• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей № 28 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Філатова, 13-В, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Цей крок співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility Закупівля здійснюється на виконання програм та заходів, передбачених Планом України, схваленим для реалізації фінансування Європейським Союзом для України згідно з інструментом Ukraine Facility, відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, ратифікованої Законом №3786-IX від 06.06.2024 року. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.

Аукціон

до початку аукціону залишився день

3 306 231.40 UAH з ПДВ
Період оскарження: 12.11.2025 18:32 - 26.11.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга на умови

Номер: 7839ecb3c95541a2b401aaf481ad41b5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-12-016311-a.a1
Назва: Скарга на умови
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2025 16:21
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.12.2025 17:55
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.12.2025 17:55
Автор: ТОВ "СПАС", Юлія Димитрова +380975686464 spas.odesa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b0decfd2a7aa4ea4b0515118ba4fa552
Заголовок пункту скарги: Відповідно до п. 7.12 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO ...
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 7.12 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».

Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкового отримання усіх вказаних сертифікатів. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження