• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Поточний ремонт приміщення № 45 (109,75м2) ДНЗ Запорізький ПЦПТО» за адресою: м. Запоріжжя вул. Виробнича, 15»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад або самостійно учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 8 днів назад

966 621.66 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.11.2025 17:39 - 22.11.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення тендерної пропозиції

Номер: b1bc13e7223e4d5fac54d0fd135b4e89
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-17-016348-a.a1
Назва: Відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Скарга Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи Державний навчальний заклад «Запорізький промисловий центр професійно-технічної освіти» по процедурі закупівлі UA-2025-11-17-016348-a, переможець торгів ПП «ШТОРМ» було дискваліфіковано, за не доданий розрахунок на перевезення працівників або на відрядження працівників. Доводимо до відома замовника, що ПП «ШТОРМ» надав розрахунок №8 «інші витрати» в якому підтверджено, що робітники місцеві та не потребують перевезення на об’єкт та в зворотному напрямку. Тому вважаємо відхилення нашої пропозиції незаконною. Просимо Вас скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції. Маємо право, при не скасуванні рішення, звернутися до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відразу зауважимо, що наразі замовники здійснюють закупівлі у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). І так аналізуючи норми Закону та Особливостей є декілька норм, якими визначені положення, що стосуються звернень/вимог фізичних/юридичних осіб або учасників, а саме: абзац 2 пункту 46 Особливостей, передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Враховуючи норми чинного законодавства, необхідно зазначити наступне. Додаток 1 Документації містить Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі Пропозиції та передбачає, зокрема: Розділ IV: Документи та/або інформація, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина має містити перелік документів (реєстр), який подається окремим файлом. Технічна частина складається: Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути складений та оформлений згідно з вимогами кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" із змінами далі Настанова та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162 і має бути складений в останній версії на момент розрахунку договірної ціни у програмному АВК-5 або іншого програмного комплексу, що взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни. Учасник повинен надати розрахунок заробітної плати, який (-і) враховано учасником (по кожній тарифній сітці) у наданій пояснювальній записці до договірної ціни. В сканованому вигляді необхідне надання розрахунку договірної ціни, підтверджуючі розрахунки (об'єктний (-і) кошторис(-и), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат, календарний графік виконання робіт та всі інші розрахунки зазначені в цьому пункті та додатках до тендерної документації) з обов'язковим підписом та печаткою учасника та сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (з наданням копії його діючого сертифікату або свідоцтва сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації). Учасники процедури закупівлі подають в складі тендерної пропозицій: договірну ціну на весь період виконання робіт за формою додатку 30, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва і до договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими, в тому числі: договірну ціну та пояснювальну записку до неї (в пояснювальній записці зазначається кошторисний прибуток та адміністративні витрати з урахуванням інформації зазначеної в додатках до тендерної документації); розрахунок на перевезення працівників або на відрядження працівників; відомість обсягів робіт; об'єктний (-і) кошторис(-и); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок податку на додану вартість; перелік основних матеріальних ресурсів; зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об'єкта будівництва; розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Обов'язковою умовою є надання розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) в повному обсязі згідно вимог, встановлених до тендерної документації та складеного в цінах на дату подання Учасником тендерної пропозиції. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення послуг, технології надання послуг (виконання робіт), використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт (послуг), технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. В складі тендерної пропозиції учасник надає документ (довідка або лист, або розрахунок), який має містити інформацію про ціни на матеріальні ресурси, які викладено у розділі ІІІ відомостей ресурсів наданого учасником, обов'язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу, одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також країна(-и) походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Додаток 2 Документації містить технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у цьому додатку № 2 "Технічна специфікація" Документації (зокрема містить не всі види робіт/послуг або не повний їх обсяг, не всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у додатку 2 Документації, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Тендерною документацією передбачена необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку на перевезення працівників або на відрядження працівників. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ПП ШТОРМ (код ЄДРПОУ 30837207) відсутній розрахунок на перевезення працівників або на відрядження працівників. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПП ШТОРМ (код ЄДРПОУ 30837207) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до приписів вказаної правової норми Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівлі у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Уповноваженою особою Замовника встановлено, що допущені порушення ПП ШТОРМ (код ЄДРПОУ 30837207) є підтвердженими та допустимими доказами, зокрема ці порушення виявились у частині кошторисної документації. З урахуванням цих обставин, тендерна ПП ШТОРМ (код ЄДРПОУ 30837207) повною мірою не відповідала умовам тендерної документації. З огляду на вказане Замовник зазначає, що зазначена обставина є підставою, згідно п. 44 Особливостей для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП ШТОРМ (код ЄДРПОУ 30837207). Аналогічний правовий висновок сформований Верховним Судом у постановах від 05 серпня 2021 року у справі №911/1236/20, від 02.03.2023 року у справі № 160/4436/21 та від 28.09.2023 року у справі №140/13717/21. Аналогічної позиції дотримується постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17372-р/пк-пз від 21.11.2025, за результатом розгляду скарги № UA-2025-10-21-016206-a.b1 тощо. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що вказаний Замовником документ не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Виходячи зі змісту наведеної вище інформації про усунення невідповідностей, усі порушення, що були допущені стосуються кошторисної документації, що є документами, які надаються на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, усі б порушення, що описані Замовником вище та за умови оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, стосувалися б підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а отже Замовник не мав права надавати 24 години на усунення зазначених порушень, а мав відхилити його тендерну пропозицію на підставі пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовник порушив би умови пункту 43 Особливостей оприлюднивши щодо повідомлення про усунення невідповідностей із порушеннями, що стосуються підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Замовник порушив би основні принципи публічних закупівель, які визначенні статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. З огляду на наведене вище, тендерна пропозиція ПП ШТОРМ (код ЄДРПОУ 30837207) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги: Відхилено