-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з охорони об’єктів Замовника та здійснення пропускного режиму офісних приміщень, технічних приміщень та прилеглої території
2 пости щоденно цілодобово 12 місяців
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 22.12.25 00:00)
1 013 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
02
год
58
хв
55
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період оскарження:
27.11.2025 10:10 - 19.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови документації
Номер:
00f0d8afd2ac410ab82e1d549cc10e68
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-27-001905-a.b1
Назва:
Скарга на умови документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ред 2 (1).docx 01.12.2025 19:28
- 1 ліцензійні умови (1).docx 01.12.2025 19:28
- sign.p7s 01.12.2025 19:38
- Ліцензійні умови.docx 03.12.2025 16:26
- Додаток 4 Технічні характеристики.docx 03.12.2025 16:26
- Відповідь.docx 03.12.2025 16:26
- Додаток 6 Перелік документів учасника.docx 03.12.2025 16:26
- Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx 03.12.2025 16:26
- Ліцензійні умови.docx 03.12.2025 16:45
- Додаток 6 Перелік документів учасника.docx 05.12.2025 09:04
- Додаток 7 Перелік документів переможця.docx 05.12.2025 09:04
- Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf 05.12.2025 09:04
- Пояснення АМКУ.docx 05.12.2025 09:04
- Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx 05.12.2025 09:04
- Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx 05.12.2025 09:04
- Додаток 3 Підтвердження відсутності обставин для відмови _п.47.docx 05.12.2025 09:04
- Додаток 4 Технічні характеристики.docx 05.12.2025 09:04
- Додаток 5 Проєкт договору.docx 05.12.2025 09:04
- Протокол УО 2-2 про надання інформації, документів та матеріалів на запит АМКУ.docx 05.12.2025 09:04
- Додаток 5 Проєкт договору.pdf 05.12.2025 09:04
- Пояснення АМКУ.pdf 05.12.2025 09:04
- Додаток 3 Підтвердження відсутності обставин для відмови _п.47.pdf 05.12.2025 09:04
- Додаток 7 Перелік документів переможця.pdf 05.12.2025 09:04
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_Охорона 2026.docx 05.12.2025 09:04
- Додаток 6 Перелік документів учасника.pdf 05.12.2025 09:04
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_Охорона 2026.pdf 05.12.2025 09:04
- Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf 05.12.2025 09:04
- Додаток 4 Технічні характеристики.pdf 05.12.2025 09:04
- Протокол УО 2-2 про надання інформації, документів та матеріалів на запит АМКУ.pdf 05.12.2025 09:04
- Протокол УО 2-3_Перелік змін.pdf 16.12.2025 16:35
- Протокол УО 2-3_Перелік змін.pdf 16.12.2025 16:35
- рішення від 03.12.2025 № 17876.pdf 03.12.2025 17:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2025 № 18365.pdf 12.12.2025 14:25
- ршення від 11.12.2025 № 18365.pdf 16.12.2025 13:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2025 20:20
Дата розгляду скарги:
11.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.12.2025 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.12.2025 13:41
Дата виконання рішення Замовником:
16.12.2025 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення від 11.12.2025р. № 18365-р/пк- пз Комісії Антимонопольного комітету України Протоколом уповноваженої особи від 16.12.2025р № 2-3 закріплене рішення:
1. Внести зміни до тендерної документації та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
2. Забезпечити оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, визначеному Особливостями протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
eabd01ac847447b2aa85aedb18f24ab9
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 2.2. додатку 2 до тендерної документації: згідно з умовами праці по охороні об’єкта Учасник зобов’язаний мати: - відповідальну особу на об’єктах охорони
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 2.2. додатку 2 до тендерної документації: згідно з умовами праці по охороні об’єкта Учасник зобов’язаний мати: - відповідальну особу на об’єктах охорони (oбов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту); - відповідно до ст. 15 Закону України «Про охорону праці» посадову особу, відповідальну за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку і дозвіл. На підтвердження наявності посадової особи, відповідальної за охорону праці Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію або сканований оригінал посвідчення про проходженн я навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника.
Відповідно до п.2 розділу 3 додатку 4 до тендерної документації: учасник повинен мати: - транспорт швидкого реагування з відповідним маркуванням (надати фото та підтверджуючі документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо) або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо).
Відповідно до п. 2.2.1 додатку 6 до тендерної документації: згідно з умовами праці по охороні об’єкта Учасник зобов’язаний мати:
- відповідальну особу на об’єктах охорони (oбов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту);
- відповідно до ст. 15 Закону України «Про охорону праці» посадову особу, відповідальну за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку і дозвіл. На підтвердження наявності посадової особи, відповідальної за охорону праці Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію або сканований оригінал посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника;
Відповідно до п. 4.5 додатку 6 до тендерної документації учасники маюиь надати: фото та документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо на підтвердження наявності транспорту швидкого реагування з відповідним маркуванням. Або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо.
По-перше, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності:
1) посадової особи, що відповідальна за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку, дозвіл та посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника;
2) відповідальної особи на об’єктах охорони з вищою або неповною вищою освітою за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту);
По-друге, Ліцензійні умови в контексті наявного транспорту оперують терміном «кольорографічними схемами (написами)», а не «відповідні маркування» або «маркування».
Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з умови чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до п.2 розділу 3 додатку 4 до тендерної документації: учасник повинен мати: - транспорт швидкого реагування з відповідним маркуванням (надати фото та підтверджуючі документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо) або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо).
Відповідно до п. 2.2.1 додатку 6 до тендерної документації: згідно з умовами праці по охороні об’єкта Учасник зобов’язаний мати:
- відповідальну особу на об’єктах охорони (oбов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту);
- відповідно до ст. 15 Закону України «Про охорону праці» посадову особу, відповідальну за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку і дозвіл. На підтвердження наявності посадової особи, відповідальної за охорону праці Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію або сканований оригінал посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника;
Відповідно до п. 4.5 додатку 6 до тендерної документації учасники маюиь надати: фото та документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо на підтвердження наявності транспорту швидкого реагування з відповідним маркуванням. Або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо.
По-перше, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності:
1) посадової особи, що відповідальна за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку, дозвіл та посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника;
2) відповідальної особи на об’єктах охорони з вищою або неповною вищою освітою за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту);
По-друге, Ліцензійні умови в контексті наявного транспорту оперують терміном «кольорографічними схемами (написами)», а не «відповідні маркування» або «маркування».
Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з умови чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1 ліцензійні умови (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
117faa60cf304c4a89cfa2ca4d507067
Тема запиту:
Пояснення АМКУ
Текст запиту:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЯ» (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі по тексту- Закон), чинної на дату оголошення про проведення процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) (далі- Особливості), оприлюднило в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію до закупівлі: «Послуга з охорони об’єктів Замовника та здійснення пропускного режиму офісних приміщень, технічних приміщень та прилеглої території» згідно коду ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-27-001905-a (далі – Закупівля).
01.12.2025р. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС», код ЄДРПОУ 45179470 ( далі- Скаржник) було подано скаргу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель до Закупівлі.
Скаржником заявлено, що:
«1. Відповідно до п. 2.2. додатку 2 до тендерної документації: згідно з умовами праці по охороні об’єкта Учасник зобов’язаний мати: - відповідальну особу на об’єктах охорони (oбов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту); - відповідно до ст. 15 Закону України «Про охорону праці» посадову особу, відповідальну за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку і дозвіл. На підтвердження наявності посадової особи, відповідальної за охорону праці Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію або сканований оригінал посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника.
Відповідно до п.2 розділу 3 додатку 4 до тендерної документації: учасник повинен мати: - транспорт швидкого реагування з відповідним маркуванням (надати фото та підтверджуючі документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо) або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо).
Відповідно до п. 2.2.1 додатку 6 до тендерної документації: згідно з умовами праці по охороні об’єкта Учасник зобов’язаний мати:
- відповідальну особу на об’єктах охорони (oбов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту);
- відповідно до ст. 15 Закону України «Про охорону праці» посадову особу, відповідальну за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку і дозвіл. На підтвердження наявності посадової особи, відповідальної за охорону праці Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію або сканований оригінал посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника;
Відповідно до п. 4.5 додатку 6 до тендерної документації учасники мають надати: фото та документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо на підтвердження наявності транспорту швидкого реагування з відповідним маркуванням. Або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо.
По-перше, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності:
1) посадової особи, що відповідальна за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку, дозвіл та посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника;
2) відповідальної особи на об’єктах охорони з вищою або неповною вищою освітою за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту).
Пояснення по суті питання
Вимогу щодо наявності у Учасника посадової особи, що відповідальна за охорону праці, та відповідальної особи на об’єктах охорони Замовник вважає обґрунтованим тому що:
Скаржник посилається на відсутність у Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) вимоги щодо обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності:
1) посадової особи, що відповідальна за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку, дозвіл та посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника.
Скаржник мав би право оскаржити цю вимогу, якщо б мова йшла про оформлення Ліцензійних умов, перелік документів до яких є виключним. Але в даному випадку мова йде про кваліфікаційні критерії Учасника та технічні вимоги до предмета закупівлі.
Закон дає можливість Замовнику розмістити в тендерній документації будь які вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, які Замовник вважає необхідними для визначення відповідності можливостей Учасника вимогам Замовника, подальшого укладення договору та якісного надання послуг.
Наголошуємо, що учасник у своїй діяльності повинен керуватися не лише Ліцензійними умовами, а й іншими законодавчими актами, які регулюють підприємницьку діяльність в Україні, в т.ч. :
- Конституція України;
- Цивільний кодекс України;
- Кодекс законів про працю України;
- Податковий кодекс України;
- Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
- Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;
- Закон України «Про охорону праці» і т.п.
Наприклад, в Законі України «Про охорону праці» прописано:
Стаття 4. Державна політика в галузі охорони праці
Державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.
Стаття 8. Забезпечення працівників спецодягом, іншими засобами індивідуального захисту, мийними та знешкоджувальними засобами
Стаття 6. Права працівників на охорону праці під час роботи
Стаття 5. Працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Стаття 17. Обов'язкові медичні огляди працівників певних категорій
Роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Стаття 13. Управління охороною праці та обов'язки роботодавця
Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
…та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства
Стаття 18. Навчання з питань охорони праці
Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Тому вимога щодо наявності посадової особи, що відповідальна за охорону праці відповідно до ст. 15 Закону України «Про охорону праці» стосується безпосередньо кваліфікаційних критеріїв учасника та технічних і якісних характеристик предмета закупівлі і безпосередньо впливає на якість надання послуг, є доцільною та законною.
Наявність особи, відповідальної за охорону праці, є обов'язковою на кожному підприємстві. Її функції може виконувати керівник підприємства (за наявності в нього відповідного навчання) або спеціально призначені посадові особи, або за договірними відносинами сторонніми фахівцями.
Скаржником заявлено, що
«Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності:
2) відповідальної особи на об’єктах охорони з вищою або неповною вищою освітою за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту)».
Пояснення по суті питання
Дана вимога не суперечить Ліцензійним умовам, на які посилається Скаржник.
В п. 14 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов прописано:
Кадрові вимоги
14. До штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу* повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони.
* Відокремлений підрозділ охорони — це підрозділ юридичної особи (наприклад, охоронної компанії, підприємства), який розташований поза її основним місцезнаходженням та здійснює функції охорони від імені головної компанії.
Зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів:
вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, поліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на посадах офіцерського складу військовослужбовців Збройних Сил, військових формувань, утворених відповідно до законів, а також на посадах середнього, старшого та вищого начальницького складу правоохоронних органів, або керівного складу відомчої воєнізованої охорони; {Абзац п’ятий пункту 14 в редакції Постанови КМ № 1087 від 03.09.2025}
вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
У разі тимчасової відсутності фахівця (фахівців) з організації заходів охорони суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний покласти тимчасове виконання обов’язків фахівця з організації заходів охорони на працівника, який має один з освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів, визначених абзацами п’ятим - сьомим цього пункту, та відповідає вимогам, що встановлені абзацом першим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Для належного виконання договору Замовник має право вимагати від Учасника визначити особу, яка відповідає за організацію роботи охорони на об’єкті Замовника. Дана вимога обґрунтована предметом закупівлі, оскільки надання охоронних послуг передбачає: оперативну взаємодію виконавця з представником замовника; координацію охоронників на об’єкті; відповідальність за дотримання режиму, інструкцій і оперативне реагування. Така вимога є необхідною, доцільною та правомірною.
До того ж, як вже було наголошено, замовник може запроваджувати вимоги до Учасника згідно інших нормативних актів та документів, а не лише згідно Ліцензійних умов, та включати вимоги, необхідні для забезпечення якісного надання послуг (враховуючи, що підприємство є оператором критичної інфраструктури та повинно виконувати згідно Закону України «Про критичну інфраструктуру», одне із основних, покладених на нього завдань операторів критичної інфраструктури, а саме: забезпечення захисту об’єктів критичної інфраструктури, створення, налагодження та підтримання функціонування ефективної системи фізичної безпеки, безпеки операційних систем та кібербезпеки).
Замовник не може застосовувати до учасників вимоги, які не пов’язані з предметом закупівлі. Але, оскільки встановлені вимоги безпосередньо пов’язані з організацією та якістю охоронних послуг, ця вимога: має логічний зв’язок із предметом закупівлі; не створює неправомірних переваг або обмежень; відповідає принципам Закону та є правомірною вимогою.
Скаржником заявлено, що:
По-друге, Ліцензійні умови в контексті наявного транспорту оперують терміном «кольорографічними схемами (написами)», а не «відповідні маркування» або «маркування».
Пояснення по суті питання
В тендерній документації Замовника прописано: транспорт швидкого реагування з відповідним маркуванням (надати фото та підтверджуючі документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо) або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо).
«Відповідне маркування» повинно ідентифікувати для інших учасників дорожнього руху, що даний транспорт належить до екстрених служб або служб швидкого реагування, що дасть можливість забезпечити оперативне прибуття на об’єкт охорони Замовника мобільної групи швидкого реагування не більше ніж за 15 хвилин від моменту спрацювання тривожної кнопки, як прописано в вимогах тендерної документації. Замовник в тендерній документації використовує узагальнений термін, який є аналогічним за своїм змістом та не містить завищених або зайвих вимог до транспорту швидкого реагування. А також дає можливість використання транспорту сторонньої організації на підставі підтверджуючих документів. Не зрозуміло які дискримінаційні умови скаржник бачить у цьому формулюванні?
Скаржником заявлено, що:
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з умови чинного законодавства.
Пояснення по суті питання
Якщо під фразою: «вказані документи, що є дискримінаційними» скаржник має на увазі вимогу щодо наявності «відповідальної особи на об’єкті» та «посадової особи, що відповідальна за охорону», то наявність в штаті підприємства таких працівників є обов’язковими для діяльності охоронного підприємства згідно чинного законодавства України, а відсутність відповідних працівників ставить під питання законність діяльності самого Скаржника.
Пояснення по суті скарги
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЯ» проводить процедуру відкритих торгів (з особливостями) з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178, забезпечивши своєчасне, неупереджене, ефективне, економічне та прозоре здійснення закупівлі в умовах воєнного стану, з дотриманням принципів створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції, дотримуючись принципів недискримінації та рівних прав всіх учасників процедури закупівлі.
В тендерній документації Замовника немає жодної умови щодо надання документів, які б не стосувалась безпосередньо предмету закупівлі.
Тендерна документація не міститься вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, в тому числі Скаржника.
Просимо:
1. Визнати тендерну документацію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЯ» такою, що відповідає вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
2. Відхилити скаргу ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» за відсутністю порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель.
Додатки:
- Тендерна документація;
- Протокол уповноваженої особи про надання інформації, документів та матеріалів нв запит АМКУ;
- Копія Ліцензійних умов;
- Закон України «Про охорону праці» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text.
Дата опублікування:
05.12.2025 09:04
Номер:
3b3d6b594c4241cea3991ba4ab8ff63e
Тема запиту:
Відповідь на скаргу
Текст запиту:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЯ» (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі по тексту- Закон), чинної на дату оголошення про проведення процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) (далі- Особливості), оприлюднило в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію до закупівлі: «Послуга з охорони об’єктів Замовника та здійснення пропускного режиму офісних приміщень, технічних приміщень та прилеглої території» згідно коду ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-27-001905-a (далі – Закупівля).
01.12.2025р. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС», код ЄДРПОУ 45179470 ( далі- Скаржник) було подано скаргу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель до Закупівлі.
Скаржником заявлено, що:
«1. Відповідно до п. 2.2. додатку 2 до тендерної документації: згідно з умовами праці по охороні об’єкта Учасник зобов’язаний мати: - відповідальну особу на об’єктах охорони (oбов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту); - відповідно до ст. 15 Закону України «Про охорону праці» посадову особу, відповідальну за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку і дозвіл. На підтвердження наявності посадової особи, відповідальної за охорону праці Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію або сканований оригінал посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника.
Відповідно до п.2 розділу 3 додатку 4 до тендерної документації: учасник повинен мати: - транспорт швидкого реагування з відповідним маркуванням (надати фото та підтверджуючі документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо) або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо).
Відповідно до п. 2.2.1 додатку 6 до тендерної документації: згідно з умовами праці по охороні об’єкта Учасник зобов’язаний мати:
- відповідальну особу на об’єктах охорони (oбов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту);
- відповідно до ст. 15 Закону України «Про охорону праці» посадову особу, відповідальну за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку і дозвіл. На підтвердження наявності посадової особи, відповідальної за охорону праці Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію або сканований оригінал посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника;
Відповідно до п. 4.5 додатку 6 до тендерної документації учасники мають надати: фото та документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо на підтвердження наявності транспорту швидкого реагування з відповідним маркуванням. Або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо.
По-перше, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності:
1) посадової особи, що відповідальна за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку, дозвіл та посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника;
2) відповідальної особи на об’єктах охорони з вищою або неповною вищою освітою за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту).
Пояснення по суті питання
Вимогу щодо наявності у Учасника посадової особи, що відповідальна за охорону праці, та відповідальної особи на об’єктах охорони Замовник вважає обґрунтованим тому що:
Скаржник посилається на відсутність у Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) вимоги щодо обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності:
1) посадової особи, що відповідальна за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку, дозвіл та посвідчення про проходження навчання/підвищення кваліфікації/перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці, посадовою особою Учасника.
Скаржник мав би право оскаржити цю вимогу, якщо б мова йшла про оформлення Ліцензійних умов, перелік документів до яких є виключним. Але в даному випадку мова йде про кваліфікаційні критерії Учасника та технічні вимоги до предмета закупівлі.
Закон дає можливість Замовнику розмістити в тендерній документації будь які вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, які Замовник вважає необхідними для визначення відповідності можливостей Учасника вимогам Замовника, подальшого укладення договору та якісного надання послуг.
Наголошуємо, що учасник у своїй діяльності повинен керуватися не лише Ліцензійними умовами, а й іншими законодавчими актами, які регулюють підприємницьку діяльність в Україні, в т.ч. :
- Конституція України;
- Цивільний кодекс України;
- Кодекс законів про працю України;
- Податковий кодекс України;
- Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
- Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;
- Закон України «Про охорону праці» і т.п.
Наприклад, в Законі України «Про охорону праці» прописано:
Стаття 4. Державна політика в галузі охорони праці
Державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.
Стаття 8. Забезпечення працівників спецодягом, іншими засобами індивідуального захисту, мийними та знешкоджувальними засобами
Стаття 6. Права працівників на охорону праці під час роботи
Стаття 5. Працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Стаття 17. Обов'язкові медичні огляди працівників певних категорій
Роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Стаття 13. Управління охороною праці та обов'язки роботодавця
Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
…та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства
Стаття 18. Навчання з питань охорони праці
Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Тому вимога щодо наявності посадової особи, що відповідальна за охорону праці відповідно до ст. 15 Закону України «Про охорону праці» стосується безпосередньо кваліфікаційних критеріїв учасника та технічних і якісних характеристик предмета закупівлі і безпосередньо впливає на якість надання послуг, є доцільною та законною.
Наявність особи, відповідальної за охорону праці, є обов'язковою на кожному підприємстві. Її функції може виконувати керівник підприємства (за наявності в нього відповідного навчання) або спеціально призначені посадові особи, або за договірними відносинами сторонніми фахівцями.
Скаржником заявлено, що
«Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності:
2) відповідальної особи на об’єктах охорони з вищою або неповною вищою освітою за спеціальністю, пов’язаною з охороною об’єктів (юридична освіта, інженерно технічна освіта за напрямком системи технічного захисту інформації тощо) рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту)».
Пояснення по суті питання
Дана вимога не суперечить Ліцензійним умовам, на які посилається Скаржник.
В п. 14 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов прописано:
Кадрові вимоги
14. До штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу* повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони.
* Відокремлений підрозділ охорони — це підрозділ юридичної особи (наприклад, охоронної компанії, підприємства), який розташований поза її основним місцезнаходженням та здійснює функції охорони від імені головної компанії.
Зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів:
вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, поліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на посадах офіцерського складу військовослужбовців Збройних Сил, військових формувань, утворених відповідно до законів, а також на посадах середнього, старшого та вищого начальницького складу правоохоронних органів, або керівного складу відомчої воєнізованої охорони; {Абзац п’ятий пункту 14 в редакції Постанови КМ № 1087 від 03.09.2025}
вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
У разі тимчасової відсутності фахівця (фахівців) з організації заходів охорони суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний покласти тимчасове виконання обов’язків фахівця з організації заходів охорони на працівника, який має один з освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів, визначених абзацами п’ятим - сьомим цього пункту, та відповідає вимогам, що встановлені абзацом першим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Для належного виконання договору Замовник має право вимагати від Учасника визначити особу, яка відповідає за організацію роботи охорони на об’єкті Замовника. Дана вимога обґрунтована предметом закупівлі, оскільки надання охоронних послуг передбачає: оперативну взаємодію виконавця з представником замовника; координацію охоронників на об’єкті; відповідальність за дотримання режиму, інструкцій і оперативне реагування. Така вимога є необхідною, доцільною та правомірною.
До того ж, як вже було наголошено, замовник може запроваджувати вимоги до Учасника згідно інших нормативних актів та документів, а не лише згідно Ліцензійних умов, та включати вимоги, необхідні для забезпечення якісного надання послуг (враховуючи, що підприємство є оператором критичної інфраструктури та повинно виконувати згідно Закону України «Про критичну інфраструктуру», одне із основних, покладених на нього завдань операторів критичної інфраструктури, а саме: забезпечення захисту об’єктів критичної інфраструктури, створення, налагодження та підтримання функціонування ефективної системи фізичної безпеки, безпеки операційних систем та кібербезпеки).
Замовник не може застосовувати до учасників вимоги, які не пов’язані з предметом закупівлі. Але, оскільки встановлені вимоги безпосередньо пов’язані з організацією та якістю охоронних послуг, ця вимога: має логічний зв’язок із предметом закупівлі; не створює неправомірних переваг або обмежень; відповідає принципам Закону та є правомірною вимогою.
Скаржником заявлено, що:
По-друге, Ліцензійні умови в контексті наявного транспорту оперують терміном «кольорографічними схемами (написами)», а не «відповідні маркування» або «маркування».
Пояснення по суті питання
В тендерній документації Замовника прописано: транспорт швидкого реагування з відповідним маркуванням (надати фото та підтверджуючі документи на право власності, договору оренди, лізингу тощо) або, при залученні сторонньої організації для оперативного прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування - договір про співпрацю, надання послуг тощо).
«Відповідне маркування» повинно ідентифікувати для інших учасників дорожнього руху, що даний транспорт належить до екстрених служб або служб швидкого реагування, що дасть можливість забезпечити оперативне прибуття на об’єкт охорони Замовника мобільної групи швидкого реагування не більше ніж за 15 хвилин від моменту спрацювання тривожної кнопки, як прописано в вимогах тендерної документації. Замовник в тендерній документації використовує узагальнений термін, який є аналогічним за своїм змістом та не містить завищених або зайвих вимог до транспорту швидкого реагування. А також дає можливість використання транспорту сторонньої організації на підставі підтверджуючих документів. Не зрозуміло які дискримінаційні умови скаржник бачить у цьому формулюванні?
Скаржником заявлено, що:
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з умови чинного законодавства.
Пояснення по суті питання
Якщо під фразою: «вказані документи, що є дискримінаційними» скаржник має на увазі вимогу щодо наявності «відповідальної особи на об’єкті» та «посадової особи, що відповідальна за охорону», то наявність в штаті підприємства таких працівників є обов’язковими для діяльності охоронного підприємства згідно чинного законодавства України, а відсутність відповідних працівників ставить під питання законність діяльності самого Скаржника.
Пояснення по суті скарги
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЯ» проводить процедуру відкритих торгів (з особливостями) з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178, забезпечивши своєчасне, неупереджене, ефективне, економічне та прозоре здійснення закупівлі в умовах воєнного стану, з дотриманням принципів створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції, дотримуючись принципів недискримінації та рівних прав всіх учасників процедури закупівлі.
В тендерній документації Замовника немає жодної умови щодо надання документів, які б не стосувалась безпосередньо предмету закупівлі.
Тендерна документація не міститься вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, в тому числі Скаржника.
Просимо:
1. Визнати тендерну документацію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЯ» такою, що відповідає вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
2. Відхилити скаргу ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» за відсутністю порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель.
Додатки:
- Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження;
- Додаток 4 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- Додаток 6 - Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції;
- Копія Ліцензійних умов;
- Закон України «Про охорону праці» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text.
Уповноважена особа
з питань організації та проведення
закупівель/спрощених закупівель
КП «Южводоканал» Ірина МЛАДЕНОВА
Дата опублікування:
03.12.2025 16:26