• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Система РЕБ

Категорія Замовника: пункт 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником вимагається тендерне забезпечення, детальна інформація відповідно до вимог документації

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 6 робочих днів

224 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 27.11.2025 18:57 - 02.12.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄН...: 12.12.2025 14:08 - 18.12.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄН...: 12.12.2025 14:18 - 18.12.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника

Номер: e928b8d31c0c453b87cfc3f0928d78f1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-27-016659-a.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Автор: ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ", Оксана Матієнко +380505965516 tovgec_2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bfef97f4e9684d5b9196abfdc74b93ef
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Тендерної пропозиції, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4 від 12.12.2025 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (надалі – Скаржник) звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України в зв’язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів ШПАНІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі – Система РЕБ ДК 021:2015:35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту UA-2025-11-27-016659-a.
27.11.2025 р. Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) UA-2025-11-27-016659-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
12.12.2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ».
Скаржник не погоджується з вище вказаними рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.

ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав.
1. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Тендерної пропозиції, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4 від 12.12.2025 року.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхилено з наступних підстав, зокрема:
«… Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Проте Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Звертаю увагу комісії, що Замовник на платформі Прозоро розмістив вимоги по двом лотам про усунення невідповідностей: відповідно до ч.2 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку №1 тендерної документації реквізити банківської гарантії повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам цієї тендерної документації та уніфікованим правилам для гарантій та іншим міжнародним документам, що регулюють питання здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями/стендбай акредитивами, що не суперечать законодавству України, а також містити такі інші умови:… назву банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою). Учасник надав у складі тендерної документації банківську гарантію від 03.12.2025 року № G1225/4630, проте дана гарантія не містить інформації щодо назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлену банківську гарантію, що містить інформацію щодо назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою);
З приводу відхилення пропозиції Скаржника повідомляємо наступне. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» не виправлено невідповідності стосовно того, що надані гарантії по двом лотам не містить інформації щодо назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою)
Звертаємо увагу Комісії, що не можливо зазначити банк та його SWIFT, якщо в тендерній документації в розділі щодо оформлення банківської гарантії не зазначений, власне, сам банк. Також в тендерній документації, що стосується гарантії зазначено назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою) є примітка (зазначається за потребою). Якщо сам Замовник не прописав це у тендерній документації (вважаючи, що такої потреби немає), то банк і Скаржник не могли зазначити назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник порушує принципи публічних закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, що може порушити наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Згідно з пунктом 44 Особливостей 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:

3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
В порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника із зазначених у протоколах № 4 та 5 від 12.12.2025 року.

Нормативне обґрунтування Скарги.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню. На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Очікує розгляду
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника

Номер: c595a06c94c7422cb08940e4158302d3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-27-016659-a.c1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Автор: ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ", Оксана Матієнко +380505965516 tovgec_2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 00479872696642c28f2c0f7bfb2a199a
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Тендерної пропозиції, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 5 від 12.12.2025 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (надалі – Скаржник) звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України в зв’язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів ШПАНІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі – Система РЕБ ДК 021:2015:35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту UA-2025-11-27-016659-a.
27.11.2025 р. Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) UA-2025-11-27-016659-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
12.12.2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, відповідно до яких було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ».
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.

ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав.
1. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Тендерної пропозиції, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 5 від 12.12.2025 року.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхилено з наступних підстав, зокрема:
«… Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Проте Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Звертаю увагу комісії, що Замовник на платформі Прозоро розмістив вимогу про усунення невідповідностей: відповідно до ч.2 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку №1 тендерної документації реквізити банківської гарантії повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам цієї тендерної документації та уніфікованим правилам для гарантій та іншим міжнародним документам, що регулюють питання здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями/стендбай акредитивами, що не суперечать законодавству України, а також містити такі інші умови:… назву банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою). Учасник надав у складі тендерної документації банківську гарантію від 03.12.2025 року № G1225/4629, проте дана гарантія не містить інформації щодо назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлену банківську гарантію, що містить інформацію щодо назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою).
З приводу відхилення пропозиції Скаржника повідомляємо наступне. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» не виправлено невідповідності стосовно того, що надана гарантія не містить інформації щодо назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою)
Звертаємо увагу Комісії, що не можливо зазначити банк та його SWIFT, якщо в тендерній документації в розділі щодо оформлення банківської гарантії не зазначений, власне, сам банк. Також в тендерній документації, що стосується гарантії зазначено назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою) є примітка (зазначається за потребою). Якщо сам Замовник не прописав це у тендерній документації (вважаючи, що такої потреби немає), то банк і Скаржник не могли зазначити назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник порушує принципи публічних закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, що може порушити наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Згідно з пунктом 44 Особливостей 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:

3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
В порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника із зазначених у протоколах № 4 та 5 від 12.12.2025 року.

Нормативне обґрунтування Скарги.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню. На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -

ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника - ШПАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ неправомірним, тобто прийнятим з порушенням в сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення уповноваженої особи від 12.12.2025 року оформлені протоколом №5 щодо відхилення тендерної пропозицію ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ".
4. Зобов’язати ШПАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ прийняти нове рішення згідно з яким скласти протокольне рішення про визначення ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" переможцем закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника