-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Коток дорожній вібраційний за ДК 021:2015 – 43310000-9 Машини для цивільного будівництва
Аукціон
до початку аукціону залишилося 17 годин
19 873 550.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
14.11.2025 10:51 - 07.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на умови тендерної документації
Номер:
312b6d6d52b548348f082b6e906a9f08
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-14-003549-a.a1
Назва:
скарга на умови тендерної документації
Скарга:
тендерна документація та додатки до неї, що містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга умови UA-2025-11-14-003549-a.pdf 20.11.2025 11:34
- Скарга умови UA-2025-11-14-003549-a.docx 20.11.2025 11:34
- HAMM_HD_8_VV_H263_ukUA.pdf 20.11.2025 11:34
- Договір 52.23-274.pdf 20.11.2025 11:34
- Договір 119-15 від 18.12.2024.pdf 20.11.2025 11:34
- Договір №29.PDF 20.11.2025 11:34
- рішення від 09.05.2025 № 7471.pdf 20.11.2025 11:34
- рішення від 07.11.2024 № 18054.pdf 20.11.2025 11:34
- рішення від 21.11.2024 № 18712.pdf 20.11.2025 11:34
- рішення від 30.05.2025 №8671.pdf 20.11.2025 11:34
- sign.p7s 20.11.2025 11:43
- рішення від 24.11.2025 № 17376.pdf 24.11.2025 14:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.2025 №17733.pdf 02.12.2025 13:50
- рішення від 01.12.2025 №17733.pdf 04.12.2025 13:02
- Пояснення до скарги.docx 26.11.2025 15:59
- Порівняльна котки АМКУ.doc 26.11.2025 15:59
- Пояснення до скарги.pdf 26.11.2025 15:59
- Додатки.pdf 26.11.2025 15:59
- 21_702-вр Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 05.12.2025 10:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2025 12:55
Дата розгляду скарги:
01.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.11.2025 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2025 13:02
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2025 10:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії АМКУ від 01.12.2025 №17733-р/пк-пз в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту:
«Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2025 №17733-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7376a85a037d4931aa9d6d02d5f2c149
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
×
-
Назва доказу:
рішення АМКУ від 30.05.2025 №8671
-
Повʼязаний документ:
рішення від 30.05.2025 №8671.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ від 21.11.2024 № 18712
-
Повʼязаний документ:
рішення від 21.11.2024 № 18712.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ від 09.05.2025 № 7471
-
Повʼязаний документ:
рішення від 09.05.2025 № 7471.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ від 07.11.2024 № 18054
-
Повʼязаний документ:
рішення від 07.11.2024 № 18054.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір поставки аналог.товару №29
-
Повʼязаний документ:
Договір №29.PDF
-
-
Назва доказу:
Договір поставки аналог.товару №119-15 від 18.12.2024
-
Повʼязаний документ:
Договір 119-15 від 18.12.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір поставки аналог.товару № 52.23-274
-
Повʼязаний документ:
Договір 52.23-274.pdf
-
-
Назва доказу:
Технич.спеціфікація котку HAMM_HD 8 VV
-
Повʼязаний документ:
HAMM_HD_8_VV_H263_ukUA.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Комунальну корпорацію "Київавтодор" – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Запити Органу оскарження
Номер:
8477384c677a4a2f8320a95c42c13211
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
ІНФОРМАЦІЯ
щодо проведення Процедури закупівлі
(пояснення по суті скарги)
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) від 24.11.2025 № 17376-р/пк-пз прийнято до розгляду скаргу Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" (далі — Скаржник) від 20.11.2025, зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) від 20 листопада 2025 № UA-2025-11-14-003549-a.a1 (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-порталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної Замовником від 14.11.2025 за предметом закупівлі: Коток дорожній вібраційний за ДК 021:2015 – 43310000 -9 Машини для цивільного будівництва (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке.
Пояснення щодо кожного пункту технічних характеристик що зазначені в Скарзі.
1. Об’єм водяного баку:
Відхилення обʼєму водяного бака Скаржника становить 30% по відношенню до вимоги Замовника і є суттєвим з огляду на наступне:
- Більший об’єм водяного бака котка, наприклад понад 100 літрів, у порівнянні з 70 літрами у скаржника, є кращим, тому що він забезпечує довшу безперервну роботу без необхідності частих зупинок для доливання води. Вода використовується для змочування вальців, щоб запобігти налипанню асфальтобетонної суміші, і якщо бак невеликий, оператор змушений переривати роботу, що призводить до втрати продуктивності, нерівномірного темпу ущільнення та ризику появи дефектів на покритті.
- Чим більший об’єм бака, тим стабільніше й ефективніше працює система зрошення: вода подається рівномірно навіть на довгих проходах, немає ризику її швидкого вичерпання, і оператор може підтримувати оптимальні умови ущільнення на всій ділянці без збоїв.
- Крім того, більший бак знижує операційні витрати за рахунок меншої кількості зупинок та менших простоїв техніки. В підсумку більший об’єм водяного бака напряму покращує якість ущільнення, підвищує продуктивність роботи і забезпечує стабільність технологічного процесу.
- Обʼємом водяного бака, що відповідає вимогам Замовника, відповідають моделі інших провідних виробників, а саме: Ammann ARX 12-2, Bomag BW 80 AD-5, JCB CT 160-80, таким чином відсутні підстави дану вимогу Замовника вважати дискримінаційною.
2. Частота коливань I/II на кожний валець:
Більша частота вібрації вальців дорожнього котка є кращою, тому що вона забезпечує більш інтенсивну й рівномірну передачу енергії в асфальт. Коли вібрації відбуваються частіше, удари менші за амплітудою, але їх більше за кількістю, і це дозволяє матеріалу ущільнюватися швидше й ефективніше без надмірних вертикальних переміщень покриття. Вища частота зменшує ризик утворення хвиль та нерівностей, оскільки покриття не встигає підскакувати чи зміщуватися. Завдяки цьому досягається краща щільність, підвищується якість укочування та продуктивність робіт, а також скорочується кількість проходів техніки. Це напряму впливає на економію часу та ресурсу машини.
Вимогам Замовника щодо частоти коливань відповідають моделі наступних провідних виробників: Ammann ARX 12-2, Bomag BW 80 AD-5, JCB CT 160-80, таким чином відсутні підстави дану вимогу Замовника вважати дискримінаційною.
3. Відцентрова сила I/II на кожен валець:
«Відцентрова сила на кожен валець у робочих режимах I/II – у діапазоні від 8 до 20 кН (або не менше 8 кН у одному з режимів та не менше 11 кН – в іншому)».
З даною вимогою можна погодитись, так як по факту відцентрові сили техніки, що пропонує Скаржник в одному та другому режимі не порушують вимог замовника.
Разом з тим, вимогам Замовника щодо відцентрової сили відповідають моделі наступних провідних виробників: Ammann ARX 12-2, Bomag BW 80 AD-5, JCB CT 160-80, таким чином відсутні підстави дану вимогу Замовника вважати дискримінаційною.
4. Внутрішній радіус повороту.
Вимога Замовника: не більше 2200 мм визначена наступним:
- Маневровість на обмежених площадках
Асфальтні роботи часто виконують у тісних умовах:
• вузькі вулиці,
• двори,
• тротуари,
• паркінги,
• місця з бордюрами, стінами чи огорожами.
Менший внутрішній радіус повороту дозволяє котку розвертатися на значно меншій площі без:
• додаткових маневрів,
• виїзду за межі робочої зони,
• ризику зачепити перешкоди.
- Менше “непрокатаних зон” на поворотах
Під час роботи коток рухається з перекриттям проходів. Якщо радіус повороту більший, то на внутрішньому боці повороту можуть залишатися зони, які важко щільно прокатати.
Малий радіус = щільніша схема проходів = менше технологічних дефектів.
- Підвищена продуктивність
Чим менший радіус повороту, тим:
• швидше можливо здійснювати розвороти,
• менше часу витрачається на зайві маневри,
• менше холостого ходу.
Результат — більший фактичний виробіток на годину.
- Краща якість ущільнення у складних контурах
Дороги рідко бувають строго прямими. На об’єктах з:
• острівцями безпеки,
• поворотами малого радіусу,
• круговими розв’язками,
• криволінійними бордюрами,
котки з більшим поворотним радіусом не можуть підтримувати рівномірне ущільнення по геометрії траси.
Малий радіус дозволяє:
• точніше дотримуватися траєкторії,
• уникати «просідань» чи нерівномірного розподілу щільності.
- Підвищена безпека роботи
Коротші та прогнозовані маневри:
• зменшують ризик зачепити людей чи техніку,
• полегшують керування на ділянках з обривами/укосами,
• знижують напруження для оператора.
Параметрам внутрішнього радіусу повороту, що відповідає вимогам Замовника, відповідають моделі інших виробників, а саме: Ammann ARX 12-2, Bomag BW 80 AD-5, JCB CT 160-80, таким чином відсутні підстави дану вимогу Замовника вважати дискримінаційною.
Усі встановлені Замовником технічні параметри підтверджені наявними на ринку моделями провідних виробників та мають обґрунтоване функціональне й технологічне значення. Отже, жодна з вимог не є надмірною чи дискримінаційною.
Порівняльна таблиця з технічними характеристиками вказаних виробників додається. Для забезпечення повного порівняльного аналізу в останньому стовпчику таблиці наведені відповідні технічні характеристики котка, що пропонується Скаржником.
Керуючись статтями 5, 18 Закону та пунктами 66 і 67 Особливостей,
ПРОШУ:
Взяти до уваги інформацію та обґрунтування щодо зауважень, викладених у Скарзі.
Не брати до уваги твердження, викладені у Скарзі.
Відмовити в задоволенні Скарги повністю.
Додатки: 23 аркуші (додаються).
Дата опублікування:
26.11.2025 15:59