• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Солотвино – Сігету-Мармацієй»

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 дні назад

4 575 727.35 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.11.2025 13:51 - 07.12.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця): 17.12.2025 16:28 - 23.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: c488313559e94740a3e17218484274e7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-17-008749-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.11.2025 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.12.2025 10:24
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2025 14:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення АМКУ від 01.11.2025 року, №17725-р/пк-пз, Замовника зобов’язано внести зміни до Тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Солотвино – Сігету-Мармацієй». Замовник вніс зміни до Тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Солотвино – Сігету-Мармацієй» та продовжив проведення процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a389a639a36045a4b650b44311ba7a3a
Заголовок пункту скарги: Станом на дату публікації даної процедури закупівлі (17.11.2025 р.) Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №347 від 17.11.2025 року, яка містить дискримінаційні умови. Окремо, станом на 17.11.2025 р. Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Щодо тендерної документації та її редакцій, що підлягають оскарженню.

Перша тендерна документація Замовника, що затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника №347 від 17.11.2025 року була опублікована 17.11.2025 року о 13:45, назва файлу - Тендерна документація КПП Солотвино.docx.
Друга тендерна документація Замовника, що затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника №347 від 17.11.2025 року була опублікована 17.11.2025 року о 13:51- назва файлу - Тендерна документація КПП Солотвино.docx.

Витяг з системи Prozorro:


Обидві тендерні документації затверджені одним і тим же рішенням, проте вони є різними по змісту, а саме:
- тендерна документація, що опублікована о 13:45 містить інформацію про те, що «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 34 917,04 грн.»;
- тендерна документація, що опублікована о 13:51 містить інформацію про те, що «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 45 757,27 грн.».
Натомість, згідно п.54 Особливостей, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
До тендерної документації, затвердженої рішення уповноваженої особи №347 від 17.11.2025 року була опублікована 17.11.2025 року о 13:51 не опубліковані відповідні зміни в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться, що суперечить вимогам Особливостей. Де, зміною між редакціями є зміна по тексту в частині умов банківської гарантії яку умовно можна було би і пропустити, вивчаючи текст першої редакції тендерної документації.
Така маніпуляція Замовника створює перешкоди для нас як для Скаржника в рамках проведення даної процедури закупівлі, а його дії не відповідають нормам чинного законодавства в цій частині.

Детально щодо наявних дискримінаційних вимог тендерної документації:

1. Відповідно до п.1 дод.1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення із зазначенням її кількості та найменування, що визначаються відповідно до відомостей потреби в основних машинах i транспортних засобах на утримання, яка визначається відповідно до технологічних схем/вимог для виконання робіт.
У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання.
У разі якщо тендерна документація або специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вона повинна містити вираз «aбo еквівалент».
Таблиця №1
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність механізмів, обладнання та устаткування

з/п Назва відповідної техніки згідно Тендерної документації (табл.1.1) Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність **
1 2 3 4 5 6 7
1.
2.
Ця довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для забезпечення виконання заявлених замовником обсягів та видів послуг відповідно до технологічних схем/вимог для надання послуг.
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України).
** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 6 Таблиці 1.
Замовником визначено мінімальний перелік техніки/машин/механізмів, необхідних для належного виконання робіт/надання послуг відповідно до технологічних схем/вимог для виконання робіт.
Таблиця 1.1. – мінімальний перелік кількості техніки, машин і механізмів
Призначення
техніки Вид техніки Кількість, одиниць
Зимове утримання доріг Комбіновані дорожні машини мінімум 2
Автогрейдер мінімум 1
Навантажувач пневмоколісний мінімум 1
Машина для перевезення робітників Автомобіль бортовий мінімум 1
Інші роботи з комплексного утримання Автовишка мінімум 1
Машина поливально-мийна мінімум 1
Асенізаційна машина мінімум 1
Машина для вивозу твердих побутових відходів мінімум 1
До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (власності, володіння, користування) техніки, відносяться:
- свідоцтво про реєстрацію техніки та/aбo бухгалтерську довідку про знаходження техніки на балансі учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 10 «Основні засоби»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником, інвентарна картка за формою ОЗ-6;
- договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником;
- документ, що підтверджує його право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором оренди/суборенди, лізингу/сублізингу aбo іншим правочином, і завірену належним чином власником;
- договори суборенди, сублізингу техніки aбo інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином.
- посвідчений відповідно до умов тендерної документації лист-підтвердження орендодавця/ лізингодавця/ надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
На підтвердження можливості здійснення вивезення твердих побутових відходів у межах району, на території якого надаватимуться відповідні послуги Учасник повинен надати рішення уповноваженого органу про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами, ухвалено стосовно підприємства (яке здійснюватиме вивезення твердих побутових відходів) і яке (рішення) чинним і діє на території надання послуг.
Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк виконання відповідних робіт, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю.
У разі залучення транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації.

1) Щодо мінімального переліку, визначеного Замовником.

Зазначаємо, що Замовником встановлено завищений перелік техніки, який згідно технічного завдання дод.9 до тендерної документації НЕ Є необхідним.
А саме, вимогами дод.9 до тендерної документації встановлено:
«2. Послуги щодо прибирання території
Територія для прибирання складає 8355 м², у тому числі: 2746 м² – доріг і майданчиків з покриттям, 915 м² – тротуарів, 762 м² - території з покриттям під навісами, газонів та зелених насаджень – 3932 м².
Прибирання та очищення прибудинкової території повинні включати:
Літній період:
- підмітання території, прибирання сміття та опалого листя;
- очищення урн від сміття;
- санітарна обробка урн та контейнерів для твердих побутових відходів, а також місць їх встановлення;
- видалення іншого забруднення з тротуарів та внутрішнього подвір’я;
- миття території зі шлангу для зменшення пилоутворення та зволоження повітря;
- очищення решіток зливної каналізації, кришок каналізаційних, газових, пожежних колодязів;
- прочистка горизонтального трубопроводу системи відведення дощових вод і приймальних колодязів зливної мережі.
Зимовий період:
- прибирання території від снігу із використанням снігоприбиральної техніки а також вручну, мітлами, скребками і лопатами або за допомогою іншої спеціалізованої техніки та устаткування;
- зняття снігу і заледенінь з захисних козирків над входами, сколювання льоду під водозливними трубами, з кришок каналізаційних, газових, пожежних колодязів.
- посипання території, доріг, доріжок та тротуарів, сумішшю піску з реагентами.
Зимове прибирання повинно забезпечувати нормальне, безперешкодне пересування пішоходів і транспорту.
З квітня по жовтень:
- поливання клумб, газонів із зеленими насадженнями, дерев, кущів;
- скошування трави;
- прибирання листя, гілок, сміття на газонах;
- підстригання кущів, підрізання та прибирання сухих гілок дерев.
Графік роботи прибиральників території регламентується в залежності від режиму роботи пункту пропуску ( у разі необхідності може змінюватися).
Розрахункова кількість персоналу здійснюється Виконавцем самостійно.»
та
Послуги з прибирання прибудинкової території
33 Підмітання території м² щодня 1614395
34 Поливання клумб, газонів із зеленими насадженнями, дерев, кущів м² 1 раз на 2 дні
(з квітня по жовтень) 418758
35 Скошування трави ручними фронтальними газонокосарками з бензиновим приводом м² За потребою (не частіше 1 раза на місяць з квітня по жовтень) 27524
36 Прибирання листя, гілок, сміття на газонах м² 1 раз на місяць 47184
37 Підстригання кущів, підрізання та прибирання сухих гілок дерев шт. За потребою 25
38 Очищення урн від сміття шт. щодня 3650
39 Миття урн вручну шт. 1 раз на тиждень 520
40 Дезінфекція сміттезбірників (контейнерів) шт. 1 раз на місяць 48
41 Прибирання контейнерних майданчиків м² 1 раз на тиждень 416
42 Очищення дахів та навісів від сміття, бруду, листя м² 2 раз на рік 1594,8
43 Підмітання снігу, який щойно випав, товщиною шару понад 2 см. м² У зимовий період за потребою 7620
44 Очищення території з твердим покриттям від ущільненого снігу м² У зимовий період за потребою 1524
45 Очищення дахів та навісів від залежалого снігу м² У зимовий період за потребою 1594,8
46 Очищення від полою та льоду водовідвідних труб шт. У зимовий період за потребою 10
47 Очищення від полою та льоду кришок люків колодязів шт. У зимовий період за потребою 20
48 Оброблення посипковими матеріалами покриття території м² У зимовий період за потребою 7620

• Автогрейдер – мінімум 1 од.:

Виходячи з умов технічного завдання Замовника вимога щодо обов’язкової наявності автогрейдера у кількості 1 од. є необґрунтованою та надмірною.
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» залучає за договором оренди №1152 від 03.03.2025 року (файл «1_Договір оренди_1152 від 03.03.2025 року.pdf»):
- спеціалізований вантажний самоскид з додатковим снігоочисним обладнанням відвалом FORD CARGO 3542 D – 3 шт.;
- спеціалізований вантажний самоскид МКДЗ на базі MAN (соле/піскорозкидувач, відвал) – 6 шт.
Аналогічно, Скаржник МАЄ й інше ручне обладнання (льодоруби (металеві), скейтери (ручні льодосколювачі), скребки для льоду, ручні відвали/лопати, моторні льодорізи (бензинові), вібраційні льодосколювачі (ручні механізовані), що дозволяють виконати вимоги технічного завдання Замовника без залучення автогрейдера.
Як результат, у технічному завданні немає робіт з вирівнювання ґрунту, щебню чи земляних насипів. Всі роботи — підмітання, полив, косіння трави, прибирання сміття, очищення урн та дахів — виконуються ручним способом або дрібною механікою. Так само, автогрейдер не допомагає у підмітанні, поливанні чи скосі трави.
Як висновок, вимога щодо обов’язкової наявності автогрейдера є необґрунтованою та завищеною, що свідчить про наявність дискримінаційних вимог в цій частині та умисного навантаження тендерної документації додатковими вимогами.

• Навантажувач пневмоколісний - мінімум 1 од.:

Аналогічно попередньому, ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» залучає за договором оренди №1152 від 03.03.2025 року (файл «1_Договір оренди_1152 від 03.03.2025 року.pdf»):
- спеціалізований вантажний самоскид з додатковим снігоочисним обладнанням відвалом FORD CARGO 3542 D – 3 шт.;
- спеціалізований вантажний самоскид МКДЗ на базі MAN (соле/піскорозкидувач, відвал) – 6 шт.
Де, функції соле/піскорозкидування як і очищення від снігу виконуються в повному обсязі залученою нами технікою.
Контейнери та сміття збираються вручну або за допомогою невеликих візків/тележок. Окремо, немає робіт, що потребують підйому/переміщення великої кількості важких вантажів чи сипучих матеріалів на значні відстані. Полив, косіння трави, підстригання кущів, прибирання урн та дахів не потребують важкої техніки.
Як висновок, вимога щодо обов’язкової наявності навантажувачів пневмоколісних та ще й у кількості – мінімум 1 є необґрунтованою та завищеною, що свідчить про наявність дискримінаційних вимог в цій частині та умисного навантаження тендерної документації додатковими вимогами.

• Автомобіль бортовий - мінімум 1 од.:

Технічним завданням Замовника НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО окремого надання послуг з перевезення робітників, що свідчить про те, що вимога щодо обов’язкової наявності автомобіля бортового - мінімум 1 од. є необґрунтованою.
Всі роботи — підмітання, полив, скошування трави, прибирання листя, урн, контейнерів, прибирання снігу тощо — виконуються безпосередньо на місці, де знаходиться територія.
Працівники будуть діставатися робочих ділянок самостійно або пішки, а тому така вимога є надмірною та дискримінаційною для інших суб’єктів господарювання, в тому числі й Скаржника.

• Автовишка - мінімум 1 од.:
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» залучає за договором надання послуг №122907 від 01.04.2024 року НЕ АВТОВИШКУ, а АВТОПІДЙОМНИК у кількості 1 од. (файл «2.1_Договір_надання послуг_автопідйомник.pdf»), що повністю задовольняє вимоги технічного завдання в рамках даної процедури закупівлі.
По-перше, автопідйомник - це транспортний засіб з підйомним механізмом, призначений для підйому вантажів або людей на певну висоту.
Автовишка - транспортний засіб з підйомною платформою, спеціально призначений для робіт на висоті з людьми.
Витяг з файлу «2.2_Свідоцтво про реєстрацію_автопідйомник.pdf»:

Де, за функціоналом обидві позиції виконують одній й ті ж самі функції. Проте, оскільки автопідйомник це не автовишка, то прийняти участь на рівних умовах Скаржник не може, оскільки в цій частині Замовником встановлено обмеження.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу щодо наявності конкретної техніки, що є дискримінаційним для інших учасників ринку, в тому числі й до Скаржника.

• Комбінована дорожня машина- мінімум 2 од.:

Виходячи з умов технічного завдання Замовника вимога щодо обов’язкової наявності комбінованої дорожньої машини у кількості 2 од. є необґрунтованою та надмірною.
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» залучає за договором оренди №1152 від 03.03.2025 року (файл «1_Договір оренди_1152 від 03.03.2025 року.pdf»):
- спеціалізований вантажний самоскид з додатковим снігоочисним обладнанням відвалом FORD CARGO 3542 D – 3 шт.;
- спеціалізований вантажний самоскид МКДЗ на базі MAN (соле/піскорозкидувач, відвал) – 6 шт.
Де, така техніка повністю задовольняє вимоги технічного завдання в цій частині, проте в рамках тендерної документації Замовником вимагаються САМЕ комбіновані дорожні машини замість самоскидів з відповідним навісним обладнанням, які аналогічно повністю задовольняють вимоги в цій частині Замовником умисно встановлено дорожні комбіновані машини, що є дискримінаційним для нас як для Скаржника.
Оскільки, Замовником у тексті тендерної документації не наведено термінологію поняття «комбінована дорожня машина», як і чинним законодавством не наведено даний термін, то не зрозуміло чи буде вважатись спеціалізований вантажний самоскид з додатковим снігоочисним обладнанням відвалом комбінованою дорожньою машиною в рамках даної процедури закупівлі чи навпаки це буде причиною для відхилення, оскільки в нашому договорі оренди не вказано САМЕ «комбінована дорожня машина». Окремо, аналогічно не зрозуміло як саме обумовлена кількість у 2 од., тоді як для виконання цілком достатнім є залучення 1 од. техніки.

Повідомляємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вимоги саме в такій редакції, а тому прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити наявність автогрейдера - мінімум 1 од, навантажувача пневмоколісного - мінімум 1 од., автомобіля бортового - мінімум 1 од, автовишки - мінімум 2 од., дорожньої комбінованої машини - мінімум 2 од. з обов’язковим наданням усіх відповідних підтверджуючих документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.


2) Щодо листа-підтвердження орендодавця/ лізингодавця/ надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.

ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» повідомляє про надмірні вимоги тендерної документації в цій частині. А саме, надаючи договір оренди №1152 від 03.03.2025 року (файл «1_Договір оренди_1152 від 03.03.2025 року.pdf»), договір надання послуг №122907 від 01.04.2024 року (файл «2.1_Договір_надання послуг_автопідйомник.pdf») таким уже засвідчено можливість виконання робіт (надання послуг), обов’язки сторін та їх відповідальність, що відповідно забезпечує дотримання всіх зобов’язань за предметом закупівлі.
Повідомляємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вимоги саме в такій редакції, а тому прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати додатково лист-підтвердження орендодавця/ лізингодавця/ надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.

3) Щодо рішення уповноваженого органу про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами, ухвалено стосовно підприємства (яке здійснюватиме вивезення твердих побутових відходів) і яке (рішення) чинним і діє на території надання послуг.

ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» повідомляє про те, що згідно з пп. 7.1 п.7 розділу І тендерної документації, назва предмету закупівлі — послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Ужгород – Вишнє-Нємецьке» (ДК 021:2015 - 79990000-0 «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою»), а не послуги з управління побутовими відходами.
По-друге, дана умова щодо конкретної території приводить нас ДО КОНКРЕТНИХ КОНТРАГЕНТІВ. Наприклад, до ТОВ «Екобат Шураві» (файл «3_Рішення ТПВ.pdf»).
Як висновок, прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможе:
- або компанія, що має рішення уповноваженого органу про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами – де Скаржник не є профільним підприємством;
- або учасник, який має договір з конкретним контрагентом (наприклад, ТОВ «Екобат Шураві»), де такий з суб’єктивних на те підстав може до акцепту за тендером і підписання договору може не підтвердити взаємовідносини з нами. Де, станом на сьогодні, ми не маємо договірних зобов’язань з даним підприємством, так як не являємось діючим контрагентом Замовника і не надаємо послуги на вказаній території.
На думку Скаржника, замість тарифу на послуги в договорі має зазначатись договірна ціна, яка в даному випадку не повинна встановлюватись рішенням органу місцевого самоврядування. Таку ж позицію займає і Адміністративна колегія Північного міжобласного територіального відділення у пунктах 136-138 рішення від 19.03.2024 № 60/19-р/к у справі №185/60/32-рп/к.22, а саме - пункт 1 статті 10 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" встановлює, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. Відтак, під зазначений випадок підпадає, коли виконавець послуг з вивезення побутових відходів обирається органом місцевого самоврядування, тоді як участь у конкурентній процедурі закупівлі, в розумінні Закону передбачає змагальність та договірні ціни, у тому числі, з боку виконавців послуг, які мають тарифи, затверджені органами місцевого самоврядування.
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» вважає, що тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
За таких умов, прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати рішення уповноваженого органу про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами, ухвалено стосовно підприємства (яке здійснюватиме вивезення твердих побутових відходів) і яке (рішення) чинним і діє на території надання послуг, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.

2. Згідно з п.1 дод.1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг з комплексного утримання пунктів пропуску (інженерно-технічні працівники, машиністи та дорожні робітники).
Замовником визначено мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити Учасник:
- начальник дільниці aбo інша особа, яка виконує його функції і яка має не менш ніж V групу з електробезпеки до і вище 1000 В;
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діляності організації який має не менш ніж V групу з електробезпеки до і вище 1000 Вг;
- сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації,
- прибиральник службових приміщень - не менше 3 осіб;
- прибиральник території/двірник - не менше 3 осіб
- робітник з комплексного обслуговування та ремонту - не менше 2 осіб;
- електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування - не менше 2 осіб, з них один повинен мати 4 групу допуску з електробезпеки для обслуговування електромереж, електрообладнання, електроустановок з номінальною напругою до 1000 В), знань та досвіду у наданні послуг, що є предметом закупівлі);
- працівники, які будуть виконувати роботи на висоті - не менше 2 осіб;
- працівники які будуть виконувати роботи з експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж та тепловикористальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13) - не менше 2 осіб;
- слюсар-сантехнік - не менше 2 осіб;
Мінімальна кількість операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – 6 (кількість повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).

Таблиця №2
Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг


№ п/п Посада згідно Тендерної документації Посада працівника Учасника П.І.Б. Освіта/ найменування навчального закладу/спеціальність* Штатний/
цивільно-правова угода, залучений по договору оренди техніки / договору надання послуг /інший документ (№ та дата наказу/угоди/іншого документу)
1 2 3 4 5 6

Всього
* Графа 5 заповнюється по інженерно - технічним працівникам.
У разі покладання на 1 працівника декілька функцій, Учасник зазначає про це в довільній формі.

На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати:
- копії наказів про призначення на посаду, або наказ про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або
- інші документи, передбачені законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Додатково на інженерно-технічних працівників Учасник повинен надати скан-копію з оригіналу та/або посвідчену відповідно до умов тендерної документації копію документів про закінчення навчальних закладів.
Учасник повинен забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці, під час надання послуг, на підтвердження чого надається наказ про призначення відповідального працівника з охорони праці (з числа штатних працівників Учасника) Кваліфікація особи, що виконуватиме функції відповідального працівника з охорони праці підтверджується наступними документами: копії протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме знання з питань пожежної безпеки, системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці.
На працівників які будуть виконувати роботи на висоті Учасник додатково надає копії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт на висоті або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт на висоті, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій;
На працівників які будуть виконувати роботи в електроустановках Учасник додатково надає: копії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій.
На працівників які будуть виконувати роботи з експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж та тепловикористальних установок Учасник додатково надає: копії посвідчення про проходження перевірки знань згідно НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж та тепловикористальних установок, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій.
На водія/машиніста який буде здійснювати управління автовишкою учасник додатково надає: копії посвідчення про проходження перевірки знань за спеціальністю машиніст автовишки згідно НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, видані уповноваженим на це органом та чинного на дату подання тендерних пропозицій
Виконавець робіт повинен бути сертифікованим фахівцем будівельної галузі згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та мати компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі як виконавець робіт, що підтверджується наданням Учасником оригіналу чинного на весь період надання послуг за предметом закупівлі сертифікату фахівця будівельної галузі, виданого органом з сертифікації персоналу, акредитованим на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 (надати копію атестату про акредитацію з додатком) та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами.
Також у складі тендерної пропозиції необхідно надати свідоцтво, видане працівнику Учасника процедури закупівлі, яке підтверджує проходження ним навчання за темою: «Розробка та впровадження системи управління якістю у відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Внутрішній аудит системи управління (ДСТУ EN ISO 19011:2022 (EN ISO 19011:2018, IDT; ISO 19011:2018, IDT). Практичні аспекти».

1) Щодо сертифікованого інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.

ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» повідомляє про неправомірну вимогу щодо обов’язкової наявності інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
По-перше, згідно з пп. 7.1 п.7 розділу І тендерної документації, назва предмету закупівлі — послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Ужгород – Вишнє-Нємецьке» (ДК 021:2015 - 79990000-0 «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою»).
По-друге, вимогами технічного завдання (додаток 9 до тендерної документації) НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО проведення робіт з інженерно-будівельного проектування, що є предметом професійної діяльності інженера-проектувальника відповідно до Професійного стандарту «Інженер-проектувальник» (затверджено рішенням Правління Гільдії проектувальників у будівництві від 29.03.2023) (файл «4_Стандарт_інженер-проектувальник.pdf»).
Відповідно, встановлення вимоги щодо наявності сертифікованого інженера-проектувальника для виконання робіт, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ предметом закупівлі, є дискримінаційним та необґрунтованим.
Повідомляємо, що Замовником не обґрунтувана необхідність встановлення вимоги саме в такій редакції, а тому прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити наявність сертифікованого інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації з наданням відповідних документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.

2) Щодо мінімально необхідної кількості працівників, а саме:
- робітник з комплексного обслуговування та ремонту - не менше 2 осіб;
- електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування - не менше 2 осіб, з них один повинен мати 4 групу допуску з електробезпеки для обслуговування електромереж, електрообладнання, електроустановок з номінальною напругою до 1000 В), знань та досвіду у наданні послуг, що є предметом закупівлі);
- працівники, які будуть виконувати роботи на висоті - не менше 2 осіб;
- працівники які будуть виконувати роботи з експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж та тепловикористальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13) - не менше 2 осіб;
- слюсар-сантехнік - не менше 2 осіб;
Мінімальна кількість операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – 6 (кількість повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).

ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» повідомляє, що Замовником мінімально необхідна кількість працівників, встановлена Замовником у тендерній документації, Є ЗАВИЩЕНОЮ та не обґрунтованою. Зокрема:
- робітник з комплексного обслуговування та ремонту – 1 особа є цілком достатнім для виконання вимог обсягу технічного завдання в повному обсязі без порушення строків і якості;
- електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, що має 4 групу допуску з електробезпеки для обслуговування електромереж, електрообладнання, електроустановок з номінальною напругою до 1000 В) - 1 особа є цілком достатнім для виконання вимог обсягу технічного завдання в повному обсязі без порушення строків і якості (наприклад, файл «5_Наказ_Пилипчук В.О..pdf»);
- працівники, які будуть виконувати роботи на висоті - 1 особа є цілком достатнім для виконання вимог обсягу технічного завдання в повному обсязі без порушення строків і якості;
- працівники які будуть виконувати роботи з експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж та тепловикористальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13) - 1 особа є цілком достатнім для виконання вимог обсягу технічного завдання в повному обсязі без порушення строків і якості;
- слюсар-сантехнік - 1 особа є цілком достатнім для виконання вимог обсягу технічного завдання в повному обсязі без порушення строків і якості (наприклад, файл «6_Наказ_Кучеровський С.І.pdf»);
Мінімальна кількість операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – кількість повинна бути пропорційна у відповідності до оскарження вимог завищеної кількості транспорту у скарзі вище.

Повідомляємо, що Замовником не обґрунтована необхідність встановлення вимоги саме в такій редакції, а тому прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити наявність працівників, у кількості, а саме: робітник з комплексного обслуговування та ремонту - не менше 2 осіб; електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування - не менше 2 осіб, з них один повинен мати 4 групу допуску з електробезпеки для обслуговування електромереж, електрообладнання, електроустановок з номінальною напругою до 1000 В), знань та досвіду у наданні послуг, що є предметом закупівлі); працівники, які будуть виконувати роботи на висоті - не менше 2 осіб; працівники які будуть виконувати роботи з експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж та тепловикористальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13) - не менше 2 осіб; слюсар-сантехнік - не менше 2 осіб, мінімальна кількість операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – 6 (кількість повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.

3) Щодо вимоги про те, що виконавець робіт повинен бути сертифікованим фахівцем будівельної галузі згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та мати компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі як виконавець робіт, що підтверджується наданням Учасником оригіналу чинного на весь період надання послуг за предметом закупівлі сертифікату фахівця будівельної галузі, виданого органом з сертифікації персоналу, акредитованим на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 (надати копію атестату про акредитацію з додатком).

ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» повідомляє, що сертифікат фахівця будівельної галузі виданий особі (фізичній особі), яка пройшла оцінку компетентності у виконанні конкретних будівельних робіт відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016 (файл «7_ТЛ стандарт.pdf», надаємо титульний лист, так як сам стандарт не міститься у вільному доступі) не затверджений як обов’язковий на законодавчому рівні.
Де, такий сертифікат підтверджує кваліфікацію у сфері БУДІВНИЦТВА, здатність виконувати будівельні роботи за певним фахом.
По-перше, згідно з пп. 7.1 п.7 розділу І тендерної документації, назва предмету закупівлі — послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Ужгород – Вишнє-Нємецьке» (ДК 021:2015 - 79990000-0 «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою»).
По-друге, вимогами технічного завдання (додаток 9 до тендерної документації) НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО проведення робіт з будівництва, що свідчить про неправомірність встановлення такої вимоги у відповідній редакції.
Повідомляємо, що Замовником не обґрунтована необхідність встановлення вимоги саме в такій редакції, а тому прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати сертифікат фахівця будівельної галузі, виданого органом з сертифікації персоналу, акредитованим на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 (надати копію атестату про акредитацію з додатком) згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.

4) Щодо договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами.

Скаржник повідомляє, що роботи, які є предметом закупівлі, відповідно до статті 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 № 85/96-ВР (посилання на закон надається як доказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/85/96-%D0%B2%D1%80#Text) не належить до переліку видів обов’язкового страхування.
Виходячи зі статті 6 Закону України «Про страхування» страхування відповідальності перед третіми особами є виключно добровільним. З огляду на це, Замовник НЕ МАЄ ПРАВА вимагати наявності в учасника такого виду страхування.
Встановлюючи цю вимогу до учасників Замовник незаконно та навмисно зменшує потенційне коло учасників. Разом з тим, вказана вимога тягне за собою додаткові фінансові витрати від учасників, у яких відсутній такий страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати копію чинного договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.

5) Щодо свідоцтва, виданого працівнику Учасника процедури закупівлі, яке підтверджує проходження ним навчання за темою: «Розробка та впровадження системи управління якістю у відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Внутрішній аудит системи управління (ДСТУ EN ISO 19011:2022 (EN ISO 19011:2018, IDT; ISO 19011:2018, IDT). Практичні аспекти».

ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» повідомляє, що станом на сьогодні має:
- сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що виданий Скаржнику (файл «8_ІСО.pdf»);
- сертифікат на систему екологічного управління щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий Скаржнику (файл «8_ІСО.pdf»);
- сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий Скаржнику (файл «8_ІСО.pdf»).
Де, нормами чинного законодавства НЕ ВСТАНОВЛЕНО окремого зобов’язання отримувати такі САМЕ на працівника, що свідчить про встановлення дискримінаційних вимог в цій частині.
Окрім цього, ДСТУ ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) не має перекладу українською, а його ідентичність українському перекладу ISO 9001:2015 встановлена окремим наказом. Тож, ДСТУ ISO 9001:2015 (й ідентичний йому ДСТУ ISO 9001:2018) передбачає таку мету, яка описана у вступі до ISO 9001:2015 а саме: "0.1 Загальні положення" - Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі:a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони.Цей стандарт у жодному разі не передбачає потребу:— однаковості структури різних систем управління якістю;— узгодження документації зі структурою розділів цього стандарту;— використання специфічної термінології цього стандарту в межах організації. Установлені в цьому стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до про¬дукції та послуг.У цьому стандарті використано процесний підхід, елементами якого є цикл "Plan-Do-Check-Act" (PDCA) ("Плануй-ВиконуйПеревіряй-Дій") та ризик-орієнтоване мислення. Процесний підхід дає змогу організації планувати свої процеси та їхні взаємодії. Цикл PDCA дає змогу організації забезпечувати впевненість у тому, що її процеси адекватно за¬безпечені ресурсами та керовані і що можливості для поліпшування визначено та зреалізовано. Ризик-орієнтоване мислення дає змогу організації визначати чинники, які можуть спричиняти відхи¬лення її процесів та її системи управління якістю від запланованих результатів, щоб установлювати запобіжні заходи контролю для унайменшення негативних впливів і якнайбільшого використання мож¬ливостей, у міру їх виникнення (див. А.4). Пунктом 3 Передмови вказано - Національний стандарт відповідає ISO 9001:2015 Quality management systems — Requirements (Сис¬теми управління якістю. Вимоги) Ступінь відповідності — ідентичний (IDT). Отже, вимоги ДСТУ ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) спрямовані на побудову організаційних процесів суб’єкта господарювання, у спосіб, який відповідає європейським стандартам. Жодним чином не має вимог до послуг за предметом закупівлі, а тим більше до окремо визначеного працівника в рамках предмету закупівлі, що свідчить про необґрунтованість встановленої вимоги.
Аналогічно, це стосується й «Системи управління якістю. Вимоги». Внутрішній аудит системи управління (ДСТУ EN ISO 19011:2022 (EN ISO 19011:2018, IDT; ISO 19011:2018, IDT). Практичні аспекти», де в така не стосується предмету закупівлі та не є необхідною згідно норм чинного законодавства.
За таких умов, прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати свідоцтво, видане працівнику Учасника процедури закупівлі, яке підтверджує проходження ним навчання за темою: «Розробка та впровадження системи управління якістю у відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Внутрішній аудит системи управління (ДСТУ EN ISO 19011:2022 (EN ISO 19011:2018, IDT; ISO 19011:2018, IDT). Практичні аспекти», що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.

3. Відповідно до п.1 дод.1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за формою Таблиці № 3
Таблиця №3
Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)
№ п/п Замовник,
місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону,
код ЄДРПОУ № та дата укладання договору
Предмет договору
Ціна договору
Вартість виконання договору Відсоток виконання договору
1 2 3 4 5 6 7



Всього 0,00 0,00
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копію(ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів);
- акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон укладений протягом 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно декількома договорами
При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт одним договором або сумарно декількома в обсягах, не менше визначених у Таблиці 3.1.
Таблиця № 3.1

№ з/п
Найменування* Одиниця
виміру
Кількість
1 Прибирання кабінетів, приймальних, залів засідань, холів, коридорів, вестибюлів, галерей та інших приміщень загального користування, до яких передбачений вільний доступ м2 200 000,00
2 Прибирання санітарно-гігієнічних приміщень м2 92 000,00
3 Прибирання бойлерних, машинних відділень, майстерень та інших приміщень загального користування, які містять обладнання, до яких не передбачений вільний доступ (підмітання, прибирання та транспортування бруду у визначене місце) м2 10 000,00
4 Оброблення посипковими матеріалами покриття території м2 20 000,00
5 Очищення урн від сміття шт 13 000,00
6 Підмітання території м2 6 000 000,00
7 Асенізіція м3 100
8 Вивіз ТПВ (сміття) м3 150
9 Послуги охорони послуги 4

Інформацію на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Учасник закупівлі повинен надати у формі Таблиці 5.2. Основні види робіт мають бути надані по тим договорам, по яким Учасник подає інформацію, як аналогічні.

ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» МАЮЧИ аналогічний договір №07/27/24 від 17.09.2024 року щодо надання послуг з комплексного утримання міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ» (файл «9_Договір_07_27_24 від 17.09.2024 року.pdf») НЕ МОЖЕ на рівних умовах прийняти участь у даній процедурі закупівлі оскільки Замовником конкретизовано перелік послуг, що обов’язково має бути у відповідному договорі.
Замовником НЕ ОБГРУНТОВАНО:
- необхідність того, що сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
- необхідність обсягів та переліку послуг, визначених у Таблиці 3.1.
За таких умов, прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт одним договором або сумарно декількома в обсягах, не менше визначених у Таблиці 3.1., що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження