-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Промислова прально-віджимна машина
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 6 годин назад
750 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
19.11.2025 09:34 - 07.12.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
12.12.2025 14:22 - 18.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні умови ТД Замовника
Номер:
9c47f2c339c642608a75d627b123326c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-19-001293-a.b1
Назва:
Дискримінаційні умови ТД Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічний паспорт KENLE U28.pdf 22.11.2025 15:28
- Скарга.docx 22.11.2025 15:29
- Запропонована редакція Додатку 3.docx 22.11.2025 15:29
- sign.p7s 22.11.2025 15:33
- рішення від 25.11.2025 № 17499.pdf 25.11.2025 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2025 № 17858.pdf 03.12.2025 17:17
- рішення від 02.12.2025 № 17858.pdf 04.12.2025 17:34
- відповідь.pdf 29.11.2025 12:16
- відповідь.pdf 29.11.2025 12:16
- відповідь АМКУ.docx 05.12.2025 12:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2025 15:35
Дата розгляду скарги:
02.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2025 17:35
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2025 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесено зміни до додатку№3
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a8d4e623d19e4d359a099a6b82f96bdc
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
×
-
Назва доказу:
Технічний паспорт на пральну машину KENLE U28
-
Повʼязаний документ:
Технічний паспорт KENLE U28.pdf
-
-
Назва доказу:
Запропонована редакція Додатку 3
-
Повʼязаний документ:
Запропонована редакція Додатку 3.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
Запити Органу оскарження
Номер:
b4babadb98304c01be4452b340d9fa90
Тема запиту:
відповідь на скаргу
Текст запиту:
Інформація по суті скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Трейдвест ЛТД» щодо закупівлі
UA-2025-11-19-001293-a
Замовник у відповідь на скаргу повідомляє наступне. Технічні характеристики, визначені Замовником у Додатку 3, сформовані виходячи з реальних потреб пральні інтернату, яка працює у режимі щоденного навантаження та потребує: високої продуктивності, максимальної ефективності віджиму, мінімальної залишкової вологості, швидких циклів роботи, зниженого навантаження на сушильне обладнання, економії енергоресурсів установи, надійності обладнання у безперервному режимі.
Замовник має повне право встановлювати характеристики, які забезпечують
безперебійну роботу закладу соціального захисту, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону.
Крім того, запропонована скаржником модель KENLE U28 є істотно гіршою, тому об’єктивно не відповідає потребам та вимогам Замовника
У техпаспорті KENLE U28 (файл «Технічний паспорт KENLE U28») вказані такі ключові параметри :
Технічний параметр Вимога Замовника Модель KENLE U28 Відповідність (так/ні)
Рівень віджиму (G- factor)
400 G 296 G Ні, суттєво нижче
Оберти віджимання не менше 975 об/хв 850 об/хв Ні, нижче
Завантаження не менше 32 кг 28–30 кг Ні, менше
Потужність нагріву не менше 22 кВт 18 кВт Ні, повільніше нагріває воду
Вага машини не більше 495 кг 580 кг Ні, перевищення Кількість програм не більше 99 50 програм Ні, менше Зливний клапан не менше (Ø 76 мм) 75 мм Ні, не відповідає
Швидкість роботи циклу
60–90 хв → нижча потужність = довший цикл
Наслідки даної невідповідності.
1. Залишкова вологість буде значно вищою 296G замість 400G призводить до того, білизна після віджиму буде суттєво мокріша. Для інтернату це створює додаткові труднощі: збільшення часу сушіння, перевантаження сушильного обладнання, збільшення споживання електроенергії, зменшення пропускної здатності пральні. Для закладу соціального захисту це критично.
2. Модель KENLE U28 має менше завантаження, ніж вимагається Замовник потребує ≥32 кг, оскільки у пральні перуть: постільну білизну великих розмірів, ковдри, наматрацники, робочий одяг персоналу, одяг підопічних. KENLE U28 – лише 28–30 кг, що збільшує кількість циклів, навантаження і витрати закладу.
3. Менша потужність нагріву (18 кВт проти вимоги 22 кВт) означає повільний нагрів води, збільшення тривалості циклу, затримки у роботі пральні, вищі витрати електроенергії.
4. Вимога Замовника – вага не більше 495 кг. Модель KENLE U28 – 580 кг, що не відповідає вимогам. Крім того, у пральні закладу підлога вже має обмеження по навантаженню, тож машина вагою 580 кг + 280 л води + білизна → загальне навантаження понад 900 кг. Замовник не може ставити під ризик безпеку персоналу та руйнування комунікацій.
5. KENLE U28 має 50 програм. В установах соціального захисту є різні типи забруднень: медичні, санітарні, харчові, побутові тощо. Тому вимагається машина яка має
понад 99 програм, щоб використовувати спеціальні режими, налаштовувати програми під різні типи білизни, зменшити хімічне навантаження, забезпечити гігієнічні стандарти. Модель KENLE U28 не забезпечує цього.
Вимога щодо ISO – законна та не дискримінаційна. Скаржник зазначає, що ISO 9001, 14001, 45001 – це "добровільні" документи. Так, сертифікація дійсно добровільна – але Замовник має право вимагати її для підтвердження спроможності та надійності постачальника, що підтверджено численною практикою АМКУ: ISO може встановлюватися, якщо предмет закупівлі – складне технічне обладнання, ISO підтверджує якість сервісу, техпідтримки, післягарантійного обслуговування. У нашому випадку – це саме так.
У запропонованій новій редакції (файл «Запропонована редакція…») скаржник: знижує вимоги до потужності, G-factor, обертів, завантаження, підвищує допустимі габарити та вагу, зменшує мінімальну кількість програм, коригує параметри зливу саме під свої характеристики. Це чітко свідчить, що скарга направлена не на конкуренцію, а на бажання знизити вимоги під свій товар, який не відповідає потребам Замовника і є технічно слабшим.
Модель KENLE U28, яку пропонує скаржник: має нижчу продуктивність, гіршу якість віджиму, менший обсяг завантаження, меншу потужність нагрівання, меншу кількість програм, більшу вагу, не відповідає вимогам Замовника по критично важливим параметрам.
Вимоги тендерної документації: не є дискримінаційними, продиктовані об’єктивними потребами пральні інтернату, відповідають реальним технологічним нормам та навантаженням.
Крім того, з аналізу скарги та документів, поданих ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» у попередніх закупівлях, зокрема скарги №2 у іншій процедурі UA-2025-07-23-003379-a, встановлено: структура скарги повністю ідентична поточній; аргументи та формулювання повторюють ті ж самі твердження; Скаржник у всіх скаргах вимагає змінити технічні параметри «в редакції ТОВ Трейдвест Лтд», тобто під власну продукцію, а не для створення конкуренції.
Така поведінка вже була предметом розгляду АМКУ. Рішенням №14272-р/пк-пз від 17.09.2025 Комісія відмовила ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» у задоволенні скарги аналогічного змісту.
Це свідчить, що аргументація Скаржника — системна, шаблонна та спрямована не на усунення порушень, а на тиск на Замовника.
Просимо:
Орган оскарження відмовити у задоволенні Скарги Скаржника, прийняти рішення про відсутність порушень процедури закупівлі згідно пункту 1 частини 18 статті 18 Закону. Прийняти рішення про відсутність потреби у внесені змін до додатку 3 до тендерної документації Замовника та залишення тендерної документації без змін.
Дата опублікування:
29.11.2025 12:16