• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії ((ДК 021:2015: 33153000-7 — Літотриптори) Медичний ендоскопічний пневматичний літотриптер; Літотриптор в комплекті); НК 024:2023:47096 - Пневматична система для літотрипсії; НК 031:2024: Z12160101 – Екстракорпоральні літотриптери

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 8 днів назад

380 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 20.11.2025 16:30 - 25.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга про неправомірне відхилення пропозиції Учасника ТОВ «МЕДФЛАЙ»

Номер: 75f866f7b6554bc092c33de288700510
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-20-015862-a.c1
Назва: Скарга про неправомірне відхилення пропозиції Учасника ТОВ «МЕДФЛАЙ»
Скарга:
І. Підстави подання скарги та обґрунтування Скаржника 02.12.2025 року Замовником через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) було надано оприлюднено протокол № 289 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, ТОВ «МЕДФЛАЙ» з наступних причин: «…Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: Додаток 3 до тендерної документації: (Медико-технічні характеристики) Загальні вимоги: 1. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до тендерної документації. Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до тендерної документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій. Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до тендерної документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці наведеної нижче. 2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. Одним із пунктів є — надати завірену копію відповідних документів. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи, які вимагалися відповідно до вимог. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам.» Дане рішення вважаємо таким, що ухвалене з порушенням законодавства про публічні закупівлі. Таке рішення вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне. Так, відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, технічну специфікацію та інші документи згідно з Додатком 3 до тендерної документації; − документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією); − інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); − у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Скаржник акцентує увагу на тому, що відповідно до пункту 28 Особливостей - Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. Так, Замовником проігноровано імперативну норму пункту 28 Особливостей та в окремому додатку до тендерної документації не оприлюднено перелік ВСІХ документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в окремому додатку. Додаток №3 до тендерної документації наводить загальні вимоги та медико - технічні характеристики до предмета закупівлі. Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МЕДФЛАЙ» за нібито ненадання завірених копій документів, які підтверджують введення товару в обіг відповідно до технічного регламенту. У протоколі №289 від 02.12.2025 року уповноваженою особою Замовника зроблено висновок, що Учасник, ТОВ «МЕДФЛАЙ», не надав копій документів, які підтверджують можливість введення товару в обіг, у т.ч. декларації про відповідність. Рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника у зазначеному вище протоколі є неправомірним, необґрунтованим, хибним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям. Так, на виконання вимоги додатку №3 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції Скаржником було надано: - Декларацію про відповідність №01NMT/2021 видану уповноваженим представником в Україні — ТОВ «Лоран Груп» , що відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 р., чинну до 24.03.2026 р. (файл «15. Декларація про відповідність № 01NMT2021.pdf»). Документ повністю підтверджує проходження виробом процедури оцінки відповідності, відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів та містить перелік виробів, включно з літотриптерами (вимога пункту 2 додатку №3 до тендерної документації). Отже, наданий до кінцевого строку подання ТОВ «МЕДФЛАЙ» документ є саме тим, який Замовник вимагав у Додатку 3 тендерної документації (завірена копія декларації або інші документи, що підтверджують введення виробу в обіг) та медичний виріб, що пропонується Скаржником, а саме «Інтракорпоральний пневматичний літотриптер NOVALITH NT-30», вказаний у переліку медичних виробів у Додатку 1 до цієї Декларації. - Сертифікат відповідності № UA.TR.098.0340-21, виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «Український центр медичної сертифікації та прогнозування» (UA.TR.098), дійсний до 24.03.2026р. (файл «15.1. Сертифікат відповідності.pdf»), який надано Скаржником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій так само проігноровано уповноваженою особою Замовника. Таким чином, Учасник ТОВ "МЕДФЛАЙ" надав Декларацію про відповідність та Сертифікат відповідності, які є документами, що підтверджують можливість введення в обіг медичного виробу відповідно до вимог технічного регламенту та у відповідності до вимог Замовника. У протоколі №289 від 02.12.2025 року уповноваженою особою Замовника зроблено висновок, що Учасник, ТОВ «МЕДФЛАЙ», не надав посилання на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій. Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до тендерної документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці наведеної нижче. ТОВ «МЕДФЛАЙ» наголошує та звертає увагу на те, що в складі тендерної пропозиції учасником надано: - Заповнений та підписаний додаток №3 «ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії ((ДК 021:2015: 33153000-7 — Літотриптори) Медичний ендоскопічний пневматичний літотриптер; Літотриптор в комплекті); НК 024:2023:47096 - Пневматична система для літотрипсії; НК 031:2024: Z12160101 – Екстракорпоральні літотриптери» до тендерної документації в якому наявна інформація про МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ та обов’язково зазначено посилання на відповідні сторінки технічного документу виробника (файл «14.1. Заповнений Додаток 3 (тех хар) (Заповнена таблиця) (1).pdf») - Технічний опис Інтракорпорального пневматичного літотриптеру NOVALITH NT-30 (файл «14. Технічний опис інтракорпоральний пневматичний літотриптер NOVALITH NT-30 (1).pdf»). З огляду на вищевикладене, Скаржником в повній мірі було підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Додатку 3 тендерної документації Замовника, в тому числі пункту 2 цього додатку та надано документи, що підтверджують введення в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. Акцентуємо увагу Комісії на те, що відповідно до пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей зазначено, зокрема, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Варто підкреслити, що зазначені вимоги Додатку 3 тендерної документації містяться не в окремому додатку тендерної документації які повинні бути подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Вбачаємо, що Замовником навмисно та суб’єктивно було вирішено, що пропозиція Скаржника містить невідповідності, які є питанням даного оскарження. Скаржник припускає, що уповноважена особа можлива «хотіла» бачити саме «засвідчені копії» наданих Скаржником документів проте відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації документи Замовником наведено опис та приклади формальних несуттєвих помилок. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: «…Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа». Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Підсумовуючи вищенаведене та з огляду на долучені докази до цієї Скарги ТОВ "МЕДФЛАЙ" вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Скаржником своєї тендерної пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у тендерній документації та Законі України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція ТОВ "МЕДФЛАЙ" була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. З урахуванням наведеного, УО Замовника упереджено прийняла рішення про відхилення пропозиції Скаржника чим порушила підпункт 2 пункту 44 Особливостей. Вбачаємо дане рішення уповноваженої особи Замовника неправомірним та таким що не відповідає пункту 2 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки при прийнятті даного рішення уповноважена особа Замовника керується лише власними мотивами, що свідчить про недобросовісність дій замовника. Замовник неправомірним відхилення пропозиції Скаржника порушив права ТОВ "МЕДФЛАЙ" на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавляє можливості укласти Договір про закупівлю. Враховуючи наведене, протокол уповноваженої особи № 289 від 02.12.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕДФЛАЙ", є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.12.2025 13:42
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДФЛАЙ", Домашевський Євген Валерійович 380932689365 tovmedfly@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 93719e4c50064069b06b64290a6cda01
Заголовок пункту скарги: І. Підстави подання скарги та обґрунтування Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: І. Підстави подання скарги та обґрунтування Скаржника

02.12.2025 року Замовником через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) було надано оприлюднено протокол № 289 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, ТОВ «МЕДФЛАЙ» з наступних причин:
«…Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги:
Додаток 3 до тендерної документації: (Медико-технічні характеристики)

Загальні вимоги:
1. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до тендерної документації.
Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до тендерної документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій. Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до тендерної документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці наведеної нижче.

2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Одним із пунктів є — надати завірену копію відповідних документів. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи, які вимагалися відповідно до вимог.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам.»

Дане рішення вважаємо таким, що ухвалене з порушенням законодавства про публічні закупівлі. Таке рішення вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.

Так, відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.

Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, технічну специфікацію та інші документи згідно з Додатком 3 до тендерної документації;
− документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією);
− інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг);
− у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.

Скаржник акцентує увагу на тому, що відповідно до пункту 28 Особливостей - Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. Так, Замовником проігноровано імперативну норму пункту 28 Особливостей та в окремому додатку до тендерної документації не оприлюднено перелік ВСІХ документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в окремому додатку.

Додаток №3 до тендерної документації наводить загальні вимоги та медико - технічні характеристики до предмета закупівлі.

Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МЕДФЛАЙ» за нібито ненадання завірених копій документів, які підтверджують введення товару в обіг відповідно до технічного регламенту.
У протоколі №289 від 02.12.2025 року уповноваженою особою Замовника зроблено висновок, що Учасник, ТОВ «МЕДФЛАЙ», не надав копій документів, які підтверджують можливість введення товару в обіг, у т.ч. декларації про відповідність.

Рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника у зазначеному вище протоколі є неправомірним, необґрунтованим, хибним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям.

Так, на виконання вимоги додатку №3 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції Скаржником було надано:
- Декларацію про відповідність №01NMT/2021 видану уповноваженим представником в Україні — ТОВ «Лоран Груп» , що відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 р., чинну до 24.03.2026 р. (файл «15. Декларація про відповідність № 01NMT2021.pdf»). Документ повністю підтверджує проходження виробом процедури оцінки відповідності, відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів та містить перелік виробів, включно з літотриптерами (вимога пункту 2 додатку №3 до тендерної документації).

Отже, наданий до кінцевого строку подання ТОВ «МЕДФЛАЙ» документ є саме тим, який Замовник вимагав у Додатку 3 тендерної документації (завірена копія декларації або інші документи, що підтверджують введення виробу в обіг) та медичний виріб, що пропонується Скаржником, а саме «Інтракорпоральний пневматичний літотриптер NOVALITH NT-30», вказаний у переліку медичних виробів у Додатку 1 до цієї Декларації.

- Сертифікат відповідності № UA.TR.098.0340-21, виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «Український центр медичної сертифікації та прогнозування» (UA.TR.098), дійсний до 24.03.2026р. (файл «15.1. Сертифікат відповідності.pdf»), який надано Скаржником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій так само проігноровано уповноваженою особою Замовника.

Таким чином, Учасник ТОВ "МЕДФЛАЙ" надав Декларацію про відповідність та Сертифікат відповідності, які є документами, що підтверджують можливість введення в обіг медичного виробу відповідно до вимог технічного регламенту та у відповідності до вимог Замовника.

У протоколі №289 від 02.12.2025 року уповноваженою особою Замовника зроблено висновок, що Учасник, ТОВ «МЕДФЛАЙ», не надав посилання на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій.

Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до тендерної документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці наведеної нижче.
ТОВ «МЕДФЛАЙ» наголошує та звертає увагу на те, що в складі тендерної пропозиції учасником надано:
- Заповнений та підписаний додаток №3 «ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії ((ДК 021:2015: 33153000-7 — Літотриптори) Медичний ендоскопічний пневматичний літотриптер; Літотриптор в комплекті); НК 024:2023:47096 - Пневматична система для літотрипсії; НК 031:2024: Z12160101 – Екстракорпоральні літотриптери» до тендерної документації в якому наявна інформація про МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ та обов’язково зазначено посилання на відповідні сторінки технічного документу виробника (файл «14.1. Заповнений Додаток 3 (тех хар) (Заповнена таблиця) (1).pdf»)
- Технічний опис Інтракорпорального пневматичного літотриптеру NOVALITH NT-30 (файл «14. Технічний опис інтракорпоральний пневматичний літотриптер NOVALITH NT-30 (1).pdf»).

З огляду на вищевикладене, Скаржником в повній мірі було підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Додатку 3 тендерної документації Замовника, в тому числі пункту 2 цього додатку та надано документи, що підтверджують введення в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.

Акцентуємо увагу Комісії на те, що відповідно до пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.

Відповідно до пункту 44 Особливостей зазначено, зокрема, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.

Варто підкреслити, що зазначені вимоги Додатку 3 тендерної документації містяться не в окремому додатку тендерної документації які повинні бути подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.

Вбачаємо, що Замовником навмисно та суб’єктивно було вирішено, що пропозиція Скаржника містить невідповідності, які є питанням даного оскарження.

Скаржник припускає, що уповноважена особа можлива «хотіла» бачити саме «засвідчені копії» наданих Скаржником документів проте відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації документи Замовником наведено опис та приклади формальних несуттєвих помилок. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: «…Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа».

Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.

Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Підсумовуючи вищенаведене та з огляду на долучені докази до цієї Скарги ТОВ "МЕДФЛАЙ" вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Скаржником своєї тендерної пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст його тендерної пропозиції.

Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у тендерній документації та Законі України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція ТОВ "МЕДФЛАЙ" була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.

З урахуванням наведеного, УО Замовника упереджено прийняла рішення про відхилення пропозиції Скаржника чим порушила підпункт 2 пункту 44 Особливостей.
Вбачаємо дане рішення уповноваженої особи Замовника неправомірним та таким що не відповідає пункту 2 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки при прийнятті даного рішення уповноважена особа Замовника керується лише власними мотивами, що свідчить про недобросовісність дій замовника.

Замовник неправомірним відхилення пропозиції Скаржника порушив права ТОВ "МЕДФЛАЙ" на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавляє можливості укласти Договір про закупівлю.

Враховуючи наведене, протокол уповноваженої особи № 289 від 02.12.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕДФЛАЙ", є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження