• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)

Канцелярські товари

Завершена

12 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2018 18:08 - 04.12.2018 18:10
Вимога
Вирішена

Оскарження нашої перемоги неправомірне! Наша цінова пропозиція вигідніша.

Номер: 5b885e000e744935b478ef6095ca9f78
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-03-003276-c.c1
Назва: Оскарження нашої перемоги неправомірне! Наша цінова пропозиція вигідніша.
Вимога:
Що значить ваш коментар: невідповідність назви товарів?? Технічне завдання пропозиція учасника Папка реєстратор 44, Economix 50 мм, acopті РЕЄСТРАТОР односторонній А4 5 см червоний Economix Це абсолютно той самий товар! В вас там коррупція і нам потрібно буде доказувати це у суді? Відоцтво з 2016 року не видається згідно закону уКРАЇНИ. Прошу відкликати мою дискваліфікацію і визнати мене переможцем. У іншому випадку буду вимушена звертатися до відповідних органів з приводу цього абсурду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянуто вимогу UA-2018-12-03-003276-c.с1 про усунення порушення на рішення Замовника (ФОП «Бабич Анна Сергіївна») стосовно Закупівлі UA-2018-12-03-003276-c
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.12.2018 18:08
Підтвердження вирішення: Шановний користувачу! Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло вимогу UA-2018-12-03-003276-c.с1 про усунення порушення на рішення Замовника (ФОП «Бабич Анна Сергіївна») стосовно Закупівлі UA-2018-12-03-003276-c та повідомляє наступне. Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, (зі змінами) вимоги до предмета Закупівель встановлюються Замовником, можуть містити посилання на певну торговельну марку (знак) або виробника та мають містити інформацію, що є необхідною на думку Замовника, для проведення Закупівлі. Для участі в Закупівлі Учасник подає Пропозицію, яка має відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі, а саме: надається документація, технічне завдання (додаток 1) та форма пропозицій (додаток 2). Форма пропозиції (додаток 2), яка надана учасником ФОП «Бабич Анна Сергіївна» (надалі – Учасник), взагалі не містить розділ «Примітка», в якому зазначається інформація щодо включення до ціни товару витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. Також відсутня згода Учасника про забезпечення Замовника товарами відповідної якості. Пунктом 8 протоколу № 26 про відхилення кандидата від 06.12.2018 здійснено детальний аналіз на відповідність Пропозиції Учасника технічному завданню Замовника (додаток 1) за номером кожної позиції, з якого видно, що Учасником запропоновано товари інших торгових марок, а саме: у номерах з/п 3, 5, 12, 17, 20,21, 22, 30, 35, 38, 40, 48. Слід зазначити, що на етапі періоду уточнення вищезазначеної Закупівлі користувачем системи було подано Замовнику запитання: «…чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?», на що управлінням надана відповідь: «Шановний Учаснику! Вимогою Замовника є виключно торгові марки та детальний опис товару, який зазначений в технічному завданні (додаток 1).» Також Учасник має надати в електронному вигляді сканкопіїї документів, визначених у Документації Замовника, в тому числі копія свідоцтва про право сплати єдиного податку, а в сучасних реаліях це витяг з реєстру платників єдиного податку. З поданих документів Учасника, а саме прикріпленого листа про знаходження на обліку в ДПІ Солом’янського району ФОП Бабич А.С. є платником єдиного податку третьої групи зі ставкою 5% без ПДВ, а в листі про реквізити - ФОП Бабич А.С. платник єдиного податку 2 групи (без ПДВ). В наданій документації Учасника витяг з реєстру платників єдиного податку взагалі відсутній, про що зазначено в протоколі№ 26 про відхилення кандидата від 06.12.2018. Крім того, зазначаємо, що Вами недотримано вимоги пункту 14 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» із змінами внесеними наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 № 49 «Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель» щодо переліку інформації, яку має містити Вимога про усунення порушень у процесі проведення Закупівлі. Таким чином, фінансовим управлінням прийнято рішення, що вимога UA-2018-12-03-003276-c.с1 на підлягає задоволенню.
Задовільнена: Ні