• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бути викладені іншою мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 дні назад

3 225 729.55 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.11.2025 17:05 - 29.11.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця): 12.12.2025 15:23 - 18.12.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП

СКАРГА на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: a0ec00b5b8fb45d2879beefa77af9958
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-17-015881-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІСТРОЙГРУП", Олеся Дмитрівна Олійник +380933902126 ssg.irpin@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: df208cb837184170aaa109fe29812878
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем учасника процедури ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 17.11.2025 Бучанська міська рада оголосила процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-11-17-015881-a, Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
ТОВ «СІТІСТРОЙГРУП» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «СІТІСТРОЙГРУП» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.

Вважаємо, незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, показує упередження ставлення Замовника до кваліфікації Учасників закупівлі, рішення Замовника про визначення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ» переможцем закупівлі UA-2025-11-17-015881-a, а саме: Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи замовника від 12.12.2025 № 341.

Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «СІТІСТРОЙ ГРУП» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Фактичні обставини
Протоколом уповноваженої особи замовника про розгляд пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ» від 12.12.2025 № 341, яким його визначено переможцем закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.

Щодо неправомірного визначення переможцем учасника процедури ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ»

Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколу уповноваженої особи замовника про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ» від 12.12.2025 № 341:
«….
…. ВИРІШИЛА:
Визначити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю».

Категорично не погоджуємось з Протоколом уповноваженої особи від 12.12.2025 № 341 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ», а саме:

Підстава для відхилення пропозиції переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ":
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) Учасники процедури закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції повинні надати «… документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам, а саме договірну ціну (за формою Додатку 30 до Настанови) та її складові:
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записка;
- Дефектний акт;
- Локальний кошторисний розрахунок;
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни);
- Підсумкова відомість ресурсів.
Невід’ємною частиною є довідка з інформацією про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням: найменування матеріалу (з характеристиками), одиниці виміру, кількості, відпускної ціни та країни походження.
Ціна пропозиції вказується з ПДВ (стосується учасників, які є платниками ПДВ). ПДВ не нараховується на будівельно-монтажні роботи, відповідно до підпункту 197.1.14 пункту 197.1 та пункту 197.15 статті 197 ПКУ. Поточні ціни на матеріальні ресурси не повинні перевищувати середню ціну в регіоні.
Договірна ціна складається учасником, згідно з вимогами наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» (надалі - Настанова 281) та інших нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
У договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт (послуг), необхідних для здійснення рішень технічної специфікації щодо об’єкта замовлення відповідно до Додатка №4 цієї тендерної документації, у тому числі робіт (послуг), виконання яких передбачається субпідрядниками/співвиконавцями.
Учасник повинен скласти кошторисну документацію в ліцензованому програмному забезпеченні АВК-5 або в іншому ліцензованому програмному комплексі, який взаємодіє з ним у частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Договірна ціна та всі розрахунки повинні бути додатково надані у форматі IMD у програмі АВК-5 або іншому програмному комплексі для випуску кошторисів, рекомендованому до використання учасниками будівництва Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України (колишнє Міністерство регіонального розвитку та будівництва України).
У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Пропозиції повинні враховувати вартість використання обладнання, паливо- мастильних матеріалів, транспортних витрат, витратних матеріалів та інших витрат, згідно з чинним законодавством. Обсяг закупівлі може бути зменшеним в залежності від фактичного обсягу видатків замовника.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію в довільній формі, у якому гарантує, що:
- Усі будівельні відходи, а також порожня тара з-під фарб та інших матеріалів будуть зібрані та вивезені до спеціально відведених місць/контейнерів;
- Залишки фарби, плями та будь-які забруднення на незадіяних поверхнях будуть повністю видалені;
- Робоча зона після завершення робіт буде залишена в чистому стані, відповідно до санітарних норм та умов договору».

Переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ» надані наступні документи:
- Договірна ціна файл «3_ДЦ_ДЦ»;
- Пояснювальна записка файл «3_ДЦ_ДЦ»;
- Локальний кошторисний розрахунок файл «3_ДЦ_ЛК1_02-01-01», «3_ДЦ_ЛК1_02-01-02», «3_ДЦ_ЛК1_02-01-03», «3_ДЦ_ЛК1_02-01-04»;
- Розрахунок загальновиробничих витрат файл «3_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01», «3_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02», «3_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03», «3_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04»;
- Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій файл «3_ДЦ_ДЦ»;
- Підсумкова відомість ресурсів файл «3_ДЦ_ПВР»;
- Інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням: найменування матеріалу (з характеристиками), одиниці виміру, кількості, відпускної ціни та країни походження файл «Інформація про ціни на матеріальні ресурси».

Дефектні акти були відсутні в складі тендерної пропозиції. Тому, Замовником 09.12.2025 об 16 год 56 хв створено вимогу про усунення порушення та надано 24 години на усунення невідповідностей.

«Створено: 09.12.25, 16:56
Діє до: 10.12.25, 16:55
Опис:
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" невідповідностей 1. Щодо посади працівника Подоляк Віталій Миколайович перелік виявлених невідповідностей: У Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-11 від 28 листопада 2025 року щодо працівника Подоляка Віталія Миколайовича зазначено посаду «електрозварник». Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надає наказ № 6-к від 28.11.2023 року, в якому ваказано посаду «електрогазозварник». Інформація у довідці та підтвердних документах не співпадає. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» розділ Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці 1, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо надати уточнену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, у якій посада працівника Подоляка Віталія Миколайовича відповідатиме даним, зазначеним у підтвердних документах. 2. Щодо реквізитів наказу працівника Калініченка Сергія Георгієвича перелік виявлених невідповідностей: У Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-11 від 28 листопада 2025 року щодо працівника Калініченка Сергія Георгієвича як підставу використання праці зазначено наказ № 2-к від 01.01.2022 року. Однак у складі тендерної пропозиції надано наказ № 2-к від 30 вересня 2022 року. Реквізити наказу не відповідають інформації, зазначеній у довідці. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» розділ Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці 1, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати уточнену довідку або документ, у якому реквізити наказу щодо працівника Калініченка Сергія Георгієвича будуть узгоджені з фактично наданим наказом. 3. Щодо маркування обладнання (кутова шліфувальна машина) перелік виявлених невідповідностей: У Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 01-11 від 28 листопада 2025 року зазначено механізм: машина шліфувальна кутова, марка DGA504RTG. На підтвердження надано накладну № 82266 від 31.10.2024 року, у якій вказано кутова шліфмашина ак., модель DGA504RTJ. Маркування обладнання у довідці та документі-підтвердженні не співпадає. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» розділ Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної- технічної бази та технологій, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати уточнену довідку або документ, який підтверджує наявність обладнання саме у тому маркуванні, що зазначено у довідці, або привести дану довідку у відповідність до фактичних документів. 4. Щодо ненадання Дефектного акту у складі пропозиції перелік виявлених невідповідностей: Учасником подано документи у форматі IMD, у яких Дефектний акт наявний, однак окремого документа у форматі PDF/скан-копії у складі тендерної пропозиції не надано, що не відповідає вимогам подання документів у складі пропозиції. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до вимог розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції Дефектний акт. Договірна ціна та всі розрахунки повинні бути додатково надані у форматі IMD у програмі АВК-5 або іншому програмному комплексі для випуску кошторисів, рекомендованому до використання учасниками будівництва Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України (колишнє Міністерство регіонального розвитку та будівництва України). перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати Дефектний акт у форматі PDF або скан-копії як окремий документ у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог Додатку №1».

Переможцем на виконання вимоги Замовника надані дефектні акти файл «3_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf», «3_ДЦ_ДФ_02-01-02.pdf», «3_ДЦ_ДФ_02-01-03.pdf», «3_ДЦ_ДФ_02-01-04.pdf». Однак, Скаржником виявлені невідповідності в кошторисному розрахунку Учасника відомості обсягів робіт та матеріалів Замовника, що викладені в Додатку № 4 до тендерної документації.

В дефектному акті файл «3_ДЦ_ДФ_02-01-03.pdf» та локальному кошторисі «3_ДЦ_ЛК1_02-01-03» Учасника переможця визначені обсяги робіт, які не відповідають вимогам Замовника в частині найменування робіт та їх кількості, про що Скаржник надає порівняльну таблицю нижче:
Додаток № 4 до тендерної документації замовника Дефектний акт (файл «3_ДЦ_ДФ_02-01-03») Учасника Невідповідності
Локальний кошторис 02-01-03 на Заміна покрівлі
Роздiл 1. Покрівля
13 Огородження покрівель перилами м 240

14 Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів м 57,2

15 Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів 100м 0,572

16 Сталь полосна 40х5 мм м/п 67,57

17 Саморіз покрівельний по металу 4,8*19 RAL шт 286

17 Сталь листова оцинкована, товщина листа 0,5 мм
(розгортка 750мм) м2 42,9

19 Гвинт - шуруп М8х120 шт 343

20 Герметик силіконовий л 11 ******ДОДАТКОВІ РОБОТИ******
Розділ №1. Покрівля
1 Огородження покрівель перилами
100м 2,4



Парапет
2 Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів 100м 0,572

3 Сталь полосна 40х5 мм м/п 67,57

4 Саморіз покрівельний по металу 4,8*19 RAL шт 286

5 Сталь листова оцинкована, товщина листа 0,5 мм (розгортка 750мм) м2 42,9

6 Гвинт - шуруп М8х120 шт 343

7 Герметик силіконовий л 11
Відповідає


Відсутні роботи
14 Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів м 57,2

Відповідає


Відповідає

Відповідає


Відповідає


Відповідає

Відповідає
Додаток № 4 до тендерної документації замовника Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 (файл «3_ДЦ_ЛК1_02-01-03») Учасника Невідповідності
Локальний кошторис 02-01-03 на Заміна покрівлі
Роздiл 1. Покрівля
13 Огородження покрівель перилами м 240

14 Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів м 57,2

15 Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів 100м 0,572

16 Сталь полосна 40х5 мм м/п 67,57

17 Саморіз покрівельний по металу 4,8*19 RAL шт 286

17 Сталь листова оцинкована, товщина листа 0,5 мм (розгортка 750мм) м2 42,9

19 Гвинт - шуруп М8х120 шт 343

20 Герметик силіконовий л 11
Роздiл 1. Покрівля
1 Огородження покрівель перилами
100м 2,4



Парапет
2 Улаштування з листової сталі
брандмауерів, парапетів 100м 0,572

3 Сталь полосна 40х5 мм м/п 67,57

4 Саморіз покрівельний по металу 4,8*19 RAL шт 286

5 Сталь листова оцинкована, товщина листа 0,5 мм (розгортка 750мм) м2 42,9

6 Гвинт - шуруп М8х120 шт 343

7 Герметик силіконовий л 11 Відповідає



Відсутні роботи
14 Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів м 57,2

Відповідає


Відповідає

Відповідає


Відповідає


Відповідає

Відповідає

Разом з тим вбачається, що в дефектному акті файл «3_ДЦ_ДФ_02-01-03.pdf» та локальному кошторисі «3_ДЦ_ЛК1_02-01-03» Учасника переможця відсутні роботи, що визначені в п. 14 Відомості обсягів робіт (Додаток № 4 до тендерної документації) з «Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів м 57,2».

Незважаючи на те, що роботи по «Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів м 57,2» відсутні в кошторисних розрахунках Учасника, що не відповідало вимогам Замовника, які викладені в Додатку № 4 до тендерної документації, Замовник визначив ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ» переможцем закупівлі.

Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір, а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію.

Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника Бучанська міська рада – скасувати Протокол уповноваженої особи замовника від 12.12.2025 № 341 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ».

Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.

Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
Перелік документів (доказів):

1. Кошторисні розрахунки файл «3_ДЦ_ДФ_02-01-03.pdf» та локальний кошторис «3_ДЦ_ЛК1_02-01-03».

Документи зазначені для виконання вимог частини 5 статті 18 Закону та пункту 59 Особливостей, а також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з частиною 2 статті 18 Закону та пункту 56 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)