-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Насос дренажний Pedrollo RXm 5/40 (або аналог), насос фекальний Pedrollo BCm 20/50 (або аналог), код ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 15 днів назад
177 900.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
14.11.2025 09:10 - 19.11.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга
Номер:
ce2581b1e54b49418d29895e3a34e7f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-14-000704-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_визначення_переможця_смарт_клімат_груп_UA-2025-11-14-000704-a.pdf 27.11.2025 10:18
- технічна специфікація (6).pdf 27.11.2025 10:18
- скарга_визначення_переможця_смарт_клімат_груп_UA-2025-11-14-000704-a.pdf.p7s 27.11.2025 10:18
- ТД насоси.docx 27.11.2025 10:18
- скарга_визначення_переможця_смарт_клімат_груп_UA-2025-11-14-000704-a.docx 27.11.2025 10:18
- RXm.pdf 27.11.2025 10:18
- Додаток 1 тех.завдання.docx 27.11.2025 10:18
- Протокол розгляду.PDF 27.11.2025 10:18
- Додаток 2 документи учасника.docx 27.11.2025 10:18
- sign.p7s 27.11.2025 10:18
- рішення від 02.12.2025 №17804.pdf 02.12.2025 17:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2025 №18222.pdf 10.12.2025 12:10
- рішення від 09.12.2025 №18222.pdf 11.12.2025 17:30
- Відповідь АМКУ насоси 04.12.2025 12:40
- Відповідь АМКУ насоси.docx 04.12.2025 12:40
- Доказ 1 04.12.2025 12:40
- Доказ 2 04.12.2025 12:40
- Доказ 3 04.12.2025 12:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2025 22:52
Дата розгляду скарги:
09.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2025 17:08
Дата прийняття рішення по скарзі:
11.12.2025 17:31
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
68259215eb304de5801dd080cdda651d
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
14.11.2025 року КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва (далі-Замовник) опублікував оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Насос дренажний Pedrollo RXm 5/40 (або аналог), насос фекальний Pedrollo BCm 20/50 (або аналог), код ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори» з очікуваною вартістю 177 900,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС".
• ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" (далі – Скаржник).
24.11.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС".
26.11.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ №107/25 від 26.11.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС".
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам технічної специфікації та невиконанням вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1) Відповідно до п. 6. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Лист-згоду з технічними вимогами, якісними характеристиками та основними умовами, викладеними в Додатку №1 до тендерної документації (Таблиця 1 має бути заповнена).
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній такий лист-згода, шо не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічним вимогам Замовника.
2) Відповідно до Додатку 1 за першою позицією Замовник вимагає Насос дренажний Pedrollo RXm 5/40 з характеристикою максимальний напір 13 м.
Переможець за першою позицією у наданій технічній специфікації вих №19-11/06 від 19.11.2025 року пропонує Насос RXm 5/40 V.220-240/50hz 10mt із характеристикою максимальний напір 13 м (12,8м). На підтвердження технічних характеристик товару Переможець надає технічний паспорт товару, де максимальний напір зазначено 12,8м. Що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Фактично Переможець пропонує товар із гіршими характеристиками, ніж вимагає Замовник. Тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.2 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
14.11.2025 року КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва (далі-Замовник) опублікував оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Насос дренажний Pedrollo RXm 5/40 (або аналог), насос фекальний Pedrollo BCm 20/50 (або аналог), код ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори» з очікуваною вартістю 177 900,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС".
• ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" (далі – Скаржник).
24.11.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС".
26.11.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ №107/25 від 26.11.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС".
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам технічної специфікації та невиконанням вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1) Відповідно до п. 6. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Лист-згоду з технічними вимогами, якісними характеристиками та основними умовами, викладеними в Додатку №1 до тендерної документації (Таблиця 1 має бути заповнена).
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній такий лист-згода, шо не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічним вимогам Замовника.
2) Відповідно до Додатку 1 за першою позицією Замовник вимагає Насос дренажний Pedrollo RXm 5/40 з характеристикою максимальний напір 13 м.
Переможець за першою позицією у наданій технічній специфікації вих №19-11/06 від 19.11.2025 року пропонує Насос RXm 5/40 V.220-240/50hz 10mt із характеристикою максимальний напір 13 м (12,8м). На підтвердження технічних характеристик товару Переможець надає технічний паспорт товару, де максимальний напір зазначено 12,8м. Що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Фактично Переможець пропонує товар із гіршими характеристиками, ніж вимагає Замовник. Тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.2 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Запити Органу оскарження
Номер:
b9c2d4a89ca44ecd84a68fec60ecbd77
Тема запиту:
по суті скарги
Текст запиту:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА» (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Насос дренажний Pedrollo RXm 5/40 (або аналог), насос фекальний Pedrollo BCm 20/50 (або аналог), код ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-11-14-000704-a (c2b50848e56243f497e3274ec531761c) (надалі- Закупівля).
Товариством з обмеженою відповідальністю «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» (далі – Скаржник) 28 листопада 2025 року о 23:52 год. було подано Скаргу UA-2025-11-14-000704-a.c1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі (далі- Скарга).
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) Замовника було зобов’язано протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу. Ознайомившись зі змістом Скарги, Замовник вважає за необхідне повідомити наступне.
Щодо надання учасником Листа-згоди з технічними вимогами, якісними характеристиками та основними умовами, викладеними в Додатку №1 до тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Згідно з пунктами 2 і 3 Особливостей у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, а замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 33 частини першої статті 1 Закону - технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
Разом з тим, згідно з частиною 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідності до пункту 6 розділу 3 тендерної документації:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку №1 до тендерної документації, про що в складі пропозиції учасник процедури закупівлі надає лист-згоду.
У тендерній документації пунктом 6 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником визначена вимога надати:
«Лист-згоду з технічними вимогами, якісними характеристиками та основними умовами, викладеними в Додатку №1 до тендерної документації (Таблиця 1 має бути заповнена)».
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" (далі – Учасник), тендерна пропозиція якого за результатами проведеного електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною, Замовником було встановлено наявність у складі тендерної пропозиції Учасника, зокрема, документ (вих №19-11/06 від 19.11.2025 року) з накладеним електронним підписом уповноваженої особи Учасника - «технічна специфікація.pdf» (Доказ 1), в якому Учасник надав згоду з технічними вимогами, якісними характеристиками та основними умовами, викладеними в Додатку №1 до тендерної документації, при цьому Таблиця 1 була заповнена відповідною інформацією, яка вимагалась Замовником.
Щодо технічних характеристик товару Насос Pedrollo RXm 5/40.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Згідно з пунктами 2 і 3 Особливостей у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, а замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 33 частини першої статті 1 Закону - технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
Разом з тим, згідно з частиною 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідності до пункту 6 розділу 3 тендерної документації:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку №1 до тендерної документації, зокрема підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам Замовника.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" (далі – Учасник), тендерна пропозиція якого за результатами проведеного електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною, Замовником було встановлено наявність у складі тендерної пропозиції Учасника, зокрема, документ з накладеним електронним підписом уповноваженої особи Учасника - «технічна специфікація.pdf» (Доказ 1, додається), в якому Учасник надав згоду з технічними вимогами, якісними характеристиками та основними умовами, викладеними в Додатку №1 до тендерної документації, при цьому Таблиця 1 була заповнена відповідною інформацією, яка вимагалась Замовником.
При цьому виявивши невідповідність технічної характеристики насосу RXm 5/40 V.220-240/50hz 10mt стосовно максимального напору, Замовник вивчивши відкриту інформацію заводу-виробника Pedrollo SpA, за посиланням https://www.pedrollo.com/en/product/submersible-2/submersible-pumps-for-sewage-water-and-drainage/rx-vortex/ встановив, що даний тип насосів виробляється виключно з максимальним напором 12,8 м (Доказ 2, додається).
Учасником у складі тендерної пропозиції було надано викладений українською мовою паспорт – «RXm.pdf» (Доказ 3, додається) на запропонований товар Насос Pedrollo RXm 5/40, в якому підтверджується відповідність запропонованого товару технічним характеристикам заводу-виробника Pedrollo SpA. Слід зазначити, що допустиме відхилення характеристик насосів відповідає Класу 3В згідно з 9906:2022 Ротодинамічні насоси. Гідравлічні приймальні випробування. Класи 1, 2 і 3 (EN ISO 9906:2012, IDT; ISO 9906:2012, IDT).
Дата опублікування:
04.12.2025 12:40