• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металеві стелажі (Офісні меблі) за кодом ДК 021:2015:39130000-2

Завершена

170 390.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 851.95 UAH
Період оскарження: 21.11.2018 16:03 - 27.11.2018 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо перегляду Рішення № 28 відповідальної особи щодо визначення переможця в допороговій процедурі закупівлі металевих стелажів (Офісні меблі) за кодом ДК 021:2015:39130000-2 від 05.12.2018

Номер: f60c7f6622894049b41893c566ed5a3f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-21-002432-c.c1
Назва: Вимога щодо перегляду Рішення № 28 відповідальної особи щодо визначення переможця в допороговій процедурі закупівлі металевих стелажів (Офісні меблі) за кодом ДК 021:2015:39130000-2 від 05.12.2018
Вимога:
Головне територіальне управління юстиції у Донецької області Вимога Товариство з обмеженою відповідальністю «ІР СОМ», як учасник закупівлі за оголошенням про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель UA-2018-11-21-002432-c (далі – Оголошення), звертається з вимогою щодо перегляду Рішення № 28 відповідальної особи щодо визначення переможця в допороговій процедурі закупівлі металевих стелажів (Офісні меблі) за кодом ДК 021:2015:39130000-2 від 05.12.2018 про визнання переможцем вказаної закупівлі ТОВ «ВЕДО», у зв’язку з невідповідністю документації, наданої вказаним учасником, кваліфікаційним та технічним вимогам документації Замовника, а саме: Відповідно до вимог Додатку 1 документації Замовником вимагалось: Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору*. * договори у кількості 2-х шт. за 2017-2018 роки та документальне підтвердження про їх виконання (видаткові накладні тощо) № з/п Найменування замовника, якому здійснювалася поставка аналогічного предмету закупівлі Перелік поставлених товарів Дата та номер договору Сума договору Контактна особа замовника, телефон ТОВ «ВЕДО» у документації, завантаженій на сторінку закупівлі, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надало довідку (файл Кваліфікаційні вимоги.pdf), у якій, відповідно до змісту таблиці, запропонованої Замовником, надано інформацію про виконання ним трьох договорів, у тому числі двох на постачання стелажів архівних. При заповненні графи таблиці «Дата та номер договору» не зазначено номери виконаних договорів. У графі «Контактна особа замовника, телефон» ТОВ «ВЕДО» зазначено лише номер телефону без зазначення контактної особи замовника. Крім того, ТОВ «ВЕДО» не надано документальне підтвердження про виконання, вказаних у таблиці договорів. Єдиний договір з ПАТ «Українська залізниця» (файл Договор ТОВ ВЕДО (шафи) (pdf.io).pdf) від 28.12.2017 на постачання шаф металевих ТОВ «ВЕДО» надано без документального підтвердження його виконання (видаткових накладних на відвантажений товар тощо). Відповідно до вимог Додатку 2 документації Замовником вимагалось: Згідно зі змістом таблиці ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Металеві стелажі (Офісні меблі) ДК 021:2015:39130000-2 Стелажі повинні постачатись у розібраному вигляді у співвідношенні 1 стелаж = 1 упаковка. Гарантія – 12 місяців з дня продажу. Обов’язково наявність сертифікату відповідності. Доставка, вивантаження та занесення стелажів до приміщення на адресу Замовника здійснюється Виконавцем. У складі своєї пропозиції ТОВ «ВЕДО» сертифікат відповідності товару, який пропонується до закупівлі, не надано. Відповідно до вимог Додатку 4 документації Замовником вимагалось: Всі Учасники в стандартній формі подають цінову пропозицію. У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем, має надати оновлену пропозицію (відповідно до результатів аукціонів). Враховуючи, що після відхилення пропозиції ФОП «КАТРИЧ ЯНА ПАВЛІВНА», наступною за ціною є пропозиція ТОВ «ВЕДО», а також те, що вказаний учасник під час аукціону понизив ціну своєї пропозиції, ТОВ «ВЕДО» після відхилення Замовником пропозиції ФОП «КАТРИЧ ЯНА ПАВЛІВНА», повинно було надати оновлену пропозицію (відповідно до результатів аукціонів). Станом на 17-00 год. 06.12.2018 ТОВ «ВЕДО» оновлену пропозицію на сторінку закупівлі не завантажено. Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ВЕДО» не відповідає умовам документації закупівлі за оголошенням UA-2018-11-21-002432-c та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу щодо визначення переможця в допороговій процедурі закупівлі металевих стелажів (Офісні меблі) за кодом ДК 021:2015:39130000-2 від 05.12.2018: згідно з пунктом 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тому якщо учасник у своїй пропозиції надав тільки один аналогічний договір, це не суперечить нормам діючого законодавства. Таблиця про досвід виконання аналогічних договорів заповнюється учасником в довільній формі. ТОВ «ВЕДО» у своїй пропозиції був наданий лист, що металеві стелажі не входять до номенклатури товарів і послуг, що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні. Також ними надане погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, надані гарантійні листи виробника, декларація про відповідність, висновок санітарно – епідеміологічної експертизи та сертифікати якості на матеріали. У додатку 1 до оголошення про закупівлю металевих стелажів (Офісні меблі) за кодом ДК 021:2015:39130000-2 зазначено, що у разі визнання переможцем Учасник електронних торгів протягом 5 робочих днів надає Замовнику у паперовому вигляді завірені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (у разі використання її у своїй господарській діяльності) наступні документи, а саме оригінал своєї пропозиції, або оновлену пропозицію у випадку зменшення Учасником ціни під час електронного реверсивного аукціону. Згідно з додатком 4 (форма пропозиції на закупівлю) всі Учасники в стандартній формі подають цінову пропозицію. У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем, має надати оновлену пропозицію (відповідно до результатів аукціонів). Тому нову цінову пропозицію учасник, який визнаний переможцем, надає разом з іншими документами в паперовому вигляді Замовнику. У зв’язку з цим, ТОВ «ВЕДО» було визначено переможцем допорогової процедури закупівлі металевих стелажів (Офісні меблі) за кодом ДК 021:2015:39130000-2.
Статус вимоги: Відхилено