-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Теплова енергія ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 14 робочих днів
2 300 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
13.11.2025 17:05 - 18.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга №25/12-01 від 05.12.2025 року на необгрунтоване Рішення Замовника (згідно його Протоколу від 28.11.2025 року) про відміну Закупівл, Ідентифікатор закупівліі: UA-2025-11-13-015598-a
Номер:
2e7e2f9976884f4d835618e319a8698a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-13-015598-a.c1
Назва:
Скарга №25/12-01 від 05.12.2025 року на необгрунтоване Рішення Замовника (згідно його Протоколу від 28.11.2025 року) про відміну Закупівл, Ідентифікатор закупівліі: UA-2025-11-13-015598-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- 7.лист на Виконавч.комітет.Козятинс.МР-2025р..pdf 11.12.2025 16:19
- 6.витяг з протоколу засід.пед.ради- 2025р..pdf 11.12.2025 16:19
- 1.лист-претензія 2021р..pdf 11.12.2025 16:17
- 5.протоколи првед.дослідж.2025р..pdf 11.12.2025 16:19
- Пояснення стосовно скарги.docx 11.12.2025 16:16
- Пояснення стосовно скарги.pdf 11.12.2025 16:15
- 4.акт-претензія 2025р..pdf 11.12.2025 16:18
- 2.акт-претензія 2024р..pdf 11.12.2025 16:17
- 3.лист-щодо дотрим.вимог темпер.реж.-2024р.pdf 11.12.2025 16:18
- 7.лист на Виконавч.комітет.Козятинс.МР-2025р..pdf 11.12.2025 16:11
- ВОТЕ - Заява про участь.pdf 05.12.2025 14:29
- довідка УЧ2 про погодження з проектом договору.pdf 05.12.2025 14:29
- ZakupivliPro-2025_12_29_PM статус Відміна-період оскарження.png 05.12.2025 14:29
- ВОТЕ - Інформація щодо техн.можл.pdf 05.12.2025 14:29
- Договір 28-10 від 2025 10 28 ПТУ гурт.pdf 05.12.2025 14:29
- Головна _ Prozorro Історія закупівель.pdf 05.12.2025 14:29
- ВОТЕ - Інформація щодо техн.можл.pdf 05.12.2025 14:29
- sign.p7s 05.12.2025 14:30
- ВОТЕ - Скарга 2025 12 05.pdf 05.12.2025 14:29
- протокол відміна торгів 2025 11 29.pdf 05.12.2025 14:29
- ВОТЕ - Довідка про погодження з проектом договору.pdf 05.12.2025 14:29
- довідка УЧ2 про котельню з темп графіком та генерат.pdf 05.12.2025 14:29
- Аукціон-завершився-UA-2025-11-21 ПМК9.png 05.12.2025 14:29
- рішення від 09.12.2025 №18134.pdf 09.12.2025 15:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2025 14:39
Дата розгляду скарги:
17.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2025 15:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4f314dbb574e4ad088bffb403bb9c02a
Заголовок пункту скарги:
Нібито Порушення №1 - В проект Договору не внесений Додаток 2 Температурний графік роботи котельні
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
Заперечення до Порушення №1
І в самому проекті договору, пунктами 2.2. та 2.3., і в Додатку 2 до тендерної документації, вже і так було прописано температурний графік роботи котельні! З проектом договору погодилися як і Скаржник (надали Замовнику Довідку від 18.11.2025 року про погодження з проєктом договору, який наведений у Додатку № 3 до тендерної документації) (Довідка додається до Скарги) так і Учасник №2, який також надав аналогічну довідку (додається до Скарги). Через це необгрунтоване вигадане Замовником порушення Скаржник повідомляє про порушення своїх прав та законних інтересів, а саме ми не визначені законним Переможцем Закупівлі за найнижчою вартістю Закупівлі в результаті проведеного аукціону, з нами не буде укладено договір про закупівлю, що призведе до зриву опалювального сезону та недоотримання законного доходу для покриття понесених витрат на підготовку до опалювального періоду, зокрема оплату за закуплене паливо для котельних та інші понесені збитки в результаті незаконного рішення Замовника, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
І в самому проекті договору, пунктами 2.2. та 2.3., і в Додатку 2 до тендерної документації, вже і так було прописано температурний графік роботи котельні! З проектом договору погодилися як і Скаржник (надали Замовнику Довідку від 18.11.2025 року про погодження з проєктом договору, який наведений у Додатку № 3 до тендерної документації) (Довідка додається до Скарги) так і Учасник №2, який також надав аналогічну довідку (додається до Скарги). Через це необгрунтоване вигадане Замовником порушення Скаржник повідомляє про порушення своїх прав та законних інтересів, а саме ми не визначені законним Переможцем Закупівлі за найнижчою вартістю Закупівлі в результаті проведеного аукціону, з нами не буде укладено договір про закупівлю, що призведе до зриву опалювального сезону та недоотримання законного доходу для покриття понесених витрат на підготовку до опалювального періоду, зокрема оплату за закуплене паливо для котельних та інші понесені збитки в результаті незаконного рішення Замовника, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Довідка Учасника №2 про погодження з проєктом договору, який наведений у Додатку № 3 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
довідка УЧ2 про погодження з проектом договору.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка Скаржника від 18.11.2025 року про погодження з проєктом договору, який наведений у Додатку № 3 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
ВОТЕ - Довідка про погодження з проектом договору.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну Закупівлі та прийняти нове рішення про визначення переможця Закупівлі та укласти з ним договір на закупівлю теплової енергії.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0380acc5d64543c0860f3e65ef342165
Заголовок пункту скарги:
Нібито Порушення №2 - Не можливо виправити тендерну документацію, а саме внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В Додатку 2 до тендерної документації є «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», також була ця інформація і щодо температурного режиму котельні і щодо можливості безперебійного забезпечення електроенергією роботи котельні, а також була інформація про зобов’язання учасників Закупівлі забезпечити облаштування котельні та її устаткування необхідним технологічним обладнанням: котлами, насосами, генераторами для забезпечення безперебійної подачі тепла під час відключень світла тощо, про що і Скаржник (Інформація додається до Скарги) і Учасник №2 (відповідна Довідка додається до Скарги) зазначали у наданих документах для Закупівлі. Щодо НАЯВНОСТІ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ, то Замовник взагалі чудово знає, що у Скаржника воно є в наявності оскільки Скаржник, починаючи з 2019 року постачав і продовжує постачати до сьогоднішнього дня включно їм теплову енергію (скрін із сайту Прозоро та копія Діючого договору на 2025 рік додається)!
Через це необгрунтоване вигадане Замовником порушення Скаржник повідомляє про порушення своїх прав та законних інтересів, а саме ми не визначені законним Переможцем Закупівлі за найнижчою вартістю Закупівлі в результаті проведеного аукціону, з нами не буде укладено договір про закупівлю, що призведе до зриву опалювального сезону та недоотримання законного доходу для покриття понесених витрат на підготовку до опалювального періоду, зокрема оплату за закуплене паливо для котельних та інші понесені збитки в результаті незаконного рішення Замовника, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Через це необгрунтоване вигадане Замовником порушення Скаржник повідомляє про порушення своїх прав та законних інтересів, а саме ми не визначені законним Переможцем Закупівлі за найнижчою вартістю Закупівлі в результаті проведеного аукціону, з нами не буде укладено договір про закупівлю, що призведе до зриву опалювального сезону та недоотримання законного доходу для покриття понесених витрат на підготовку до опалювального періоду, зокрема оплату за закуплене паливо для котельних та інші понесені збитки в результаті незаконного рішення Замовника, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Копія діючого Договору на закупівлю теплової енергії, укладеного із Замовником.
-
Повʼязаний документ:
Договір 28-10 від 2025 10 28 ПТУ гурт.pdf
-
-
Назва доказу:
Скрін історії закупівель Скаржника із Замовником із сайту Prozorro.
-
Повʼязаний документ:
Головна _ Prozorro Історія закупівель.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка Учасника №2 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації від 20.11.2025 року за №191125/1 (довідка взята з відкритих джерел – сайт Prozorro).
-
Повʼязаний документ:
довідка УЧ2 про котельню з темп графіком та генерат.pdf
-
-
Назва доказу:
Інформація Скаржника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації від 18.11.2025 року за №25/11-02.
-
Повʼязаний документ:
ВОТЕ - Інформація щодо техн.можл.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну Закупівлі та прийняти нове рішення про визначення переможця Закупівлі та укласти з ним договір на закупівлю теплової енергії.
Запити Органу оскарження
Номер:
992ca058948446119756a3eabd58c4a8
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
Стосовно заперечення Скаржника на порушення № 2:
В Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» дійсно була вимога, що Учасник зобов’язаний забезпечити облаштування котельні та її устаткування необхідним технологічним обладнанням: котлами, насосами, генераторами для забезпечення безперебійної подачі тепла під час відключень світла, але документи, на підтвердження цієї вимоги не вимагалися. Дані документи потрібні для того, щоб Замовник міг отримувати якісні послуги, для забезпечення навчального закладу стабільним теплопостачанням. Щодо заперечення Скаржника про те, що Замовник знає, що у Скаржника є все технологічне обладнання та про обвинувачення Замовника в необґрунтованому вигаданому порушенні, повідомляємо, що дійсно Скаржник
з 2019 року постачав теплову енергію Замовнику (так як не було альтернативного постачальника) і починаючи з 2021 року кожен рік у Замовника були претензії до Скаржника, через неналежне виконання умов договору, а саме не забезпечення температурного режиму в приміщеннях навчального закладу. Крім того з 2022 року, під час дії військового стану, коли почалися системні відключення електроенергії, обладнання котельні взагалі не працювало (при відключенні світла), так як не було забезпечене живленням. Як наслідок температурний режим у приміщеннях навчального закладу не відповідав вимогам «Санітарного регламенту для закладів загальної освіти» Наказ МОЗ України № 2205 від 25.09.2020 р. та ДНС 3.3.6.042-99. Невиконання договірних зобов’язань Скаржником, ТОВ "ВІННИЦЯ-ОБЛТЕПЛОЕНЕРГО", при постачанні теплової енергії, коли систематично порушувались санітарні норми температурного режиму, призводило до постійних хвороб здобувачів освіти, претензій батьків здобувачів освіти, переведення здобувачів освіти на дистанційне навчання, що погіршувало належне виконання навчально-виробничих програм. На численні письмові претензії Скаржник ніяк не реагував.
Як доказ всі листи, акти-претензії, протоколи проведення досліджень метеорологічних факторів та інші документи додаються.
Дата опублікування:
11.12.2025 16:11
Номер:
726232fb56764ffba744f4c2550938a9
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ
Текст запиту:
На виконання вимог рішення від 09.12.2025 № 18134-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), Державний професійно-технічний навчальний заклад "Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту"(надалі - Замовник), щодо скарги ТОВ "ВІННИЦЯ-ОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" на скасування тендеру, через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляє наступне.
Стосовно заперечення Скаржника на порушення № 1:
В проєкті договору в п. 2.2 та п. 2.3 зазначено яка повинна бути температура повітря в приміщеннях закладу та температура теплоносія, але не температурний графік роботи котельні, як зазначив Скаржник. В проєкт Договору не був внесений Додаток 2 Температурний графік роботи котельні. Додаток "Температурний графік роботи котельні" до договору потрібен для чіткого визначення температури теплоносія (води) на вході й виході з тепломережі при різних температурах зовнішнього повітря (наприклад, +10°C, 0°C, -10°C тощо) Постачальник зобов'язаний дотримуватись цього графіка. Без нього важко довести, що виконавець не виконує свої зобов'язання.
Стосовно заперечення Скаржника на порушення № 2:
В Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» дійсно була вимога, що Учасник зобов’язаний забезпечити облаштування котельні та її устаткування необхідним технологічним обладнанням: котлами, насосами, генераторами для забезпечення безперебійної подачі тепла під час відключень світла, але документи, на підтвердження цієї вимоги не вимагалися. Дані документи потрібні для того, щоб Замовник міг отримувати якісні послуги, для забезпечення навчального закладу стабільним теплопостачанням. Щодо заперечення Скаржника про те, що Замовник знає, що у Скаржника є все технологічне обладнання та про обвинувачення Замовника в необґрунтованому вигаданому порушенні, повідомляємо, що дійсно Скаржник
з 2019 року постачав теплову енергію Замовнику (так як не було альтернативного постачальника) і починаючи з 2021 року кожен рік у Замовника були претензії до Скаржника, через неналежне виконання умов договору, а саме не забезпечення температурного режиму в приміщеннях навчального закладу. Крім того з 2022 року, під час дії військового стану, коли почалися системні відключення електроенергії, обладнання котельні взагалі не працювало (при відключенні світла), так як не було забезпечене живленням. Як наслідок температурний режим у приміщеннях навчального закладу не відповідав вимогам «Санітарного регламенту для закладів загальної освіти» Наказ МОЗ України № 2205 від 25.09.2020 р. та ДНС 3.3.6.042-99. Невиконання договірних зобов’язань Скаржником, ТОВ "ВІННИЦЯ-ОБЛТЕПЛОЕНЕРГО", при постачанні теплової енергії, коли систематично порушувались санітарні норми температурного режиму, призводило до постійних хвороб здобувачів освіти, претензій батьків здобувачів освіти, переведення здобувачів освіти на дистанційне навчання, що погіршувало належне виконання навчально-виробничих програм. На численні письмові претензії Скаржник ніяк не реагував.
Як доказ всі листи, акти-претензії, протоколи проведення досліджень метеорологічних факторів та інші документи додаються.
Дата опублікування:
11.12.2025 16:15