-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги цілодобової фізичної охорони за адресою: м. Луцьк, вул. Стрілецька, 4А (код ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 10 днів назад
867 240.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
17.11.2025 15:23 - 22.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга переможець
Номер:
7142cad3e3154f778cd310d3c169c1c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-17-011798-a.b1
Назва:
Скарга переможець
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Листи-довідки.pdf 06.12.2025 18:54
- Оскарження АМКУ (переможець).docx 06.12.2025 18:54
- 2024. УСЗН Дарницького р_у _ Д.pdf 06.12.2025 18:54
- Журнали з охорони праці КС.pdf 06.12.2025 18:55
- Скарга переможець.pdf 06.12.2025 18:55
- рішення від 07.04.2021 №7242.pdf 06.12.2025 18:55
- Журнали з охорони праці АК.pdf 06.12.2025 18:55
- sign.p7s 06.12.2025 18:55
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 12.12.2025 17:08
- Додаткові пояснення.docx 12.12.2025 17:08
- Рішення від 09.12.2025 № 18183.pdf 09.12.2025 17:23
- Рішення УО №59 10.12.2025 16:08
- Рішення УО №58 10.12.2025 16:08
- Інформація щодо розгляду скарги 10.12.2025 16:08
- Додаток 1 до ТД 10.12.2025 16:08
- Тендерна документація 10.12.2025 16:08
- Додаток 2 до ТД 10.12.2025 16:08
- Додаток 3 до ТД 10.12.2025 16:08
- Додаток 4 до ТД 10.12.2025 16:08
- Додаток 5 до ТД 10.12.2025 16:08
- Додаток 6 до ТД 10.12.2025 16:08
- Інформація щодо розгляду скарги 10.12.2025 16:08
- Рішення УО №58 10.12.2025 16:08
- Рішення УО №59 10.12.2025 16:08
- Додаток 1 до ТД 10.12.2025 16:08
- Додаток 2 до ТД 11.12.2025 09:08
- Додаток 3 до ТД 11.12.2025 09:08
- Додаток 4 до ТД 11.12.2025 09:08
- Додаток 5 до ТД 11.12.2025 09:08
- Додаток 6 до ТД 11.12.2025 09:08
- Тендерна документація 11.12.2025 09:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2025 19:01
Дата розгляду скарги:
18.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2025 17:24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0d6f419fbcfc4b779eb9151bc4d26fab
Заголовок пункту скарги:
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)
×
-
Назва доказу:
Журнали КС
-
Повʼязаний документ:
Журнали з охорони праці КС.pdf
-
-
Назва доказу:
Журнали АК
-
Повʼязаний документ:
Журнали з охорони праці АК.pdf
-
-
Назва доказу:
Оскарження АМКУ переможець
-
Повʼязаний документ:
Оскарження АМКУ (переможець).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
78b627b910684e1dbfbfac7c953ab4ce
Тема запиту:
Додаткові пояснення
Текст запиту:
Твердження, що в журналі «важливо лише ПІБ охоронників», є юридично і технічно хибним, бо нормативні форми журналів за НПАОП 0.00-4.12-05 передбачають не «факт проходження», а набір реквізитів перевірки компетентності: дата, професія/посада, підрозділ/місце робіт, вид інструктажу (вступний, первинний, повторний, позаплановий, цільовий), дані особи, яка проводила інструктаж, підписи інструктуючого й інструктованого та примітки, які використовуються для фіксації підстав позапланового інструктажу, допусків і пов’язаних документів; це випливає з Типового положення про навчання і перевірку знань з ОП, затвердженого наказом №15 від 26.01.2005 (НПАОП 0.00-4.12-05).
Дата опублікування:
12.12.2025 17:08
Номер:
46960596bfa540fbba71927ce58bd34b
Тема запиту:
Щодо рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Текст запиту:
Заперечення Замовника 1:
Відповідно до підпункту 2.1.7 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.7 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати копію журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників).
У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію журналу реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, копію журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці та копію журналу реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки.
Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, якщо Замовником у тендерній документації не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції всі сторінки документа, у тому числі його незаповнені аркуші (ця вимога встановлюється для перевірки Замовником усієї інформації та неможливості підробки документів).
З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.7 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.7 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасником завантажено через електронну систему закупівель копії журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників) в повному обсязі.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації, було встановлено вимогу про надання довідки за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо залучення учасником, не менше чотирьох охоронників з числа офіційно працевлаштованих за основним місцем роботи, які пройшли відповідну підготовку та отримали робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче третього розряду для надання послуг цілодобової фізичної охорони за адресою: м. Луцьк, вул. Стрілецька, 4А, згідно наведеної нижче форми таблиці… На підтвердження даної інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, учасник надає: 2.1.7. Копію журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників). Тобто, копії журналів з охорони праці повинні надаватись виключно на працівників, які зазначені у відповідній довідці. Інформація про працівників Переможця відображена в журналах з охорони праці та пожежної безпеки в повній мірі.
Замовником не було встановлено вимоги в тендерній документації щодо надання копії журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки, де містяться записи про проходження всіма штатними працівниками інструктажів, а лише до працівників (охоронників).
Інформація щодо прізвища, ім'я, по батькові працівника - персональні дані. Тому, Учасником було заретушовано інформацію щодо інших штатних працівників, які не залучатимуться до надання охоронних послуг Замовнику. Для Замовника важливо перевірити інформацію щодо працівників (охоронників), які будуть залучені до надання охоронних послуг.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги підпункту 2.1.7 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.7 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Заперечення Замовника 2.1:
Відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 Додатку 2 та підпункту 1.7 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації для можливості реагування на нештатні ситуації Учасник повинен мати: власний або залучений пункт централізованого спостереження (цілодобову диспетчерську службу). На підтвердження надати довідку з вказанням його місцезнаходження та номерів телефонів і копію сертифікату відповідності на пункт централізованого спостереження.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про пункт централізованого спостереження № 55 від 18.11.2025, у якій зазначив номер багатоканального телефону. Багатоканальний телефон - номер, який дозволяє одночасно приймати десятки вхідних дзвінків на один і той же номер. Вхідні дзвінки не перериваються, а автоматично розподіляються.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги підпункту 1.7 пункту 1 Додатку 2 та підпункту 1.7 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Заперечення Замовника 2.2:
Останнім абзацом підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 та останнім абзацом підпункту 1.2 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що у разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням достовірної інформації про наявність чинної ліцензії на право надання таких послуг або чинної декларації про провадження господарської діяльності охоронним підприємством) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі.
На усунення невідповідностей Учасником надано Довідку про наявність обладнання й матеріально-технічної бази № 15 від 18.11.2025, в якій зазначено, що пульт централізованого спостереження знаходиться у власності Учасника. На підтвердження наявності пульта централізованого спостереження Учасником надано копію видаткової накладної № 14 від 19 вересня 2024 року.
У субпідрядника - приватне підприємство «Інноваційні безпекові комплекси» Учасник планує залучати пункт централізованого спостереження.
Вимога тендерної документації щодо надання достовірної інформації про наявність чинної ліцензії на право надання таких послуг або чинної декларації про провадження господарської діяльності охоронним підприємством стосується лише пульта централізованого спостереження, транспорту реагування, що не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності. Зазначена вимога не застосовується до пункту централізованого спостереження.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги останнього абзацу підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 та останнього абзацу підпункту 1.2 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Заперечення Замовника 2.3:
Відповідно до підпункту 2.1.5 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.5 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації на підтвердження інформації, що надається у довідці, що вимагається за умовами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії свідоцтва та додатків до свідоцтва (в разі наявності) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва (на кожну особу вказану у довідці).
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, № 01 від 18.11.2025, що містить інформацію про охоронника Мацкевич Л.О.
Також у складі тендерної пропозиції Учасника наявне свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації від 15.02.2024 серії Р24 № 006630, зокрема яке містить інформацію про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Мацкевич Л.О. за професією охоронник 3 розряду.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги підпункту 2.1.5 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.5 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Заперечення Замовника 3:
Відповідно до підпункту 2.1.5 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.5 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації на підтвердження інформації, що надається у довідці, що вимагається за умовами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії свідоцтва та додатків до свідоцтва (в разі наявності) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва (на кожну особу вказану у довідці).
Скаржник зазначає, що Учасник не виконав вимогу пункту 2.1.5 Додатку № 2 до тендерної документації, оскільки не надав ліцензію освітнього закладу - Міжрегіонального центру професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, видану Міністерством освіти і науки України, яка надає право на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» та є чинною на момент проходження навчання і видачі вказаного свідоцтва.
Вимогами тендерної документації не передбачено надання ліцензії освітнього закладу. Відповідно до підпункту 2.1.5 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.5 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати копії свідоцтва та додатків до свідоцтва (в разі наявності) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду, що видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва (на кожну особу вказану у довідці). Замовником перевірено ліцензію освітнього закладу - Міжрегіонального центру професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, видану Міністерством освіти і науки України, так як інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги в цій частині.
Заперечення Замовника 4:
Відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 3 Додатку 2 та підпункту 3.1.1 пункту 2.3 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який (які) підтверджують, що учасник має досвід з охорони державних установ та/або організацій та/або підприємств та впродовж 2024-2025 років надавав послуги з фізичної охорони та/або такі, що є незавершені та діючі.
Скаржник помилково трактує словосполучення «упродовж 2024–2025 років» у тендерній документації. Скаржник стверджує, що словосполучення «упродовж 2024–2025 років» охоплює обидва календарні роки – з 1 січня 2024 року до 31 грудня 2025 року включно. Формулювання «2024–2025 роки» охоплює два повних роки, а «упродовж» означає в межах зазначеного часового проміжку.
Проте, в розумінні тендерної документації, належним виконанням вимог пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема підпункту 3.1.1 пункту 3 зазначеного додатку, є надання копії не менш як одного аналогічного договору, який підтверджує, що учасник надавав послуги з фізичної охорони в 2024 та/або 2025 році. Відповідно до пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. В період уточнення інформації, жодних звернень до Замовника з приводу трактування положень документації - не надходило. Це означає, що при підготовці тендерних пропозицій, учасники в повній мірі усвідомлювали вимоги та положення тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав договір № 1 від 09 жовтня 2024 року за яким послуги надавались з 01 листопада 2024 року по 31 грудня 2024 року, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору в Учасника в повній мірі.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги в цій частині.
Дата опублікування:
11.12.2025 09:08
Номер:
8ef1bb713cea410687124d4d845e011b
Тема запиту:
Щодо рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Текст запиту:
Заперечення Замовника 1:
Відповідно до підпункту 2.1.7 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.7 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати копію журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників).
У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію журналу реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, копію журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці та копію журналу реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки.
Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, якщо Замовником у тендерній документації не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції всі сторінки документа, у тому числі його незаповнені аркуші (ця вимога встановлюється для перевірки Замовником усієї інформації та неможливості підробки документів).
З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.7 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.7 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасником завантажено через електронну систему закупівель копії журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників) в повному обсязі.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації, було встановлено вимогу про надання довідки за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо залучення учасником, не менше чотирьох охоронників з числа офіційно працевлаштованих за основним місцем роботи, які пройшли відповідну підготовку та отримали робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче третього розряду для надання послуг цілодобової фізичної охорони за адресою: м. Луцьк, вул. Стрілецька, 4А, згідно наведеної нижче форми таблиці… На підтвердження даної інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, учасник надає: 2.1.7. Копію журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників). Тобто, копії журналів з охорони праці повинні надаватись виключно на працівників, які зазначені у відповідній довідці. Інформація про працівників Переможця відображена в журналах з охорони праці та пожежної безпеки в повній мірі.
Замовником не було встановлено вимоги в тендерній документації щодо надання копії журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки, де містяться записи про проходження всіма штатними працівниками інструктажів, а лише до працівників (охоронників).
Інформація щодо прізвища, ім'я, по батькові працівника - персональні дані. Тому, Учасником було заретушовано інформацію щодо інших штатних працівників, які не залучатимуться до надання охоронних послуг Замовнику. Для Замовника важливо перевірити інформацію щодо працівників (охоронників), які будуть залучені до надання охоронних послуг.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги підпункту 2.1.7 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.7 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Заперечення Замовника 2.1:
Відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 Додатку 2 та підпункту 1.7 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації для можливості реагування на нештатні ситуації Учасник повинен мати: власний або залучений пункт централізованого спостереження (цілодобову диспетчерську службу). На підтвердження надати довідку з вказанням його місцезнаходження та номерів телефонів і копію сертифікату відповідності на пункт централізованого спостереження.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про пункт централізованого спостереження № 55 від 18.11.2025, у якій зазначив номер багатоканального телефону. Багатоканальний телефон - номер, який дозволяє одночасно приймати десятки вхідних дзвінків на один і той же номер. Вхідні дзвінки не перериваються, а автоматично розподіляються.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги підпункту 1.7 пункту 1 Додатку 2 та підпункту 1.7 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Заперечення Замовника 2.2:
Останнім абзацом підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 та останнім абзацом підпункту 1.2 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що у разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням достовірної інформації про наявність чинної ліцензії на право надання таких послуг або чинної декларації про провадження господарської діяльності охоронним підприємством) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі.
На усунення невідповідностей Учасником надано Довідку про наявність обладнання й матеріально-технічної бази № 15 від 18.11.2025, в якій зазначено, що пульт централізованого спостереження знаходиться у власності Учасника. На підтвердження наявності пульта централізованого спостереження Учасником надано копію видаткової накладної № 14 від 19 вересня 2024 року.
У субпідрядника - приватне підприємство «Інноваційні безпекові комплекси» Учасник планує залучати пункт централізованого спостереження.
Вимога тендерної документації щодо надання достовірної інформації про наявність чинної ліцензії на право надання таких послуг або чинної декларації про провадження господарської діяльності охоронним підприємством стосується лише пульта централізованого спостереження, транспорту реагування, що не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності. Зазначена вимога не застосовується до пункту централізованого спостереження.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги останнього абзацу підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 та останнього абзацу підпункту 1.2 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Заперечення Замовника 2.3:
Відповідно до підпункту 2.1.5 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.5 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації на підтвердження інформації, що надається у довідці, що вимагається за умовами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії свідоцтва та додатків до свідоцтва (в разі наявності) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва (на кожну особу вказану у довідці).
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, № 01 від 18.11.2025, що містить інформацію про охоронника Мацкевич Л.О.
Також у складі тендерної пропозиції Учасника наявне свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації від 15.02.2024 серії Р24 № 006630, зокрема яке містить інформацію про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Мацкевич Л.О. за професією охоронник 3 розряду.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги підпункту 2.1.5 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.5 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Заперечення Замовника 3:
Відповідно до підпункту 2.1.5 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.5 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації на підтвердження інформації, що надається у довідці, що вимагається за умовами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії свідоцтва та додатків до свідоцтва (в разі наявності) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва (на кожну особу вказану у довідці).
Скаржник зазначає, що Учасник не виконав вимогу пункту 2.1.5 Додатку № 2 до тендерної документації, оскільки не надав ліцензію освітнього закладу - Міжрегіонального центру професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, видану Міністерством освіти і науки України, яка надає право на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» та є чинною на момент проходження навчання і видачі вказаного свідоцтва.
Вимогами тендерної документації не передбачено надання ліцензії освітнього закладу. Відповідно до підпункту 2.1.5 пункту 2 Додатку 2 та підпункту 2.1.5 пункту 2.2 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати копії свідоцтва та додатків до свідоцтва (в разі наявності) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду, що видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва (на кожну особу вказану у довідці). Замовником перевірено ліцензію освітнього закладу - Міжрегіонального центру професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, видану Міністерством освіти і науки України, так як інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги в цій частині.
Заперечення Замовника 4:
Відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 3 Додатку 2 та підпункту 3.1.1 пункту 2.3 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який (які) підтверджують, що учасник має досвід з охорони державних установ та/або організацій та/або підприємств та впродовж 2024-2025 років надавав послуги з фізичної охорони та/або такі, що є незавершені та діючі.
Скаржник помилково трактує словосполучення «упродовж 2024–2025 років» у тендерній документації. Скаржник стверджує, що словосполучення «упродовж 2024–2025 років» охоплює обидва календарні роки – з 1 січня 2024 року до 31 грудня 2025 року включно. Формулювання «2024–2025 роки» охоплює два повних роки, а «упродовж» означає в межах зазначеного часового проміжку.
Проте, в розумінні тендерної документації, належним виконанням вимог пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема підпункту 3.1.1 пункту 3 зазначеного додатку, є надання копії не менш як одного аналогічного договору, який підтверджує, що учасник надавав послуги з фізичної охорони в 2024 та/або 2025 році. Відповідно до пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. В період уточнення інформації, жодних звернень до Замовника з приводу трактування положень документації - не надходило. Це означає, що при підготовці тендерних пропозицій, учасники в повній мірі усвідомлювали вимоги та положення тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав договір № 1 від 09 жовтня 2024 року за яким послуги надавались з 01 листопада 2024 року по 31 грудня 2024 року, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору в Учасника в повній мірі.
Таким чином, Переможцем були виконані вимоги в цій частині.
Дата опублікування:
10.12.2025 16:07