• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги(Послуга з цілодобової охорони території та об’єктів КУ Миколаївський зоопарк)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 дні назад

3 017 883.33 UAH без ПДВ
Період оскарження: 20.11.2025 15:44 - 20.12.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця): 24.12.2025 20:39 - 30.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: a4eaa315f0634cb9b9c8c6a153fb6d04
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-20-013960-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 04.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.11.2025 13:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.12.2025 15:56
Дата виконання рішення Замовником: 18.12.2025 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до вимог чинного законодавства, на підставі рішення комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України №17970-р/пк-пз від 04.12.2025, порушення усунуто, до ТД внесені зміни для усунення порушень.
Автор: ТОВ "ГЕПАРД УКРАЇНА", Юрій Данилюк +380631544599 gepard.ukraine@gmail.com https://gepard-security.od.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 32abc843a18f441cb76b201724176393
Заголовок пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1.2.1 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається: «1.2.1. Документи, що підтверджують наявність транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше двох автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створю
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1.2.1 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається:
«1.2.1. Документи, що підтверджують наявність транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше двох автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єкті охорони, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких Учасник/співвиконавець зазначений як власник та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів, виданих організацією, що має на те право.
Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право та бути у формі, відповідно до Порядку «Про проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» затвердженого постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137. У разі, якщо Учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам.

Вказані вимоги відносно Скаржника є дискримінаційними та такими, що обмежують можливість скаржника прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки у Скаржника э два орендованих автомобіля (транспорт реагування), які обладнані відповідно до п. 12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015року (надалі- Ліцензійні умови)., але вказані автомобіл (транспорт реагування) на мають в свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів відмітки про те, що транспорт є спеціальним, в яких Учасник/співвиконавець зазначений як власник та чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, виданих організацією, що має на те право.
Протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право та бути у формі, відповідно до Порядку «Про проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» затвердженого постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137. У разі, якщо Учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам.

Щодо питання наявності, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких Учасник/співвиконавець зазначений як власник
Скаржник звертає увагу, що діяльність з надання послуг охорони здійснюється у відповідності до Ліцензійних умов, в яких в пункті 1 Зазначено наступне «Ці ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності».
Відповідно до Ліцензійних умов, пункті 12 зазначені вимоги щодо обладнання для транспорту реагування, серед яких відмітка про те що транспортний засіб є спеціальним в свідоцтві про реєстрацію відсутнє.
крім того в ЗУ «Про охоронну діяльність» визначено поняття транспорт реагування, а саме: транспорт реагування- транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Вимоги щодо відмітки в свідоцтві про те що транспорт є спеціальним в свідоцтві про реєстрацію відсутня

Щодо питання наявності, Чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів, виданих організацією, що має на те право.
Протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право та бути у формі, відповідно до Порядку «Про проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» затвердженого постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137. У разі, якщо Учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам.
Скаржник звертає увагу, що діяльність з надання послуг охорони здійснюється у відповідності до Ліцензійних умов, в яких в пункті 1 Зазначено наступне «Ці ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності».
Відповідно до Ліцензійних умов, пункті 12 зазначені вимоги щодо обладнання для транспорту реагування, серед яких наявність Чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, виданих організацією, що має на те право.
Протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право та бути у формі, відповідно до Порядку «Про проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» затвердженого постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137. У разі, якщо Учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам.
Крім того в ЗУ «Про охоронну діяльність» визначено поняття транспорт реагування, а саме: транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. зазначені Замовником Вимоги, щодо наявності Чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, виданих організацією, що має на те право.
Протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право та бути у формі, відповідно до Порядку «Про проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» затвердженого постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137. У разі, якщо Учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам- Відсутні.

Також Скаржник звертає Вашу увагу, що Замовником здійснюється закупівля послуг охорони, таким чином вимоги до учасників повинна встановлюватись у відповідності до Ліцензійними умовами та ЗУ «Про охоронну діяльність», але оскільки вимоги встановлені Замовником не відповідають вказаним нормативним актам, вимоги Замовника не відповідають предмету та характеру закупівлі та є надмірними, дискримінаційними відносно Скаржника та інших учасників та штучно обмежують коло учасників процедури закупівлі, оскільки прийняти участь зможуть лишу ті учасники у кого
У свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів відмітки про те, що транспорт є спеціальним, в яких Учасник/співвиконавець зазначений як власник та чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, виданих організацією, що має на те право.
Протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право та бути у формі, відповідно до Порядку «Про проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» затвердженого постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137. У разі, якщо Учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам

Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)

Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 5cfa93acbd60496b96b4848958d768a9
Заголовок пункту скарги: 2. Відповідно до п. 1.2.2 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається: 1.2.2 ……………………………………………………………………………….. «У зв’язку з запровадженням на території Миколаївської області комендантської години, учасником надаються скановані копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Миколаївської області
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 1.2.2 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається:

1.2.2 ………………………………………………………………………………..
«У зв’язку з запровадженням на території Миколаївської області комендантської години, учасником надаються скановані копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Миколаївської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця(у разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.»
Вказана вимоги відносно Скаржника є дискримінаційними та такою, що обмежує можливість скаржника прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки у Скаржника є автомобіль (транспорт реагування), який обладнані відповідно до п. 12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015року (надалі- Ліцензійні умови)., але Скаржник не має копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Миколаївської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця(у разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.»

Скаржник зазначає, що надання послуг в сфері Охоронної діяльності регулюється Ліцензійними умовами та ЗУ «Про охоронну діяльність», Скаржник та інші суб’єкт які надають послуги в сфері охоронної діяльності керуються вказаними нормативними актами при здійснені своєї діяльності, окрім того вказані нормативно правові акт визначають необхідні вимоги щодо наявності, матеріально-технічної бази, персоналу та інше.
Серед необхідних умов до ліцензіатів вимоги щодо наявності чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Миколаївської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця(у разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.»- відсутня.
В зв’язку з чим вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника та інших учасників закупівлі, встановлює штучні обмеження оскільки прийняти участь в процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники в кого є вказана перепустка.

Стражник звертає Вашу увагу, що чинні документи (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Миколаївської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця(у разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. Видаються військової комендатурою для суб’єктів господарювання які визнані критично важливими для економічної діяльності регіону, або аварійним служба, до вказаних служб відповідно до закону не можуть бути віднесені підприємства які надають послуги охорони.
Крім того відповідно до технічного завдання Додаток 2 п 22. Зазначено, що на територію підприємства повинно охороняти 6-ть цілодобових постів фізичної охорони (тобто 6 осіб), що на думку скаржника повністю достатньо для припинення будь-яких протиправних дій на території підприємства в нічний час. Окрім того робітниками Скаржника може бути викликаний наряд поліції по гарячій лінії «102» для реагування на будь-які протиправні дії.
Також Скаржник зазначає, що встановлена комендантська година розповсюджується на всіх громадян, які знаходяться на території адміністративного-територіального центру де вона встановлено, тому особи без відповідних дозволів на пересування повинні бути зупинені патрулем та доставлені в територіальний відділ поліції для встановлення причин порушення Комендантської годи та притягнення до адміністративної відповідальності.
Враховуючи наведені аргументи Скаржник вважає вказану вимогу надмірною в даній закупівлі.

Таким чином вказані дискримінаційні вимоги не відповідають положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: eb621a6aeef04c418d003042332c7afe
Заголовок пункту скарги: 3. Відповідно до п. 1.2.3 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається: 1.2.3. У відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальни
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п. 1.2.3 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається:

1.2.3. У відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. На підтвердження відповідності вказаним вимогам у складі тендерної пропозиції надається сканована копія з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідка про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі.
Вказана вимоги відносно Скаржника є дискримінаційними та такою, що обмежує можливість скаржника прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки у Скаржника є автомобіль (транспорт реагування), який обладнані відповідно до п. 12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №960 від 18.11.2015року (надалі- Ліцензійні умови)., також скаржник веде відповідний облік та надає інформацію у відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), але Скаржник не має Сканованої копія з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідка про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі, в зв’язку з чим прийняти участь у вказаній закупівлі не може.

Скаржник зазначає, що надання послуг в сфері Охоронної діяльності регулюється Ліцензійними умовами та ЗУ «Про охоронну діяльність», Скаржник та інші суб’єкт які надають послуги в сфері охоронної діяльності керуються вказаними нормативними актами при здійснені своєї діяльності, окрім того вказані нормативно правові акт визначають необхідні вимоги щодо наявності, матеріально-технічної бази, персоналу та інше.
Серед необхідних умов до ліцензіатів вимоги щодо наявності Сканованої копія з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідка про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі.- відсутня.
В зв’язку з чим вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника та інших учасників закупівлі, встановлює штучні обмеження оскільки прийняти участь в процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники в кого є вказана перепустка.

Стражник звертає Вашу увагу, що в зв’язку з обмеженим доступом на територію центрів комплектування та соціальної підтримки які ведуть облік транспортних засобів У відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. Вся інформація скаржником передавалась через чергову частину ТЦК та СП в зв’язку з чим відмітки про отримання вказаних документів та довідки підприємству не надавались.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: e3aa4bfe64084fc69b698b6cfcefd864
Заголовок пункту скарги: ідповідно до п. 1.2.4 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається: 1.2.4. Акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження. Вказана вимоги відносно Скаржника є дискримінаційними та такою, що обмежує можливість скаржника прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки у Скаржника має пульт централізованого спостереження , але в якост
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ідповідно до п. 1.2.4 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається:
1.2.4. Акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження.

Вказана вимоги відносно Скаржника є дискримінаційними та такою, що обмежує можливість скаржника прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки у Скаржника має пульт централізованого спостереження , але в якості підтверджуючого документу про його наявність Скаржник маж лише видаткову накладну про його придбання, Актів приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження не має

Скаржник зазначає, що надання послуг в сфері Охоронної діяльності регулюється Ліцензійними умовами та ЗУ «Про охоронну діяльність», Скаржник та інші суб’єкт які надають послуги в сфері охоронної діяльності керуються вказаними нормативними актами при здійснені своєї діяльності, окрім того вказані нормативно правові акт визначають необхідні вимоги щодо наявності, матеріально-технічної бази, персоналу та інше.
Серед необхідних умов до ліцензіатів вимоги щодо наявності Актів приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження- відсутня.
В зв’язку з чим вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника та інших учасників закупівлі, встановлює штучні обмеження оскільки прийняти участь в процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники в кого є вказаний Акт.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: c190c591090a41e3a290bab02732e6bf
Заголовок пункту скарги: 5. Відповідно до п. 1.2.5 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається: 1.3.5. …………………………………………………… надати відсканований з оригіналу технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника та співвиконавця/ців (у разі за
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 5. Відповідно до п. 1.2.5 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається:
1.3.5. ……………………………………………………
надати відсканований з оригіналу технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника та співвиконавця/ців (у разі залучення).

Вказана вимоги відносно Скаржника є дискримінаційними та такою, що обмежує можливість скаржника прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки Скаржник має офісне приміщення яке має необхідні умови для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, в яких здійснюється обслуговування замовників охоронних послуг (фото облаштування доступу надаємо) , але не має відсканованого з оригіналу технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника та співвиконавця/ців (у разі залучення).

Скаржник зазначає, що надання послуг в сфері Охоронної діяльності регулюється Ліцензійними умовами та ЗУ «Про охоронну діяльність», Скаржник та інші суб’єкт які надають послуги в сфері охоронної діяльності керуються вказаними нормативними актами при здійснені своєї діяльності, окрім того вказані нормативно правові акт визначають необхідні вимоги щодо наявності, матеріально-технічної бази, персоналу та інше.
Серед необхідних умов до ліцензіатів вимоги щодо наявності відсканованого з оригіналу технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника та співвиконавця/ців (у разі залучення)- відсутня.
В зв’язку з чим вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника та інших учасників закупівлі, встановлює штучні обмеження оскільки прийняти участь в процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники в кого є вказана перепустка.


Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 57943e6e37584770be178e1e0d238832
Заголовок пункту скарги: 6. Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається: 2.1. Довідка що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням загальної кількості працюючих осіб в Учасника, у тому числі кількість персоналу охорони, інструктора(ів) службового собаківництва. Вказана вимог
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 6. Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається:

2.1. Довідка що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням загальної кількості працюючих осіб в Учасника, у тому числі кількість персоналу охорони, інструктора(ів) службового собаківництва.
Вказана вимоги відносно Скаржника є дискримінаційними та такою, що обмежує можливість скаржника прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки у Скаржника не має інструктора(ів) службового собаківництва.

Скаржник зазначає, що надання послуг в сфері Охоронної діяльності регулюється Ліцензійними умовами та ЗУ «Про охоронну діяльність», Скаржник та інші суб’єкт які надають послуги в сфері охоронної діяльності керуються вказаними нормативними актами при здійснені своєї діяльності, окрім того вказані нормативно правові акт визначають необхідні вимоги щодо наявності, матеріально-технічної бази, персоналу та інше.
Серед необхідних умов до ліцензіатів вимоги щодо наявності інструктора(ів) службового собаківництва.- відсутня., також вказана вимога відсутня і в ЗУ «Про охоронну діяльність»
В зв’язку з чим вказана вимога є дискримінаційною відносно Скаржника та інших учасників закупівлі, встановлює штучні обмеження оскільки прийняти участь в процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники в кого є вказана перепустка.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.

Виходячи з наведеного вказані дискримінаційна вимога має бути видалена з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: 9b89919793a1446c8b0ee0187c2730ab
Заголовок пункту скарги: 7. Відповідно до п. 2.3. Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається: «2.3. Документ про освіту державного зразка, що підтверджує проходження відповідного навчання або професійної підготовки і наявність кваліфікації (охоронника, охоронця) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 10 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
7. Відповідно до п. 2.3. Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається:
«2.3. Документ про освіту державного зразка, що підтверджує проходження відповідного навчання або професійної підготовки і наявність кваліфікації (охоронника, охоронця) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 10 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу.
Документи про освіту повинні відповідати вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» та узгоджуватися з вимогами Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.1998 № 201/469. Документи про освіту мають бути оформлені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка». У разі, якщо учасник надає документи, що не відповідають вищевказаним вимогам, ним надається роз’яснення державних органів та/або лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства з поясненням причини такої невідповідності та/або підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам»

Вказана вимога відносно Скаржника є дискримінаційними та такою, що обмежує можливість скаржника прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки у Скаржника відсутні документи про освіту персоналу що відповідає вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» та узгоджуватися з вимогами Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.1998 № 201/469. Документи про освіту мають бути оформлені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка». У разі, якщо учасник надає документи, що не відповідають вищевказаним вимогам, ним надається роз’яснення державних органів та/або лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства з поясненням причини такої невідповідності та/або підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам» з наступних причин:
Відповідно до ст. 14 ЗУ «Про охоронну діяльність»
Персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності. Представники центрального органу виконавчої влади у сфері охоронної діяльності можуть залучатися до складу кваліфікаційних комісій професійно-технічних навчальних закладів, які готують фахівців у сфері охоронної діяльності. Підготовка персоналу охорони 1-3 розряду може також здійснюватися суб'єктами охоронної діяльності.
Спираючись на вказану норму працівники підприємства пройшли необхідну підготовку про що отримали відповідні Свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації неа яке не розповсюджуються положення відповідних нормативних актів які зазначив Замовник.



Крім того відповідно до п. 15 Ліцензійних умов
15. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.

Виходячи з зазначеного Скаржник не може надати документ про освіту державного зразка, що підтверджує проходження відповідного навчання або професійної підготовки, які будуть відповідати вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» та узгоджуватися з вимогами Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.1998 № 201/469. Документи про освіту мають бути оформлені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка». У разі, якщо учасник надає документи, що не відповідають вищевказаним вимогам, ним надається роз’яснення державних органів та/або лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства з поясненням причини такої невідповідності та/або підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 8
Номер: 26a15b7d3f864bdda33a3885974604c1
Заголовок пункту скарги: 8. Відповідно до п. 2.3. Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається: «2.7. На підтвердження наявності інструктора службового собаківництва надати не менше одного діючого свідоцтва/або посвідчення (посвідчень) інструктора службового собаківництва, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 8. Відповідно до п. 2.3. Додатку 1 Тендерної документації від учасників вимагається:
«2.7. На підтвердження наявності інструктора службового собаківництва надати не менше одного діючого свідоцтва/або посвідчення (посвідчень) інструктора службового собаківництва, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або документ про освіту за відповідною професією державного зразку, що виданий навчальними закладами, підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та атестацію за відповідною професією, при цьому інструктор службового собаківництва має бути штатним працівником Учасника або співвиконавця (надати розпорядчий документ Учасника про призначення на посаду інструктора службового собаківництва, або трудовий договір та/або наказ про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою, або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру (у разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій).

Вказана вимога відносно Скаржника є дискримінаційними та такою, що обмежує можливість скаржника прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки у Скаржника відсутні інструктора службового собаківництва надати не менше одного діючого свідоцтва/або посвідчення (посвідчень) інструктора службового собаківництва, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або документ про освіту за відповідною професією державного зразку, що виданий навчальними закладами, підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та атестацію за відповідною професією, при цьому інструктор службового собаківництва має бути штатним працівником Учасника або співвиконавця (надати розпорядчий документ Учасника про призначення на посаду інструктора службового собаківництва, або трудовий договір та/або наказ про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою, або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру (у разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій).з наступних причин:

Скаржник звертає увагу, що діяльність з надання послуг охорони здійснюється у відповідності до Ліцензійних умов, в яких в пункті 1 Зазначено наступне «Ці ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності».
Відповідно до Ліцензійних умов, в розділі Кадрові вимоги відсутня вимога щодо наявності у ліцензіата інструктора службового собаківництва надати не менше одного діючого свідоцтва/або посвідчення (посвідчень) інструктора службового собаківництва, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або документ про освіту за відповідною професією державного зразку, що виданий навчальними закладами, підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та атестацію за відповідною професією, при цьому інструктор службового собаківництва має бути штатним працівником Учасника або співвиконавця (надати розпорядчий документ Учасника про призначення на посаду інструктора службового собаківництва, або трудовий договір та/або наказ про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою, або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру (у разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій) ВІДСУТНЯ.
Крім того в ЗУ «Про охоронну діяльність» також не зазначена необхідність наявності у суб’єкта надання послуг охорони зазначеного інструктора службового собаківництва надати не менше одного діючого свідоцтва/або посвідчення (посвідчень) інструктора службового собаківництва, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або документ про освіту за відповідною професією державного зразку, що виданий навчальними закладами, підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та атестацію за відповідною професією, при цьому інструктор службового собаківництва має бути штатним працівником Учасника або співвиконавця (надати розпорядчий документ Учасника про призначення на посаду інструктора службового собаківництва, або трудовий договір та/або наказ про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою, або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру (у разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій)

Зазначена Замовником вимога є дискримінаційною відносно Скаржника та інших учасників, надмірною та штучно обмежує коло осіб які можуть прийняти участь в процедурі закупівлі.

Таким чином вказана дискримінаційна вимоги не відповідає положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)

Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 9
Номер: 90371069aa31425b8393f93a08d9b7e6
Заголовок пункту скарги: 9. Відповідно до п. 9 Додатку 2 Тендерної документації від учасників вимагається: « ……………………………………………………………………………………………………… Оскільки на об’єктах Замовника в зазначені дні присутня велика кількість відвідувачів (скупчення людей), виконавець повинен мати діючий Договір, що підтверджує взаємовідносини з правоохоронними органами в місті Миколаєві та/або Миколаївській області та надати такий
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
9. Відповідно до п. 9 Додатку 2 Тендерної документації від учасників вимагається:
« ………………………………………………………………………………………………………
Оскільки на об’єктах Замовника в зазначені дні присутня велика
кількість відвідувачів (скупчення людей), виконавець повинен мати діючий Договір, що
підтверджує взаємовідносини з правоохоронними органами в місті Миколаєві та/або
Миколаївській області та надати такий Договір в складі тендерної пропозиції.

Вказана вимога дискримінаційна відносно Скаржника, оскільки у Скаржника відсутній діючий Договір, що підтверджує взаємовідносини з правоохоронними органами місті Миколаєвіта/або Миколаївській області в звзяку з чим надати такий Договір в складі тендерної пропозиці не можеї.
Органи національної поліції діють відповідно до ЗУ «Про національну поліцію», який додаємо до скарги. Вказаний документ (наприклад, меморандум) про співпрацю або взаємодію та взаємодопомогу з органами поліції ніяким чином не розширює та не звужує повноваження Національної поліції України та жодним чином не допомагає здійснювати діяльність учаснику торгів на додачу до вже існуючих повноважень та процедур, відповідно до яких здійснює діяльність Національної поліції України.
Вимога про надання копію документа, що підтверджує взаємодію учасника з Головним управлінням Національної поліції України в Миколаївській області (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо) розрахована на учасників, які вже мають такий документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, в яких він відсутній, в тому числі Скаржника.

Зазначена Замовником вимога є дискримінаційною відносно Скаржника та інших учасників, надмірною та штучно обмежує коло осіб які можуть прийняти участь в процедурі закупівлі.

Таким чином вказана дискримінаційна вимоги не відповідає положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)

Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.

Виходячи з наведеного вказані дискримінаційні вимоги мають бути видалені з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 10
Номер: bed4381be2fd4e0286adf5fa753dd489
Заголовок пункту скарги: ідповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації від учасників вимагається: «Наявність у Виконавця впровадженої системи управління якістю відповідно до вимог 180 9001. На підтвердження Виконавець надає в складі тендерної пропозиції діючий на момент подачі тендерної пропозиції Сертифікат виданий відповідним органом з сертифікації (надати діючий на момент подачі пропозиції сертифікат нотифікаці
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ідповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації від учасників вимагається:
«Наявність у Виконавця впровадженої системи управління якістю відповідно до
вимог 180 9001. На підтвердження Виконавець надає в складі тендерної пропозиції
діючий на момент подачі тендерної пропозиції Сертифікат виданий відповідним органом з сертифікації (надати діючий на момент подачі пропозиції сертифікат нотифікації
відповідного органу з сертифікації). Сертифікат відповідно до вимог 180 9001 повинен
підтверджувати, що система управління якістю виконавця стосовно надання послуг у
сфері діяльності приватних охоронних служб та охорони громадського порядку та
безпеки; відповідає ДСТУ 180 9001:2015 (180 9001:2015, ЮТ) «Системи управління
якістю. Вимоги» або ДСТУ ЕN 180 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (ЕN
180 9001:2015, ЮТ; 180 9001:2015, ЮТ). Якщо строк дії Сертифікату потребує щорічного
підтвердження, виконавець надає таке підтвердження (Звіт по аудиту та зведений звіт по
аудиту від відповідного органу сертифікації, що підтверджують дійсність Сертифікату на
момент подачі тендерної пропозиції).

Вказана вимога дискримінаційна відносно Скаржника, оскільки у Скаржника відсутні зазначені сертифікати .

Скаржник звертає увагу, що діяльність з надання послуг охорони здійснюється у відповідності до Ліцензійних умов, в яких в пункті 1 Зазначено наступне «Ці ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності».
Відповідно до Ліцензійних умов наявність вказаних сертифікатів для надання послуг в сфері охорони відсутня.
Крім того відповідно до профільного Закону, що регулює охоронну діяльність на території України ЗУ «Про охоронну діяльність» наявність вказаних сертифікатів також відсутнє.
Скаржник не має цих сертифікатів, разом із тим відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують Скаржника мати такі сертифікати, наприклад, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язку отримувати вищенаведений сертифікат.

Вважаємо, що вимога надання вказаних сертифікатів необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.

Вимога про надання вищевказаних сертифікатів розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.
Зазначена Замовником вимога є дискримінаційною відносно Скаржника та інших учасників, надмірною та штучно обмежує коло осіб які можуть прийняти участь в процедурі закупівлі.

Таким чином вказана дискримінаційна вимоги не відповідає положенням ст.ст. 5,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"- (далі- Особливості)

Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 11
Номер: 72c5e52bd60e44e0b5d01b46cb79ca02
Заголовок пункту скарги: 11. Відповідно до п. 22 Додатку 2 Тендерної документації замовником вказані невідповідності а саме: Замовником вказано - Дислокація постів (всього 8 постів), але відповідно до нижче наведеної нумерації постів Пост №1 (цілодобовий). Пост №2 (цілодобовий). Пост №3 (цілодобовий, у денний час* - охорона громадського порядку у зоопарку; підміна охоронців на постах №1, №2, №6 - при необхідності) Пост
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 11. Відповідно до п. 22 Додатку 2 Тендерної документації замовником вказані невідповідності а саме:
Замовником вказано - Дислокація постів (всього 8 постів), але відповідно до нижче наведеної нумерації постів
Пост №1 (цілодобовий).
Пост №2 (цілодобовий).
Пост №3 (цілодобовий, у денний час* - охорона громадського порядку у зоопарку; підміна
охоронців на постах №1, №2, №6 - при необхідності)
Пост №4 (цілодобовий, підміна охоронців на постах №1, №2, №6 - при необхідності)
Пост №5 (цілодобовий, підміна охоронців на постах №1, №2, №6 - при необхідності)
Пост №6 (цілодобовий),
Таким чином згідно переліку (нумерації постів) замовником в технічному завданні вказано 6 пості.

Оскільки вказані відмінності є суттєвими та критично важливими для складання тендерної пропозиції від учасника, а саме для визначення вартості надання послуг просимо Вас зобов’язати Замовника усунути невідповідності в тендерній документації та внести відповідні зміни.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження