• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

48820000-2 Сервери Сервери та серверне обладнання для потреб відокремлених підрозділів Лот №1 Серверне обладнання для Дніпровської та Південно-Західної ЕС Лот №2 Серверне обладнання для Північної, Західної та Південної ЕС Лот №3 Серверне обладнання для НПЦР ОЕС України

Завершена

10 419 650.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 2 080.00 UAH
Період оскарження: 02.10.2018 11:35 - 01.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: e3f63c0f9b584309abed5a19e931ab7f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-02-000399-a.b2
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Вельмишановні панове! Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів, зокрема Додаток 3 до тендерної документації “Опис та основні вимоги до предмету закупівлі”, мусимо заявити, що документація містить ряд дискримінаційних вимог, що суттєво обмежують добросовісну конкуренцію між учасниками. Зокрема, опис технічних характеристик предмету закупівлі по лоту 1 містить ряд технічних вимог, які є характерними для обладнання лише одного конкретного виробника, а саме – HPE. Наприклад: “підтримка незалежної від ОС функціональності відміни програмного зниження частоти ядер процесора, якщо сервер не виходить за встановлені межі енергоспоживання чи температури”; “усі модулі пам'яті повинні бути від виробника серверу (рекомендовані виробником) та мати відповідне маркування, якщо таке існує у виробника”; “вбудованого депозитарія з мікрокодами і драйверами операційних систем”; “call-home (самостійний зв’язок з сайтом підтримки для автоматичних повідомлень про стан, зміну конфігурації, вихід з ладу”; “збереження виводу графічної консолі та текстового виводу текстової консолі з функцією відтворення для діагностування”; “наявність функції одночасного виконання конфігураційних команд і одночасного встановлення параметрів на групах серверів включно з максимумом енергоспоживання розподіленим між групою серверів”; “можливість немережевого (out-of-band) зв’язку з процесором керування”; “наявність порталу сайту підтримки з захищеним доступом до наступної інформації o статус гарантії сервера, o відслідковування гарантійних випадків по конкретному обладнанню або користувачу, o відслідковування змін конфігурації обладнання, o складання звітів по стану обладнання, версіям мікрокодів, історії змін конфігурації, історії гарантійних випадків, статусу гарантії”. Наявність усіх цих вимог робить неможливим участь у торгах інших виробників серверного обладнання, окрім HPE, що є прямою і беззаперечною дискимінацією. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону вимагаємо внести зміни до тендерної документації, видаливши з неї вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що частина вимог буде задоволена і будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Щодо функціональності та вимог “підтримка незалежної від ОС функціональності відміни програмного зниження частоти ядер процесора, якщо сервер не виходить за встановлені межі енергоспоживання чи температури”;“усі модулі пам'яті повинні бути від виробника серверу (рекомендовані виробником) та мати відповідне маркування, якщо таке існує у виробника”;“вбудованого депозитарія з мікрокодами і драйверами операційних систем”; “збереження виводу графічної консолі та текстового виводу текстової консолі з функцією відтворення для діагностування”; “наявність функції одночасного виконання конфігураційних команд і одночасного встановлення параметрів на групах серверів включно з максимумом енергоспоживання розподіленим між групою серверів”; “можливість немережевого (out- of-band) зв’язку з процесором керування”; - даний функціонал наявний не у одного виробника, отже дискримінаційні вимоги відсутні
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога Замовника

Номер: 2c2f5670b07c4185a77e524e7ad96a11
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-02-000399-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, у Розділі IV тендерної документації вказані Документи, які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі серед якиї у п.2 вимагається надати: "Документальне підтвердження того, що Учасник є виробником або офіційним представником виробника згідно предмету закупівлі: Для підприємства-виробника надати: - лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у разі її використання); Для офіційних представників виробника надати: - копію документа, завірену печаткою Учасника (у разі її використання), що підтверджує представницькі повноваження від виробника Товару (авторизаційний лист або довіреність від виробника або дилерська угода або дистриб’юторський договір або договір комісії тощо), що підтверджує повноваження та право Учасника постачати Товар, а також брати участь у торгах (з посиланням на них) у відповідності до предмета закупівлі. - лист (довільної форми) від виробника товару або його офіційного представника в Україні щодо підтвердження оригінальності товару, що пропонується Учасником до постачання; 3. Інформаційний лист від виробника товару або його представника в Україні, щодо підтвердження гарантійних зобов’язань на товар що пропонується до постачання (із зазначенням терміну гарантії) завірений підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). 4. Лист (довільної форми) від виробника товару або його офіційного представника в Україні щодо наявності у містах Львів, Одеса та Харків сертифікованих сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару, із зазначенням місцезнаходження та контактних номерів телефонів." Зазначена вимога (положення) Тендерної документації, є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі котрі не являються офіційними представниками виробника товару, що є предметом закупівлі в Україні, але в змозі виходячи із власних технічних та фінансових можливостей здійснити поставку товару належної якості (гарантуючи при цьому гарантійне і післягарантійне обслуговування товару) за найбільш економічно обґрунтовано (економічно вигідною) ціною для Замовника. Також дискримінаційними є положення Тендерної документації (п. 3 Тендерної документації) цього ж розділу з вимогою інформаційного листа від виробника товару, або його представника, щодо наявності у містах Львів, Одеса та Харків сертифікованих сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару, оскільки сервісний центр може знаходитись у будь-якому іншому місті, що жодним чином не може впливати на якість товару, на виконання гарантійниих зобов’язань. І надаватись відповідне обслуговування може у сервісному центрі постачальника, або у будь-якому іншому на договірних засадах. За частиною другою статті 7 Закону України "Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту в продукції" будь-яка особа, яка ввезла на територію України продукцію з метою її продажу, передання в найм, оренду, лізинг або розповсюдження в будь-якій іншій формі в ході господарської діяльності, несе відповідальність як виробник. Відповідно постачальник має право самостійно здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування товару і вимога, щоб це робив виробник є дискримінаційною. Тим самим порушено Норми та принципи ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: ч.2 Стаття 22, "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку, чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ, або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"". Частина 4 стаття 22, "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників" ч.3, стаття 5 "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників". Частина 1 Стаття 3, "Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням." Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційні вимоги, та привести документацію у відповідність да закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що частина вимог буде задоволена і будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. В частині «офіційного представника виробника» згідно предмету закупівлі слід вважати постачальника, який підтвердить наявність партнерських відносин з виробником товару, що пропонується, а також засвідчить свої повноваження на постачання предметів закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. Наявність в Україні сертифікованого сервісного центру гарантійного та післягарантійного обслуговування, із зазначенням місцезнаходження та контактних номерів телефонів, вимагається з метою підтвердження можливості отримувати своєчасний та якісний сертифікований сервіс протягом гарантійного терміну відповідно до потреб Замовника. Вимога не є дискримінаційною, оскільки у багатьох виробників наявний в Україні сертифікований сервісний центр гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Статус вимоги: Задоволено