-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ролети та штори
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 12 робочих днів
350 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
14.11.2025 15:39 - 21.11.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕН...:
11.12.2025 14:40 - 17.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення Переможцем ТП ТОВ "МАНЕЖ-ДЕКОР", яка містить невиправні технічні помилки. Замовник Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області. Сума закупівлі 350 000грн.
Номер:
2a89cc7b4ea444c5a6a930f8c29a9559
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-14-012584-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення Переможцем ТП ТОВ "МАНЕЖ-ДЕКОР", яка містить невиправні технічні помилки. Замовник Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області. Сума закупівлі 350 000грн.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Козимир О. на визначення Переможця.pdf 28.11.2025 12:18
- НацБанк ДогНаклАктВідгЗвіт.pdf 28.11.2025 12:18
- Скарга на визначення Переможця КЕП.rar 28.11.2025 12:18
- Скарга Козимир О. на визначення Переможця.doc 28.11.2025 12:18
- Повідомлення про намір укласти договір .pdf 28.11.2025 12:18
- ВИПИСКА ЄДР 20.05.2025 Козимир.pdf 28.11.2025 12:18
- Витяг Єд Податок Козимир 03.06.2025 Печатка.pdf 28.11.2025 12:18
- 24 Години.docx 28.11.2025 12:18
- sign.p7s 28.11.2025 12:19
- рішення від 01.12.2025 №17708.pdf 01.12.2025 14:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2025 №18088.pdf 09.12.2025 11:58
- рішення від 08.12.2025 №18088.pdf 10.12.2025 16:43
- Інформація на комісію.pdf 04.12.2025 12:45
- Інформація на комісію.pdf.p7s 04.12.2025 12:45
- Інформація на комісію.doc 04.12.2025 12:45
- протокол 194_0001.pdf 11.12.2025 14:41
- 195 протокол_0001.pdf 11.12.2025 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2025 12:22
Дата розгляду скарги:
08.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.12.2025 14:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.12.2025 16:43
Дата виконання рішення Замовником:
11.12.2025 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
РІШЕННЯ
№18088-р/пк-пз від 08.12.2025 виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8556eb143aa842368945fa587d971b9b
Заголовок пункту скарги:
Не виправлені невідповідності за 24 години.
Учасник не надав в складі тендерної пропозиції документи та інформацію, що підтверджують відповідність запропонованого предмета закупівлі вимогам тендерної документації до предмету закупівлі, визначеним у додатку 3.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Не виправлені невідповідності за 24 години.
Учасник не надав в складі тендерної пропозиції документи та інформацію, що підтверджують відповідність запропонованого предмета закупівлі вимогам тендерної документації до предмету закупівлі, визначеним у додатку 3.
Загалом 13 пунктів помилок.
Учасник не надав в складі тендерної пропозиції документи та інформацію, що підтверджують відповідність запропонованого предмета закупівлі вимогам тендерної документації до предмету закупівлі, визначеним у додатку 3.
Загалом 13 пунктів помилок.
×
-
Назва доказу:
Скарга Козимир О. на визначення Переможця.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга Козимир О. на визначення Переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прошу Комісію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір.
Запити Органу оскарження
Номер:
2d8fcba927404cee8075538c4d7d7661
Тема запиту:
Пояснення замовника
Текст запиту:
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Про надання інформації по скарзі
UA-2025-11-14-012584-a.b1
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17708-р/пк-пз від 01.12.2025 Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області (далі – Замовник) надає пояснення та інформацію на скаргу фізичної особи-підприємця Козимир Олени Олександрівни.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) та статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) (далі – Закон), Замовником було розроблено та затверджено Тендерну документацію на закупівлю товару «Ролети та штори» (код ДК 021:2015 – 39520000-3 – Готові текстильні вироби) (далі – Тендерна документація).
Замовником оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Ролети та штори» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-14-012584-a) зі строком подання тендерних пропозицій до 24 листопада 2025 року 08:00.
25 листопада 2025 року відбувся електронний аукціон, у якому взяли участь:
– ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР»,
– ФОП Артюшенко Оксана Арнольдівна,
– ФОП Козимир Олена Олександрівна.
За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично визначено пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАНЕЖ-ДЕКОР» (далі – Учасник, Переможець) як найбільш економічно вигідну.
26 листопада 2025 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» Замовником було виявлено певні невідповідності. Відповідно до Особливостей Учаснику було надано можливість усунути невідповідності шляхом завантаження виправлених документів. Учасник скористався наданим правом та подав всі необхідні документи.
Після розгляду дозавантажених матеріалів Замовником прийнято рішення визначити ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» переможцем процедури закупівлі, оскільки його пропозиція у повному обсязі відповідала вимогам оголошення про проведення закупівлі та Тендерної документації.
28 листопада 2025 року ФОП Козимир Олена Олександрівна (далі – Суб’єкт оскарження) подано скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Суб’єкт оскарження вказує, що пропозиція ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки інформація щодо відповідності предмету закупівлі нібито не підтверджена таблицею відповідності.
Повідомляємо, що у складі пропозиції ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» наявний файл «Тендерна пропозиція.pdf», у якому зазначено: колір системи – білий, тканина – Dim out (колір за вибором замовника).
Хоча в Тендерній документації передбачено погодження тканини та кольору із Замовником, вимоги щодо заборони пропонувати для погодження вид тканини у складі пропозиції не встановлено. Тобто Учасник не порушив умов документації.
Разом з тим, Суб’єкт оскарження стверджує, що переможець подав документи, передбачені Додатком №2. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей перелік документів та/або інформації, що подаються учасником у складі пропозиції, та перелік документів, які подає переможець, мають оформлюватися окремими додатками. Такий перелік для учасників визначений у Додатку №3. Подання документів, які не передбачені Додатком №3, не є обов’язковим. Тому Учасник мав право їх не надавати.
Суб’єкт оскарження висуває твердження про порушення Замовником принципів закупівель, визначених статтею 5 Закону. У зв’язку з цим повідомляємо:
Принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них не порушено. Розгляд пропозицій відбувався відповідно до автоматичного визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Замовник розглядав лише пропозицію Переможця, як це передбачено Особливостями. Будь-яких рішень, які б свідчили про різне ставлення до учасників, не приймалося.
Принцип добросовісної конкуренції не порушено. Суб’єктом оскарження не наведено жодного доказу дій Замовника або Переможця, які б свідчили про порушення конкуренції.
Принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності також не порушено, оскільки розгляд пропозиції Переможця здійснювався першочергово, без зволікань та в межах строків, спрямованих на забезпечення раціонального та ефективного використання бюджетних коштів.
Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця дотримано. Суб’єктом оскарження не наведено будь-яких доказів упередженості чи необ’єктивності дій Замовника.
Принцип відкритості та прозорості не порушено. Всі дії за процедурою здійснювалися відповідно до законодавства, у визначені строки, із забезпеченням доступності документів та рішень у електронній системі закупівель.
Таким чином, доводи Скаржника не знайшли свого підтвердження, а процедура закупівлі проведена у повній відповідності до Закону та Особливостей.
Враховуючи вище наведене, ПРОСИМО:
1. Прийняти пояснення по суті скарги до розгляду.
2. Відмовити Суб’єку оскарження - ФОП КОЗИМИР Олена Олександрівна у задоволенні його скарги у повному обсязі.
Уповноважена особа КЕП Інна ПАНЧЕНКО
(0472) 37-15-37
Дата опублікування:
04.12.2025 12:45