-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей № 28 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Філатова, 13-В, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Цей крок співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility Закупівля здійснюється на виконання програм та заходів, передбачених Планом України, схваленим для реалізації фінансування Європейським Союзом для України згідно з інструментом Ukraine Facility, відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, ратифікованої Законом №3786-IX від 06.06.2024 року. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Аукціон
до початку аукціону залишився день
3 306 231.40
UAH з ПДВ
Період оскарження:
12.11.2025 18:32 - 26.11.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови
Номер:
7839ecb3c95541a2b401aaf481ad41b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-12-016311-a.a1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ред 3.doc 22.11.2025 16:03
- 1,2. Ліцензійні умови (1).doc 22.11.2025 16:03
- sign.p7s 22.11.2025 16:05
- ТД КР пожежного водогону Ліцей №28 зі змінами_нова редакція_24.11.2025.rtf 24.11.2025 17:46
- Протокол №351 від 24.11.2025 р.pdf 24.11.2025 17:46
- 351_Протокол внесення змін до ТД відкриті торги_КР пожводопроводу_Ліцей 28_24.11.2025.doc 24.11.2025 17:46
- Перелік змін до тендерної документації 2 від 24.11.2025.rtf 24.11.2025 17:46
- Пояснення по скарзі UA-2025-11-12-016311-a.a1.pdf 26.11.2025 12:30
- Перелік змін до тендерної документації 2 від 24.11.2025.rtf 26.11.2025 12:30
- Пояснення по скарзі UA-2025-11-12-016311-a.a1.docx 26.11.2025 12:30
- ТД КР пожежного водогону Ліцей №28 зі змінами_нова редакція_24.11.2025.rtf 26.11.2025 12:30
- Рішення від 25.11.2025 № 17486.pdf 25.11.2025 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2025 № 17853.pdf 03.12.2025 12:48
- Рішення від 02.12.2025 № 17853.pdf 04.12.2025 17:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2025 22:46
Дата розгляду скарги:
02.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 16:21
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.12.2025 17:55
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.12.2025 17:55
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b0decfd2a7aa4ea4b0515118ba4fa552
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 7.12 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO ...
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 7.12 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкового отримання усіх вказаних сертифікатів. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкового отримання усіх вказаних сертифікатів. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2. Ліцензійні умови (1).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
f4c6385134144e1a9cd2d4780b1a344b
Тема запиту:
Усунення порушень, викладених у Скарзі.
Текст запиту:
Уповноваженою особою 12.11.2025 року оголошено про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей № 28 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Філатова, 13-В, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля).
Щодо Закупівлі 23 листопада 2025 року в електронній системі закупівель було подану скаргу за ідентифікатором UA-2025-11-12-016311-a.a1 (далі — Скарга) від учасника ТОВ "СПАС", код ЄДРПОУ: 41120093.
Згідно з пунктом 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Порядок оскарження відкритих торгів визначений у пунктах 55 - 67 Особливостей.
Відповідно до пункту 67 Особливостей замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Керуючись зазначеною нормою Особливостей, замовник має право вчиняти дії спрямовані на усунення порушень, зазначених у Скарзі, а саме шляхом внесення змін до тендерної документації згідно вимог зазначених у Скарзі.
Враховуючи викладене, замовником внесено зміни до тендерної документації (протокол №351 від 24.11.2025 р.)
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації викладений у Додатку 1 до цього протоколу.
У зв'язку з усуненням порушень, викладних у Скарзі, просимо залишити Скаргу без розгляду.
Дата опублікування:
24.11.2025 17:46
Номер:
258cc7c68d0b4bdc9cf8e98b15128831
Тема запиту:
Надання пояснень, відповідної інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури закупівлі на виконання рішення органу оскарження № 17486-р/пк-пз від 25.11.2025 року
Текст запиту:
Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» (далі – Замовник) 12.11.2025 року було оголошено про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) за предметом закупівлі «Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей № 28 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Філатова, 13-В, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-12-016311-a (далі – Закупівля).
Водночас, Товариством з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – ТОВ «СПАС» або Скаржник) було подано скаргу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель вих. № 205/9 від 21.11.2025 року, відповідно до якої просить зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія Антимонопольного комітету України) було прийнято рішення № 17486-р/пк-пз від 25.11.2025 року щодо прийняття скарги до розгляду та надання відповідних пояснень, інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури закупівлі.
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 7.12 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.».
Замовником було внесено зміни до тендерної документації щодо Закупівлі та видалено дану вимогу.
Таким чином, Замовником було усунуто порушення, зазначене в скарзі.
Згідно з пунктом 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Порядок оскарження відкритих торгів визначений у пунктах 55 - 67 Особливостей.
Відповідно до пункту 67 Особливостей замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Отже, Замовником 24.11.2025 року було внесено зміни до тендерної документації щодо Закупівлі по питанню, вказаному в скарзі, та відповідно усунуто порушення, яке Скаржник вказав в скарзі.
Враховуючи зазначене, просимо припинити розгляд скарги.
Дата опублікування:
26.11.2025 12:29