорту є неправомірною, оскільки Закон не містить терміну «автентичний переклад» і не встановлює вимоги щодо виконання перекладу певним суб’єктом. Переклад може бути виконаний будь-яким кваліфікованим перекладачем. Надмірна конкретизація форми перекладу створює дискримінаційні умови та є необґрунтованою.
6) Вимога подати заповнений і підписаний проєкт договору у складі пропозиції суперечить статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою договір укладається виключно з переможцем процедури закупівлі. Встановлюючи обов’язок підписувати проєкт договору на етапі подання пропозиції, Замовник фактично нав’язує учасникам договірні зобов’язання до визначення переможця, що АМКУ системно визнає протиправним.
7) Надмірні штрафні санкції, передбачені умовами проєкту договору, зокрема штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару та додаткові штрафи за прострочення, є непропорційними і суперечать принципу справедливості та пропорційності. Такі санкції створюють надмірні ризики для учасників та фактично відлякують потенційних постачальників, що обмежує конкуренцію.
8) Вимога, згідно з якою неякісно скановані документи вважаються неподаними, суперечить пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, який гарантує учаснику право усунути невідповідності протягом 24 годин. Автоматичне відхилення документів через технічні особливості сканування є непропорційним заходом і порушує принцип добросовісної конкуренції.
Замовник виклав Додаток 1 до тендерної документації у такій редакції, що унеможливлює нашу участь через:
1) Надмірну деталізацію параметрів (замість базових, основних, що впливають безпосередньо на продуктивність та якість, вписуються допоміжні).
2) Вимога надати лист від виробника обмежує коло потенційних учасників лише виробниками або суб’єктами, які мають прямі договірні відносини з виробником, і унеможливлює участь інших легальних постачальників, які реалізують сертифіковану продукцію через офіційні канали дистрибуції.
3) Вимога щодо обов’язкової сертифікації ISO 37001:2018 не передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» та жодним іншим нормативно-правовим актом, який регулює діяльність постачальників обладнання. Сертифікація ISO 37001 є добровільною та не має жодного відношення до предмета закупівлі або якості товару. Наявність цього сертифіката притаманна лише вузькому колу підприємств, що фактично позбавляє можливості участі тих учасників, які не зобов’язані його мати. Таким чином, вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію.
4) Вимога надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу сертифікації, що видав відповідний сертифікат, також є дискримінаційною, оскільки вказаний документ належить третій особі – органу сертифікації – а не учаснику. Учасник не має ані законного права, ані фактичної можливості вимагати у органу сертифікації видачу Атестату про акредитацію НААУ з усіма додатками. Така вимога виходить за межі Закону та суперечить принципу рівного доступу до участі у закупівлі.
5) Вимога надати автентичний переклад українською мовою у разі відсутності українського розділу в інструкції/паспорту є неправомірною, оскільки Закон не містить терміну «автентичний переклад» і не встановлює вимоги щодо виконання перекладу певним суб’єктом. Переклад може бути виконаний будь-яким кваліфікованим перекладачем. Надмірна конкретизація форми перекладу створює дискримінаційні умови та є необґрунтованою.
6) Вимога подати заповнений і підписаний проєкт договору у складі пропозиції суперечить статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою договір укладається виключно з переможцем процедури закупівлі. Встановлюючи обов’язок підписувати проєкт договору на етапі подання пропозиції, Замовник фактично нав’язує учасникам договірні зобов’язання до визначення переможця, що АМКУ системно визнає протиправним.
7) Надмірні штрафні санкції, передбачені умовами проєкту договору, зокрема штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару та додаткові штрафи за прострочення, є непропорційними і суперечать принципу справедливості та пропорційності. Такі санкції створюють надмірні ризики для учасників та фактично відлякують потенційних постачальників, що обмежує конкуренцію.
8) Вимога, згідно з якою неякісно скановані документи вважаються неподаними, суперечить пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, який гарантує учаснику право усунути невідповідності протягом 24 годин. Автоматичне відхилення документів через технічні особливості сканування є непропорційним заходом і порушує принцип добросовісної конкуренції.
×
-
Назва доказу:
UA-2025-11-28-005509-a
-
Повʼязаний документ:
UA-2025-11-27-018069-a.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Запити Органу оскарження
Номер:
7ab21c47ce9244c199244dbb004aa90d
Тема запиту:
Просимо не приймати скаргу UA-2025-11-28-005509-a.b1
Текст запиту:
“Скарга UA-2025-11-28-005509-a.b1 була завантажена помилково. Просимо не приймати її до розгляду та залишити без розгляду відповідно до ч.7 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».”
Дата опублікування:
02.12.2025 23:21