-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт(встановлення вікон)
Поточний ремонт(встановлення вікон).
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 478 днів назад
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2018 11:40 - 28.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено
скарга
Номер:
7c167980062e4c47a35c0c8ce7ad0b46
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-22-000556-b.a3
Назва:
скарга
Вимога:
Вих № 3 від 10.12.2018 р. Голові тендерного комітету
Вищого навчального закладу
«Перший Київський медичний коледж»
Вимога №2, що до Скасування Протоколу(рішення) , № 5 від 07.12.2018р.
засідання комітету Замовника про визначення Переможця.
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
.
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога :
- Тендерний комітет ВНЗ «Перший київський медичний коледж» ,04050, м. Київ , вул. Мельникова,14
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2018-11-22-000556-ь від 22.11.18 р.
3. Найменування предмету закупівлі: « Поточний ремонт (встановлення вікон)
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає Скаргу на Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 5 від 07.12.2018 р. обґрунтовуючи , це наступним :
1. Протокол № 5 від 07.12.18р. засідання комітету Замовника визначає Переможцем процедури Закупівлі , ТОВ «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ , код ЄДРПОУ 41098828, Україна , м. Київ, вул. Булгакова, буд. 12, офіс 23/5 .
ТОВ «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ» не подав жодного з документів які вимагались тендерною документацією Закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2018-11-22-000556-ь від 22.11.18 р. В Документації до Закупівлі прописані наступні вимоги, а саме:
«4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf)) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- завірену належним чином копію Статуту підприємства – для юридичних осіб, а для фізичних осіб-підприємців - копію сторінок паспорту, які встановлюють його особу (засвідчені належним чином копії сторінок із записом);
- повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до ЄДР, виданого не раніше 15 днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів
- завірену належним чином копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість.;
- завірені належним чином копії документів, що підтверджують повноваження представника учасника на підписання господарського договору:
- для юридичних осіб - протокол або виписка (витяг) з протоколу засновників (учасників), копія наказу про призначення та/або довіреність;
- форма пропозиції - Додаток №2;
- основні умови до договору про закупівлю - Додаток №3;
- гарантійний лист учасника, який підтверджує завершення виконання даних робіт до 31 грудня 2018 року.
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вище зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (у довільній формі).
5. Конкурсна пропозиція.
Конкурсна пропозиція учасника повинна бути оформлена на фірмовому бланку учасника у відповідності до вимог Додатку № 2 до цього оголошення, подається учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf.
В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель (за результатами аукціону).
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цього Оголошення.
- у разі, коли найменшу ціну запропоновано Учасником, який не є платником ПДВ, Замовник залишає за собою право здійснювати оцінку пропозицій учасників аукціону без врахування ПДВ;
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із урахуванням змін та доповнень, і яка повинна бути надана в складі пропозиції.
Учасник Закупівлі , а саме ТОВ «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ» у складі Пропозиції не надав:
1. Пропозицію ,заповнену згідно Додатку 2 до Документації для проведення закупівлі. Форма пропозиції яка подається учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від даної форми ( це вимога Замовника Закупівлі).
2. - завірену належним чином копію Статуту підприємства – для юридичних осіб, а для фізичних осіб-підприємців - копію сторінок паспорту, які встановлюють його особу (засвідчені належним чином копії сторінок із записом);
3. - повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до ЄДР, виданого не раніше 15 днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів
4. - завірену належним чином копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість.;
5. - завірені належним чином копії документів, що підтверджують повноваження представника учасника на підписання господарського договору:
6. - для юридичних осіб - протокол або виписка (витяг) з протоколу засновників (учасників), копія наказу про призначення та/або довіреність;
7. - форма пропозиції - Додаток №2;
8. - основні умови до договору про закупівлю - Додаток №3;
9. - гарантійний лист учасника, який підтверджує завершення виконання даних робіт
до 31 грудня 2018 року.
10. - гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вище зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (у довільній формі).
Замовник Закупівлі Протоколом № 5 від 07.12.2018 р визначає переможцем Закупівлі , Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ», яке не надало жодних документів для участі в Закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2018-11-22-000556-ь від 22.11.18 р, з найдорожчою ціною з 4-х учасників закупівлі , та після проведення аукціону , не надало оновлену Пропозицію.
Відповідно до ст.. Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «Євродвері Компані», яка не завантажила до пропозиції жодного документа, які вимагались Замовником Закупівлі, включаючи і цінову пропозицію.
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Дії Замовника Закупівлі , підпадають під дію Закону України № 4738 –Д «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деякі інші Закони України щодо здійснення, вдосконалення системи моніторингу публічних закупівель та ризик -індикаторів». Замовником Закупівлі визначено Переможцем закупівлі, ТОВ «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ», яка не надала жодних документів та запропонувала найдорожчу ціну.
З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до судових та правоохоронних органів та відповідних органів влади.
Копії цієї Скарги надсилаються до:
- « Департаменту захисту економіки Національної поліції України», за адресою: м. Київ , вул Леонтовича,114.
- « Північний офіс Державної аудиторської служби» за адресою : 04053 м.Київ , вул. Січових Стрільців , 18.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) № 5 від 07.12.2018р. засідання Комітету Замовника про визначення Переможця
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса :
08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 10.12.2018 14:26
Дата подачі:
10.12.2018 14:32
Вирішення:
Прийнято до уваги) дякуємо..
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
скарга
Номер:
4085aad6fc894ebc85acb959ecb4562e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-22-000556-b.b4
Назва:
скарга
Вимога:
Вих № 3 від 10.12.2018 р. Голові тендерного комітету
Вищого навчального закладу
«Перший Київський медичний коледж»
Вимога №2, що до Скасування Протоколу(рішення) , № 5 від 07.12.2018р.
засідання комітету Замовника про визначення Переможця.
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
.
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога :
- Тендерний комітет ВНЗ «Перший київський медичний коледж» ,04050, м. Київ , вул. Мельникова,14
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2018-11-22-000556-ь від 22.11.18 р.
3. Найменування предмету закупівлі: « Поточний ремонт (встановлення вікон)
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає Скаргу на Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 5 від 07.12.2018 р. обґрунтовуючи , це наступним :
1. Протокол № 5 від 07.12.18р. засідання комітету Замовника визначає Переможцем процедури Закупівлі , ТОВ «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ , код ЄДРПОУ 41098828, Україна , м. Київ, вул. Булгакова, буд. 12, офіс 23/5 .
ТОВ «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ» не подав жодного з документів які вимагались тендерною документацією Закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2018-11-22-000556-ь від 22.11.18 р. В Документації до Закупівлі прописані наступні вимоги, а саме:
«4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf)) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- завірену належним чином копію Статуту підприємства – для юридичних осіб, а для фізичних осіб-підприємців - копію сторінок паспорту, які встановлюють його особу (засвідчені належним чином копії сторінок із записом);
- повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до ЄДР, виданого не раніше 15 днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів
- завірену належним чином копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість.;
- завірені належним чином копії документів, що підтверджують повноваження представника учасника на підписання господарського договору:
- для юридичних осіб - протокол або виписка (витяг) з протоколу засновників (учасників), копія наказу про призначення та/або довіреність;
- форма пропозиції - Додаток №2;
- основні умови до договору про закупівлю - Додаток №3;
- гарантійний лист учасника, який підтверджує завершення виконання даних робіт до 31 грудня 2018 року.
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вище зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (у довільній формі).
5. Конкурсна пропозиція.
Конкурсна пропозиція учасника повинна бути оформлена на фірмовому бланку учасника у відповідності до вимог Додатку № 2 до цього оголошення, подається учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf.
В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель (за результатами аукціону).
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цього Оголошення.
- у разі, коли найменшу ціну запропоновано Учасником, який не є платником ПДВ, Замовник залишає за собою право здійснювати оцінку пропозицій учасників аукціону без врахування ПДВ;
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із урахуванням змін та доповнень, і яка повинна бути надана в складі пропозиції.
Учасник Закупівлі , а саме ТОВ «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ» у складі Пропозиції не надав:
1. Пропозицію ,заповнену згідно Додатку 2 до Документації для проведення закупівлі. Форма пропозиції яка подається учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від даної форми ( це вимога Замовника Закупівлі).
2. - завірену належним чином копію Статуту підприємства – для юридичних осіб, а для фізичних осіб-підприємців - копію сторінок паспорту, які встановлюють його особу (засвідчені належним чином копії сторінок із записом);
3. - повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до ЄДР, виданого не раніше 15 днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів
4. - завірену належним чином копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість.;
5. - завірені належним чином копії документів, що підтверджують повноваження представника учасника на підписання господарського договору:
6. - для юридичних осіб - протокол або виписка (витяг) з протоколу засновників (учасників), копія наказу про призначення та/або довіреність;
7. - форма пропозиції - Додаток №2;
8. - основні умови до договору про закупівлю - Додаток №3;
9. - гарантійний лист учасника, який підтверджує завершення виконання даних робіт
до 31 грудня 2018 року.
10. - гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вище зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (у довільній формі).
Замовник Закупівлі Протоколом № 5 від 07.12.2018 р визначає переможцем Закупівлі , Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ», яке не надало жодних документів для участі в Закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2018-11-22-000556-ь від 22.11.18 р, з найдорожчою ціною з 4-х учасників закупівлі , та після проведення аукціону , не надало оновлену Пропозицію.
Відповідно до ст.. Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «Євродвері Компані», яка не завантажила до пропозиції жодного документа, які вимагались Замовником Закупівлі, включаючи і цінову пропозицію.
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Дії Замовника Закупівлі , підпадають під дію Закону України № 4738 –Д «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деякі інші Закони України щодо здійснення, вдосконалення системи моніторингу публічних закупівель та ризик -індикаторів». Замовником Закупівлі визначено Переможцем закупівлі, ТОВ «ЄВРОДВЕРІ КОМПАНІ», яка не надала жодних документів та запропонувала найдорожчу ціну.
З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до судових та правоохоронних органів та відповідних органів влади.
Копії цієї Скарги надсилаються до:
- « Департаменту захисту економіки Національної поліції України», за адресою: м. Київ , вул Леонтовича,114.
- « Північний офіс Державної аудиторської служби» за адресою : 04053 м.Київ , вул. Січових Стрільців , 18.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) № 5 від 07.12.2018р. засідання Комітету Замовника про визначення Переможця
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса :
08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Дата подачі:
10.12.2018 14:32
Вирішення:
дякуємо, прийнято до уваги
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
скарга
Номер:
a53b804eb64d4ee7b08524622da97a79
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-22-000556-b.b2
Назва:
скарга
Вимога:
Вих № 2 від 05.12.2018 р. Голові тендерного комітету
Вищого навчального закладу
«Перший Київський медичний коледж»
Вимога №1, що до Скасування Протоколу(рішення) , № 3/18 від 05.12.2018р.
засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата.
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А,
.
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога :
- Тендерний комітет ВНЗ «Перший київський медичний коледж» , м. Київ , вул. Мельникова,14
. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2018-11-22-000556-ь від 22.11.18 р.
3. Найменування предмету закупівлі: « Поточний ремонт (встановлення вікон)
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу, про відхилення пропозиції , на Протокол рішення Комітету Замовника № 3/18 від 05.12.18р.обґрунтовуючи , це наступним :
1. Протокол № 342від 04.10.18р. відхиляє пропозицію ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», як кандидата посилаючись на : «Не подання документа про наявність інженерно-технічних працівників та їх кількості та наявності працівників відповідних спеціальностей, щодо проведення робіт та їх кількість».
Спростовуючи вище наведену незаконну вимогу , яка була не прописана в складі «Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» в закупівлі – Ідентифікатор UA-2018-11-22-000556-b , «Поточний ремонт (встановлення вікон)», наводимо перелік кваліфікаційних вимог прописаних Замовником Закупівлі :
«4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf)) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- завірену належним чином копію Статуту підприємства – для юридичних осіб, а для фізичних осіб-підприємців - копію сторінок паспорту, які встановлюють його особу (засвідчені належним чином копії сторінок із записом);
- повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до ЄДР, виданого не раніше 15 днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів
- завірену належним чином копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість.;
- завірені належним чином копії документів, що підтверджують повноваження представника учасника на підписання господарського договору:
- для юридичних осіб - протокол або виписка (витяг) з протоколу засновників (учасників), копія наказу про призначення та/або довіреність;
- форма пропозиції - Додаток №2;
- основні умови до договору про закупівлю - Додаток №3;
- гарантійний лист учасника, який підтверджує завершення виконання даних робіт до 31 грудня 2018 року.
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вище зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (у довільній формі).
5. Конкурсна пропозиція.
Конкурсна пропозиція учасника повинна бути оформлена на фірмовому бланку учасника у відповідності до вимог Додатку № 2 до цього оголошення, подається учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf.
В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель (за результатами аукціону).
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цього Оголошення.
- у разі, коли найменшу ціну запропоновано Учасником, який не є платником ПДВ, Замовник залишає за собою право здійснювати оцінку пропозицій учасників аукціону без врахування ПДВ;
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із урахуванням змін та доповнень, і яка повинна бути надана в складі пропозиції.
Таким чином ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надало весь перелік документів згідно кваліфікаційних вимог, та додатково направило на електронну пошту Замовника Закупівлі, отримавши Протокол( рішення ) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 3/18 від 05.12.18 р., наступні документи:
- «Довідку про інженерно-технічних працівників та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 161 від 05.12.18 р.( яка не вимагалась кваліфікаційними критеріями.
- Копії дипломів інженерно-технічних працівників та робітників
- Накази та копіїї трудових книжок
- Медичні довідки
- Посвідчення з охорони праці та техніки безпеки
- Протоколи з перевірки ОП та ТБ.
Відповідно до ст.. Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «Євродвері Компані», яка не завантажила до пропозиції жодного документа, які вимагались Замовником Закупівлі, включаючи і цінову пропозицію.
Відповідно до п. 13 ч.1 ст. 11 ЗУ «Про запобігання корупції» до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією порушень, інших порушень цього Закону , вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушеннях їх прав у зв’язку з таким інформуванням.
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до судових та правоохоронних органів та відповідних органів влади.
Копії цієї Скарги надсилаються до:
- « Департаменту захисту економіки Національної поліції України», за адресою: м. Київ , вул Леонтовича,114.
- « Північний офіс Державної аудиторської служби» за адресою : 04053 м.Київ , вул. Січових Стрільців , 18.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) № 3/18 від 05.12.2018р. засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ»
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса :
08631, Київська область, Васильківський р-н, с.мтГлеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 05.12.2018 16:09
Дата подачі:
05.12.2018 16:10
Вирішення:
Ваша вимога была принята до уваги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
оскарження рішення
Номер:
3a3c1a8d712f425c86b99cd749614d70
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-22-000556-b.a1
Назва:
оскарження рішення
Вимога:
Скарга
На Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №1/18 від 30/11/18р.
ВНЗ « Перший київський медичний коледж» оголосив Тендерну закупівлю :
Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові з влаштуванням віконних відкосів.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-22-00056-b.
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфорт Дім», подали свою пропозицію для участі в цій закупівлі.
30.11.2018р. відбувся електронний аукціон, в результаті якого наша пропозиція виявилася найбільш економічно вигідною. Але Замовником було прийняте рішення про відхилення нашої на підставі: 1. Не було зв’язку за вищевказаними номерами. 2. Відсутня кошторисна документація.
ТОВ «Комфорт Дім» не погоджується з цим рішенням і вважає, що воно є неправомірним. Тому що : 1. В тендерній пропозиції були вказані такі номери телефонів : 0983833998, 0675204044, 0995553440, 0976601837 (номер тел. Директора ТОВ «Комфорт Дім» Давидчук Ольги Володимирівни) . Представник Замовника 30.11.2018р. міг телефонувати лише за номером 0983833998. За іншими номерами пропущених викликів на цю дату не було. 2.Подача кошторисної документації учасником не вимагалася.
На підставі вищезазначеного, ми, ТОВ «Комфорт Дім», вимагаємо відміни рішення засідання Комітету Замовника про відхилення нашої пропозиції та її повторного розгляду.
Уразі ігнорування нашої скарги або негативного рішення будемо звертатися до АМКУ.ДАСУ та інших органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 03.12.2018 09:27
Дата подачі:
03.12.2018 09:30
Вирішення:
Скарга була розглянена.
на тел:098-960-20-02, який був вказаний в тендері, відповіді не було на протязі 3-ох годин.Тендерна комісія хотіла з'ясувати , який був прорахованих профіль, той щобув прорахований Учасником прорахували нас не влаштовує.Бюджет нашої пропозиції цілком підходить для замовлення більш кращого виробника та найголовніше якісного.Це все було проговорено по телефону 30.11.2018 біля 18.00 години.учасник пропонував порорахувати інший профіль, але йому було відмовлено так як тендер вже пройшов.
Статус вимоги:
Відхилено