• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Хмельницького окружного адміністративного суду

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 24.11.2025 15:32 - 29.11.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції (на підставі пункту 44 Постанови №1178 від 12.10.2022р.)

Номер: 45fe933654814fa29ee50e4596dad235
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-24-013991-a.c2
Назва: СКАРГА на рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції (на підставі пункту 44 Постанови №1178 від 12.10.2022р.)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.12.2025 14:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.12.2025 17:03
Автор: ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА", Юлія Шипко +380980450152 ulianna2010@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c04094793d404a8a95caed5f4508f2dd
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо визначення переможцем тендерної пропозиції Скаржника:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо визначення переможцем тендерної пропозиції Скаржника:
Протокол №103 від 2 грудня 2025 року про визначення переможцем ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" повідомляє про відповідність учасника, що не відповідає дійсності:
«За рішенням уповноваженої особи від 24 листопада 2025 року №[номер рішення] оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Хмельницького окружного адміністративного суду), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-11-24-013991-a (далі – Закупівля).
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі-Закон) (положення частин 2, 12,16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
На вимогу пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до пункту 37 Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Пункт 49 Особливостей визначає, що замовник приймає рішення про намір укласти договір відповідно до пункту 49 Особливостей та статті 33 Закону».
Однак, пропозиція ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" містить суттєві невідповідності, які Замовник не врахував на етапі кваліфікації, попри їх очевидність.
1. Зокрема, у наданому кошторисі (Вих. №15 від 26.11.2025, файл "15.Кошторис.pdf") учасник-переможець зробив грубу помилку в розрахунках: у рядку 6 "До сплати щомісячно" зазначено 400 800,00 грн, що не відповідає математичній калькуляції статей витрат 1-5 (28000 + 6160 + 2000 + 2004 + 1916 = 40080 грн). Це опечатка або свідоме спотворення, яке робить кошторис недійсним, оскільки він є ключовим елементом обґрунтування пропозиції відповідно до пункту 5 Додатка №4 тендерної документації. Така невідповідність є підставою для відхилення пропозиції на етапі кваліфікації згідно з пунктом 43 Особливостей, оскільки стосується суттєвих умов документації та не підлягає уточненню. Скаржник 4 грудня 2025 року подав вимогу про скасування протоколу №103 (Вих. №1 від 04.12.2025), де детально описав цю помилку, але Замовник не відреагував, що є бездіяльністю, яка порушує принципи прозорості (стаття 5 Закону).
У стовпчику «Вартість послуги, грн» Переможець зазначає складові витрат за 1 місяць:
1. Оплата праці: 28 000,00 грн
2. Нарахування: 6 160,00 грн
3. Адмін. витрати: 2 000,00 грн
4. ПДВ/податок: 2 004,00 грн
5. Прибуток: 1 916,00 грн Сума цих складових дорівнює: 28000 + 6160 + 2000 + 2004 + 1916 = 40 080,00 грн.
Однак, у рядку 6 «До сплати щомісячно» Переможець зазначає суму 400 800,00 грн (чотириста тисяч вісімсот гривень).


Зазначення суми 400 800,00 грн як щомісячної плати суперечить рядку 7 того ж документа, де загальна вартість за рік (12 місяців) вказана як 480 960,00 грн (оскільки 400 800 * 12 = 4 809 600 грн, а не 480 960 грн). Це свідчить про те, що учасник недбало підійшов до підготовки тендерної пропозиції, надав документ, який містить недостовірну інформацію про вартість послуг, що унеможливлює прийняття такої пропозиції як такої, що відповідає технічним вимогам. Документ з такими розбіжностями не може вважатися належним виконанням вимог Додатку 4.

Документи/відомості, що підтверджують технічні та якісні характеристики, не підлягають виправленню за п. 43 Особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

2. Другий пункт: У кошторисі учасника-переможця для 4 працівників зазначено розмір заробітної плати менший за мінімальну заробітну плату на 2026 рік. Згідно з Додатком №4 тендерної документації (пункт 5), стаття витрат №1 ("Витрати на оплату праці працівників (4 працівника), 1 місяць") повинна відображати розрахунок не нижче мінімальної заробітної плати, встановленої Законом про Державний бюджет України на 2026 рік (ухвалений 03.12.2025, законопроєкт №14000), – 8647 грн на місяць для повного робочого часу. Для 4 працівників це мінімум 4 × 8647 = 34588 грн на місяць. Однак у кошторисі переможця (Вих. №15 від 26.11.2025) вказано лише 28000 грн, що на 6588 грн (19%) нижче мінімуму. Це штучне заниження вартості для перемоги в аукціоні, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (стаття 5 Закону) та може призвести до порушень трудового законодавства. Скаржник у вимозі від 04.12.2025 вказав на це порушення, але Замовник ігнорував, дозволяючи переможцю виграти аукціон саме через занижену ЗП, всупереч вимогам законодавства. Це дискримінує Скаржника як другого в аукціоні, чия пропозиція відповідає нормам.

Згідно з графіком надання послуг (Додаток 4 до ТД), послуги надаються: Понеділок-п’ятниця з 07:00 год. до 15:00 год. Тобто йдеться про повний робочий день (8 годин) та повну зайнятість. У файлі «15.Кошторис.pdf» Переможець зазначає:

«Витрати на оплату праці працівників (4 працівника), 1 місяць» — 28 000,00 грн.

Шляхом елементарного математичного розрахунку (28 000 / 4) отримуємо заробітну плату на одного працівника в розмірі 7 000,00 грн. Послуги будуть надаватися протягом 2026 року. Станом на дату подання пропозиції та згідно з Бюджетною декларацією, мінімальна заробітна плата в Україні вже становить 8 000,00 грн. Виплата працівнику за повну місячну норму праці зарплати, нижчої за мінімальну, є прямим порушенням ст. 3-1 Закону України «Про оплату праці» та КЗпП України.
Документи/відомості, що підтверджують технічні та якісні характеристики, не підлягають виправленню за п. 43 Особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.


3. Третій пункт: Учасником-переможцем не належним чином заповнено Додаток №4 про технічну інформацію, а саме не заповнено таблицю про кошторис та про обслуговуючий персонал. Згідно з пунктом 6 Додатка №4, учасник повинен надати орієнтовну форму з колонками "№ з/п", "Посада за штатним розкладом (за штатом)", "Стаж роботи за спеціальністю" та "Примітки", підтвердивши наявність щонайменше 4 штатних прибиральників зі стажем не менше 1 року, відсутністю судимості та адміністративних правопорушень. У пропозиції переможця (Вих. №14 від 26.11.2025, файл "14.Довідка про необхідні хар-ки.pdf") ця таблиця порожня.

Документи/відомості, що підтверджують технічні та якісні характеристики, не підлягають виправленню за п. 43 Особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.


Відповідно до пункту 3 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі:
-не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
-надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
За таких обставин рішення Замовника та подальше визначення переможцем ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" є незаконним та підлягає скасуванню відповідно до наявних підстав підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
На підставі наведеного вище - Рішення Замовника, що визначило переможцем тендеру ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА", є незаконним і дискримінаційним. Воно суперечить законодавству України про публічні закупівлі, зокрема принципам рівного ставлення та недискримінації, які мають застосовуватись до всіх учасників процедури закупівлі.
Таким чином, є підстави для скасування цього рішення та призначення переможцем іншого учасника, чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Учасник має право подати скаргу до органу оскарження для захисту своїх прав та інтересів.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5. запобігання корупційним діям і зловживанням. Визначивши за наявних невідповідностей – переможцем тендерну пропозицію, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогам законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції. Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі. Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження

Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування протоколу про визначення переможця

Номер: 544bcf1dd92e407f978756e1499fed67
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-24-013991-a.b1
Назва: Вимога про скасування протоколу про визначення переможця
Вимога:
Вимога про скасування протоколу про визначення переможця Шановний замовнику - Хмельницький окружний адміністративний суд, 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Козацька, буд. 42, тел.: +380382641061, e-mail: zakupivli@adm.km.court.gov.ua, вебсайт: kmoas.gov.ua/. ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА", як учасник відкритих торгів з електронного каталогу ProZorro (тендер UA-2025-11-24-013991-a на закупівлю послуг з прибирання приміщень та прилеглої території Хмельницького окружного адміністративного суду на суму 480 960,00 грн), звертаюся до Вас з вимогою негайно скасувати протокол про визначення переможця, №103 від 02.12.2025р., у якому переможцем визначено фізичну особу-підприємця Ліхневську Марину Василівну (РНОКПП 2979603206) Ця вимога ґрунтується на виявлених суттєвих невідповідностях у тендерній пропозиції переможця, які не були належним чином встановлені та враховані Замовником на етапі кваліфікації, попри їх очевидний характер і пряме порушення умов тендерної документації (зокрема, Додатка №4 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі"). Відповідно до пункту 43 Порядку ведення закупівель (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022), Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію учасника у разі виявлення невідповідностей, що стосуються суттєвих умов документації, включаючи технічні специфікації та обґрунтування вартості. Такі невідповідності, як правило, не підлягають виправленню, оскільки 24-годинний строк на уточнення (пункт 43) не застосовується до документів, що формують основу пропозиції, таких як кошторис, технічне завдання та підтверджуючі документи. Замовник мав провести ретельну перевірку цих елементів на етапі кваліфікації, однак цього не сталося, що призвело до необґрунтованого визнання пропозиції переможною. Нижче наведено детальний перелік виявлених порушень з обґрунтуванням та посиланнями на тендерну документацію. По-перше, учасник-переможець не дотримався вимоги щодо мінімальної заробітної плати для працівників, залучених до надання послуг, що є критичним порушенням пункту 5 Додатка №4 тендерної документації. Згідно з формою кошторису, передбаченою документацією, стаття витрат №1 ("Витрати на оплату праці працівників (4 працівника), 1 місяць") мала відображати розрахунок заробітної плати не нижче мінімального рівня, встановленого Законом України "Про оплату праці" та Законом про Державний бюджет України на 2026 рік. Згідно з ухваленим 03.12.2025 Законом про Державний бюджет України на 2026 рік (законопроєкт №14000), мінімальна заробітна плата з 01.01.2026 становить 8647 грн на місяць для повного робочого часу. Для 4 працівників це мінімальний обсяг витрат на оплату праці – 4 × 8647 грн = 34 588 грн на місяць. Однак у кошторисі переможця (Вих. №15 від 26.11.2025) вказана сума лише 28 000,00 грн, що на 6588 грн (або 19%) нижче встановленого мінімуму. Це свідчить про заниження вартості пропозиції з метою штучного зменшення ціни, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі") та може призвести до подальших порушень трудового законодавства, включаючи невиплату належної заробітної плати. Така невідповідність є підставою для автоматичного відхилення пропозиції на етапі кваліфікації, оскільки кошторис є ключовим елементом обґрунтування пропозиції, і його виправлення на стадії визначення переможця недопустиме. По-друге, переможцем неналежним чином заповнено технічне завдання (Додаток №4), зокрема, форма підтвердження наявності штатних працівників та їх досвіду роботи залишилася незаповненою, що є прямим порушенням пункту 6 Додатка №4. Документація чітко вимагає від учасника надати орієнтовну форму з колонками "№ з/п", "Посада за штатним розкладом (за штатом)", "Стаж роботи за спеціальністю" та "Примітки", з підтвердженням наявності щонайменше 4 штатних прибиральників зі стажем роботи не менше 1 року у сфері надання послуг з прибирання та підмітання, а також відсутністю непогашеної судимості чи адміністративних правопорушень у відповідних сферах. У пропозиції переможця (Вих. №14 від 26.11.2025) ця таблиця порожня, без будь-яких даних про персонал, що унеможливлює перевірку відповідності вимогам щодо кваліфікації та безпеки (зокрема, дотримання норм охорони праці та санітарії, як зазначено в пунктах 3-4 Додатка №4). Відсутність заповнення є суттєвою невідповідністю, оскільки не дозволяє Замовнику переконатися у спроможності учасника виконати договір на весь термін (з 01.01.2026 по 31.12.2026) з належним персоналом. Згідно з пунктом 43 Порядку, така неповнота не підлягає уточненню, оскільки стосується основних технічних характеристик предмета закупівлі, і мала стати підставою для відхилення пропозиції ще на етапі подання. По-третє, окрім зазначеного, учасник-переможець надав підтверджуючі документи (договори), які не поширюються на весь термін дії договору про надання послуг, що є додатковою підставою для відхилення на стадії кваліфікації. Враховуючи викладене, визнання пропозиції Ліхневської М.В. переможною є необґрунтованим та таким, що порушує принципи прозорості та недискримінації закупівель (статті 1, 5 Закону України "Про публічні закупівлі"). Замовник зобов'язаний провести повторну кваліфікацію пропозицій інших учасників, включаючи мою, та визначити переможця на прозорій основі. У разі невідповідності протоколу, я, як учасник процедури, буду вимушений звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України (АМКУ) відповідно до статті 18 Закону "Про публічні закупівлі", що призведе до значних часових витрат для всіх сторін: призупинення закупівлі, перевірки АМКУ (до 10 робочих днів з можливим продовженням) та потенційного оскарження в суді, з ризиком визнання угоди недійсною та штрафами для Замовника. Для уникнення таких наслідків та забезпечення ефективного використання бюджетних коштів, прошу Вас скасувати протокол про визначення переможця протягом 3 робочих днів з моменту отримання цієї вимоги та опублікувати оновлений протокол на платформі ProZorro. Прошу надати письмову відповідь на цю вимогу протягом 2 робочих днів, з підтвердженням вжитих заходів. З повагою, ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановна ФОП Шипко Юлія Олексіївна, за результатами розгляду поданої Вами вимоги про скасування протоколу про визначення переможця (ідентифікатор UA-2025-11-24-013991-a.b1) повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Щодо першого питання. Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме: пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації і відповідно пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації учасник закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції надає кошторис витрат на послуги за встановленою формою. Учасник ФОП Ліхневська Марина Василівна подала такий документ (Кошторис за вих. № 15 від 26.11.2025р.), що відповідає вимогам тендерної документації. Щодо другого питання. На виконання пункту 6 Додатку № 4 до тендерної документації учасник ФОП Ліхневська Марина Василівна надала всі необхідні документи, а саме: - довідку про працівників за вих. № 16 від 26.11.2025 року; - лист за вих. № 17 від 26.11.2025 року; - погодження з інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі за вих. № 14 від 26.11.2025 року. Щодо третього питання. Учасник ФОП Ліхневська Марина Василівна підтвердила кваліфікаційний критерій – наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації та надала всі необхідні документи (довідку про виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору, лист-відгук, акти наданих послуг). Враховуючи вищезазначене, підстави для скасування протоколу про визначення переможця відсутні.
Статус вимоги: Відхилено