• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015- 48220000-6 - Пакети програмного забезпечення для мереж Інтернет та Інтранет (Програмна продукція (екземпляр комп’ютерної програми) система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів Horizon Analysis включно з SocialNet для 1 користувача та District 4 Labs, 12 місяців)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 7 днів назад

4 700 666.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 20.11.2025 15:15 - 29.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 349d05c40bb245859d7d175a0226d658
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-20-013118-a.c4
Назва: щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.12.2025 15:05
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Починець", Микола Сауляк +380935574103 kolia.sauliak@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 858b785429b9425c89f035f82a5a0e91
Заголовок пункту скарги: Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник безпідставно ототожнив формальне оформлення цінової таблиці з зміною предмета закупівлі, тоді як жодна норма тендерної документації не забороняє деталізацію програмного комплексу на модулі в межах однієї пропозиції і не містить вимоги, яку б скаржник порушив.
У формі “Тендерна пропозиція” скаржник однозначно підтвердив поставку саме того предмета закупівлі, який визначений тендерною документацією, а саме “Програмна продукція (екземпляр комп’ютерної програми) система розвідки на основі відкритих джерел Horizon Analysis включно з SocialNet для 1 користувача та District 4 Labs, 12 місяців” (файл «Додаток 1 до Тендерної документації (тендерна пропозиція).pdf») У вступному абзаці форми ми дослівно відтворили назву предмета закупівлі з Додатку 2 та оголошення, зазначили 1 екземпляр комп’ютерної програми і строк дії 12 місяців Тобто предмет закупівлі у пропозиції визначено як єдиний програмний комплекс, а не як “набір різних незалежних програм”, як це помилково стверджує Замовник.
Вказання у комерційній частині форми двох рядків:
– «Програмна продукція система розвідки на основі відкритих джерел … (Модуль пошуку) 1 шт»
– «Програмна продукція система розвідки на основі відкритих джерел … (модуль графів) 1 шт»
(файл «Додаток 1 до Тендерної документації (тендерна пропозиція).pdf») є лише внутрішньою ціновою деталізацією єдиного програмного продукту, а не пропозицією “двох різних програмних продуктів” Ці назви не змінюють ні коду ДК, ні функціонального опису, ні строку дії, ні того факту, що постачається одна програмна система, що прямо випливає з тексту тендерної пропозиції та технічної частини.
Тендерна документація у файлі «Додаток 1 до Тендерної документації (тендерна пропозиція).docx» дійсно містить шаблон таблиці з одним рядком, однак формулювання “Учасник повинен дотримуватись даної форми” стосується структури та реквізитів форми, а не забороняє додавання рядків для деталізації в межах одного предмета закупівлі. Ми не змінювали жодної графи таблиці, не змінювали назву предмета закупівлі, не змінювали одиницю виміру та не змінювали загальну кількість програмних екземплярів Просто розбили ціну програмного комплексу по модулях. Це жодним чином не суперечить ні Додатку 1, ні Додатку 2 і тим більше не змінює предмет закупівлі, як того вимагає абз 2 пп 2 п 44 Особливостей № 1178.
Ще більш показово, що у таблиці-порівнянні технічних характеристик (файл «таблиця_порівняння_аналіз_даних.pdf») скаржник одним рядком підтвердив відповідність саме тому предмету закупівлі, який визначений Замовником Формулювання у колонці “Вимога замовника” та “Пропозиція Учасника” містять ту саму систему Horizon Analysis включно з SocialNet для 1 користувача та District 4 Labs, 12 місяців, з кодом ДК 021:2015 та позначкою “Відповідає вимогам” по всім функціональним характеристикам, що прямо спростовує твердження Замовника про “набір різних незалежних програм”.
Додатково сама технічна специфікація вимагає, щоб система підтримувала модульність та гнучке ліцензування– у таблиці-порівнянні наведені вимоги Замовника, зокрема що система повинна підтримувати “гнучку схему ліцензування з можливістю підключення додаткових модулів”, а “можливість використання додаткових модулів повинна бути реалізована шляхом активації чи деактивації спеціальних ключів через вкладку з налаштуваннями у веб-інтерфейсі” (файл «таблиця_порівняння_аналіз_даних.pdf») Скаржник на ці вимоги прямо відповів “Відповідає вимогам” і запропонував саме модульну систему, яка дозволяє підключати додаткові модулі Це технічно узгоджується з тим, що в комерційній частині для зручності виділено модуль пошуку та модуль графів як складові одного комплексу Тобто сама тендерна документація виходить із модульної архітектурипрограмного продукту, тому твердження Замовника, що запропоновані модулі “не передбачені предметом закупівлі” суперечить технічним вимогам.
Твердження про “зміну предмета закупівлі” ґрунтується виключно на формальному тлумаченні цінової таблиці і повністю ігнорує набір технічних документів, поданих скаржником.
За таких обставин відсутній факт невідповідності предмету закупівлі, а є лише формальна особливість заповнення цінової таблиці, яка не призводить до зміни ні предмета, ні його характеристик, ні ціни загальної пропозиції.
Щодо зауважень Замовника про відсутність технічних характеристик “модуля пошуку” та “модуля графів” слід зазначити, що зазначені модулі взагалі не є окремим предметом закупівлі. У Додатку 2 до тендерної документації не міститься жодної вимоги закуповувати окремо “модуль пошуку” чи “модуль графів” у вигляді самостійних програмних продуктів, а визначено єдиний комплекс Horizon Analysis з SocialNet та District 4 Labs Тому посилання Замовника на те, що по цих “двох програмних продуктах” відсутня окрема таблиця-порівняння, є юридично некоректним, оскільки для них не встановлено технічних вимог як до самостійних позицій предмета закупівлі.
У таблиці-порівнянні (файл «таблиця_порівняння_аналіз_даних.pdf») скаржник повністю виконав вимогу п 3 Додатку 2 тендерної документації і надав одну таблицю технічних та якісних характеристик саме по предмету закупівлі в розумінні ТД – по системі розвідки на основі відкритих джерел Horizon Analysis з відповідними модулями Соціальних мереж та District 4 Labs Цією таблицею покрито весь функціонал програмного комплексу, включно з пошуком даних, побудовою графів, аналітичними інструментами, механізмами авторизації, захисту даних та ліцензування Отже, усі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які вимагав Замовник, скаржником надано у повному обсязі.
Якщо ж Замовник вважав за необхідне отримати додаткову деталізацію саме щодо внутрішніх модулів програми, то така вимога не випливає з тендерної документації і, відповідно до п 43 Особливостей № 1178, мала б оформлюватися як виявлена невідповідність в інформації/документах, що підлягає усуненню протягом 24 годин. Виправлення такої “невідповідності” – подання того самого програмного продукту з уточненим описом модулів чи надання уточнюючої таблиці – жодним чином не змінює предмет закупівлі, найменування товару, торговельну марку чи модель, а стосується лише більш повного опису вже запропонованого програмного комплексу. Саме такі помилки пункт 43 Особливостей відносить до невідповідностей, які можуть і повинні виправлятися у 24-годинний строк, якщо вони не змінюють предмет закупівлі і не стосуються забезпечення пропозиції чи відсутності обов’язкової технічної інформації щодо предмета закупівлі.
Щодо зауваження Замовника про “кількість користувачів – 5 шт” проти “1 користувача” звертаємо увагу, що
по-перше, предмет закупівлі як “1 екземпляр комп’ютерної програми” на 12 місяців для 1 користувача чітко зафіксований в оголошенні, у Додатку 2 та дослівно відтворений скаржником у формі “Тендерна пропозиція” (файли «Unknown-5.pdf», «Додаток 1 … (тендерна пропозиція).docx», «Додаток 1 … (тендерна пропозиція).pdf»).

По суті мова йде лише про внутрішню кількісну характеристику ліцензування користувачів, яка не змінює ні програмний продукт, ні його функціонал, ні строк дії, ні загальну вартість пропозиції Якщо в окремому рядку таблиці-порівняння вказано “5 користувачів” замість “1”, то це є очевидна технічна неточність, яка не свідчить про реальну невідповідність запропонованого програмного продукту, а лише про неузгодженість між окремими документами пропозиції.
Відповідно до тлумачення п 43 Особливостей 1178, наданого Мінекономіки та профільними ресурсами Prozorro, під невідповідностями в інформації та/або документах, які можуть бути виправлені протягом 24 годин, слід розуміти у тому числі помилки в технічній частині, виправлення яких не змінює предмет закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Саме до таких помилок належить і зазначення некоректної кількості користувачів, оскільки усунення цієї помилки шляхом заміни “5” на “1” не змінює програмний продукт, а лише приводить окремий рядок таблиці у відповідність до вже задекларованих у пропозиції умов Замовник був зобов’язаний застосувати механізм 24 годин, а не відхиляти пропозицію за п 44 Особливостей.
Крім того, навіть якщо припустити існування формальних розбіжностей у кількості користувачів чи формі заповнення таблиці, Замовник мав пряму процесуальну можливість і обов’язок вимагати їх усунення у порядку п 43 Особливостей 1178. Відхилення пропозиції як такої, що “не відповідає технічній специфікації”, за відсутності жодного доказу того, що запропонований програмний продукт не забезпечує вимоги до функціоналу системи розвідки на основі відкритих джерел, є непропорційним, формалістичним та таким, що порушує принципи недискримінації та об’єктивного визначення переможця, закріплені у Законі України “Про публічні закупівлі”.
Таким чином, предмет закупівлі, запропонований скаржником, повністю відповідає Додатку 2 та оголошенню, а всі зауваження. Замовника стосуються лише форми та внутрішньої структури викладення інформації у документах пропозиції, які за своїм змістом підпадають під поняття невідповідностей, що підлягають виправленню у порядку пункту 43 Особливостей № 1178, а не є підставою для відхилення за абз 2 пп 2 п 44 Особливостей Замовник неправомірно не надав скаржнику 24 години на усунення таких невідповідностей і безпідставно відхилив економічно вигідну пропозицію з формальних мотивів, чим порушив вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.

Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про попереднє бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, остаточне рішення про нашу присутність буде прийняте після отримання та аналізу пояснень від Замовника у даній справі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

◦ принцип добросовісної конкуренції;
◦ принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
◦ принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

1) «Шановний ТОВ «Починець! В оголошенні про проведення відкритих торгів та у Додатку 2 до тендерної документації предмет закупівлі визначено як один комплексний програмний продукт — система розвідки на основі відкритих джерел Horizon Analysis у складі з SocialNet для одного користувача та District 4 Labs, зі строком дії 12 місяців. Таким чином, документація передбачає придбання єдиного програмного рішення, а не кількох окремих модулів. У поданій пропозиції Учасник зазначив дві окремі програмні позиції — «Модуль пошуку» та «Модуль графів». Таке подання відрізняється від визначеного предмета закупівлі. Крім того, щодо цих модулів не було надано технічних характеристик та таблиці-порівняння, передбачених Додатком 2 та пунктом 2 Додатку 7. Відсутність необхідної інформації не дозволяє оцінити характеристики запропонованих модулів та їх відповідність вимогам документації. У зв’язку з цим подана пропозиція не відповідає умовам оголошення та технічному завданню, що може бути підставою для її невідповідності встановленим вимогам.»

Номер: 026a03e8da264c538803991ed3ba5b85
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-20-013118-a.c3
Назва: 1) «Шановний ТОВ «Починець! В оголошенні про проведення відкритих торгів та у Додатку 2 до тендерної документації предмет закупівлі визначено як один комплексний програмний продукт — система розвідки на основі відкритих джерел Horizon Analysis у складі з SocialNet для одного користувача та District 4 Labs, зі строком дії 12 місяців. Таким чином, документація передбачає придбання єдиного програмного рішення, а не кількох окремих модулів. У поданій пропозиції Учасник зазначив дві окремі програмні позиції — «Модуль пошуку» та «Модуль графів». Таке подання відрізняється від визначеного предмета закупівлі. Крім того, щодо цих модулів не було надано технічних характеристик та таблиці-порівняння, передбачених Додатком 2 та пунктом 2 Додатку 7. Відсутність необхідної інформації не дозволяє оцінити характеристики запропонованих модулів та їх відповідність вимогам документації. У зв’язку з цим подана пропозиція не відповідає умовам оголошення та технічному завданню, що може бути підставою для її невідповідності встановленим вимогам.»
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із Вашим обґрунтуванням щодо нібито невідповідності нашої пропозиції вимогам оголошення, вважаємо наведені доводи необґрунтованими та такими, що потребують уточнення. Просимо надати офіційні роз’яснення та переглянути прийняте рішення. 1. Щодо твердження про подання “двох окремих програмних позицій” У нашій пропозиції зазначено: Програмна продукція — система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів (Модуль пошуку) Програмна продукція — система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів (Модуль графів) Обидві позиції є мікрокомпонентами єдиного програмного продукту, які сумісно реалізують функціонал системи OSINT-аналізу. Використання термінів “модуль пошуку” та “модуль графів” не означає поділ на “два програмні продукти”, а лише описує внутрішню структурну частину комплексного рішення. Це відповідає самій специфіці предмета закупівлі, де система Horizon Analysis також складається з компонентів (Horizon Analysis + SocialNet + District 4 Labs), але точиться закупівля єдиного продукту. Питання до Замовника: Яким нормативним або процедурним документом заборонено надавати внутрішню структуризацію єдиного програмного продукту у вигляді модулів? Чи вважає Замовник, що Horizon Analysis, SocialNet та District 4 Labs — це “три окремих програмних продукти”, тоді як вони подані як один комплекс? Якщо ні — просимо пояснити, чому аналогічна структура нашої пропозиції трактується як “декілька позицій”. Чи можете Ви зазначити, які саме технічні вимоги були порівняні та за якими критеріями зроблено висновок, що зазначена система у складі двох модулів не є єдиним програмним продуктом? 2. Щодо твердження про “відсутність технічних характеристик та таблиці-порівняння” У складі пропозиції подано: Авторизаційний лист, у якому прямо зазначено назву програмної продукції як “Система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів” — тобто повністю відповідає предмету закупівлі. Порівняльну таблицю, яка містить технічні параметри згідно з Додатком 2. Таким чином, інформація була надана в повному обсязі та у формі, передбаченій документацією. Питання до Замовника: Просимо конкретизувати, які саме вимоги на Вашу думку, не були підтверджені? Яких технічних характеристик, за логікою Замовника, начебто бракує? Просимо вказати пункт-підпункт. Чи враховував Замовник, що програмний продукт поданий як комплекс, і технічні характеристики подаються до системи в цілому, а не окремо до кожного з модулів? 3. Щодо відповідності предмету закупівлі Наша пропозиція за назвою, суттю та функціональністю повністю відповідає визначенню із тендерної документації: “Програмна продукція — система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів”. Саме така назва вказана і в авторизаційному листі. Використання термінів “модуль пошуку” і “модуль графів” лише пояснює складові частини єдиного ПЗ і не змінює предмет закупівлі. Вимагаємо: Переглянути рішення про невідповідність пропозиції як таке, що грунтується на помилковому трактуванні структури програмного продукту. Надати мотивовані відповіді на всі поставлені уточнювальні питання. Врахувати, що пропозиція подана відповідно до вимог оголошення та у повному обсязі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний ТОВ «Починець! В оголошенні про проведення відкритих торгів та у Додатку 2 до тендерної документації предмет закупівлі визначено як один комплексний програмний продукт — система розвідки на основі відкритих джерел Horizon Analysis у складі з SocialNet для одного користувача та District 4 Labs, зі строком дії 12 місяців. Таким чином, документація передбачає придбання єдиного програмного рішення, а не кількох окремих модулів. У поданій пропозиції Учасник зазначив дві окремі програмні позиції — «Програмна продукція — система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів (Модуль пошуку), 1 шт.»; «Програмна продукція — система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів (Модуль графів), 1 шт.» Таке подання відрізняється від визначеного предмета закупівлі. Крім того, щодо цих модулів не було надано технічних характеристик та таблиці-порівняння, передбачених Додатком 2 та пунктом 2 Додатку 7. Відсутність необхідної інформації не дозволяє оцінити характеристики запропонованих модулів та їх відповідність вимогам документації. У зв’язку з цим подана пропозиція не відповідає умовам оголошення та технічному завданню, що може бути підставою для її невідповідності встановленим вимогам. Також у поданій Учасником таблиці-порівнянні щодо позиції «Програмна продукція — система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів» було встановлено розбіжність у технічних характеристиках. Зокрема, Учасник зазначив кількість користувачів «5 шт.», тоді як у пункті 9 Додатку 2 технічних вимог передбачено «1 шт.». Вказана невідповідність означає, що подані технічні параметри не узгоджуються з визначеним предметом закупівлі та не відображають вимог щодо обсягу ліцензування. У зв’язку з цим надана таблиця-порівняння не може бути визнана такою, що відповідає вимогам пункту 2 Додатку 7 тендерної документації, який зобов’язує учасників подавати точні та достовірні технічні характеристики.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Тобто технічна частина та оголошення містять однозначне визначення, що закуповується єдиний комплексний програмний продукт, а не набір окремих модулів чи різних незалежних програм. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції всупереч зазначеним вимогам запропонував дві окремі програмні позиції, а саме: «Програмна продукція система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів (Модуль пошуку)» — 1 шт.; «Програмна продукція система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів (модуль графів)» — 1 шт.

Номер: b45eb58874bf4f30afc972df04a7d3cc
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-20-013118-a.b2
Назва: Тобто технічна частина та оголошення містять однозначне визначення, що закуповується єдиний комплексний програмний продукт, а не набір окремих модулів чи різних незалежних програм. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції всупереч зазначеним вимогам запропонував дві окремі програмні позиції, а саме: «Програмна продукція система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів (Модуль пошуку)» — 1 шт.; «Програмна продукція система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів (модуль графів)» — 1 шт.
Вимога:
У складі нашої тендерної пропозиції нами було подано програмний продукт, що повністю відповідає технічній специфікації та формулюванню предмета закупівлі. Разом із тим, із наданої Вами інформації вбачається, що Замовник розцінив запропоноване нами рішення як дві окремі програмні позиції — «Модуль пошуку» та «Модуль графів». Звертаємо увагу на таке: У предметі закупівлі однозначно визначено, що закуповується “Програмна продукція (екземпляр комп’ютерної програми) система розвідки на основі відкритих джерел … Horizon Analysis включно з SocialNet для 1 користувача та District 4 Labs”. Тобто у самій назві предмета закупівлі вказано єдину програмну систему з конкретним комерційним найменуванням. У технічній специфікації Замовника не міститься поділу предмета закупівлі на окремі продукти, окремі модулі чи різні програмні комплекси. Технічні характеристики прямо передбачають, що «Система повинна підтримувати гнучку схему ліцензування з можливістю підключення додаткових модулів». Це означає, що наявність модулів є передбаченою Замовником властивістю одного програмного продукту, а не ознакою того, що учасник пропонує кілька окремих товарів. У нашій пропозиції «модуль пошуку» та «модуль графів» є інтегрованими компонентами єдиної системи, що постачається як один програмний продукт. Їх окрема назва відображає структуру ліцензії, а не окремі програми. У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення: На підставі чого Замовник дійшов висновку, що подані нами компоненти є двома різними програмними продуктами, всупереч формулюванню предмета закупівлі та технічній специфікації? Чи правильно ми розуміємо, що вимога про “можливість підключення додаткових модулів” передбачає наявність у системі внутрішніх модульних складових (зокрема, пошукового та графового функціоналу), які не є окремим предметом закупівлі? Просимо уточнити, які саме формулювання нашої пропозиції, на думку Замовника, свідчать про те, що ми нібито пропонуємо два окремі програмні продукти (де прямо сказано, що це два різних продукти) Чи погоджується Замовник, що наявність модулів у складі одного ПЗ не суперечить закупівлі єдиного програмного продукту, і навпаки — відповідає вимогам, визначеним у технічній специфікації? Просимо окремо підтвердити, що формулювання предмета закупівлі: «Програмна продукція (екземпляр комп’ютерної програми)… Horizon Analysis включно з SocialNet … та District 4 Labs» — означає закупівлю одного програмного продукту одного виробника, а не кількох різних рішень або програм від різних компаній. Просимо надати офіційні роз’яснення та переглянути рішення з урахуванням фактичної відповідності нашої пропозиції вимогам документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) «Шановний ТОВ «Починець! В оголошенні про проведення відкритих торгів та у Додатку 2 до тендерної документації предмет закупівлі визначено як один комплексний програмний продукт — система розвідки на основі відкритих джерел Horizon Analysis у складі з SocialNet для одного користувача та District 4 Labs, зі строком дії 12 місяців. Таким чином, документація передбачає придбання єдиного програмного рішення, а не кількох окремих модулів. У поданій пропозиції Учасник зазначив дві окремі програмні позиції — «Модуль пошуку» та «Модуль графів». Таке подання відрізняється від визначеного предмета закупівлі. Крім того, щодо цих модулів не було надано технічних характеристик та таблиці-порівняння, передбачених Додатком 2 та пунктом 2 Додатку 7. Відсутність необхідної інформації не дозволяє оцінити характеристики запропонованих модулів та їх відповідність вимогам документації. У зв’язку з цим подана пропозиція не відповідає умовам оголошення та технічному завданню, що може бути підставою для її невідповідності встановленим вимогам.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Крім того, в наданій Учасником таблиці-порівняння по іншій зазначеній позиції ним же самостійно — «Програмна продукція — система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів» — виявлено істотну невідповідність. Учасник вказав «Кількість користувачів — 5 шт.», тоді як відповідно до пункту 9 Додатку 2 технічних вимог встановлено: «Кількість користувачів — 1 шт.».

Номер: 9c2c0f9bf1c94781a830cd7e8629945d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-20-013118-a.b1
Назва: Крім того, в наданій Учасником таблиці-порівняння по іншій зазначеній позиції ним же самостійно — «Програмна продукція — система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів» — виявлено істотну невідповідність. Учасник вказав «Кількість користувачів — 5 шт.», тоді як відповідно до пункту 9 Додатку 2 технічних вимог встановлено: «Кількість користувачів — 1 шт.».
Вимога:
Під час розгляду результатів закупівлі нами встановлено, що наша пропозиція була відхилена з підстав нібито «істотної невідповідності» у пункті щодо кількості користувачів програмної продукції. При цьому зазначаємо, що ціна нашої пропозиції повністю відповідає ціновим вимогам, а фактично ми запропонували більш вигідний для Замовника обсяг функціональності (5 користувачів замість 1), не змінюючи вартості. Згідно з чинним законодавством, у разі якщо учасник пропонує кращі або більші технічні характеристики без зміни ціни, така пропозиція не може вважатись невідповідною, оскільки не погіршує жоден із параметрів, визначених технічним завданням. У зв’язку з цим просимо: Надати правове обґрунтування, чому пропозиція, що пропонує кращі умови (більшу кількість користувачів при тій самій ціні), була класифікована як така, що не відповідає технічним вимогам. Пояснити, яким чином наявність більшої кількості користувачів негативно впливає на відповідність технічним характеристикам або суперечить потребам Замовника. Повідомити, чому Замовник трактує розширення функціональності як порушення, а не як перевагу для себе. Просимо повторно та об’єктивно оцінити нашу пропозицію з урахуванням того, що запропонований обсяг функціональності перевищує мінімально необхідний, не змінюючи при цьому вартості та не погіршуючи жодних параметрів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1) «Шановний ТОВ «Починець! У поданій Учасником таблиці-порівнянні щодо позиції «Програмна продукція — система розвідки на основі відкритих джерел для знаходження та побудови взаємодії параметрів різних об’єктів» було встановлено розбіжність у технічних характеристиках. Зокрема, Учасник зазначив кількість користувачів «5 шт.», тоді як у пункті 9 Додатку 2 технічних вимог передбачено «1 шт.». Вказана невідповідність означає, що подані технічні параметри не узгоджуються з визначеним предметом закупівлі та не відображають вимог щодо обсягу ліцензування. У зв’язку з цим надана таблиця-порівняння не може бути визнана такою, що відповідає вимогам пункту 2 Додатку 7 тендерної документації, який зобов’язує учасників подавати точні та достовірні технічні характеристики.»
Статус вимоги: Відхилено