• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стенд розвалу-сходження (Код за ДК 021:2015:31720000-9 Електромеханічне обладнання).

Завершена

388 250.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 13.11.2025 09:58 - 18.11.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-13-002055-a)

Номер: 39c00a13d31d4e71b052d06651291b3f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-13-002055-a.c1
Назва: Вимога про скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-13-002055-a)
Вимога:
Уповноваженою особою Замовника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2025-11-13-002055-a згідно з Протоколом від 26.11.2025 № 204 прийнято протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА». Учасник закупівлі ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням зважаючи на наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Статтею 5 Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Додатком 4 до Тендерної документації «Процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями» визначено Технічні характеристики предмету закупівлі. Додаток 4 містить примітку наступного змісту: «Усі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці». ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» в своїй тендерній пропозиції запропоновано Стенд для РКУК технологія 3-D, 2-х камерний, ПЗ Nexion (Італія, Китай) A757R BRIGHT, технічні характеристики якого є кращими, ніж наведені в таблиці Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме: 1) Колісні захвати — універсальні 4-точкові, від 10 до 27 дюймів, запропонованого учасником обладнання, мають ширший робочий діапазон (10-27 дюймів) і охоплюють більше різновидів транспортних засобів для обслуговування, що є кращим показником ніж 24,5 дюймів, зазначеним в Таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. 2) Характеристика Колісна база – з показниками від 1800мм до 6200 мм, запропонованого учасником обладнання розширюють функціональність обладнання, так як під дані показники потрапляють абсолютно всі колісні бази легкового та легкого комерційного транспорту, що також є кращим показником ніж від 4500 мм до 6000 мм, зазначеним в Таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. Варто звернути увагу на те, що в заявлені показники Колісної бази від 4500 мм, не потрапляє жоден тип транспорт, так як найдовша колісна база серійних автомобілів не перевищує 4418мм (джерело - Вікіпедія), відповідно, технічні характеристики, зазначені в Додатку 4, були сформовані помилково. 3) Характеристика Компенсація прокатом — вивішування, прокат назад, вперед, запропонованого учасником обладнання, має додаткову функцію (вперед), що дозволяє використовувати обладнання з більшою ефективністю. Зважаючи на викладене, керуючись ст. ст. 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у відкритих торгах з особливостями UA-2025-11-13-002055-a та розглянути таку пропозицію повторно.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення ГУ ДСНС України у Житомирській області (далі -Замовник), під час проведення процедури закупівлі керується виключно ЗУ «Про публічні закупівлі», ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Зазначаємо, що Замовник неухильно дотримується вимог статті 5 Закону, а саме: Закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у своїй вимозі не погоджуються з рішенням Замовника про відхилення їх тендерної пропозиції, зазначаючи: «Додаток 4 містить примітку наступного змісту: «Усі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці». ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» в своїй тендерній пропозиції запропоновано Стенд для РКУК технологія 3-D, 2-х камерний, ПЗ Nexion (Італія, Китай) A757R BRIGHT, технічні характеристики якого є кращими, ніж наведені в таблиці Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме: 1) Колісні захвати — універсальні 4-точкові, від 10 до 27 дюймів, запропонованого учасником обладнання, мають ширший робочий діапазон (10-27 дюймів) і охоплюють більше різновидів транспортних засобів для обслуговування, що є кращим показником ніж 24,5 дюймів, зазначеним в Таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. 2) Характеристика Колісна база – з показниками від 1800мм до 6200 мм, запропонованого учасником обладнання розширюють функціональність обладнання, так як під дані показники потрапляють абсолютно всі колісні бази легкового та легкого комерційного транспорту, що також є кращим показником ніж від 4500 мм до 6000 мм, зазначеним в Таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. Варто звернути увагу на те, що в заявлені показники Колісної бази від 4500 мм, не потрапляє жоден тип транспорт, так як найдовша колісна база серійних автомобілів не перевищує 4418мм (джерело - Вікіпедія), відповідно, технічні характеристики, зазначені в Додатку 4, були сформовані помилково. 3) Характеристика Компенсація прокатом — вивішування, прокат назад, вперед, запропонованого учасником обладнання, має додаткову функцію (вперед), що дозволяє використовувати обладнання з більшою ефективністю.» Насамперед зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції Учасника наявний документ «1.1 згода з тех.вимогами», в якому ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» надає згоду з технічними характеристиками предмету закупівлі. Також зазначаємо, кожен Учасник має право в період подачі пропозицій надіслати звернення до Замовника для роз’яснення або для вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, чим власне Учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не скористався. Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає додаткову інформацію щодо причин відхилення тендерної пропозиції: Учасником запропоновано обладнання з іншими діапазонами показників (зокрема колісна база 1800–6200 мм замість 4500–6000 мм). Незважаючи на твердження про «кращі» характеристики, запропоновані параметри не відповідають вимогам тендерної документації, яка встановлює конкретні межі показників. Примітка «або еквівалент» означає можливість замінити запропонований товар на інший, який рівноцінний за своїми характеристиками та функціями, визначених Замовником як критично необхідні для забезпечення потреб. Щодо аргументу про помилковість показників колісної бази: Замовник формував технічні вимоги виходячи з власних виробничих потреб та специфіки експлуатації обладнання. Навіть якщо Учасник вважає окремі параметри некоректними, вони залишаються частиною затвердженої тендерної документації, яка є обов’язковою для всіх Учасників. Принципи недискримінації та рівного ставлення дотримані, оскільки всі Учасники оцінювалися за однаковими критеріями відповідності тендерній документації. У тендерній документації (Додаток 4) чітко визначено технічні характеристики предмета закупівлі, зокрема вимогу щодо функції компенсації прокатом — вивішування та прокат назад. Запропоноване учасником обладнання дійсно містить додаткову функцію «прокат вперед», однак така функція не була передбачена тендерною документацією і не може розглядатися як «еквівалент» у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, наявність додаткової функції «прокат вперед» не усуває факт невідповідності запропонованого обладнання вимогам тендерної документації, а отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» правомірно була відхилена. Відхилення пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» здійснено виключно через невідповідність технічним вимогам, а не з інших міркувань. З повагою, АРЗ СП ГУ ДСНС України у Житомирській області.
Статус вимоги: Відхилено