-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система ендоскопічної візуалізації.
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік затверджено наказом Департамента охорони здоров'я Донецької облдержадміністрації 21.01.2025 №42/73-25 (в редакції наказу від 10.10.2025 №314/73-25).
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 9 годин назад
18 170 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
13.11.2025 14:39 - 03.12.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
11.12.2025 10:43 - 17.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
58d5467266324cd79d64b027ca4ae415
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-13-010704-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір оригінал.pdf 17.11.2025 16:34
- Скарга.pdf 17.11.2025 16:34
- sign.p7s 17.11.2025 16:37
- Рішення від 19.11.2025 №17200.pdf 19.11.2025 15:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2025 №17588.pdf 27.11.2025 13:37
- Рішення від 26.11.2025 №17588.pdf 28.11.2025 18:05
- перелік змін.pdf 21.11.2025 12:03
- Документи для порівняння ВИРОБНИК 2.zip 21.11.2025 12:03
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ (1).docx 21.11.2025 12:03
- Відповідь на скаргу та про усунення порушень.pdf 21.11.2025 12:03
- Протокол №152 від 20.11.25р щодо змін до ТД.docx 21.11.2025 12:03
- нова ред дод №5.docx 21.11.2025 12:03
- протокол №152 від 20.11.2025р щодо змін до ТД.pdf 21.11.2025 12:03
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ (1).pdf 21.11.2025 12:03
- Відповідь на скаргу та про усунення порушень.docx 21.11.2025 12:03
- нова ред дод №5.pdf 21.11.2025 12:03
- Документи для порівняння ВИРОБНИК 1.zip 21.11.2025 12:03
- перелік змін.docx 21.11.2025 12:03
- Повідомлення органу оскарження.docx 01.12.2025 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.11.2025 16:58
Дата розгляду скарги:
26.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.11.2025 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.11.2025 18:07
Дата виконання рішення Замовником:
01.12.2025 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.11.2025 № 17588-р/пк-пз, дотримуючись вимог пункту 54 Особливостей, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.12.2025 №160, Замовником комунальним некомерційним підприємством «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» внесено зміни до тендерної документації за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015:33160000-9 — Устаткування для операційних блоків (Система ендоскопічної візуалізації) ДК 021:2015:33168000-5 Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти НК 024:2023: 35616 - Система ендоскопічної візуалізації, НК 031:2024 - Z120204 ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗОБРАЖЕНЬ ПІД ЧАС ЕНДОСКОПІЧНОЇ І МІНІМАЛЬНО ІНВАЗИВНОЇ ХІРУРГІЇ І КЕРУВАННЯ НИМ, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-11-13-010704-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
19400dadd8f048ce9eb488e317cf10ce
Заголовок пункту скарги:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Ознайомившись з Тендерною документацією, Скаржником виявлено дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі, у зв'язку з чим, Скаржник, з метою захисту свого порушеного права, звертається до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги Тендерної документації.
Запити Органу оскарження
Номер:
aec21330b5244074933fedaaf9ef2866
Тема запиту:
Відповідь на скаргу та про усунення порушення.
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) №17200-р/пк-пз від 19.11.2025 прийнято до розгляду скаргу ТОВ «АЛЬЯНС ФАРМ» (далі — Скаржник) вих. № 66 від 17.11.2025 року, зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за № UA-2025-11-13-010704-a.b1 від 17.11.2025 року (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
Згідно з п. 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення Замовником порушень, зазначених у скарзі, Замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
На виконання вимог п. 67 Особливостей, пункту 2 Рішення Комісії № №17200-р/пк-пз від 19.11.2025, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей, Замовник надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником 13.11.2025 р. за предметом закупівлі: Система ендоскопічної візуалізації, ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків (33168000-5 Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти), НК 024:2023: 35616 - Система ендоскопічної візуалізації , НК 031:2024 - Z120204 ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗОБРАЖЕНЬ ПІД ЧАС ЕНДОСКОПІЧНОЇ І МІНІМАЛЬНО ІНВАЗИВНОЇ ХІРУРГІЇ І КЕРУВАННЯ НИМИ (далі — Процедура закупівлі, Закупівля), та інформацію щодо усунення порушень зазначених у Скарзі, відповідно до рішення Замовника затвердженого протоколом № 152 від 20.11.2025р:
Відповідно до п.24 Особливостей, 13.11.2025р. Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик оголошення про проведення Закупівлі та тендерну документацію до цієї Закупівлі. Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі встановлені Замовником в таблиці 1 Додатку 5 до тендерної документації.
Скаржником в Скарзі зазначено, що Замовником у таблиці 1 Додатку 5 Медико-технічні вимоги (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) до Тендерної документації встановлено медико – технічні вимоги, які у сукупності відповідають виробу лише одного виробника – компанії Fujifilm (Японія). Та просить, з метою усунення дискримінаційних вимог змінити медико-технічні вимоги в таблиці 1 Додатку 5 Медико-технічні вимоги (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) до Тендерної документації.
З метою усунення порушень зазначених у Скарзі, та дотримання вимог чинного законодавства, на виконання вимог пункту 67 Особливостей, Замовник надає інформацію Комісії щодо усунення порушень зазначених у Скарзі:
Замовником внесені зміни до таблиці 1 медико-технічних вимог Додатку 5 до тендерної документації, щоб всім в сукупності медико-технічним вимогам відповідала продукція щонайменше двох виробників.
На підтвердження надається:
1. Протокол щодо внесення змін до тендерної документації №152 від 20.11.2025р.
2. Перелік змін, що вносяться до Закупівлі.
3. Додаток 5 до тендерної документації у новій редакції.
4. Порівняльна таблиця медико-технічних вимог встановлених в таблиці 1 Додатку 5 зі змінами, з наданням підтверджуючих документів.
Разом з тим, інформація, про внесені зміни, міститься у відкритому доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-13-010704-a.
Тому, щодо зазначеного в Скарзі Скаржником, на виконання вимог пункту 2 Рішення Комісії № №17200-р/пк-пз від 19.11.2025 – Замовником усунуто порушення, відповідно до інформації зазначеної вище, шляхом приведення тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства та внесення змін до таблиці 1 медико-технічних вимог додатку 5 до тендерної документації, щоб всім в сукупності медико-технічним вимогам відповідала продукція щонайменше двох виробників.
Також Замовник хоче надати обґрунтування щодо зазначення медико-технічних вимог в таблиці 1 Додатку 5 не таким чином як того просить Скаржник, оскільки медико-технічні характеристики формувалися на основі конкретних потреб Замовника, саме Замовника наділено повноваженнями вирішувати, яку саме продукцію він купуватиме. Замовник для здійснення своєї діяльності визначає потребу. Саме Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар був належним та виконував свою функцію. Та з метою ефективного використання бюджетних коштів Замовником було прийняте рішення щодо таких медико-технічних вимог. Та хочемо зазначити щодо запропонованих Скаржником змін - додається файл "Відповідь на скаргу та про усунення порушень".
Дата опублікування:
21.11.2025 12:03