• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу механіко-математичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Е у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації

Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (2% від суми договору)

Завершена

79 789 310.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 398 946.55 UAH
Період оскарження: 12.09.2018 17:16 - 28.10.2018 01:00
Вимога
Вирішена

Щодо необхідності уточнення вимог Тендерної документації та внесення змін до неї

Номер: d2e8a8cc52a64b468b85bca214f0f55e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003076-c.c1
Назва: Щодо необхідності уточнення вимог Тендерної документації та внесення змін до неї
Вимога:
Добрий день! При детальному розгляді Тендерної документації та вимог до неї, просимо дати роз’яснення з наступних питань: 1. Не зрозумілим є тлумачення пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 Тендерної документації - Найменування товару, що пропонується до постачання, внутрішні документи Учасника можуть бути подані українською, російською або англійською мовами. Оскільки в попередньому абзаці вимагається: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову, засвідчений перекладацькою агенцією.». Зокрема що мається на увазі під «внутрішні документи Учасника» ? 2. Пунктом 1 Таблиця 1 «Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації вимагається надання - Довідка, за формою, зазначеною в таблиці 2 Додатку 1, про наявність власного (або орендованого) обладнання і матеріально-технічної бази (машин, механізмів інструментів і т.п.), необхідних для виконання робіт відповідно до мети та цілей цього тендеру та документів підтверджуючих право на користування зазначеного обладнання. У разі якщо це буде орендоване обладнання і матеріально-технічної бази (машин, механізмів інструментів і т.п.) таку інформацію можливо лише надати після підписання договору на виконання робіт відповідно до цього тендеру. Оскільки наразі не має сенсу учасникам укладати такі договори оренди та нести додаткові витрати. 3. Пунктом 3 Таблиця 1 «Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації вимагається надання - Оригінали позитивних листів-відгуків (не менше трьох) від Замовників-контрагентів (згідно п. 3.1.) про співпрацю з Учасником стосовно виконання робіт та Балансоутримувачів будівлі або обладнання (не менше трьох). У разі якщо Замовником виконаних робіт не є балансоутримувач, отримати від балансоутримувача позитивний лист-відгук не є можливим, так як жодних взаємовідносин (в т.ч. договірних) між виконавцем та балансоутримувачем не існує. Такі листи-відгуки можна отримати безпосередньо у Замовника. 4. Пунктом 14 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» вимагається надання - Документ (и) на підтвердження наявності в учасника і/або його субпідрядній організації сертифікатів щодо енергоефективності та енергозбереження об’єктів. Просимо дати роз’яснення який саме документ необхідно надати учасникам на виконання цього пункту, та відповідно до яких норм чинного законодавства вимагається його надання. 5. Пунктом 15 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» вимагається надання – Фінансової звітності за останні три роки. Вважаємо що ця вимога є дискримінаційною, оскільки дозволяє приймати участь лише компаніям, які створенні більше трьох років, тому така вимога потребує відповідного корегування. 6. В додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації визначено дуже багато марок, виробників, фірм необхідного обладнання та матеріалів. Просимо дати необхідні характеристики цього обладнання та матеріалів, які вимагаються замовником, з метою якісної та конкурентної підготовки учасниками своїх пропозицій. 7. Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації вимагається: «2.4. Місце поставки товарів DDP об’єкт 2.5. Строк поставки товарів: протягом 6 – 8 тижнів з дати укладення договору.». Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації», а зазначеною умовою вимагається постачання товарів. Крім того, в оголошенні зазначено строк виконання робіт 31.12.2019, в той час як зазначена умова вимагає: строк поставки товарів: протягом 6 – 8 тижнів з дати укладення договору. Просимо надати роз’яснення з цього питання. 8. Пунктом 1 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» до Тендерної документації вимагається надання – «Тендерна пропозиція». Форма тендерної пропозиції наведена в додатку № 4 до Тендерної документації, в якій вказана таблиця, яку необхідно заповнити: ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ* * відповідає детальному опису робіт, зазначеному у додатку 3 тендерної документації № з/п Найменування Оди-ниця виміру Кількість Ціна за одиницю без ПДВ Загальна вартість без ПДВ 1. Всього без ПДВ ПДВ Всього з ПДВ* Загальна вартість пропозиції складає: ______________ грн. _______ коп. ( ____________ прописом ____________ грн. ______ коп.), в т. ч. ПДВ ______________ грн. _______ коп. Незрозуміло як заповнювати колонки «одиниця виміру» та «кількість», враховуючи, що предметом закупівлі є роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації». 9. В додатку 6 до Тендерної документації надано Проект договору в якому викладені істотні умови, так не зрозумілими є положення деяких пунктів зазначеного Проекту договору, а саме: - «3.1.1. вартість робіт передбачених до виконання у 2018 році становить 0,00 грн. (сума прописом) в тому числі ПДВ 0,00 грн. 3.1.2. вартість робіт передбачених до виконання у 2019 році становить 0,00 грн. (сума прописом) в тому числі ПДВ 0,00 грн.» - визначено вартість робіт яка становить 0,00 грн.; - «5.1.6. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором Робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування Робіт.» - Кінцевий розрахунок з підрядником неможливо прив’язувати до реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, оскільки їх отримання не залежить від волі підрядника. Просимо Вас дати роз’яснення по вищезазначеним питанням та у разі необхідності внести відповідні зміни до Тендерної документації. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Здрастуйте, Ваша вимога розглянута на засідання тендерного комітету. За результатами розгляду прийнято рішення за окремими пунктами задовольнити вимогу, за окремими - надати роз'яснення. З роз'ясненнями Ви можете ознайомитися у файлі, що додається. Сподіваємося, зміни до тендерної документації, що будуть найближчим часом оприлюдені в системі "Прозорро", знімуть потенційно наявні перешкоди для участі в тендері.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

щодо необхідності внесення змін до ТД

Номер: d9b39bacd5ab47f2ad27a4bf3f83395b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003076-c.c4
Назва: щодо необхідності внесення змін до ТД
Скарга:
в тексті скарги
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.11.2018 19:35
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.11.2018 19:35
Автор: ООО "Едельвейс Плес", Олександр Чумаков +380677657195 edelveys_ples@mail.ru
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 874aeff5b4684521b7b60b037d877ca1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003076-c.b3
Назва: скарга
Скарга:
скарга квитанция
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.10.2018 19:48
Дата виконання рішення Замовником: 25.10.2018 13:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня, рішення щодо внесення змін до тендерної документації з метою усунення порушень виконано. Також додатково уточнюємо, що у замовника відсутній проект стадії "Р" (є лише "П"), тому він (проект стадії "Р") і не був включений до тендерної документації.
Автор: ТОВ ТЕПЛЕ МІСТО, Кучеренко Вікторія Миколаївна +380984786800 BKwarmcity@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Щодо порушення законодавтсва в сфері публічних закупівель

Номер: 3346ac5531ed47b18e7291b8b6fc2d4c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003076-c.c2
Назва: Щодо порушення законодавтсва в сфері публічних закупівель
Скарга:
Детальний опис вимог в тексті скарги
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.10.2018 19:41
Дата виконання рішення Замовником: 25.10.2018 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня, рішення щодо внесення змін до тендерної документації з метою усунення порушень виконано. Також додатоково уточнюємо, що у замовника відсутній проект стадії "Р" (є лише "П"), тому він (проект стадії "Р") і не був включений до тендерної документації.
Автор: ООО "Едельвейс Плес", Олександр Чумаков +380677657195 edelveys_ples@mail.ru