-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами (Послуги з вивезення побутових відходів, збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 5 днів назад
392 533.28
UAH з ПДВ
Період оскарження:
18.11.2025 17:33 - 29.11.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
2dac67ce1b8a4973968b542f4495e9d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-18-016608-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 05.12.2025 12:50
- 1122 Довідка щодо тарифу.pdf 05.12.2025 12:51
- Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 635.pdf 05.12.2025 12:51
- Скарга.pdf 05.12.2025 12:51
- Протокол 170 переможець Профпереробка.pdf 05.12.2025 12:51
- Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 636.pdf 05.12.2025 12:51
- 1123 Лист-роз’яснення щодо тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами.pdf 05.12.2025 12:51
- sign.p7s 05.12.2025 12:54
- Заперечення щодо пояснень Замовника.pdf 17.12.2025 13:54
- Заперечення щодо пояснень Замовника.docx 17.12.2025 13:54
- Рішення від 09.12.2025 №18131.pdf 09.12.2025 16:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2025 № 18688.pdf 19.12.2025 13:29
- рішення від 18.12.2025 № 18688.pdf 22.12.2025 18:35
- Пояснення для АМК.docx 12.12.2025 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2025 16:09
Дата розгляду скарги:
18.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2025 16:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.12.2025 18:35
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3875d819b1e14d34b052c18ed43d5f25
Заголовок пункту скарги:
Скасування рішення про визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
порушення принципів об"єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, що призвело прийняття незаконного рішення щодо обрання переможця
×
-
Назва доказу:
розпорядження КМВА № 636
-
Повʼязаний документ:
Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 636.pdf
-
-
Назва доказу:
розпорядження КМВА № 635
-
Повʼязаний документ:
Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31 серпня 2022 року № 635.pdf
-
-
Назва доказу:
лист роз"яснення щодо тарифів
-
Повʼязаний документ:
1123 Лист-роз’яснення щодо тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами.pdf
-
-
Назва доказу:
довідка про тариф
-
Повʼязаний документ:
1122 Довідка щодо тарифу.pdf
-
-
Назва доказу:
проткол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол 170 переможець Профпереробка.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов"язати Замовника скасувати рішення про обрання переможця та намір про укладення договору
Запити Органу оскарження
Номер:
624606b43bc343649220e1a6c5b52c6a
Тема запиту:
Заперечення щодо пояснень Замовника
Текст запиту:
Заперчення щодо пояснень Замовника
Дата опублікування:
17.12.2025 13:54
Номер:
496ff26214544ea7bb6ce19d265fb359
Тема запиту:
Заперечення на скаргу
Текст запиту:
Ознайомившись зі скаргою ТОВ «Фірма «Володар Роз» від 05.12.2025 (надалі – «Скарга») Замовник заперечує проти її вимог і повідомляє наступне.
1. Щодо першого пункту підстав Скарги:
• Скаржник стверджує, що, на його думку, «вимога тендерної документації щодо подання документа про затвердження тарифу на комплекс послуг ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» не виконана, оскільки: тариф 149,17 грн/м³ охоплює лише частину послуг – збирання та перевезення, а тариф на захоронення, використаний у пропозиції, затверджений для іншої юридичної особи. Даний факт свідчить про те, що учасник не має жодного тарифу, затвердженого органом місцевого самоврядування, який би охоплював повний комплекс операцій, а обʼєднання тарифів різних підприємств (149,17 грн + тариф полігону) не є затвердженим тарифом для учасника та не відповідає вимогам тендерної документації».
Проте, на думку Замовника з таким твердженням Скаржника погодитись не можна.
Тариф на послугу з управління побутовими відходами є середньозваженим тарифом, що формується на основі тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів. Тариф на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифи на збирання, перевезення, відновлення, видалення побутових відходів встановлюються органом місцевого самоврядування окремо за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні, відходи зелених насаджень). Розрахунок тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів здійснюють суб’єкти господарювання, які здійснюють відповідні операції.
Розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 року № 636 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРРОБКА» встановлено тариф на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) у розмірі 149,17 грн. з ПДВ за 1 м³.
Розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 року № 635 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення побутових відходів) ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «КИЇВСПЕЦТРАНС» встановлено тариф на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення побутових відходів) у розмірі 288,90 грн. за 1 тону з ПДВ.
Між ТОВ «ПРОФЕРЕРОБКА» та ПрАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» укладеного договір на обробку/видалення/захоронення відходів № №6010025/55 від 26.12.2024 року.
ТОВ «ПРОПЕРЕРОБКА» на виконання вказаних вимог подало: довідку №1122-Т від 24.11.2025р., копію розпорядження КМДА № 636 від 31.08.2022, яким затверджено тариф 149,17 грн/м³, що стосується операції збирання та перевезення твердих побутових відходів; лист-роз’яснення №1123-Т від 24.11.2025р. та копію розпорядження КМДА № 635 від 31.08.2022 яким встановлений тариф на захоронення для ПрАТ «Київспецтранс», з яким ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» має відповідний договір.
Слід зазначити, що Скаржник так само не здійснює захоронення особисто, і так само як і ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» уклав відповідні договори з тим самим ПрАТ «Київспецтранс», а також ПП «ЕКО-СТАРТ», про що прямо зазначив в тендерній пропозиції, і надав копію договору з ПП «ЕКО-СТАРТ». Тобто і ТОВ «Профпереробка» і Скаржник фактично надають одну і ту ж послугу з вивезення відходів, а захоронюють відходи за договорами з третіми особами, а не особисто.
Тому дії Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «Профпереробка» не можна вважати необʼєктивними чи дискримінаційними.
• Скаржник стверджує, що «тендерна документація прямо встановлювала, що ціна пропозиції не повинна перевищувати затверджених тарифів. Для ТОВ «ПРОПЕРЕРОБКА» затверджений тариф становить 149,17 грн/м³. Учасник сформував свою ціну виходячи з тарифу 172,98 грн/м³ шляхом додавання тарифів, встановлених для інших юридичних осіб, що призводить до перевищення його власного затвердженого тарифу. Отже, ціна пропозиції суперечить вимогам тендерної документації та не може бути прийнята.»
Проте, на думку Замовника з таким твердженням Скаржника погодитись не можна.
ТОВ «ПРОПЕРЕРОБКА» на виконання вказаних вимог подало: довідку №1122-Т від 24.11.2025р., копію розпорядження КМДА № 636 від 31.08.2022, яким затверджено тариф 149,17 грн/м³, що стосується операції збирання та перевезення твердих побутових відходів; лист-роз’яснення №1123-Т від 24.11.2025р. та копію розпорядження КМДА № 635 від 31.08.2022 яким встановлений тариф на захоронення для ПрАТ «Київспецтранс», з яким ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» має відповідний договір.
Слід зазначити, що Скаржник так само не здійснює захоронення особисто, і так само як і ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» уклав відповідні договори з тим самим ПрАТ «Київспецтранс», а також ПП «ЕКО-СТАРТ». В його тарифі тарифи на захоронення цих третіх осіб також враховані. При цьому, ТОВ «Профпереробка» надало цінову пропозицію не вище суми тарифів на перевезення і захоронення, а його цінова пропозиція була кращою за пропозицію Скаржника.
Отже, виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» відповідала вимогам тендерної документації, а дії Замовника не можна вважати необʼєктивними чи дискримінаційними.
2. Щодо другого пункту підстав Скарги:
• Скаржник стверджує, що «у листі-роз’ясненні ТОВ «ПРОПЕРЕРОБКА» прямо зазначає, що операції із захоронення відходів виконуються на потужностях ПрАТ «Київспецтранс». Оскільки захоронення є складовою частиною предмета закупівлі, учасник мав обов’язково подати в складі пропозиції інформацію про третю особу (субпідрядника/співвиконавця), яка/ий фактично виконуватиме частину послуг. Проте жодної інформації про залучення субпідрядника/співвиконавця, а також документів на підтвердження можливості виконання відповідних операцій у пропозиції немає. Це є порушенням вимог тендерної документації, оскільки учасник не підтвердив можливість виконання всіх операцій, які є предметом закупівлі.»
Проте, на думку Замовника з таким твердженням Скаржника погодитись не можна.
Як зазначалося вище, Скаржник так само не здійснює захоронення особисто, а так само як і ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» уклав відповідні договори з тим самим ПрАТ «Київспецтранс», а також ПП «ЕКО-СТАРТ», про що прямо зазначив в тендерній пропозиції, і надав копію договору з ПП «ЕКО-СТАРТ». Тобто і ТОВ «Профпереробка» і Скаржник фактично надають одну і ту ж послугу з вивезення відходів, а захоронюють відходи за договорами з третіми особами, а не особисто.
Якщо притримуватись логіки Скаржника, тоді дискваліфікація ТОВ «Профпереробки» з цієї підстави була б дискримінаційною і упередженою, адже пропозиція Скаржника так само не відповідала б вимогам тендерної документації.
3. Скаржник також стверджує, що «визнання Замовником пропозиції ТОВ «ПРОПЕРЕРОБКА» такою, що відповідає вимогам, попри очевидні невідповідності, порушує принципи: об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; недискримінації та рівного ставлення до учасників; прозорості та добросовісної конкуренції. Це призвело до надання необґрунтованої переваги учаснику, пропозиція якого не відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та порушують норми статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які зобов’язують Замовника провести закупівлю за принципами максимальної економії та ефективності, здійснити об’єктивне та неупереджене визначення переможця, а також за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Проте, на думку Замовника дискваліфікація ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» з вказаних Скаржником підстав не відповідала принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; недискримінації та рівного ставлення до учасників, не дозволила б провести закупівлю за принципами максимальної економії та ефективності, адже ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» надало найкращу цінову пропозицію, всі необхідні документи, має затверджений тариф на вивезення відходів, і так само як Скаржник має договір на захоронення відходів, а не здійснює цю діяльність особисто. Тобто фактично і Скаржник і ТОВ «Профпереробка» здійснюють саме вивезення відходів, а захоронення в обох випадках здійснюють треті особи за укладеними з ними договорами, проте саме ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» надало найкращу цінову пропозицію.
Таким чином, Замовник вважає що ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» надало всі документи згідно вимог тендерної документації, тому не було підстав для використання п.43 Особливостей.
Дата опублікування:
12.12.2025 16:00