-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Примірник комп’ютерної програми системи електронного документообігу для 250 користувачів - для потреб Міністерства охорони здоров’я України)
Процедура закупівлі проводиться в інтересах Міністерства охорони здоров'я України Державною установою “Професійні закупівлі”, яку наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.06.2018 року № 810 визначено відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації, у відповідності до порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 928 «Про продовження реалізації пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації».
Торги не відбулися
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
28.09.2018 09:24 - 12.10.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
1ecbe53506e84d1c8684300c4955bc9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-28-000065-a.a3
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ НВП "Інформаційні технології" не погоджується з рішенням Замовника. Деталі у Скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення №11617.pdf 26.10.2018 16:52
- Скарга від ТОВ НВП Інформаційні технології.pdf 26.10.2018 16:52
- рішення від 31.10.2018 №11122+лист Замовнику.pdf 31.10.2018 18:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2018 № 11714.pdf 16.11.2018 15:28
- Рішення від 15.11.2018 № 11714.pdf 20.11.2018 18:42
- Протокол про відхилення ПрАТ ІнфоПлюс.pdf 22.11.2018 14:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.10.2018 16:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2018 18:43
Дата виконання рішення Замовником:
12.12.2018 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Учасника ПрАТ "Інфоплюс" відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо мов програмування
Номер:
9d98c155a14744cabd68eda1f678c357
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-28-000065-a.a2
Назва:
Щодо мов програмування
Вимога:
Згідно п. 4.1.3 Додатку 2 до тендерної документації:
«СЕД в повній мірі повинна забезпечувати реалізацію кожного із наведеного нижче комплексу функціональних задач.
….
12) Завдання комплексу «Підготовка звітів та статистики»:
….
• підтримує декілька мов програмування логіки обробки результатів запиту (Pascal, VB Script, Javascript)
…»
Вимога п. 4.1.3 Додатку 2 до тендерної документації є дискримінаційною, оскільки суттєво звужує використання сучасних мов програмування, наприклад такі як C#.
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо прибрати перелік мов програмування та викласти вимогу п. 4.1.3 Додатку 2 до тендерної документації в такій редакції «…підтримує декілька мов програмування логіки обробки результатів запиту» (або еквівалент).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2018 15:10
Вирішення:
Вимога не може бути задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
05.10.2018 18:32
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник, дякуємо за ваше запитання!
Державна установа «Професійні закупівлі», що визначена наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13.06.2018 № 810 юридичною особою, відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації в рамках продовження реалізації пілотного проекту, порядок щодо якого затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 377 та діє в інтересах Міністерства охорони здоров'я України, опрацювала Вашу вимогу та повідомляє. Дані мови програмування є необхідними для Замовника, тому що вони є скриптовими та не потребують компіляції підпрограми в машинний код (на відміну від C#, який потребує компіляції в код для віртуальної машини). Наведені мови також прості для використання та в організації вже є спеціалісти, які можуть ними користуватися.
Дякуємо за розуміння щодо необхідності потреб Замовника!
Вимога
Відхилено
Щодо виключення вимоги про використання формату djvu
Номер:
fe70e536eb094a549113ac5f30456cf5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-28-000065-a.a1
Назва:
Щодо виключення вимоги про використання формату djvu
Вимога:
Згідно п. 4.1.3 Додатку 2 до тендерної документації:
«СЕД в повній мірі повинна забезпечувати реалізацію кожного із наведеного нижче комплексу функціональних задач.
…..
• сканування документів у бібліотечному форматі djvu;
• СЕД повинна підтримувати збереження відсканованих документів у форматах djvu та pdf. Використання формату djvu дозволяє значно скоротити розмір файлів даних, що веде до більш оптимального використання серверних ресурсів
…..»
Вимога п. 4.1.3 Додатку 2 до тендерної документації не відповідає положенням чинного законодавства України, а саме:
• Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання (затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 року №1886/5), яким регламентується перелік форматів даних електронних документів постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання;
• п. 11 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну (Постанова Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року № 55), згідно якого «Система електронного документообігу установи повинна відповідати вимогам законодавства до форматів даних, сервісу інтеграції до системи взаємодії та вимогам нормативно-правових актів у сфері захисту інформації». Основним форматом даних для створення текстового електронного документу є формат pdf.
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення діючого законодавства України шляхом внесення змін до п. 4.1.3 Додатку 2 до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо використання формату djvu.
Пов'язані документи:
Замовник
- Надання роз яснень.pdf 05.10.2018 19:06
Дата подачі:
02.10.2018 15:09
Вирішення:
Вимога не може бути задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
05.10.2018 19:09
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник, дякуємо за ваше питання!
Державна установа «Професійні закупівлі», що визначена наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13.06.2018 № 810 юридичною особою, відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації в рамках продовження реалізації пілотного проекту, порядок щодо якого затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 377 та діє в інтересах Міністерства охорони здоров'я України, опрацювала Вашу вимогу та повідомляє.«Відповідно чинного законодавства використовувати інші формати крім формату «pdf» не заборонено. А саме згідно п.5 Розділу ІІ Наказу Міністерства юстиції України №1886/5 від 11.11.2014 року, не забороняється використовувати інші формати, крім форматів, визначених Переліком форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання. В цьому документі описана можливість застосування конвертації даних в необхідний формат для передачі документів на постійне і тривале зберігання. Використання формату «DjVu» необхідно Замовнику для економії місця на дисковому масиві при взаємодії з зовнішніми організаціями. При передачі документів на постійне і тривале зберігання планується використовувати формат pdf. Для зберігання даних міністерство використовує дуже дорогі SSD-накопичувачі і використання формату «DjVu» для сканування та зберігання відсканованих документів є принципово важливим з точки зору економії коштів на закупівлю додаткового обладнання.
Дякуємо за розуміння до потреб Замовника!