• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механічні запасні частини згідно ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини,

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 14 днів назад

94 661.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 18.11.2025 17:14 - 23.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 0af2fe9220c64e219cf9e5bf14dca48c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-18-016222-a.b1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.12.2025 16:19
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 18579832c9874bb699137fa405f29401
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Роз'яснення щодо безпідставності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО»
1. Відповідність Додатку №3 вимогам тендерної документації:
Тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає технічне завдання за формою Додатку №3 (п. 9 Розділу ІІІ Додатку 1). Скаржник надав Додаток 3, який містить усю обов'язкову інформацію, визначену шаблоном:
 Найменування товару;
 Кількість одиниць (шт.);
 Технічні, якісні та кількісні характеристики.
2. Додаткова інформація у Додатку №3 не порушує вимоги:
Учасник надав розширену інформацію щодо кожного товару, додавши:
 Каталожний номер виробника;
 Назву виробника;
 Країну походження товару.
Ця інформація не вимагалася прямою формою Додатку №3, проте її надання:
 Не суперечить вимогам документації;
 Не змінює сутті пропозиції;
 Спрямоване на точну ідентифікацію товару та підвищення прозорості пропозиції;
 Є добровільним уточненням, що не може бути підставою для відхилення.
Щодо цінової пропозиції, то вказані невідповідності не є документами надання яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ціновій пропозиції надано сві витребовувані технічні, кількісні та якісні характеристики запропонованого товару. Тому замовником при відхиленні пропозиції скаржника порушено п.43 Особливостей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, пропорційності та рівного ставлення до учасників, а також не відповідає вимогам чинного законодавства. Пропозиція скаржника відповідала вимогам тендерної документації а невідповідності вказані в протоколі відхилення повинні були оприлюднені у вимозі про усунення невідповідностей. Тому пропозиція Скаржника відхилена з порушенням п.43 Особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження