• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Насос дренажний Pedrollo RXm 5/40 (або аналог), насос фекальний Pedrollo BCm 20/50 (або аналог), код ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 15 днів назад

177 900.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 14.11.2025 09:10 - 19.11.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга

Номер: ce2581b1e54b49418d29895e3a34e7f5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-14-000704-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 09.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.12.2025 17:08
Дата прийняття рішення по скарзі: 11.12.2025 17:31
Автор: ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП", Александр Казаров +380973738930 smartclimate@ukr.net http://smartclimate.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 68259215eb304de5801dd080cdda651d
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
14.11.2025 року КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва (далі-Замовник) опублікував оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Насос дренажний Pedrollo RXm 5/40 (або аналог), насос фекальний Pedrollo BCm 20/50 (або аналог), код ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори» з очікуваною вартістю 177 900,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС".
• ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" (далі – Скаржник).
24.11.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС".
26.11.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ №107/25 від 26.11.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС".

Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам технічної специфікації та невиконанням вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.

1) Відповідно до п. 6. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Лист-згоду з технічними вимогами, якісними характеристиками та основними умовами, викладеними в Додатку №1 до тендерної документації (Таблиця 1 має бути заповнена).
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній такий лист-згода, шо не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічним вимогам Замовника.

2) Відповідно до Додатку 1 за першою позицією Замовник вимагає Насос дренажний Pedrollo RXm 5/40 з характеристикою максимальний напір 13 м.
Переможець за першою позицією у наданій технічній специфікації вих №19-11/06 від 19.11.2025 року пропонує Насос RXm 5/40 V.220-240/50hz 10mt із характеристикою максимальний напір 13 м (12,8м). На підтвердження технічних характеристик товару Переможець надає технічний паспорт товару, де максимальний напір зазначено 12,8м. Що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Фактично Переможець пропонує товар із гіршими характеристиками, ніж вимагає Замовник. Тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі.

Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації.

Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.2 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження