-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Донорські кошти
Електромонтажні роботи
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 2 робочих дні
2 532 938.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
13.11.2025 15:35 - 06.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
bb30d57ca3434c549e28798730d55d8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-13-012872-a.c1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ1-1.pdf 22.11.2025 16:32
- Скарга до АМКУ ред 3 (1).doc 22.11.2025 16:32
- квитанция2.PDF 22.11.2025 16:32
- Наказ1-2.pdf 22.11.2025 16:32
- Уведомление.PDF 22.11.2025 16:32
- sign.p7s 22.11.2025 16:35
- рішення від 25.11.2025 № 17464.pdf 25.11.2025 17:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2025 № 17839.pdf 03.12.2025 13:48
- рішення від 02.12.2025 № 17839.pdf 04.12.2025 17:49
- 3.6. Перелік документів учасника нова версія.docx 05.12.2025 11:27
- 3. ТД нова версія.docx 05.12.2025 11:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2025 23:12
Дата розгляду скарги:
02.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2025 17:50
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2025 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Скарги ТОВ «СПАС » до Антимонопольного комітету України вих.№205 від 21.11.2025р. що до закупівлі UA-2025-11-13-012872-a за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи та Рішення комісії Антимонопольного комітету України від 02.12.2025р. № 17839-р/пк-пз УОГП Подільською міською радою було внесено зміни до тендерної документації до закупівлі UA-2025-11-13-012872-a за предметом закупівлі - ДК 021:2015: 45310000-3 "Електромонтажні роботи".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
31cc8336423c40e8a44bfafc743834ff
Заголовок пункту скарги:
Відповдіно до п. 12 додатку 6 до тендерної документації: з метою своєчасного виконання договору учасник повинен підтвердити наявність не менше 2 (двох) працівників необхідних для належного виконання умов договору.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.Відповдіно до п. 12 додатку 6 до тендерної документації: з метою своєчасного виконання договору учасник повинен підтвердити наявність не менше 2 (двох) працівників необхідних для належного виконання умов договору. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за червень 2025 року.
Скаржник планує залучити до виконання договору працівників, які були нещодавно прийнятті на роботу. На підтвердження надаємо копію повідомлення, квитанції та наказів.
Через те, що вказані працівники були прийнятті на роботу нещодавно, Скаржник позбавлений можливості надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску саме за червень 2025 року.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть надати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник планує залучити до виконання договору працівників, які були нещодавно прийнятті на роботу. На підтвердження надаємо копію повідомлення, квитанції та наказів.
Через те, що вказані працівники були прийнятті на роботу нещодавно, Скаржник позбавлений можливості надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску саме за червень 2025 року.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть надати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Повідомлення про прийняття на работу
-
Повʼязаний документ:
Уведомление.PDF
-
-
Назва доказу:
Наказ2
-
Повʼязаний документ:
Наказ1-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ1
-
Повʼязаний документ:
Наказ1-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Квітанція 2
-
Повʼязаний документ:
квитанция2.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.